Ik ben natuurlijk veel te laat maar toch nog succes vandaag betties..ik ben in ieder geval aan je aan het denken. Tori ook de volle maan heeft niks voor je gedaan helaas, benieuwd wat ze morgen in het zkh zeggen. Ik hoop echt dat het nog vanzelf gaat beginnen. Sophy de buik is na de bevalling al een stuk dunner en word steeds iets dunner nu, maar is zeker nog niet plat helaas! Heb geen flubber buik gelukkig ik denk dat mijn huid wel weer mooi strak word als mijn buik ook weer strak is(hoop dat dat gaat lukken) nog iets minder dan 5 kg en dan zit ik op mijn start gewicht, maar ik wik eigelijk nog iets afvallen, was door de hormonen ook al een paar kg bijgekomen. Wil eerst ff een goed ritme vinden met tess want nu kom ik aan mezelf toe net wanneer het uitkomt en sons vergeet ik mezelf nog wel es en dan ga ik lijnen en na de 6 weken rustigaan het sporten oppakken. Vanmorfen bij het cb geweest en alles was goed...een hongerige baby, maar dat is niet erg ze is vrij druk dus verbruikt ook veel en poept meer dab voldoende haha...ze is wat onder het gemiddelde, maar dat wisten we al gewicht lengte en hoofdomtrej zijn wel in proporties en ze groeit goed in haar eigen lijn. Ze weegt nu 3290 en is 50,5 cm lang het hoofdje is 34 cm. Wel nog ff met de ha overleggen over de reflux omdat we haar echt een half uur na de fles nog rechtop moeten houden anders heeft ze nog veel last en zorgen dat ze heel rustig drinkt. Mss dat ze medicijnen moet voor de reflux. Ze heeft toen ze op de buik lag de dokter haar heupjes bekeek een paar dikke scheten gelaten bij de dokter in het gezicht en toen die haar oppakte plaste ze ook nof es flink over de kleren van de dokter haha...daarna ging ze nog es uitgebreid poepen hahaha dus ze heeft zich flink misdragen. Hihi
Wat verdrietig dat het is misgegaan en zeker na de icsi moeite die je ervoor hebt moeten doen. Ik meen te begrijpen dat het je eerste mk is en dat je geen hartje hebt gezien met 6w3d. Ik zou vermoeden dat het dan om een aanlegfout gaat in het hartje. Dat gezegd hebbende.. als je utro blijft gebruiken, zou ik tot de 12e week blijven gebruiken. Vind het zo jammer dat je zkh na de posi test aanraadt te stoppen. In Gent zeggen ze door blijven gebruiken tot week 12 na ivf. Het is niet schadelijk.. je lichaam maakt zelf ook progesteron aan dus het is meer een extra zetje Succes, hoop dat het de volgende poging (cryo's?) weer raak is en dat het dan goed mag gaan!
McKenzie ik ben ook superbenieuwd wat je gaat doen, waar je heen gaat op vakantie! Pb? Tori nog helemaal niks.. vind het zo jammer voor je! Ook dat je nu weer zo lang moet wachten voor je haar in je armen hebt! Dan maar duimen voor zondag inleiden en dat ze dan snel mag komen Goed idee om binnen te blijven bleh wat een rotweer. Hip hahaha wat was Tess lekker bezig op het cb! Ik denk dat ze even wilde laten zien dat alles goed werkt En een kilo of 5 afvallen is heel goed te doen toch Hoop dat alles goed is bij Betties... als je thuiskomt lekker met een dekentje op de bank of in bed en veel drinken om overstimulatie tegen te gaan en je lekker laten verwennen door je man Dat heb je wel verdiend! Hier.. geen zomerjas (nou die heb ik bij dit weer ook niet nodig). Wel wat rompertjes, hoeslakens en zo'n waskussenhoes gescoord bij de hema want die hadden zomaar extra korting in de winkel.. mooi meegenomen. En dan de rest van de middag relax thuis op de bank
Sophy dank voor je berichtje! Ik was via een IUI (inseminatie met donorzaad) zwanger geraakt. ( de hormonen vd icsi waren niet aangeslagen en toen kreeg ik een iui, dat was nummer 10 in de rij en die was raak!) Was de 1e zwangerschap en de 1e mk. Hier in het UMCG zijn ze zeer terughoudend, maar vaar een volgende keer mijn eigen route! Ik ga er nu maar van uit dat met of zonder utro het toch mis was gegaan, ander krijg ik alleen maar een schuldegevoel. En geen hartje, kan zijn dat het nog net niet zover was, maar kan ook zijn dat het toen al over was. De grootte was wel precies van 6 weken en 3 dgn.
Hallo, hier weer bij mijn positieven..... Het was HELS! Genoeg om flinke nachtmerries en een trauma aan over te houden zeg... Ik was op tijd aan de beurt. Zenuwachtig wel een beetje, maar goed de verdoving ging prima voelde ik eigenlijk miets van! Dus dat was fijn. Rechts had ik nog steeds alleen de ene grote folikel. Het prikken ging supersnel. Even een flinke prik maar toen was het ook echt meteen voornij, dus op naar de andere kant..... Daar zaten 2 grote en wat kleintjes. En dat was hels! Zo'n pijn! Ik heb het uitgegild! Pijnscheuten tot in mijn voet! Ik riep dat ze moesten stoppen en dat deden ze ook. Met daarbij de vraag of ik nog 1 keer kon want er zat nog een mooie. Dus huilend kiezen op elkaar... Ze waren daar echt geschrokken ook en ik had gewoon dikke pech. Maar wel een aantekening in mijn dossier dat ik volgende keer zonder meer morfine krijg. Nou als ikmooit nog durf en wat mij betreft algehele narcose! Wat een nachtmerrie... En het resultaat was ook slikken, 2 eitjes... Dus nu hopen hopen hopen dat ze bevruchten en mooi zijn... Maar de kans is niet erg groot. Zet je wek aan het denken: is mijn eivoorraad gewoon niet goed? Lukt het daarom ook steeds niet spontaan? Allemaal vragen voor de volgende keer in elk geval. Maar wat mij betreft nemen we lekker een hond ofzo. Pffff, moet hier heel hard over nadenken of ik dit ooit nog zou durven... Maar goed. Na flink te hebben uitgejankt lekker met een kruik, pot thee en diclofenac op de bank. Gelukkig heb ik nu niet zo heelmveel pijn al loop ik als een oud wijf. Degene die na mij moesten zullen wel angstig zijn geweest. Mijn gegol was zeker op de gang wel te horen...
Ach meis.. knuffel voor jou, het is ook beroerd! Maar je hebt het wel gedaan! Ik ga heelhard duimen dat ze alle 2 goed bevrucht raken en dat je maandag een tp van een mooie embryo hebt Goed uitrusten en veel drinken!
Ohh betties wat verschrikkelijk. Heb echt met je te doen. Laat je maar goed verwennen dit weekend en doe rustigaan! Wie weet kan het wel onder een roesje de volgende x als er een volgende x nodig is. Hoop dat je maandag een tp hebt van een top embryo! Ik blijf voor je duimen hoor!!
Betties, wat heftig is het geweest voor je zeg!! Het prikken vond je al niks en dan ook nog eens zo'n slechte ervaring met de punctie. Nu maar rustig aan en hopelijk heb je niet teveel napijn. Dikke knuffel!
Oh betties, wat vervelend zeg. En dan ook nog je teleurstelling van de twee eitjes na al die pijn terwijl je er op meer had gehoopt. Maar twee is toch het dubbele van wat je anders zou hebben, dus ook twee keer meer kans op een bevruchting! Ik ga heel hard voor je duimen. Rust lekker uit meis, het ergste is gelukkig achter de rug! Ook een dikke knuffel van mij!
Vroeg wakker Wel met een superleuk berichtje van McKenzie over haar vakantie (en meer zeg ik er niet over) Tori succes straks in het zkh! Ben benieuwd wat nu het voorstel wordt.. of ze je morgen al in willen leiden en op welke manier dan. Betties.. heb je goed geslapen en beetje bijgekomen? Word je vandaag nog gebeld met het aantal bevruchtingen? Goed uitrusten vandaag nog zodat je maandag in topconditie bent voor je topemmy En ontbijt..
Goedemorgen. Ik heb wel goed geslapen, gelukkig. Heb ook weinig pijn, meer het gevoel dat ik gesloopt ben. Lekker rustig aan dus. We worden maandag tussen 10 en 11 gebeld over het aantal bevruchtingen en eeen tijdstip voor smiddags, als er een tp is. Ik kan niet wachten tot maandag! Verder op de website van het umc gezien dat zij echt klanten trekken met de zin: laagdrempelige mogelijkheid tot punctie onder narcos. Nou, sign me in! Hopenlijk kan dat want deze nachtmerrie wil ik echt nooit meer. Doe mij maar lekker weg... In het evaluatiegesprek komt dit zeker aan bod, dan durf ik het nog wel een keer aan. Maar goed, stap voor stap. Misschien komen we daar nooit meer en lukt het met deze ene emmy. Ben nu toch wel erg benieuwd wat mckenzie aan het doen is. Ga haar ook maar even pb'en, hihi. Tori, ben benieuwd naar jouw plan van aanpak. Hoe is het met je??
Verdorie tori sta jee alweer onderin....het moet toch wel geweldig zijn in jouw buik. Heel veel succes in het zkh..en neem je ipad mee dat je ons op de hoogte kan houden als je daar moet blijven Gaaf he wat mckenzie gaat doen! Betties gelukkig niet veel pijn meer, kruip lekker op de bank met een goeie serie en vanallerlei lekkers en kom er niet meer af zou ik zeggen. Het is in iedergeval rot weer dus helemaal niet erg om binnen te cocoonen. Soof vroege vogel vandaag weer een dagje genieten van je buikbeeb. Mckenzie heb je eigelijk je verjaardag gevierd? Hier gisteren echt een vermoeiende dag gehad Tess was zo ontzettend huilerig niet normaal meer. Ze heeft mss als langste een uur achter elkaar geslapen. We mochten de voeding van het cb ophogen en ik denk dat dat teveel was voor haar..ze had steeds scheetjes en ze moest weer spugen waardoor ze weer pijn had van het maagzuur. Doordat ze zo veel huilde kwam zo ook slaap tekort waardoor ze nog meer ging huilen. Zo zielig! Ik was kapot stonf er gisteravond zelf bij te huilen. Uiteindelijk voor de laatste fles zijn we samen onder de douche gegaan best wel lang en toen was ze rustig ze heeft de hele nacht doorgeslapen! hopelijk vandaag een relaxter dagje.
hoi ik gebruik nu ong 1 week utrogestan en heb geen honger en een weeeig gevoel in mijn buik ik heb 9 miskramen gehad en gebruik het nu om mijn baarmoeder rustig te houden.3x200 mg p dag
Vandaag gaat het vast gebeuren bij Tori.. spannend Heb net een nieuwe buikfoto in m'n album gezet, ik word huge
Tori heeft zich nog niet gemeld? Ik hoop toch zo voor haar dat zij op deze zonnige dag eindelijk haar meisje op de wereld zet! Vanmiddag maar weer even spieken... Hier komt het utro monster weer tot leven. Poeh, wat heb ik toch last van die bolletjes. Maar nu weet ik tenminste zeker dat die zere borsten en dat humeur geen teken van zwangerschap is. Voor zover er een eventuele bevruchting is, dan ligt die zwangerschap nog gezellig in een schaaltje in de stoof van het zkh, haha. Morgen tussen 10 en 11 weet ik meer! Wachten valt me nog wel mee eigenlijk.
Tori had in het buiktopic gisteren laten weten dat als het niet vanzelf zou beginnen ze vandaag ingeleid zou worden. Ze had gisteren al 2 cm ontsluiting dus wie weet is het toch nog vanzelf opgang gekomen vannacht. Anders heeft ze zeker vandaag haar neisje wel in haar armen. Spannend hoor!! Soof ik zal straks es kijken als ik op de laptop ben naar je buik. Ben benieuwd Betties ik hoop zo voor je dat je morgen een tp hebt. Gelukkig dat het wachten he meevalt, wel balen zeg dat je zoveel last hebt van de utro, hopelijk voor een goed doel. Ik blijf hard voor je duimen hoor! Mckenzie hoe gaat het bij jouw? Tess had gisteren weer een huildag. Zo zielig en vind het ook vermoeiend hoor. Bij bv hebben babies regeldagen ik wist niet dat dat bij fv ook zo was, maar had ff gegoogeld en dan heb je die dagen dus ook en rond de 3 weken onderandere zijn zo'n regeldagen dat verklaart een hoop! Tot nu toe gaat het vandaag goed gelukkig!
Nog niets van Tori... Betties succes morgen! Hoop dat je emmies mooi aan het delen zijn en dat je er morgen gewoon eentje teruggeplaatst krijgt! Zal voir ue duimen Hip he wat sneu van de huildag. Gaat een regeldag over de hoeveelheid/tijdstip van voeden? Hier kamertje geverfd en behangen.. trots op manlief dat hij het goed gedaan heeft.. dus laat het kamertje vrijdag maar komen