Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    We hebben ons ingeschreven voor 2 dagen opvang bij de Berenboot hier in het dorp. Ik werk 4 dagen en wil daarvan eigenlijk 1 thuis werken. Maar oh, moet er nog niet aan denken dat ik weer moet werken, blijf het liefst nog heel lang elke dag bij haar!!

Haha, mooie roze gordijntjes yeah!

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Haha durfde het ook haast niet te vragen.. je hebt nu nog heerlijk de tijd met haar thuis :) Nog fijn van genieten :)

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden

Ik ben een beetje afwezig want ik ben zo vreselijk moe!! Ik lig bijna alle vrije momenten in mijn bed en er komt niets uit mijn handen! Hadden jullie dat ook in het begin? Verder alles goed hier gelukkig. Gisteren aan mijn familie verteld, het eerste wat mijn zus zegt: 'blijf je in hetzelfde ziekenhuis als waar je de curettage hebt gehad'. Vond het zo bot van haar, of ligt het aan mijn hormonen? Vooral om weer over de curettage te beginnen terwijl ik juist goed nieuws heb!

Ik ben niet eens zo heel zenuwachtig voor de echo maandag. Ik doe er nu alles aan, veel rust, medicijnen en een ton aan vitamines dus het moet nu gewoon goed komen!

Betties, goed dat je jezelf lekker hebt verwend hoor! En weer die tas medicijnen, kan me voorstellen dat het weer even flink slikken was. Maar het is het zo waard als je straks die twee streepjes hebt!

Sophy, lekker geshopped haha. Goed bezig!

Tori, ik snap je helemaal! Je wil nog helemaal niet aan werken denken en gewoon bij je kleine meid zijn. Logisch!!

Hip, leuke dag gehad? Ook wel wennen zeker op dat feest zonder Tess?

Oh ik wil trouwens van tevoren weten of het een jongen of meisje is hoor! Kan ik me lekker gek shoppen haha!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    #3624 Sophy, 2 jun 2013
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
    McKenzie dat klinkt perfect toch, hartstikke moe hartstikke zwanger :) Ik had het in het begin en nu nog steeds haha.. 12 uur slapen en tussendoor nog 3-4 uur in bed of op de bank liggen. Goed teken hoor als er niets meer uit je handen komt. Kan je man dat leuk voor je doen ;)
    En je zus... tja.. ik vind het vooral zo'n nutteloze opmerking.. dit is het moment om gewoon blij voor je te zijn.. wat jammer dat ze zo reageert joh!

Tori, Hip, zullen we nog eens een fotootje doen :)

Betties gaat het goed?

En allemaal genieten van het mooie weer vandaag en later deze week.. hier is het echt superzonnig.

En.. en en en...
    Vandaag 27 weken: hallo derde trimester en de ultieme mijlpaal: hallo levensvatbaar meisje :) *huil* Manlief en ik hadden het er vanmorgen over dat vorig jaar rond deze tijd alles zo uitzichtloos was, net m'n eileiders verloren en te horen gekregen van de prof dat we al die tijd voor niets hadden gestreden omdat m'n schildklier niet goed is.. en dat ik nu toch een jaar later in het derde trimester ben beland met een prachtig kindje in m'n buik.. wie had dat gedacht *dankbaar en gelukkig* Nog maar 13 weekjes :)

We hebben net het bedje een keer opgemaakt. Manlief "wauw wat een hoop.. matrasje, aerosleep, molton, hoeslaken, laken, dekentje" haha maar goed om alvast een keer gedaan te hebben. Erachter gekomen dat m'n hema hoeslakentjes te klein zijn, hoe kan dat nou :( En wat foto's gemaakt dus die zal ik vanmiddag even in m'n album zetten.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori ik had Tess evht erg gemist ja...thuis heb ik zeker een half uur gewoon gekeken hoe ze sliep.

Mckenzie wat een rot opmerking van je zus. Ze zal het zo niet bedoeld hebben denk ik, maarr daar merk je wel aan dat bij haar alles vvoor de wind gaaat en ze niog niet de minste moeite doet om het verdriet van een ander te begrijpen.

Ik was ook zo moe in het begin, word nog wel erger...tussen 8 en 10 weken had ik de meeste kwaaltjes. Gewoon aan toegeven is helemaal niet erg.

Sophy jeej roze gordijntjes wat leuk! Ben benieuwd hoe je kamertje gaat wordenn.

Oww mckenzie ga je een geslachtsbepalende echo doen of wacht je op dd 200 weken echo.

Mooie dag vandaag! En het blijft de hele week best lekker!! Wandelen wandelen wandelen hihihi
    Vandaag ff naar de stad nog een slaapzakje kopen voor Tess is wat makkelijker met wassen.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hoeveel weken :p:p
    Ben ook benieuwd hoor McKenzie! Of je een jongetje of een meisje krijgt en wanneer je het weet :) Kan me anderzijds voorstellen dat je nu vooral bezig bent met de eerste enge weken doorkomen.

Hip ah lief toch.. echte mama.. gelukkig weer thuis bij je meisje!

Foto's staan in m'n album!

7. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Aaah nee bloedverlies :( niet weer....ziekenhuis al gebeld maar die zeggen dat ik moet afwachten. Pftf weet het antwoord al. Niet goed :( ben er helemaal kapot van...

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hahaha oeps klein typ foutje...stel je voor zeg!

Was ik vergeten om een cadeaubon mee te nemen naar de stad...achja die komen heus wel op ;)

Had Tess zich net op de terugweg in de auto helemaal onder gespuugd...hoop niet dat ze last krijgt van wagenziekte had ik zelf heel erg last van als kind en nu nog wel, maar niet meer zo erg.

Heb nog een leuk slaapzakje gekocht en nog heerlijk op het terras gezeten :D

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Leuke foto's soof! Maar nog geen van de gordijntjes....wil je als eerste pakje niet iets roze? Super schattig pakje wel.

Vlindertje he nee zeg!! Sterkte meid.

Tori wat was eigenlijk het eerste pakje van yvi?

Ik wil het eerste pakje van tess inlijsten en op haar kamertje hangen. We waren haar broekje kwijt echt al meteen in het begin nergens meer te vinden ik was er echt verdrietig van.
    En 2 weken geleden of zo was ik de stapel met 50/56 rompers aan het uitzoeken omdat die haar nu passen, zat het broekje daar tussen!! Bij een romper wat ik in de kraamweek gekregen had. Heeft de kraamverzorgster die denk ik fout terug gelegd. Ik was echt zo blij!! Heb haar eerste pakje op haar kamertje liggen en iedere x als ik de kamer op kwam kreeg ik tranen in de ogen zo blij dat het weer compleet is :D :D : D

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Uiteindelijk heeft Yvi haar 'eerste pakje' pas op de derde of vierde dag aan gekregen... Ze had als eerste een wit pakje met Twinkle Star aan gekregen (had die als extra in de tas gedaan... En die was misschien ook geschikter als eerste kleding dat ze haar die aan hebben gedaan).

Grappig Hip, Tess nu in de 50/56 terwijl Yvi die bijna niet meer past!
    Fijn dat je het broekje weer hebt gevonden!! Inlijsten is een leuk idee.

Vlindertje, ik duim voor je dat het niet weer mis is!

Sophy, yes het laatste trimester is ingegaan!! Leuke foto's heb je geplaatst. Het kamertje is nu zo goed als af denk ik?

Mckenzie, wat raar om dat te zeggen over het zh... Alsof dat het eerste is waar je dan aan denkt als jij verteld dat je zwanger bent. Maar ze bedoelde het vast niet zo.. Waarschijnlijk dacht ze eraan dat je het misschien juist niet fijn zou vinden om in het zelfde zh te bevallen... Maar goed dan nog?!
    Lekker genieten van het groeiende frummeltje!
    Morgen echo :) yes!

11. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Meisjes, even snel stiekem op de mobiel vanaf mijn werk! Ik zit op termijn en hoera, een kloppend hartje. Sterker nog, 2 kloppende hartjes!! Het zijn er twee whaaaaaa!!

Mijn dag kan niet meer stuk :D

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    WAUW..meid wat een gerechtigheid!!!!!
    Van harte! x

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Wow Mckenzie!! Dubbel zwanger!! Gefeliciteerd! Wat een super nieuws, kloppende hartjes. Klopten ze allebei even sterk en konden ze ook al zeggen of het 1 of 2-eiige zijn?

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Waaaaauuuwww :) Meid wat heerlijk zeg!!! Gefeliciteerd :):)

Wanneer mag je weer? Nu snappen we oook waarom je zo moe bent.. hcgbom haha.. wahoe voor 2 :D

En ehh zonder een domper te willen doen.. met 2 moet je schildklier ook 2 keer zo hard werken. Laat je het alsjeblieft goed checken? En even rondneuzen of je niet nog extra euthyrox nodig hebt nu.

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hip wat goed dat je het eerste pakje weer compleet hebt! Toch bijzonder he! Ik heb ook eens gezien.. als een soort grote theedoos met vakjes zodat je ook schoentjes of een haarlokje ofzo erin kan doen.
    Slaapt Tess nu met slaapzak ipv dekentje?

Tori ga jij iets doen met eerste.. of derde.. pakje?

Gordijntjes.. nee we hebben ze besteld.. ze zijn met 5w klaar dus dan nieuwe foto. Ongeduldig :p
    En roze pakje als eerdte.. wil ik wel graag maar heb nog niks leuks kunnen vinden..

Vlindertje wat verdrietig.. en nu?

16. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Ik heb voor donderdag een echo staan dus wacht daar maar heel geduldig op. Vandaag geen bloedverlies meer. Maar ben ook niet meer misselijk. Iets in me zegt toch dat het niet goed is :(

Mckenzie jeetje een tweeling wat super voor je!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    En mckenzie.. echofotootje? :D ben zo blij voor je :D

18. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @ Vlindertje, ik hoop dat alles goed komt en dat het snel donderdag is. Om hoe laat heb je een echo?

@ Mckenzie, jeetje meid 2 baby'tjes dat is even schrikken. Wat was je reactie toe je hoorde dat er twee waren?

Hier is het aftellen toe mijn laaste pil (17/6) kan kunnen we er terug voor gaan.

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wow mckenzie! Wat een onverwacht supernieuws!hoe was je reactie? En nu het nieuws even gezakt is?
    Oh meid, door dit soort berichten krijg ik weer hoop dat er voor mij ook nog wel wat moois in het verschiet ligt, ook al lijkt het geluk nu ver te zoeken...

Hier sinds gister aan de pil, grrrr... Dan zal het ook wel verkeerd gaan met mijn kilootjes. De laatste keer aan de pil zorgde binnen no time voor plus 5 kilo.
    En sinds vrijdag een vreselijke schimmelinfectie. Aaarghhh, kan er ook mog wel bij in dat oorlogsgebied daar beneden. Kortom, gezellige boel hier, haha.

20. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha bedankt meiden. Ik was eigenlijk niet heel verbaasd toen ik het hoorde, stom he. Ze hadden allebei een kloppend hartje maar baby 2 was ongeveer 2 daagjes voor in groei op baby 1. Ik weet dus niet zeker of ze het allebei gaan redden, net als bij Hip toen. Maar die heeft er uiteindelijk een prachtige baby aan overgehouden!

Ik heb geen afdruk meegekregen, maar ik heb volgende week een nieuwe echo dus dan ga ik er zeker naar vragen! Ik ben wel direct weer terug gezet naar de gyn i.p.v. 2e lijn verloskundige.

Ik heb meteen de endo gebeld, hij ziet nog geen reden om omhoog te gaan. Nieuw prikken had ook nog geen zin want de nieuwe dosis is pas na 4 weken te prikken. Maar ik ben zelf al naar 137.5 gegaan dus dat blijf ik lekker doen.

Nou wat een dag zeg!!

Deel Deze Pagina