Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ach meis, ik hoop zo dat het meevalt en dat je kindje helemaal in orde is! Ik ga echt voor je duimen!

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Er ligt echt iets moois voor je in het verschiet!! Blijf erin geloven meid!
    Je doet er zo je best voor, nu is het echt jouw beurt hoor!! Even balen met die pil weer, kan ik me goed voorstellen. Dat is nou juist het tegenovergestelde van wat je wil!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wauww gefeliciteerd meid!! En een tweeling gaaf hoor!! Bij mij was er 1tje idd ook iets kleiner dan de andere. Hoop dat het bij jouw gelemaal goed blijft gaan! Spannend hoor! Neem je rust heel goed dat ze goed kunnen groeien.
    Voor nu lekker genieten meid! Wat een rijkdom!!

Betties jouw geluk gaat ook echt komen dat moet gewoon! Sterkte met de schimmel en de pil hopelijk kom je niet aan.

Soof Tess slaapt in het slaapzakje en dan nog het lakentje strak ingestopt. Eerst had ze ook nog het dekentje op, maar dan enkel. Nu sinds de prikjes vorige week doe ik alleen het lakentje.
    Voordat ze in de sllaapzak sliep lag het dekentje dubbel gevouwen op het bedje.

Ik ben stront verkouden opeens het begon gisteren met keelpijn en gisteren toen we naar bed gingen buikkrampen en diarree. En nu zit mijn hele hoofd dicht oorpijn keelpijn snot rommelde buik...bleeehhhhh!! Hoop maar dat het snel over is. En ik hoop niet dat Tess ziek word dat lijkt me zo zielig!!

4. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Ik heb donderdag om 15 uur een afspraak. Zal dus een lange morgen worden, maarja is niet anders. Ik ga er gewoon vanuit dat het niet goed is, dat doet mijn man ook. Als ik nou positief ga denken komt de klap alleen maar harder aan. Maat zie er nu alweer tegenop om het aan me schoonouders te vertellen, ze willen zo graag grootouders worden.
    Mijn ouders weten het al. Was zondag namelijk op de verjaardag van me broer toen ik ineens bloed zag. Raakte helemaal in paniek. Dus daar op de slaapkamer een flink potje zitten janken. Wou ook naar huis, trok het niet om nog vrolijk te gaan doen op de verjaardag. Me ouders reden mee dus die moesten we het wel vertellen. Was ook wel fijn hoor. Ik hoorde aan me moeders stem dat ze ook een brok in haar keel had. Dat vind ik ook heel erg je doet je ouders er ook veel verdriet mee, omdat ze zien hoeveel verdriet wij ervan hebben.
    Ben benieuwd of gent toch nog iets kan zeggen of doen. Maarben bang van niet helaas

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vlindertje, heel veel sterkte. Wat een lange dagen worden dat weer tot donderdag... Kan me wel voorstellen dat je uitgaat van slecht nieuws. En verdriet van je ouders, ik vind dat ook zo moeilijk. Na mijn punctie from hell drie dagen later het slechte nieuws dat er geen bevruchting was, kwamen mijn ouders savonds langs. Ging mijn vader ineens huilen, pffffff. Hou je dan maar eens groot....
    Sterkte meid, knuffel

6. vlindertje1204

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Pfff ja inderdaad vooral als je vader gaat huilen. Dat is toch wel erg moeilijk. Vaders huilen over het algemeen toch niet zo snel, als ze het dan wel doen komt het extra hard aan

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ah Betties ongi plus schimmels bleh :( Weet je dat ik stiekem zat te hopen dat je nu net zwanger zou raken.. spontaan en onverwacht enzo.. maar ja.. met deze nieuwe poging dus! Hoop houden hoor!

McKenzie al bekomen hihi vind het zo leuk voor je :) volgende week ook fotootje vragen. Bijzonder hoor twee :):)

Hier bekaf van werk maar nu wel weekend! Moppie is lekker druk in de weer daarbinnen.. alles is goed :)

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Blegh.. niet geslapen, logeervogel die het hele huis bij elkaar schreeuwt en ik blijf maar plassen....
    Dus
    Maar de zon schijnt en mn beeb is gezellig aan het frunniken dus wat zeur ik nou :p

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi! Nou ik weet niet wat mijn lijf allemaal aan het doen is hoor.... Ik dacht zondagavond ongesteld te zijn geworden en ben toen begonnen aan de pil. Maar de volgende dag was er weer niets en tot nu toe af en toe wat bruine troep, maar ongesteld, nee.... Toch nog even tegen beter weten getest maar negatief. Ik ga er maar vanuit de mijn ongi wordt tegengehouden door de pil nu en niet meer komt.
    Stomme schimmelcreme werkt ook nog niet top, maar het voelt meer als een wondje op mijn schaamlippen. Ik kijk het nog even aan en anders toch maar naar de huisarts.
    Zucht, mag ik een ander lijf!?

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    He jak Betties.. Hoop dat het snel voorbij is!

Vlindertje sterkte vandaag met wachten en de echo vanmiddag! Laat je weten hoe het ging?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He betties wat shit zeg! Hoop dat de creme toch nog z'n werk gaat doen.
    En wat vreemd van je ongi zeg, maarja jouw ongi is eigenlijk altijd vreemd...maakt verder niet uit toch voor de behandeling of wel? Alles word nu stil gelegd en kunstmatig opgewekt toch?
    Probeer maar levengoed te genieten van de zon!

Vlindertje heel veel sterkte vanmiddag! Heb je nog bloedverlies gehad?

Sophy hoe is het met de logeer vogel? Kun je weer een beetje slapen tussen de plaspauzes door?

Tori bij jullie alles goed? Eindelijk volop wandelen met je meisje he!
    Hoe is het met je tepel?

Met mij gaat het alweer wat beter, wel nog verkouden maar niet meer ziek. Heb helaas wel tess aangestoken zo zielig zo'n snotterend hoopje!! En je kan niks doen das nog het ergste. Ik wil zo graag helpen zorgen dat ze zich beter voelt, maar dat kan niet. Ik probeer al met zo'n neuspeertje snot uit de neus te zuigen maar werkt niet echt geloof ik :(
    Hopelijk is ze snel weer beter!!

12. vlindertje1204

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Dank je. Ja laat even weten hoe het gegaan is. Ik heb geen bloedverlies meer gehad, alleen zondag dus wat. Weet niet wat ik ervan moet denken. Laat het maar gewoon op me af komen.

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hip wat zielig van Tess! Zo een klein snotterend grietje.. zou het lang duren? Ze heeft natuurlijk nog geen weerstand. Ik leer wel meteen waar die rare neuspeertjes voor bedoeld zijn hihi.

De zon daar istie dan :D

Slaap weer beter. Gister ingenieus idee om eens een rennie voor het slapen te nemen en ja hoor, heerlijk doorgepit. Afgezien van de nodige plasmomenten dan :p
    Vandaag naar de acu geweest dus ook weer lekker ontspannen. En dan zo naar buiten! Meiske wordt overdag ook steeds actiever, leuk hoor :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nou soof spaar je de aanschaf van zo'n neuspeertje die werken voor geen meter...
    Wat fijn dat je goed hebt geslapen tussen de plaspauzes door. De vogel ook stil geweest of is die weer weg?

Vlindertje ik denk aan je!

Ik zit lekker buiten met de wij jonge ouders in het zonnetje en tess ligt in de wagen onder de parasol. Genieten!!

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Nee vogel is er nog 5 dagen helaas. We bedachten al dat hij evt ook op de bbq kan :D

Bij jou zal de zon nog fijner schijnen als hier zeker Hip :) Echt heerlijk zo in de zon met je meisje. Ik vertelde al aan onze beeb dat we volgemd jaar echt kilometers in het zonnetje gaan wandelen samen en naar de eendjes hihi.

Voel me trouwens echt stukken beter met minder werkdagen/uren. Mn lijfje komt tot rust.

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    En nog wat grappigs.. we zaten gister naar mn navel te kijken.. manlief opeens.. het lijkt wel een kangaroezakje :D het is ook een soort zakje nu en heel plat.. nou ja beter kangaroe als walvis :D

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, ik doe het met een nat gemaakt watje... Dat werkte wel bij mij.

Sophy, lekker genieten!! Haha kangoeroezakje :)

Vlindertje, geen bloedverlies meer is goed! Ik duim voor je dat het er goed uit zag vanmiddag.

Betties, duurt wel even voordat de crème werkt, vervelend dat je dit er nu weer bij hebt, zit je niet mee!

Mckenzie, hoe gaat het met jouw en je beebs?

Lekker genieten van het weer vandaag zeg! Had een hoedje gekocht vanmorgen en ook evn met Yvi buiten op schoot gezeten.
    En vaNmiddag met de kraamvisite buiten gezeten. Heerlijk!!

18. vlindertje1204

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Hey meiden. Nou we zijn nog onderweg naar huis. Maar we hebben wat gezien op ee echo en ook als je goed keek een kloppend hartje :D we waren gewoon allebei aan het huilen van blijdschap! We weten natuurlijk dat er nog van alles kan misgaan. Maar dit hebben we nog nooit gezien, zo bijzonder. Alleen volgens mijn eigen berekening zou ik vandaag 7 weken en 2 dagen zijn. Maar de echo gaf aan 6 weken en 3 dagen. Over 2 weken mogen we terug om te kijken of het goed gaat. Ben zo in de wolken :D dank jullie wel voor alle medeleven!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Vlindertje gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws zeg!! Nu ff genieten en op naar de volgende echo! Je innesteling kan wat later zijn geweest daardoor ben je wat korter zwanger. Ik had op maandag iui gehad en ben pas op donderdag aangeteld dus het is niks geks.

Tori de opgedroogde snotjes wat vooraan zitten haal ik ook weg met een nat wattipje, maar de snot die wat je er normaal uitsnuit zou je met dat peertje eruit kunnen zuigen, maar helaas het is een flutding.
    Ik wil ook nog een zonnehoedje halen voor tess...ga je een foto plaatsen van yvi met haar hoedje op?

Hahaha soof de kangaroe!!

Tess en ik hadden na de fles van 19.00 lekker samen gedoucht en daarna is ze gaan slapen, ik heb de was gedaan de tuin gesproeit en zit nu met een lekker koud flesje jillz red in de tuin dat is pas genieten!! Jammer dat mijn vriend nog werken is.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Vlindertje, wat fijn dat de echo goed was!! Nu op naar de volgende echo en dan een hel duidelijk te zien (en horen) hartje!!

Hip, ah oke de snotjes verderop ... Maar ze werken dus niet goed, dan weet ik dat :). Op Facebook heb ik een foto van mij en Yvi (met hoedje) gezet, die zal ik hier ook ff in m'n album zetten zo.
    Hoe doe je dat als je alleen thuis bent: samen met Tess onder de douche?
    Aah lekker genieten in de tuin

Deel Deze Pagina