Gent vindt dat je inderdaad iets langer moet wachten. Maar ik heb ook altijd ruim voor NOD positief getest hoor, dus ik deel je mening. En helaas kunnen al je ZS klachten komen van de UTRO en helaas zijn die exact hetzelfde..ik vind het ook zooooo misleidend. Ik heb een keer tot dag 18 gewacht met de utro (negatief getest) en heb toen bloed laten afnemen om zeker te weten dat ik niet zwanger was, zelfde dag had ik de uitslag (niet zwanger) en ben toen gestopt met de UTRO en 2 dagen later werd ik ongesteld, maar zat wel op ruim 1 week over tijd door de UTRO...maar hoe gek ook deze week extra had geen effect op mijn nieuwe ronde, die werd niet langer.
Betties hoe was je belafspraak ik ben benieuwd! Ben hard aan het duimen dat je volgende week mag starten. Hebben jullie het ook nog over verdoving met de punctie gehad? En hoe zit het met die sollicitatie? Mckenzie bij mij werden vanaf 6 weken de kwaaltjes erger en bij 10 weken nog erger. Die ma wat je had waren rond de 8 weken dat ze erachter kwamen dat het vruchtje niet meer leefde toch, maar hoeveel weken zijn ze geworden? Had je al es een kloppend hartje gezien? Dit gaat em gewoon worden ik weet het zeker!! Heb je MvM al gebeld? Sophy hoe gaat het met het sparteltje in je buik? Heb je nog iets geshopt? Tori hoe is het bij jullie? Ik vind dat je zuinigaan bent met foto's van yvi ben je eigenlijk al bij het cb geweest? Tess heeft vanmorgen de eerste prikjes gehad zoooooo zielig!! Maar ze heeft niet lang gehuild gelukkig. Voor de entingen was ze zo vrolijk aab het lachen naar de verpleegkundige echt leuk! En toen ze op de buik lag probeerde zze al om te rollen en met een klein zetje lukte het! Pfff wat word ze groot. Ze weegt nu 4200gr en is 54,5 cm. Gelukkig is ze er weer helemaal goed aan. Sinds zondagavond is ze weer normaal en gister en vandaag zelfs al wat beter, ze laat veel minder scheetjes en is nog vrolijker dan normaal. Tot ni toe heeft ze geen last van de spuitjes gelukkig, hopelijk blijft het zo.
Betties hoe ging het gesprek? Mag je volgende week starten en met welke meds dan? Ik hoop dat het goed ging, je kan wel een positief fijn gesprek gebruiken. Hip wauw ze groeit hard. Dat is iets van 1700gr in 7 weken toch? Ben blij voor je dat ze het zo goed doet en nu weer vrolijke baby is.. was je vandaag nog bij de osteo geweest? Ons meiske doet het ook goed Ze is ontzettend actief deze dagen en ik vind het heerlijk. Ook van die grappige dingen. Dat ik midden in de nacht wakker word, me omdraai en denk weer in slaap te vallen.. en zij heel hard bonk bonk bonk.. hmm wat is er meis? Bonk bonk.. ik weer draaien.. oh best erg volle blaas.. plassen.. zij nog 1 lief schopje en toen mocht ik toch slapen En manlief keek gister een docu over michael jackson. Bij de interviews was alles rustig.. maar bij elk liedje ging ze even een dansje maken.. allemaal van die schattige bubbels Genoeg gezwijmel
Ik test altijd al voor nod positief dus zie er niet zoveel heil in om te wachten tot 18dpo maar kan me voorstellen dat het toch 'veiliger' is. Meestal houdt het je menstruatie tegen, er komt geen afbraak van net bms op gang. Zelf had ik bij de mislukte ivf gewoon een menstruatie op 12dpo, dus zelfs te vroeg en ondanks de utro. Dat lijkt meer uitzondering.
Grappig is dat he sophy dat de kleine je al iets duidelijk probeert te maken terwijl ze nog in je buik zit. Ik werd 's nachts vaker getrapt als ik op mijn linkerzij lag dan trapte ze echt in die zij tot ik draaide. Ik probeerde zeker vanaf ik wist dat ze klein was toch geregeld op links te liggen omdat dat beter schijnt te zijn, maar met de ctg's kwamen we erachter dat ze het veel beter deed als ik op rechts lag zelfs als ik op mijn rug lag deed ze het beter dan op mijn linkerzij. Ze is 1300 gr gegroeid in bijna 8 weken overmorgen is ze 8 weken mijn banner loopt achter. Ik had em al aangepast maar blijft 2dagen achter lopen, maar es eentje op een andere site maken. Ze groeit precies genoeg haar lijn loopt mooi gelijkmatig omhoog. Haar lengte gaat wat stijler omhoog, maar dat is niet erg, merk het aan sommige broekjes in maat 50 dat ze beetje kort beginnen te worden. Ik ben nu begonnen met wat meer ritme in haar slaapjes te krijgen. Eigenlijk heeft ze al een heel mooi ritme de flessen zijn ook op een half uur na elke dag om de zelfde tijd en ze slaapt ook goed, maar ze ligt veel in de box en valt vaak bij mij op de arm inslaap of ligt een heel slaapje bij mij te slapen. Ik wil nu proberen om 1 slaapje overdag in haar wiegje te laten doen. En 's avonds na de fles van 19.00 een ritueeltje...ff knuffelen, spelen, badje/douche(om de dag) pyjama, slaapzak en sleepy wings aan, knuffelen, slaapliedje en dan wakker in bed leggen dat ze zelf in slaap valt in bed. Dan om 23.00 ff een beetje wakker maken voor de fles en een luier en weer terug in bed. Voorheen was ze na de fles van 19.00 altijd beneden bij mij op de arm of in de box dan was ze veel wakker en net voor de fles viel ze inslaap. Gister ging het al meteen heel goed en voormezelf ook fijn om nog iets aan de avond te hebben. En na de fles van 23.00 kon ik haar meteen terug in bed leggen en sliep ze verder normaal was ze dan best onrustig en jengelig en duurde het meestal wwel ff. Echt heerlijk weer is het! We hebben al lekker gewandeld en zitten al de hele middag in de tuin. Tess krijgt zo de fles en hopelijk blijft het dan nog een tijdje droogdan kan ik nog was buiten hangen en ff met Tess naar de winkel lopen. Het word nog niet bewolkt in ieder geval....we balen dat het morgen rotweer is. Ik ga morgen naar de kapper en ff een jurkje (en mss schoenen) shoppen we hebben vrijdag een bruiloft.
Hallo, pfff wat een hysterische dag... Eerst het gesprek met de gyn ( argh). In het lab is gezien dat de zaadjes wel hapten maar er niet doorheen gekomen zijn, en dus geen bevruchting. Advies is nu icsi. Nou, akkord, die conclusie hadden wij ook al in ons hoofd.. Toen de planning... Ehm, de eerste mogelijkheid voor een punctie voor icsi is, rapapa..... 18 juli! WAT?! Dat is twee dagen voor onze vakantie... Morgen word ik teruggebeld zodat ik even kan overleggen thuis en kan schuiven. Tja wat valt er te kiezen... Gelukkig konden we de vakantie een week doorschuiven dus we gaan voor 18 juli. Nou ja, eigenlijk 19 juli want dan kan het onder narcose! En dat was wel te regelen. Nu een schema dat ik vanaf mijn aanstaande menstruatie aan de pil moet, dan 25/6 starten met decapeptyl en vanaf 9/7 menopur met een hogere dosis. Zit net te rekenen... Dat zijn 23 dagen spuiten! Brrrrrr, afschuwelijk. Oh nee, de vorige keer earen het er 8 en toen was ik erg blij dat het klaar was. Geen idee hoe ik deze periode door moet gaan komen. Zal nu vast wel een blauwe buik gaan krijgen.... Goed en toen ophangen en doorracen naar amsterdam voor een solliciatie/kennismakingsgesprek. Was totaal niet vorrbereid maar het was een heel leuk gesprek. Man was megaenthosuist over mij en gaat nu op zoek naar een opdracht waar hij me kan plaastsen. Het is een detacheringsbureau. Nou, we zien wel... En net is mijn oude foon opgehaald, verkocht via marktplaats. Even snel 60 euro verdient, voor een waardeloss toestel! De beste man had blijkbaar geen beoordelingen gelezen... En ik ga die 60 euro mooi aan mezelf besteden in de sauna donderdag... Heb besloten dat ik na zo n hectisch weekje best een paar uurtjes heerlijk voor mezlef mag hebben. O ja, en in 16 dagen tijd 2,9 kilo eraf! Joehoe!
He betties wat rot dat je 18 juli pas voor icsi kan! En 23 dagen spuiten jeetje zeg dat is heftig..gelukkig wel de punctie onder narcose. Maar gaan jullie nu een week eerder op vakantie of begrijp ik dat verkeerd? Heb je dan geen fm? Gelukkig een goed gesprek gehad bij het detacheringsbureau en ook nog es afgevallen goed bezig meid!! Tess heeft nog steeds geen koorts joehoe!!! Wel wat last van de beentjes waar de spuit is gezet en wat meer moe geloof ik want normaal is ze toch wel ff wakker na de fles maar nu ligt ze alweer te slapen in mijn armen had haar ff getroost omdat ze pijn had. Oww en soof ik had de osteo niet meer gebeld omdat het nu weer goed gaat heb voor donderdag een afspraak staan.
Jeetje Betties wat een schema en 19 juli.. pfff.. gelukkig was het nog te regelen met je vakantie. Ik vraag me alleen af.. waarom dan de vorige keer het korte protocol en nu pil + 2 hele weken decapeptyl? Zodat ze langer door kunnen stimuleren als de groei onevenwichtig is? In ieder geval.. wahoeee je gaat weer beginnen en het komt vast goed met spuiten en narcose Super dat het zo'n leuk gesprek was bij de detachering! Dat geeft ook weer moed! Mooi om te lezen Hip Klinkt alsof ze een hele gezonde blije baby is en zo keurig groeit en met een goed ritme.. dat is toch perfect Enne.. wat zijn sleepy wings? Vind de symbiose nu zo mooi.. dat ze probeert om me dingen duidelijk te maken maar ook dat ik instinctief ook aanvoel wat ze wil.. dat de kleine schopjes gewoon leuk en lief zijn en het grote getrappel betekent dat ik iets niet goed doe. Mooi om dat samen te beleven. Besef nu al dat ik dat straks ga missen als ze er eenmaal is En dat daar dan weer hele andere mooie dingen tegenover staan...
Hi dames! Yvi is een maand oud en vandaag naar het CB geweest. Ze is helemaal goedgekeurd en is in een week tijd 140 gram gegroeid en nu dus 4710. En 55,5cm... Dus over niet al te lange tijd kan ik de kleertjes van een maatje groter gaan wassen/gebruiken. Naar de huisarts geweest voor m'n linkertepel, en heb nu een antibiotica zalfje gekregen, hoop dat dat werkt en het weer helemaal hersteld. Hip, Tess gaat goed zeg!! En wat lekker dat je al ritme kunt proberen te krijgen, wel zo prettig. Haha, zal es kijken of ik nog wat meer foto's kan plaatsen vanaf de pc . Zit meestal op de iPad en heb daar niet zoveel foto's op. Sophy, je meisje is nu al een schatje! Ben zo benieuwd naar haar! 26 weken zwanger, schiet op. Betties, jammer dat ze niet over zijn gegaan op icsi toen het IVF bevruchten niet lukte... Balen dat de vlgd punctie zo uit komt met je vakantie, niet heel handig. Maar fijn dat je de vakantie nog een week kon verschuiven. Straks zwanger op vakantie! En dan hopelijk snel een leuke plaatsing via het detacheringsbureau. Ga zo door met afvallen! En lekker jezelf verwennen met die 60 euro, goed idee . Mckenzie, al bijna echo tijd? Ooh, dit gaat gewoon goed . Vind het nog steeds zo supertop!! Wat n heerlijk weertje vandaag, we waren met de kinderwagen naar het CB gelopen. Op de terugweg lekker een ijsje gescoord. Jammer dat het morgen alweer minder mooi wordt. Morgenvroeg naar de bekkenfysio, ben benieuwd wat ze van m'n bekken vindt zo na de bevalling. Kan m'n plas alweer iets beter ophouden gelukkig.
Sophy, jaaa dat groeiende in je buik ga je echt missen ... Ik dacht eerst van niet maar denk er nu veel aan terug, vooral aan de periode an 16 tot 36 weken... En dan praat ik tegen m'n meisje erover... Dat het zo fijn was. Wanneer heb je weer een echo?
Sophy sleepy wings is een soort slaapzakje voor over de armen dan wappert ze zichzelf niet wakker met haar armpjes. Echt inbakeren mogen we niet omdat Tess een verhoogde kans heeft oo heupdysplasie (of zoiets) mijn vriend heeft dat ook gehad als baby en heeft zo'n spreidbroek gehad. In het begin deden we inbakeren met een hydrofielluier(beentjes vrij houden) maar daar werd ze al snel te sterk voor. Dan zijn er inbakerslaapzakjes wat wel mag met de heupjes ik had de puckababy geleend van een vriendin, maar ze was daar te smal voor dus wurmde ze haar armpjes los en door het ritsje en klittenbandje aan de linkerkant keek ze niet meer die kant op. Ben toen gaan zoeken naar iets anders en die wings leken me wel fijn ook niet heet voor de zomer. Ik doe haar nu een zomerslaapzakje aan dar ze toch wat geborgenheid heeft en die wings voor het wapperen. Google maar es zijn echt schattig! Ze is net een engeltje dan Dat getrappel ga je zeker missen en het speciale zwanger gevoel. Ik denk dat wij ook echt wel snel voor een 2de gaan proberen over een half jaar/jaar ofzo. Tori yvi groeit ook goed zeg! Bijna een maand jonger dan tess maar een stuk groter hihi. Mag je eel gewoon borstvoeding geven nu je die zalf gebruikt? Krijgt yvi dat niet binnen dan? Hoop dat het snel helemaal over is. Was genieten vandaag he met dat heerlijke weertje! Hier beginnen de wolken nu te komen. Bleehhhh ik wil zon en warmte van nu t/m oktober onafgebroken hihi 's nachts mag het regenen en onweren.
Dank je wel Mckanzie voor je antwoordt. Ik heb wat op internet naar het online kopen van utrogestan liggen surfen en dat was best wel prijzig dus kan ik utrogestan ook innemen wanneer ik positief test of is het dan te laat? Kan er iemand mij andere site geven waar ik het misschien goedkoper kan kopen?
Hip, ja ze groeit echt goed hè? Vind te heerlijk om te zien hoe ze elke dag weer is veranderd/meer kan. De zalf mag ik 3x per dag smeren en dat doe ik dan direct na het voeden. Als ik dan weer voed maak ik de tepel goed schoon en zou ze het niet binnen kunnen krijgen. Oh, ik hoop ook zo dat het nu snel beter wordt, dan kan ik weer fijn bv geven met beide kanten! Sleept wings, ik ga dat ook es bekijken. Misschien is het ook wat voor Yvi, ze wappert er soms ook op los!
Hoi dames. Wat leuk om jullie verhalen te lezen over de kleine en ook over de kleine in de buik ;p leuk dat ze dan al zo aanwezig zijn. Ik heb volgende week donderdag 6 juni de eerste echo in gent. Pfff zo bang dat het weer mis is. Heb alleen wat pijnlijke borsten maar voor de rest geen kwaaltjes en dat maakt me erg onzeker. Hoop echt dat het nu wel eens goed eens na 3 keer niet goed te zijn geweest. Hoop dat de utrogestan zijn werk doet. Duimen jullie voor ons? Iedereen nog veel succes met de zwangerschap en de kleintjes.en degene die weer opnieuw moeten beginnen heel veel succes!!
Vlindertje, ik duim voor jullie dat het deze keer goed gaat! Op naar een echo met kloppend hartje. Geen kwaaltjes zegt helemaal niets, want die had ik ook niet.
De kindjes waren allebei gestopt met 8 weken. De eerste keer kwam ik er bij 11 weken achter bij de termijnecho, de tweede keer een aantal dagen later. Beide keren dus ook een kloppend hartje gehad. Ik ga MvM pas bellen na een goede echo. Ik vond het vorige keer zo rot om te moeten bellen om te zeggen dat het mis was gegaan en dat stiekeme gedoe met die flessen, dat ik nu liever even wacht tot het veilig is. Uiteraard doe ik daarna mee tot het einde. Ik heb de echo volgende week maandag. Ik ben dan 6.2 dus het wordt krapjes. Maar ik wilde vooral een vroege echo door die verkleving, om zeker te weten dat alles op de goede plek zit.
Hip mag de onafgebroken zon tm december dus het einde van mn verlof zijn? Ik ben ook op zoek naar zon en warmte. Heb een gegoogled op de sleepy wings, wat een grappige dingen.. kan me Tess het engeltje helemaal voorstellen maar mss toch ook even een fotootje? Ingenieus hoe zo'n klein meisje zich al weet los te wurmen. Tori Yvi doet het ook goed zeg. Zo groot alweer Fijn dat je een nieuw zalfje hebt, hoop dat het aanslaat! McKenzie ik ga heel hard voor je duimen maandag! Tuurlijk op het randje van een hartje maar als je een vruchtzak op de juiste plek hebt, is het ook al fijn. Dan mag je vast de week erop terug om alsnog het hartje te zien en dan gaat dit kindje het gewoon halen Ook logisch van mvm, je wrdt terughoudend he.. het moeilijke vertrouwen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en elke week dat je meedoet is meegenomen Hier: gister matrasje en dekentje besteld en nog wat kleertjes. Hopelijk morgen in huis, leuk hoe het al opschiet Echo hebben we volgende week nog, pretecho. Ze doen bij de vk geen standaard liggingsecho met 30w maar ik ga er vrijdag om vragen. Niks medische reden maar een emo voor mn gemoedsrustecho mag best een keer.. dat is met mijn achtergrond niet gek toch.. veel beter om zeker te weten hoe om ze ligt straks.
Meestal wordt het vanaf de eisprong gebruikt om een goede basis te hebben. Ook een beetje dat er dan genoeg progesteron is rondom de innesteling. Innemen: je weet dat je het in moet brengen toch? Met innemen komt er niet genoeg bij je bm aan en schaadt het je lever. Volgens mij kan je alleen zonder recept kopen via dokteronline. Wat je wel kunt proberen.. ik zie dat je uit BE komt, waar ze standaard progesteron voorschrijven bij meerdere mks. Kan je via de ha of bv met een consult in Gent geen recept krijgen endat je verzekering het dah vergoed?
Sophy een liggingsecho doen ze met 36 weken met 30 weken is een groeiecho...dus je kunt er mss nog 2 echo's uitslepen Waar heb je kleertjes besteld? Je shopt er flink op los he hihi leuk hoor!! Ik ben vandaag naar de kapper geweest heerlijk geverft en geknipt ben weer tip top Heb ook nog ff geshopt hebben een bruiloft vrijdag...heb een jurkje een jasje en schoenen gekocht en zo'n corrigerend jurkje voor eronder.....moet toch echt gaanlijnen maar heb geen zin.... Dadelijk als Tess wakker is lekker knuffelen, heb haar gemist!