Effies vlug.. wij vliegen vanavond terug.. reactie dus morgen.. behalve dan WAHHHHHH Mckenzie!!!!! Ben zo blij voor je, zit hier met een grote glimlach naar je test te kijken, wat geweldig meid! Ga je meteen even je schildklier laten testen.. dit wordt een blijvertje
Ja, wat een verrassing hè. Ik was er ook eigenlijk al niet vanuit gegaan, maar had gisteravond ineens het idee dat ik moest testen en voila. Het was 15 dpo met de laatste druppels die ik eruit kreeg na net een pizza op te hebben en een groot glas melk te hebben gedronken. Vlindertje, ik heb hem ook nog nooit zo gehad hoor. Ik had alweer verwacht te moeten gaan staren zoals mijn eerdere testen. Hip, ik heb een pb'tje gestuurd gisteren, had je hem gekregen? Sophy, thanks! Ik kom toevallig net bij de endo vandaan en we hadden al een 'voor het geval dat' plan opgesteld. Ik hyper nog steeds licht (0,21) en ik start met 25 mcg bij nu. Ik ga donderdag opnieuw bloed laten prikken. Jeetje meiden, ik ben blij maar ook wel een beetje bang. Weer het leven van echo naar echo. Maar jullie hebben gelijk, dit moet hem gewoon zijn hoor! Goede terugvlucht Sophy, wat gaat zo'n vakantie altijd veel te snel he!
Goeiemorgen McKenzie ben echt blij meid Het is ook al zo'n mooie knaltest en goed dat je met de endo ook al een plan van aanpak had besproken. Gaat hij ook je anti-tpo nog een keer checken? En heb je dan echo's in het zkh.. wanneer is de eerste? Spannend weer he.. weet nog hoe vreselijk bang ik die eerste weken was.. wel dat dit wrs de beste kans op een goede zwsc is die je hebt! Betties knuffel voor jou. Confronterend weer wrs.. gewoon de wens om zelf ook.. ik hoop zo dat je ook snel volgt! Ben je nog thuis of ga je weer aan het werk? En het evaluatiegesprek in het zkh is volgende week? Hip wat interessant om te lezen over schema's ritme aanpassen.. een hele nieuwe wereld. Je klinkt wel heel relaxed in hoe je met Tess meegaat en het allemaal aanpakt Tori hoe is het met jou en Yvi? Doet ze het goed? Hier: was heerlijk om een weekje weg te zijn met buikbeeb. Mooi hotel, heel rustig en luxe, lekker zonnetje met 25 graden erbij. Hele week geluierd en dat is wel duidelijk want de weegschaal deed +2,5kg vanmorgen Niet eens van snacks, maar omdat ik thuis zo mager eet, dat hebben ze in een hotel niet.. nou ja, het is niet anders Ik zei al tegen ons meiske "hoop dat je ervan genoten hebt" haha, ze is heerlijk aanwezig geweest in het zonnetje.. gewoon op een lieve manier Eén avond was helemaal foute boel toen er disco was en ik niet kon slapen van de herrie en ons meiske dus ook niet. Ze was zoooo boos Lag als een gek te schoppen en te tollen.. ik helemaal in tranen omdat ik het zo erg voor haar vond (horrrrmonen jeetje dat heb ik nog niet gehad) en pas toen de muziek stopte werd ze weer rustig. Maar verder was het gewoon heerlijk Ook bijzonder zo met m'n stralende dikke buik en schoppende meiske En nu ligt er natuurlijk wasgoed op me te wachten...
Ach betties, ook een dikke knuffel van mij. Ik kan me voorstellen dat het wat confronterend is. Jij bent echt de volgende hoor, je nieuwe poging wordt hem gewoon want dan zijn er weer 3 zwanger en is het Utro topic evenwicht weer hersteld. En wij zouden de nieuwe Hip en Tori worden, dus het kan niet anders dan dat je heel snel volgt! Sophy, ik ga morgen bellen voor afspraken, kwam er pas zaterdag achter en i.v.m. Pinksteren natuurlijk niemand bereikbaar. Ik denk zo tegen 6 weken eerste echo, dat was vorige keer ook. Ik ben alleen een beetje dom geweest, want ik dacht dat het weer niets was, dus ik ben 13 dpo gestopt met de Utro. Toen 2 dagen beetje bruine spotting en toen dus positieve test. Snel weer aan de Utro gegaan, maar ik hoop dat het niet te laat is. Af en toe nog een heel klein beetje lichtbruin, maar niet continu en ook niet heel veel. Ik ga mijn anti-tpo niet laten testen, dat heeft geen zin. Er kan toch niets aan worden gedaan, dus als het ineens heel hoog is ga ik me alleen maar zorgen maken. Ik slik netjes mijn selenium en hopelijk is dat voldoende. Ik merk wel dat ik steeds meer ga hyperen, ik lig wakker tot diep in de nacht, mijn hart gaat ontzettend tekeer, ik lig te malen als een gek en ik heb het zo ontzettend warm dat mijn man bijna bevriest haha omdat ik alle ramen openzet. Snel dus maar even met de endo bespreken morgen. Wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Haha en dat huilen als je niet kan slapen en je meisje zo van slag was! Arme jij, hormonen inderdaad! Tori en Hip, hoe is het met de mama's? Wat een droppies zijn het toch, ik smelt elke keer bij de foto's!
Denk dat de utro bij jou meer baat het niet, schaadt het niet, maar dat een goede zwsc net als bij mij vnl gaat over je schildklier in orde houden. Zou het niet? In ieder geval nu weer aan het junken Enne banner?
Mckenzie, ja tijd voor een banner! Bruine afscheiding kan je soms hebben hoor, dat zegt niets. Ja, wat een droppies die kleine meisjes he? Ik kan haar de hele dag wel knuffelen! Sophy, haha jij hebt duidelijk behoorlijk last van de hormonen! Je bent dus niet ff naar de disco gegaan? Heb je ook nog een leuke foto van de vakantie waarop we je mooie buik zien? Ik weet nog dat wij naar een Wellness hotel waren voor een paar nachtjes, ook zo lekker gepronkt met m'n buikje bij t zwembad . Hier heeft Yvi een beetje een 'ik ben veel wakker overdag' dagje. Ben behoorlijk veel met haar 'bezig' geweest vandaag maar helemaal tevreden kreeg ik haar niet. De borstvoeding gaat niet super, heb enorm last van m'n linkerborst. De bovenkant van m'n tepel is er af lijkt t wel ... En snachts word ik soms wakker omdat de borsten pijn doen aan de buitenkant ... Maar ja de kleine geniet zo als ze bij me drinkt dus ik wil het nog niet opgeven, maar afzien is het wel! Vanmorgen deed het drinken zo'n pijn dat ik wel kon janken, pff. Alles voor m'n meisje! Morgen komt als het goed is een lactatiedeskundige, hopelijk heeft zij goede tips en kan het herstellen. Bah, het regent al vanaf 11 uur ofzo, niks aan! Had zo graag even gewandeld met de kleine... Dat had haar vast rustig gekregen. Hip, jij gaat echt goed met Tess!! Hb je nog weer een foto gemaakt van haar bij de beer?
Tori de bovenkant van je tepel eraf? Eww.. het hoort geen zeer te doen zeggen ze, maar wel dat het moeilijk kan zijn.. hoop dat de lactatiekundige tips voor je heeft! Wel stoer dat je het blijft proberen Jij nog een foto met je kleine meid? Vind het ook zo heerlijk om jullie kleintjes te zien. Hormonen.. ik heb er geen last van. Geen huilbuien geen driftbuien, niks.. ja af en toe traantjes van geluk maar dat telt niet Maar die disco.. grrr.. ehhh.. heb 3x de receptie gebeld.. de eerste keer om te vragen wat er aan de hand was, de tweede keer in tranen omdat ik het zo erg vond voor ons meiske en de derde keer boos dat het nu (middernacht) echt afgelopen moest zijn. Dat was wel heel hormonaal hahaha. Anderzijds.. volgende ochtend stond de ceo ons op te wachten met verontschuldigingen dat die disco uit de hand was gelopen, dat ze dat nooit van tevoren hadden bedacht, was een goede les en of we ter compensatie aub een geweeeeldige lunch wilden accepteren. Was stomverbaasd haha. Dus erg hormonaal en blijkbaar toch ok Had wel liever gehad dat ons moppie gewoon een rustige nacht had gehad. Fotos nog mee bezig, zet ik zsm eentje in mn album.
Mckenzie ik had je pb wel gehad alleen een beetje laat gezien hihi..klinkt als een heerlijke en indrukwekkende vakantie!! Kan me ook nog zo goed herinneren hoe onzeker en bang ik was de eerste wekenrn dan heb jij ook nog wat bruin verlies niet fijn! Maar kan totaal geen kwaad. Hoe voel je je eigelijk? Al wat kwaaltjes? Probeer ondanks dat je het eng vind toch te genieten, maak een mooie banner en bel MvM hihi...oww en een zwangerschapsdagboek..ik haddie van pauline oud die is erg leuk en er zijn veel invulboekjes van haar...ik heb ook nog het kraambezoekboek van haar en baby's eerste jaar en het opgroeiboek (1 t/m 4 jaar) Betties ik vind het zo rot voor je, wanneer heb je het gesprek met de gyn? Hoop dat jullie snel verder kunnen. Tori auww een stukje vd tepel af, dat kan niet goed zijn. Hopelijk kan de lactatiedeskundige iets voor je betekenen morgen. Knap dat je nog ff door wil proberen, maar bedenk wel dat als het echt niet meer fijn is het niet erg is als je stopt. Het is geen falen en yvi zal van de fles net zo goed genieten en groot worden. Je doet je meisje niks te kort. Brn wel benieuwd naar een foto van je meisje. Sophy welkom terug!! Klinkt als een heerlijke relax vakantie! Gaat snel voorbij he...moet wel een beetje lachen om he hormoon uitbarsting, maar ach het heeft jullie een heerlijke lunch opgeleverd ben benieuwd naar wat foto's Hier gaat het goed! Ik zal morgen of zo weer es wat foto's plaatsen ben nu op de foon. Heb nog geen nieuwe foto met de beer dat willen we elke maand doen en dat is gelukkig nog 2 weken hihi het gaat al snel genoeg! Woensdag op controle bij de gyn ik ben benieuwd, want het voelt nog niet al te prettig aan de onderkant. Ik neem tess mee naar het zkh gewoon om ff te showen als trotse moeder hihi. Volgende week moet tess de erste prikjes ik heb er nog geen zin in. Tess zit nu een beetje tussen 4 en 5 flessen in geloof ik. Ze word 's morgens ook steeds later wakker, vanmorgen was het half 9 ze heeft nu 3 flessen gehad en slaapt nog steeds. Voorheen had ze rond 19.00 de 4de fles en tegen 23.00/23.30 de laatste. Maarja doordat ze nu dus 's morgens steeds langer slaapt schuiven de rest van de flessen ook op denk dat een 5de fles vandaag niet meer gaat lukken, benieuwd hoelaat ze morgenvroeg dan wakker gaat worden als ze dadelijk de fles krijgt en daarna geen meer. blijft toch steeds een gepuzzel ben je net gewend dan veranderd het weer...oww en daar is mevrouw wakker!
Ha dames! Ja sorry, had inderdaad even niet de moed om te reageren. Allereerst natuurlijk supernieuws van meckenzie! Wow, ik joop zo voor je dat het goed zal gaan deze keer! Aan de andere kant, inderdaad toch die steek van jaloezie zeg maar. Hoort erbij en zegt alles over hoe ik me voel en niets over blijdschap voor een ander. Vindt het nu soms pijnlijk om in dit topic te lezen, immers veel babynieuws en nu ben ik de enige die nog niet zwanger is. En ondertussen weer op voor een tweede poging, pfff. Maar ja, jullie kennen ook mijn verhaal en dan is het ook nuist weer wel fijn om het hier van me af te kletsen. Lekker dubbel allemaal... Ach, ik weet dat jullie dat begrijpen...
Betties lieverd dat begrijpen we toch.. er valt niet zoveel uit te leggen want helaas kennen we je gevoel.. en een hoop duimen zijn er nu voor jou toch! Deze poging 2 moet het gewoon worden Hip vind het echt interessant te horen hoe dat werkt met flesjes en ritme enzo. Gek hoe je me van alles kunt vragen over zwanger worden.. maar zwanger zijn was al ehhh en moederen weet ik ook nog niks vanaf geloof ik haha.. hopelijk gaat het een soort automatisch straks Blijf je op verzoek voeden of ga je op een gegeven moment proberen om zelf ritme te maken? En weet je al wat je gaat doen na je verlof? Je had het toen over je wens voor een ander soort baan... Tori hoe was het met de lactatiekundige? McKenzie.. nog aan het testen Heb je een echoafspraak kunnen maken? Ik heb me vandaag voor 50% ziekgemeld.. beter als ik nog wat meer rust neem. Vraag me ook af of ik het haal tot 34w met deze nu al enorme buik.. we zullen zien..
@Hip Wij mochten pas 4 voedingen geven als L. Richting de 6kg woog. Afgelopen don naar 4 voedingen gegaan en ze slaapt nu van 20:00 tot 07:00 @Sophy Ik hoop dat je het nog even kan volhouden En ik wist er ook niks van af kwa schema's maar het komt echt vanzelf! @mckenzie Gefeliciteerd meid!! @Betties Ik duim voor je dat poging 2 gaat lukken meid!
Het bezoek van de lactatiedeskundige was erg prettig! Ze nam alle tijd voor me en heeft me goed geholpen. Kon ook m'n verhaal over de dag van de bevalling kwijt en heb weer wat kraamtranen gelaten. Heb nu speciale pads voor over de tepel en dat helpt goed! En heb op haar aanraden ook de kolfmachine weer gehuurd, om het nog beter op gang te brengen. Foto zal ik vandaag of morgen ff regelen . Ze is alweer zo veranderd! Sophy, heb jij alweer n nieuwe buikfoto geplaatst? Goed dat je je nu voor 50% ziek hebt gemeld, goed luisteren naar je lichaam. Betties, jij bent nu ook snel zwanger hoor, het zit namelijk in de lucht!! Dikke knuffel voor je. Hip, ja als het niet meer gaat stop ik ook, maar nu gaat het wel weer heel goed met die pads. Binnen 5 dagen is het als het goed is hersteld. Ben benieuwd. Ze zijn nu, na 6 uur gebruiken van de pads al stukken beter. En na zo opeens is de voedingstijd weer anders he, hier ook! Yvi heeft vannacht heel goed geslapen van 1 tot 8!!!! Ben benieuwd of ze dat vannacht weer gaat doen. Denk het niet want ze heeft vandaag alweer meer geslapen overdag dan gisteren. Ze ligt nu terwijl ik typ op m'n borst te slapen... Zal haar es wegleggen in haar bedje . Ben benieuwd hoe lang ze dan blijft slapen!
Gekke vraag: ik heb allemaal van die gele korrels op m'n tepels. Vermoed dat het talg is dat uit m'n melkklieren komt en wat dus nu alvast wat rommel geeft.. hadden jullie dat nou ook? Vind het zo'n raar gezicht. M'n meisje heeft ontdekt dat er - behalve haar voorkeurspositie rondom m'n navel opgekruld te liggen - ook daarboven nog ruimte is. Had ze vannacht bedacht om overdwars naar boven te gaat zwemmen hahaha hey dat past niet Toen maar zachtjes verkennen met haar voetjes wat er dan wel kan.. wel schattig. Tori, opeens is ook dat zware gevoel van voorin liggen herkenbaar. Zo helemaal tegen de buikwand aan en dat het dan strak gaat spannen. Dat geeft nu al een omkiepgevoel en ze vindt het voorin leuker als achter tegen m'n placenta aan. Fijn dat de lactatiedeskundige je kon helpen! Nu rustig laten herstellen en heerlijk toch dat je door kan gaan met bv. Hoe is het met de rest?
Sophy wat vertel je er toch prachtig over.... Hier gaat best goed. Ben lekker aan het sporten en afvallen! Voel me echt wel energieker. En daarbij.... Ik heb van de week mijn cv op monsterboard gezet en prompt de volgende dag werd ik zomaar gebeld! Super leuk gesprek en nu ga ik dinsdag voor een kennismakingsgesprek! Hoe leuk is dat?! Zou het tij dan eindelijk gaan keren voor mij? Het geeft me in elk geval een lekkere boost! Ook het contact met mijn huidige baannis goed, vrijdag naar de bedrijfsarts en volgende week een keer koffie drinken op het werk. Nu nog even zon..... Fijne dag allemaal
Betties zon????? Waar? Hier regent het volop en het is koud brrrr. Fijn dat het zo goed met je gaat en aan het afvallen! Goed bezig! Ben je ook aan het lijnen of alleen fanatiek aan het sporten? Ik wil ook maar moet de zin nog vinden. Spannend van die sollicitatie, ik ga voor je duimen!! Sophy heerlijk zeg hoe jij geniet van je meisje in je buik! Ik had dat trouwens niet op mijn tepels dus geen idee wat het is. Tori wat fijn dat de l.d. je heeft kunnen helpen, hopelijk is het snel helemaal genezen. Hoe heeft yvi vannacht geslapen? Die 4 flessen was maar 1x nu It ze weer in haar 'normale' ritme. Vanmorgen had ze zich helemaal onder gepoept tot in de nek! Heb haar maar in de wasbak gewassen vond ze heerlijk! Had haar easy bath erin gelegd en de kraan zachtjes aan over haar hoofdje en buikje. Ik ga wel de osteopaat voor haar bellen, met aan en uit kleden schreeuwt ze echt alles bij elkaar als we haar truitje en romper over haar hoofdje doen. Mss is het niks en houd ze er niet van, maar mss is er iets in haar nekje ofzo. Gisteren op controle bij de gyn dacht die gaat kijken of alles geheeld is, maar hebben alleen wat gepraat. Ik moet bij een volgende zwangerschap weer bevallen met medische indicatie door de manuele placenta verwijdering en de fluxus wat ik had. Krijg dan al meteen 2 infusen en mijn bloed word alvast besteld enzo. Ach ik vind het niet erg vobd het erg fijn om in het zkh te bevallen. Over anticonceptie zei die, maak je daar maar niet druk om met je achtergrond. Dus ik ga me er ook niet druk over maken. Zal dadelijk de tablet pakken en wat foto's plaatsen.
Ik heb een paar foto's geplaatst van mijn mooie meisje! Zomerr Heerlijk zeg Dat Lana zolang slaapt nu! Soof Ik had bij je foto's gekeken heb je al een fotoshoot gehad? heb Ik dat ff gemist Hihi ff zeuren over het weer hoor. Heb ik een X de hele lente vrij en ben ik eindelijk mama dus zou wel elke dag willen wandelen en Genieten van de zon...is het de koudste lente ever! Ggggggrrrrr
Oh Betties wat fijn meid! Wat goed dat je dinsdag al voor een gesprek kan, geweldig Ik hoop echt dat er wat moois voor je uitkomt! Hip, very cute weer die foto's. En wat groeit ze hard!! Sophy, wat een acrobaatje in je buik. Wat lijkt me dat bijzonder zeg! En inderdaad, je geniet er echt ontzettend van, ik zie je zo ongeveer glunderen hier vanachter de pc haha! Nou, mijn banner staat er hoor. Doodeng, ik ben bang het te 'jinxen'. Morgen naar de HA voor informatie over de vitamines die ik slik, of dat kwaad kan, aanstaande maandag belafspraak met de endo en volgende week maandag de eerste echo. Het zal op het randje zijn van een hartje (6.2) maar het is vooral om zeker te weten dat alles veilig in de baarmoeder zit omdat ik die verkleving had zo'n beetje voor de ingang van mijn eierstok. Ik twijfel of ik bloed zal laten prikken. Natuurlijk heb ik nog getest en hij was knal, maar ik heb steeds het idee dat ik moet bewijzen weer zwanger te zijn tegenover de gyn. De vorige keer leken ze het ook niet echt serieus te nemen (ze wilde het ook geen miskraam noemen maar een biochemische zwangerschap). Dus dan heb ik het gevoel dat ik het moet bewijzen voor als het onverhoopt toch mis gaat. Stom hè. Trouwens, ik had Gent gemaild voor een vernieuwing van mijn recepten, binnen een dag antwoord en nog een apart mailtje met gelukswensen van mijn arts en het team. Wat zijn ze toch geweldig in Gent!
McKenzie een banner wauw Begrijpelijk hoor die angst om het te jinxen.. misschien kan het je ook zekerder maken dat je in ieder geval die banner hebt en dat hij optelt? Ik had (en nog steeds wel een beetje) heel erg het "wahoe weer een dag gehaald" gevoel. En dan volgende week de echo, spannend hoor. Krijg je ook elke week een echo? En die gyn.. lekker niks van aantrekken.. had ze je zwanger gekregen zonder die schildklier te testen? nee.. volg gewoon je eigen gevoel Betties lekker aan het sporten. En gebeld voor een baan?! Vind het nogal wat in deze tijd.. echt heel positief dat ze je via m.onsterboard vinden en uitnodigen.. leuk hoor Hip het weer... ik dacht ook al, jullie (Tori en jij) hebben het wel "getroffen" (want er valt niets te kiezen maar toch) om een april-beeb te krijgen en dan verlof in het voorjaar.. lekker buiten wandelen, zonnetje, warm.. nou het valt vies tegen. Hopelijk komt het gauw Wat heb je toch een mooi meisje en je ziet nu ook echt een beetje karakter doorschemeren Ze groeit wel hard! Grappig van de a/c. Je hoort ook wel dat, als je eenmaal een kindje hebt, je lichaam weet wat de bedoeling is en je dan wél spontaan en makkelijk en snel zwanger raakt. Geloof niet dat je dat erg zou vinden? Tori ook al zo'n mooi meisje Mooie foto hoor, echt ook een prinsesje Geneest het goed met die nieuwe pads van de l.d.? Wij gaan zo naar Duitsland voor een bruiloft. Lange rit, hoop dat m'n rug/buik dat een beetje ok vinden en anders maar veel (plas)pauzes. Fotoshoot is pas eind juli met 35 weken maar manlief houdt heel erg van foto's maken dus we knutselen zelf veel. Hij is ook zo trots en blij, dat maakt het nog leuker Moet maar eens na gaan denken over een vaderdag dingetje.. hebben jullie plannen/ideeën?
Sophy dankjewel! Het new born is er echt al helemaal vanaf idd, maar ze krijgt nu wel al een heel wigen gezichtje ook leuk! Ze groeit idd erg hard, al is het wel nog een poppetje hoor maatje 50 past nog steeds. Benieuwd hoeveel ze weer gegroeid is, dinsdag naar het cb voor de eerste prikjes bahh ik zie er best tegenop. Mckenzie mooie banner meid!! En komende week echo spannend hoor! Als je bloed wil prikken voor je hcg waarde dan moet je dat doen, maar om jezelf een zekerder gevoel te geven niet om je te bewijzen tegenover de gyn. Je bent gewoon hartstikke zwanger!! Vandaag met Tess bij de osteopaat geweest. Tess is een vrolijke tevreden baby en huilt ook niet veel, maar ik had toch het gevoel dat haar iets niet helemaal lekker zit. Met omkleden huilt ze meestal en vooral als ik iets over haar hoofdje moet doen de romper of het truitje. Nu vinden de meeste babietjes dat niet leuk, maar had het gevoel dat ik toch eens moest gaan. Ook laat ze heel veel scheetjes en daar is ze soms wat onrustig van. En ik had gelijk haar middenrif is erg gespannen en haar buikvlies ook ze heeft een best harde buik. Die spanning straalt door naar het ruggetje en naar haar schedeltje. Met een paar behandelingen moet het over zijn. Door die spanning verteerd haar eten niet goed en daardoor heeft ze last van krampjes en scheetjes. Die spanning kan komen doordat de navelstreng om haar nekje heeft gezeten en die heeft daardoor aan het buikvlies getrokken. Benieuwd of ze straks ook minder krampjes en scheetjes heeft. Nu is het juist erger maar dat kon gebeuren de eerste dag.
*breekt in* McKenzie, WHAAAAAA!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Dit moet 'm gewoon zijn, het is je zo gegund! *breekt weer uit*