Sophy, ik hoop dat je gelijk krijgt en dat de rest allemaal flink meegroeit en eitjes geeft. Vandaag toch maar de tip van de acu opgevolgd en rijstwater gemaakt. Jakkes, niet te doen. Hopenlijk groeien de eitjes er lekker op Verder nog een fijne domper. Kreeg net mail van mijn toffe sollicitatie.... En ja hoor, ik ben niet geselecteerd voor eenngesprek. * zucht* Aan de andere kant, levert het ook geen stress op. Ik hoef me niet in deze periode voor te bereiden op een toch wel stressie sollicitatiegesprek... Zo, en nu weer terug de zon in! Als ik zie hoe hard de plantjes groeien in het zonnetje hoop ik dat het ook werkt voor eitjes
Hip, jeetje het ging zo goed met Tess! Hopelijk helpt de dikkere voeding snel en hoeft ze niet meer te huilen na een flesje. Nog even en ze is alweer 3 weken, wat gaat dat snel!! Vanmiddag gezellig met m'n vriendje buiten de deur genoten van een lunch. Lekker bij het water (hier in het dorp), buiten maar wel achter het glas, een heerlijk broodje met mozzarella en tomaat tapenade gehad. Ook nog wat leuke foto's gemaakt van ons samen. En nu is de dag gelukkig alweer bijna ten einde. Verder heb ik heel erg drang dat ik naar de wc moet steeds (vooral als ik sta), maar er komt niets ... en hoef eigenlijk ook niet. Zou 't te maken kunnen hebben met een in het verschiet liggende bevalling, ik hoop het!!! De kleine is vandaag rustig, dat is wel fijn (scheelt toch want ik heb nu nog geen last van een harde buik daardoor). Heerlijk dat zonnetje, de blaadjes komen al goed 'uit' aan de bomen in onze tuin. Betties, balen van de sollicitatie, maar wat je zegt... misschien beter om geen stress te hebben nu zo vlak voor de punctie met een sollicitatiegesprek. Hopelijk komt er snel weer iets anders waar je op kunt solliciteren.
Betties jakkes rijstwater, moet jr dat nu elke dsg drinken? Jammer van je solli, maar idd geen stress en er komt vast wel iets leuks pp je pad over een tijdje. Tori ik hoop zo dat je nu al midden in je weeen zit. Nu met dat zonnetje zal je kleintje er toch eel uit willen.... toen de bevallkng bij mij op gang kwam kreeg ik diarree ( wel fijn hihi heb tijdens het persen niet hoeven poepen was al leeg hihi leek me zo verschrikkelijk) Vandaag beetje te entthousiast gepoetst dus toch wel weer last van mijn bekken. Niet meer gewandeld vanmiddag daardoor. Om toch van de zon en buitenlucht te genieten bebben tess en ik in de tuin gezeten heerlijk in de zon (ik tess in de wagen) uit de wind. Ik kon gewoon zonder mouwen zo warm was het. Heb zelfs al een beetje een kleurtje gekregen in mijn gezicht zie ik er meteen wat fitter uit.....eindelijk! Met de nutriton gaat het al een stuk beter gelukkig...alleen krijgt ze nu wat meer last van haar darmpjes. Ga morgen bij de natuurwinkel gewoon johannesbroodpitmeel halen (nutriton is dat ook, maar daar zitten kunstmatige toevoegingen bij) wie weet heeft ze dan wat minder last van de darmpjes.
Waar is iedereen? Tori je hebt je nog niet gemeld...spannend hoor! Hoop dat je aan het bevallen bent of wie weet lig je lekker te genieten van je meisje...IK HOOP HET ZO VOOR JE!! Ik zit lekker te genieten met mijn meisje in mijn armen. Het gaat zoveel beter nu...ik ben zo blij want het is echt verschrikkelijk als je ziet dat je kindje pijn heeft en je kan helemaal niks doen. Nu is ze weer lekker tevreden en ze slaapt zo goed weer! Heerlijk hoor.
haha, ik zal me even melden! Gisteravond had ik echt het idee dat het ging beginnen zoveel last van harde buiken en persdrang had ik. Maar ik ben de nacht weer rustig doorgekomen en voel me nu uitgerust. Vanmiddag om 5 uur heb ik een afspraak bij de vk en dan gaan ze kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb en daarna gaan ze me strippen. Grote kans dus dat de kleine morgen ergens komt! Ik ben er in elk geval klaar voor . Hip, wat fijn dat jullie meisje zich weer goed voelt.
Ohh tori wat balen dat het steeds niet doorzet....persdrang is niet de bedoeling he! Die hoor je pas bij 10 cm te krijgen. Strippen kan alleen als er al verweking en iets van ontsluiting is...maar dat zal wel met al je voorwerk. Hoop dat het dan wel opgang komt van het strippen want dat gebeurd niet altijd. Heel veel succes in elk geval! Ik denk aan je!
Ik heb er een goed gevoel over. En de persdrang is ook heel veel drang dat ik moet poepen en soms straalt het naar voren uit. En dan voel ik een wee komen die ik dan van m'n rug tot aan mn liezen voel. 24/4 vind ik een mooie datum om te bevallen de 3 cijfers van m'n nieuwe autootje . Het moet gewoon zo zijn!
Elke dag denk ik jaaa een beeb.. maar nog niks haha. Zou ook ideaal zijn als je bijnde vk aankomt en je blijkt spontaan al 2-3cm ontsluiting te hebben Tori Anders hoop ik maar dat strippen lukt en dat je vannacht mag bevallen! Je kunt het Hip wat fijn dat Tess nu geen pijn meer heeft. Gaat echt aan het hart he zo een klein kindje nog maar. Ik dacht trouwens dat het wel 'normaal' is dat er met fv meer krampjes zijn, gewoon andere samenstelling als bv. Betties gaat het goed? Morgen weer fm, hoop dat alle follikels goed doorgegroeid zijn. Wel jammer van die toffe sollicitatie zeg! McKenzie.. waar ben je alles goed? Hier.. meiske is echt druk vandaag.. zo grappig om mn buik alle kanten op te zien gaan.. vind het echt heerlijk om haar te voelen. Ben nu iers van 4kg aangekomen, vind het helemaal prima
Tori ben je gestript? Hoe was het deed het pijn? Hopelijk komt het nu opgang! Succes alvast. Je kunt het! Xx
helaas kon ze me niet strippen vanmiddag. Ik had nog geen ontsluiting dus ze kon niet bij de vliezen komen met haar hand. Echt prettig was t niet, maar ik vond t prima te doen. Ze vroeg nog 'als je niet meer kan moet je het zeggen'. Tja dat ging ik echt niet zeggen!! Dus de kans dat ik naar het zh moet wordt steeds groter ... Oh ik wil het niet dat gel en inleiden met infuus!! Nouja, donderdag gaat de vk het nog een keer proberen en hopelijk dan wel wat ontsluiting anders moet ik vrijdag voor controle naar het zh. Voordeel is dat ik morgen kan genieten van die beloofde 20 graden!!
Jemig tori, dat je nog helemaal geen ontsluiting blijkt te hebben na al die activiteit in je buik... Goed balen! Hopenlijk kan het morgen wel... Hier een behoorlijke bummer.... Vanmorgen bij de echo bleek dat er nu drie grote folikels zijn, de grootste is 21 mm en die drie zijn klaar voor punctie. Maar de rest is eigenlijk niet meegegroeid... Stomme dingen! Er waren er wel drie van 15mm en die prikken ze dan wel aan, maar de kans dat daar een goed eitjes inzit is niet erg groot.. Getverdemme! Ik had toch wel gehoopt op zo tegen de 10 goeie folikels... De punctie wordt nu vrijdag al! Dus ook eerder dan gedacht. Vanmiddag word ik gebeld voor de definitieve planning.
Ohhh tori wat ontzettend balen! Hopelijk morgen wel ontsluiting...want inleiden is echt niet fijn (tenminste bij mij) had je wel nog genoeg vruchtwater? Betties jij ook al shit nieuws! Hopelijk zijn die kleine follikels vrijdag toch nog bij gegroeid. En anders gaat 1 van die 3 een topper zijn!
Net gebeld door het zkh met de instructies. Vanavond nog de cetrotide zetten en om 22 uur de pregnyl. Dan vrijdag om 10 uur de punctie en hopenlijk maandagmiddag een tp! Spannend!
Jeetje Tori had zo gehoopt voor je dat ze iig je konden strippen. Wanneer zou het inleiden worden? Ook niks spontaans vandaag? Betties balen! Ze konden niet die ene grote opofferen ten gunste van de kleintjes? Dat hebben ze bij mij de eerste keer gedaan. Veel betere opbrengst gaf het. Voor de pregnyl.. echt 30min van tevoren alvast uit de koelkast jalen, goed lang verdoven met ijs en heeeeeel langzaam je man het erin laten spuiten. En dan komthet goed
Dank voor de tip weer sophy, die laatste is dus echt rot... Brrrr. Maar goed, is wel de laatste. Opofferen hebben ze het niet over gehad. De kleintjes hebben ten op zichte van maandag eigenlijk niet echt wat gedaan, dus ik denk ook niet dat dat een optie is. Ze zat meer op de toer dat er nu drie mooie grote zijn, en ik zit op het korte schema dus is er ook niet echt sprake van heel lang doorgaan. Op zich vind ik dit ook wel ok voor een eerste poging. Mocht het zover komen dat we dit nog een keer moeten doen, dan zal in de bespreking met de arts echt wel worden gesproken over ophogen van de dosering. Deze dosis is misschien een beetje te weinig geweest, maar nog niet slecht. Maakt het weekend wel spannender. Stel dat het bij drie blijft, dan kan er bij het oogsten en bij de bevruchting nog wat afvallen... Ik reken in elk geval al helemaal niet op cryos. Dat zou echt een kadootje zijn denk ik.
Ja de laatste spuit is wel rot, maar ook zo weer voorbij Opofferen.. soms als je een dag of twee dagen doorgaat, is het voor de grootste niet eens funest maar hebben de kleintjes meer kans. Wel lastig met het korte schema want cetro remt niet zoveel als deca plus pil volgens mij. Die van 15mm kunnen nog net meedoen. Van de pregnyl krijgen ze een boost, heb je kans dat ze 19-20mm zijn vrijdag en er toch nog 1 of 2 eitjes uitkomen. Enne die cryos heb je niet nodig Dit gaat gewoonin 1 keer lukken
Hi meiden, wij zijn lekker de deur uit geweest. Eerst naar een klant iets afleveren en daarna door naar Zantvoort, daar lekker op een terrasje gezeten totdat de mist het land op kwam. Pannekoek (met ananas) gegeten en daarna weer naar huis. Ging prima . Ik heb het idee dat ik (iets) van de slijmprop ben verloren zonet ... is dat bruin en slijmig? Slijmprop zegt wel slijmig dus dat zal wel. Ooh, laat dit het begin van de bevalling dan maar zijn! Betties, hm jammer dat niet alle eitjes meegegroeid zijn, maar het klopt wel dat het tijdens de punctie er toch goed uit ziet en alle blaasjes toch mooie eitjes hebben! Enneh je hebt maar 1 topper nodig!! Hip, ja ik heb nog wel voldoende vruchtwater. Ze beweegt ook nog heel goed, dus dat moest ook wel zo zijn denk ik. Inleiden, zeker na jouw verhaal, lijkt me ook echt niet prettig dus ik hoop ook zo dat het niet nodig is bij mij. Als ik keus had, liep ik liever dan nog iets langer door... zolang de kleine het goed heeft natuurlijk.
Betties spannend hoor! Pregnyl idd uit de koelkast halen en heel langzaam inspuiten echt in kleine fases zo deden ze dat bij mij meestal in het zkh...( hoefde alleen pregnyl te spuiten en durfde dat niet zelf dus ging altijd naar het zkh ofde ha of iets om dat te laten doen) Heb je nog acu voor en na de tp? Tori ohh heerlijk aan het strand gezeten(neem ik aan in zantvoort) jammer dat limburg zo ver van de zee afligt... de sliijmprop is idd bruin achtig en echt dikke slijm slierten niet zoals afscheiding ofzo, maar echt zoals groene snot, maar dan bruin..hahaha heel smakelijk omschreven al zeg ik het zelf Hoop voor je dat dit het begin is of dat er in iedergeval wat ontsluiting is morgen zodat je gestript kan worden. Echt raar we liepen zo gelijk op tijdens de zwangerschap en nu lijkt mijn zwangerschap al zover weg. Kan me niet meer voorstellen hoe het zou zijn zonder tess. Nog maar een paar dagen en dan heb je je meisje ook in de armen...wie weet vannacht al..ik hoop het echt voor je en ben ook echt benieuwd naar je meisje en de naam! Mss kunnen we als betties en mckenzie dadijk okk zwanger zijn en soof bevallen is weer een x meeten met kids en sommige met dikke buik....in brabant ergens ofzo
Tori, morgen is mijn verjaardag, je beeb heeft daar vast op gewacht Ben benieuwd! Wel jammer dat het nog steeds niet is begonnen, kan me voorstellen dat je nu wel heeeeeel benieuwd bent naar je meisje hoor. Hip, moeten we zeker doen! Raar hè, dat het zwanger zijn ineens zover weg lijkt. Heeft je meisje al wat minder last nu met dat andere spul door de melk? Betties, nog even op je tanden bijten meis. Maandag een TP zou geweldig zijn! Mijn duimen hebben nu toch niets te doen, dus ik zet ze allebei voor je aan het werk! Soph, alles goed meis? De beeb nog lekker aan het schoppen en fladderen? Ga je eigenlijk nog een 3D echo laten maken of hou je het bij die van 16 weken? Al bijna tijd voor mijn vakantie! Ik ga iets heel leuks doen, maar vanwege eventuele herkenbaarheid zet ik het liever niet publiekelijk neer. Wie heel nieuwsgierig is kan natuurlijk altijd pm'en Ik ga vanavond starten met mijn ovulatietesten. Heel vroeg nog hoor, cd 8, maar ik hoop op een wonder door de teunisbloemolie. Ik heb wel steken in mijn eierstokken (of tenminste, dat denk ik omdat ik niet zou weten wat het anders kan zijn, het is echt aan de voorkant richting lies en dan heel specifiek links of rechts) dus hopelijk is er flinke groei! Zou ik dan eindelijk een beetje een normale cyclus hebben deze ronde?? Zou fijn zijn voor een keer
Hoera voor McKenzie gefeliciteerd met je verjaardag! Ik denk dat je nu officieel ook de 20er jaren voorbij bent.. ga je dat vieren? Ben benieuwd wat je gaat doen op vakantie Denk dat we bijna tegelijk weg zijn? Wij gaan de 12e lekker nog een weekje naar de zon. Hoop dat ontspanning en ovutesten en een normale cyclus je heeeel veel goeds gaan doen! En hoera voor Tori? Ik vroeg me nog wel af of ze in het zkh niet een meting moeten doen van navelstreng en placenta, gewoon voor de zekerheid? Begrijp dat je heel graag thuis wilt bevallen en dat het gewoon spontaan gaat.. hoop dat dat misschien vannacht is gebeurd Lekker pannenkoeken.. krijg er spontaan ook weer zin in haha. Hip wat een heerlijk verhaal over de slijmprop haha.. daar gaat de pannenkoekenzin Mooi hoe snel je went aan je kleine meisje dat je je nu al niet meer voor kunt stellen hoe het was zonder haar. Denk dat je je buik wat dat aangaat niet mist? Heb je nog nieuwe foto's? Betties hoe is het gegaan met de pregnyl? Vast goed hè en dan vandaag lekker geen spuit en morgen de punctie.. weet je al hoe laat je in het zkh moet zijn? En hoe voel je je? Hier: het gaat goed Geen idiote eetbuien of die beruchte haring met pindakaas eetgewoontes. Geen emo huilbuien om zielige zwerfhondjes, de kindjes in Afrika of omdat nét m'n favo kaas in de supermarkt op is Wel dat ik me soms zo gelukkig voel dat er toch nog wat traantjes vallen.. zo blij met m'n meiske, dat ze het zo goed doet.. soms nog zo onwerkelijk.. soms om alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd en hoe dankbaar dat Gent ons heeft kunnen helpen. Dan zie ik het kleine wiegje in onze slaapkamer.. daar ligt over 4 maandjes maar ons lieve kindje in Kamertje is geverfd en gaan we dit weekend één muur van behangen.. roze hoe kon het ook anders. Dan komen ze volgende week de meubeltjes brengen en ga ik daarna kijken voor decoratie.. ook roze hihi. We doen nog een pretecho over 6 weken dus met 28w, ben heel benieuwd hoe ze dan gegroeid is en dat je al echt haar gezichtje kunt zien En ik ben nu een fotoshoot met 35w aan het boeken. Er moet optimaal worden genoten van de zwangerschap zullen we maar zeggen Oh en m'n cursus begint over 5 weken geloof ik. En ze is super beweeglijk. Mama wil ze schoppen, bij papa wil ze graag tegen z'n warme hand aan liggen slapen hoe lief is dat Aan de buitenkant zie je m'n buik helemaal golven. Gewoon.. blij.. En goed idee van Hip voor een meeting Ik dacht mss bij die leuke in Den Bosch die het de vorige keer niet werd? En dan mss weer in okt/nov? Ja mag ook nu of bv eind juli ofzo maar ik kan me ook voorstellen dat Betties en McKenzie er graag zwanger en wel bij zijn