Betties het kan idd per dag verschillen. Vannacht werd tess om kwart over 3 wakker met flinke buikkrampjes...die heeft ze bijna nooit en 's nachts al helemaal niet. Zoooo zielig niks hielp. Uiteindelijk ben ik met haar onder de douche gaan staan en daar werd ze rustig gelukkig. Heb haar vannacht ook maar een klein flesje gegeven want het was uiteindelijk al bijna half 5 toen ze aangekleed was na het douchen. En als ze dan wakker zou worden voor de fles om half 7 zou shit zijn. Dacht dan zal ze wel langer slapen als ze een fles heeft gehad. Word ze om 7.25 al wakker!!! Ik haar bij me gepakt om het tot 8 uur proberen te rekken. Word ze nu pas wakker hihi hoezo onvoorspelbaar die kleintjes! Soof ik dacht dat je helemaal niet meer werkte...nog wel iets dus? Tori leuke foto van je meisje! Ik heb ook een pakje can nijntje in maat 50 niet de zelfde. Is tess nog steeds veel te groot hihihi. Vanmiddag fotoshoot zin in!
Betties heel veel plezier de komende dagen..jullie gaan naar zee of niet? Hopelijk heb je niet te veel last van je ongi.
Betties veel plezier met je vakantie! Lekker even bijkomen Wel balen precies met je ogs nu, maar hoop dat je niet teveel last hebt! Hip grappig hoe het scheelt per dag. Je klinkt wel als volleerde mama weet je.. dat je een soort automatisch.. instinctief.. weet wat goed is voor je kindje. Merk bij Tori nu ook al Werk.. nog halve dagen maar ik vind het wel zwaar. Punt is dat ik alleen maar thuiszitten gewoon vervelend vind.. bn ook graag aan het werk maar wel op een veilige manier zeg maar. Denk binnenkort nog wat minder uren, gewoon beter voor me
Hip, maatje 50 past onze meid al niet meer... Heb gisteren bij de prenatal en esprit.nl een aantal broekjes en shirts maat 56 gekocht. Maar goed dat ik mijn shop drang heb kunnen onderdrukken tijdens de zwangerschap, haha. Nou, hier lijkt het dat we weten wat het ritme is. 'Savonds is ze wakker en wil ze veel / vaak eten en om 12 uur / half 1 gaat ze slapen en dan wordt ze pas om half 5 weer wakker. Na t voeden weer slapen en ik kon vanochtend om half 9 zelfs eerst nog lekker douchen . Daarna voeden en badje en daarna ging ze weer even slapen. Ja, hier kunnen we ons wel in vinden! Sophy, kan me voorstellen dat t nu wel echt zwaarder voor je worden qua werk. Nog even volhouden en dan straks nog wat minderen en dan ga je al richting de 40 weken!
Tori klinkt ook al als een behoorlijk goed schema met veel slaaptijd Zijn je ouders al komen logeren? Kan me voorstellen dat dat vermoiend is maa dat je ze nu ook graag bij je wilt hebben.. Soof heeft vakantie Wat onwijs niet vervelend
Ooh lekker vakantie! We waren vandaag naar t winkelcentrum Sophy, had nog gekeken of ik jou ergens zag, maar je was niet shoppen . Kwam wel een verpleegster van het zh tegen. M'n ouders zijn de dag voor koninginnedag geweest in het zh en sliepen toen bij ons, maar ik sliep in het zh. Ze zijn nu naar de camping, hier niet zo ver vandaan en komen morgen met vrienden bij ons op visite .
heej tori je hebt ook een mooie banner aangemaakt zie ik! wat fijn dat je ouders in de buurt op de camping zitten. klinkt erg goed heej dat yvi al zolang doorslaapt! maargoed idd dat jij niet zoveel in 50 geshopt hebt, hier passen nog verschillende pakjes niet in 50 die zijn nog te groot hihi. ging het goed het winkelcentrum ingaan? soof jij hebt vakantie heerlijk! zondag vertrek je of niet? betties lekker een paar daagjes weg nu hopelijk met mooi weer! en mckenzie heeft het heel bijzonder leuk op vakantie vandaag! wij hebben gisteren newborn shoot gehad erg leuk! alleen was tess wat jengelig. ze was ,s nachts al wakker geworden met krampjes en de hele dag was ze er niet zo goed aan. dus was tussen de huilbuitjes door foto's maken. was voor die meid wat de foto's maakte ook de eerste x dat ze een newbornshoot deed, dus was ff proberen enzo, maar we hebben toch wel een paar prachtige foto's van ons meisje. ik ga er zo wat in mijn album zetten en nog een paar gewone foto's.
Haha Tori ik kijk ook altijd of ik jou toevallig ergns zie als ik in t centrum ben Toch handig dat je nu direct de juiste maat kunt shoppen. En fijn dat je ouders in de buurt zijn! Hip ik ga zo eens in je album spieken! Heel benieuwd! En ja zondag gaan we weg.. heb er zin in
ja klopt sophy haar haartjes zijn wat lichter geworden, haar ogen zijn ook helemaal veranderd. ze werd met bruine ogen geboren en die werden langzamaan grijs en toen grijs/blauw en nu zijn ze heel donkerblauw.
Wat graopig Hip. Denk je dat het deze kleur blijft? Yvi heeft ook van die donkere haartjes.. ik dacht dat ze blond zou zijn Hoe zijn haar oogjes nu Tori?
Sophy en Mckenzie nog bedankt voor jullie kaart! Ik ben trouwens gek op uiltjes dus die van jou Mckenzie was extra leuk .
Sophy, heb haar oogjes ff goed bekeken maar vind het moeilijk te zien wat de kleur is, denk donker grijs... Dat heeft ze dan van haar papa ls ze straks lichter grijs worden. Ik hoop het, want dat zijn mooie ogen! Eigenlijk wilde ik de kleine nu voeden... Maar ze wil net goed wakker worden! Nouja ik ga haar niet wakker maken als zo lekker slaapt. Dan over n uurtje denk ik en hopelijk kunnen we daarna weer lekker lang verder slapen.
Tori wat leuk je digikaartje. Links en rechts aan de voorkant zijn jullie zelf neem ik aan? Mooi fotootje van binnen ook.. mooi popje van een meisje Lichtgrijze oogjes zijn ook mooi Mis je je buik? Gister naar de acu geweest en zoooo lekker geslapen. Meiske was ook fijn rustig en wordt nu weer wakker. Echt grappig hoe ze rond etenstijd altijd komt.. hoi mama, *pok pok* gaan we eten? Nu al
Sophy dat is nu nog grappig dat ze rond etenstijd komt, maar als ze dat erin houdt niet...Tess was ook altijd druk als we gingen eten, maakte niet uit of het 18.00 of 20.00 was, doet ze nu dus nog steeds hihi. Maakt niet uit of ze al de fles heeft gehad of niet zodra wij gaan eten gaat ze huilen en ze wil dat alleen maar op de arm bij 1 van ons das echt niet meer grappig... Tori je kaartje gaat vandaag op de bus! Hoelaat was yvi wakker geworden vannacht? Tess word nu weer 's nachts wakker rond half 4 heb het vannacht tot half 5 kunnen rekken met een speentje. Ik mid mijn buik trouwens wel hoor! Ik zou zo weer zwanger willen zijn..als ik een zwangere zie of sophy hier zo enthousiast lees dan denk ik ja dat wil ik ook! Als ik terug kijk naar mijn bevalling (de uitdrijving dan he) dan wil ik ook weer dat was echt zo bijzonder mooi! Maar heb nog ff een jaartjr geduld voordat ik weer zwanger wil worden of nou ja proberen te worden! Gaan jullie iets leuks doen vandaag met hemelvaart? Wij denk ik niet. Ik lig nog ff leker in bed, mijn vriend heeft de fles rond kwart voor 9 gegeven. Tori heb je al gedoucht met yvi? Dat is echt zo lekker! Tess valt dan in slaap zo ontspannen is ze dan. In het badje vind ze niet veel aan.
Toch dat ze een bepaald ritme herkennen dan. Ik draai ook steeds dezelfde liedjes in de auto (het laatste stukje door de stad, iets van 10min) en merk dat ze die een soort herkent, dat ze begint te bewegen als ik m'n cd opzet. En met eten dus ook. Ach het is toch ook schattig als ze daarbij wil zijn In het kader van dankbaarheid maakt het me allemaal niet uit.. schoppen, me wakker houden en dus als ze straks met het eten ook komt, uitscheuren (hoewel dat nog een hoog ewww gehalte heeft haha).. het is prima, hartstikke blij dat ze er is Merk jij ook dat ze liedjes of geluiden herkent Hip? Je hoort wel eens van favo series ofzo waarvan dan de openingstune een reactie geeft. Wij doen vandaag niks zoals gebruikelijk Vanmiddag komen er vrienden langs voor een uurtje. Manlief mag nog even eten halen voor vanavond, we zitten gastouderprofielen te screenen (alleen de beste voor ons meiske hihi) en verder gewoon samen ontspannen Wat doen jullie? Hoe zou het met McKenzie zijn? Ben zo benieuwd naar haar verhaal En Betties lekker aan zee
Sophy, ons silhouet staat op de voorkant van het kaartje inderdaad! Soms mis ik het wel dat ze in m'n buik zit, als ik denk aan het navelstreng moment kan ik wel een traantje laten. Stom is dat. Maar op zich dat m'n buik me nu niet meer in de weg zit vind ik wel prettig. Hier is het ook oppassen met koken/eten. Gisteren hadden we pizza en ik heb mijn pizza onder t voeden opgegeten, haha. Ga zo de kip voorsnijden zodat als ik straks moet voeden ik daarna meteen kan gaan koken. Hip, nee we zijn nog niet met haar onder de douche geweest, maar ze geniet ook erg van het badje. Om kwart voor 1 werd ze pas wakker en daarna pas weer om 20 over 4. En geen bijvoeding gegeven dus om kwart over 6 kwam ze alweer, haar toen lekker op bed gevoed en zijn we daarna samen op bed een tukkie wezen doen. Mijn ouders met vrienden waren hier op visite vandaag. Erg gezellig en we zijn met ze wezen vliegtuig spotten en een ijsje gegeten bij de spotters Mac.
Goeiemorgen Tori kan me ook voorstellen dat het met de navelstreng mooi en emo is.. en de schopjes zijn bijzonder dus dat je dat intieme "ik draag haar bij me" gevoel niet meer hebt.. is niet stom, het lijkt me heel normaal Gelukkig heb je er wel een prachtig meisje voor gekregen Vind het ook bijzonder om jullie mamaverhalen te lezen. Hier tjee.. mag ik nog eens zeggen dat ik me zo gelukkig voel Vorig jaar rond deze tijd hadden ze me net geopereerd en wist ik niet meer waar ik het moest zoeken en nu ben ik toch mooi 24 weken zwanger. Begin eindelijk het geluksgevoel toe te laten en hoe heerlijk als ze dan weer ligt te schoppen en te porren en dat in de spiegel is echt mijn babybuik.. ben echt zo blij met ons meiske en kan nu al niet wachten tot ze er is En minder hormonaal haha.. we gaan straks het geboortekaartje uitzoeken! Hebben al bergen kaartjes online bekeken maar nog niets echt leuks kunnen vinden dus ik hoop dat het nu gaat lukken.
Wat een rust hier. Tori dat navelstreng moment heb ik niet zo meegekregen. Tess had de navelstreng om het nekje dus die werd nog voordat ze eruit ws doorgeknipt. Daarna heeft mijn vriend nog voor de foto geknipt...dus niet eccht een bijzonder moment. Morgen is yvi al 2 weken gaat snel he! Soof ik word zo vrolijk als ik lees hoe optimaal jij geniet echt mooi! Je meisje kan zich geen betere mama wensen. Donderdag hebben we lekker met z'n 3tjes gewinkeld...tess is weer verwend haha. Daarna op het terras gezeten en een broodje gegeten. 'S avonds zijn we al lekker om 9 uur in bed gekropen heerlijk! Dadelijk gaan we naar vrienden op bezoek ff lekker bij kletsen. En morgen onze eerste moederdag tori en zomerr...en soof jij een bijna moederdag! Benieuwd wat mijn vriend en tess in petto hebben hihi. Oww en soof jij vertrekt morgen op vakantie lekker zeg!! Zon zee strand zwembad en verwennerij!! Fijne dag allemaal!
Wauw daar had ik nog niet zo bij stilgestaan maar morgen idd jullie eerste echte moederdag! Ik gok huilmomentje Bijzonder hoor.. hoop dat jullie vriendjes en beebs al iets leuks geregeld hebben Hoeveel kleertjes heeft Tess Hip? Ze ziet er vast piekfijn uit met al dat moois Veel plezier bij je vrienden. Tess alweer 5 weken het gaat zo hard. Tori nog foto's van Yvi? Vind het zo leuk om je kleine meid te zien Hier.. geboortekaartje is uitgezocht en van de week komt de proefdruk. Ben benieuwd! Net even gaan kijken voor gordijntjes maar dat lukte nog niet echt. Na de vakantie dus verder. En ik heb zoooo een honger deze dagen haha dat is vast de groeispurt van buik en meiske die nu plaatsvindt.. kan serieus wel blijven eten