Sophy, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's! Super dat de echo zo geslaagd was. Hip, bbqse! Hopelijk idd wordt het vandaag mooi weer... Maar denk he wel hoor, nu alleen even nog niet! Mckenzie, de 7 weken voorbij !! Wij zijn gisteren de hele middag naar het Amstelpark geweest en savonds nog even op de fiets weg met Yvi! We hebben zo'n fietskar gekocht. Had haar ervoor een borst gegeven ... Dat is er meest wel weer uit geschud, haha. Toen we na en half uur weer thuis waren meteen maar weer gevoed. En ze heeft weer goed geslapen vannacht... Lekker hoor en beetje ritme! 7 uur achter elkaar . Fijne zondag allemaal!
Foto's van ons moppie in m'n album Ook nieuwe buikfoto en ik zie het echt verschil! Grappig want voelen doe ik het niet, ik bedoel, m'n buik groeit gewoon geleidelijk dus het is net of het steeds ongeveer hetzelfde is. Wordt nu al een puntje hihi. Hip veel plezier vanmiddag! Ik hoop dat het toch nog mooi weer is en droog en zonnig. Jammer van de cakepops, misschien voor haar eerste verjaardag dan? Hier hetzelfde.. ik dacht ik bestel ze.. maar jemig wat zijn ze duur bij die bedrijfjes daar heb ik geen zin in. Nu ga ik zelf cakejes bakken en versieren en dan invriezen voor de kraamvisite. Tori wat leuk met Yvi op de fiets. Heb je zo'n kar voor achter je fiets of meer een babboe-achtig ding? Lekker als je zo met haar naar buiten kunt
Zon?? Waar?! Hier niet Sophy, mooie foto's van jullie meisje. Ik vind haar nu al een supercuty! Een chariot cheetah fietskar met een baby hangmat er in . Maar goed, we kunnen er alleen over goede wegen mee fietsen. Helaas zijn veel fietspaden te slecht hier in de buurt, dat is wel jammer! Leuk idee van de cakejes, hier gewoon saai beschuit met muisjes! Er zou vandaag kraamvisite komen maar de smste een kwartier voor de afgesproken tijd af. Dus nu kan ik lekker wat in huis doen, vind het niet erg! Ik heb nog weer een foto in m'n album gezet , zal ook nog een plaatsen van de fietskar maar dat moet op de pc (zit nu op de iPad te typen).
Hi, hier gister weinig zon dus verjaardag binnen... Niet zo heel druk, mijn moeder was ziek en de vriendin van mijn broer ook. En zelf was ik ook al gammel en nu half ziek. En vannacht heeft julian twee keer overgegeven, pfff. Dus hetbwas een pittig nachtje. Maar hij stond van,orgen alweer te springen in zijn bed dus gewoon naar school. Bizar is dat altijd... Nou ja, ben blij dat het bij hem over is en dat ik een dagje rustig aan kan doen. Want het wordt een druk weekje... Morgenavond naar een concert in tilburg waar manlief kaarten voor gewonnen heeft, vrijdag dagje efteling met familie en zaterdag een dag naar pinkpop.
hi ik breek even in, zijn hier ook dames die na 2 miskramen al onderzoek hebben laten doen in het umcg? En zo ja bij wie, of vinden jullie dat nog te vroeg om nu te vragen om onderzoek. Ik sta iig al onder behandeling in het umcg en denk erover om dit aan te kaarten bij mijn volgende bezoek over drie weken.. liefs bbl
Awww dank je wel Tori Ik vind haar nu al het mooiste kindje van de hele wereld hihi.. dat vind jij vast ook van Yvi Vind die lachende foto echt heel leuk van haar.. zo schaterend. Ben nog benieuwd naar de foto van de fietskar. Betties nu gewoon even rustig aan en dan in het weekend weer leuke dingen doen toch! Hoop snel herstellende. Gaat het goed met de pil? Vind het altijd zo'n onding qua emo-buien.
Ik heb pas na 4 mks onderzoek laten doen en vind 2 wat aan de vroege kant (hoe verdrietig ook!). Zo van, het kan gebeuren.. goede kans dat de volgende zwangerschap wel goed gaat. Dat is tegelijk een risico.. een soort eng omdat je het niet nog een keer mee wilt maken. Het ligt er ook een beetje aan wat er nog meer speelt.. kan me voorstellen dat als je aan het ivf-en bent, dat je dan nu alvast een gedeelte laat onderzoeken (uitsluiten) zodat je geen pogingen of embryo's verspilt. Anders kaart je het sowieso aan bij je arts? Of ze na 2 mks onderzoek doen en wat dat in zou houden?
Ha meisjes Vanmorgen weer een echo gehad, de beebjes doen het prima! Ze zijn nog gezellig met zijn tweetjes en hebben allebei een sterke hartslag De echo staat in mijn album. De een is nog steeds wat ouder dan de ander maar ik heb zelf het idee nog een eisprong te hebben gehad na mijn eerste dus dat kan het verschil verklaren. De gyn dacht ook aan twee-eiig omdat er een duidelijk schot tussen zit. Over 10 daagjes weer een nieuwe echo, op 8.6. Dat wordt DE echo dan. Verder ontzettend misselijk, kan niet meer warm eten en ben te moe en beroerd om iets te doen. Volgens de gyn een goed teken bij een tweeling omdat ik dan in elk geval lekker veel hcg heb. Ik ga daarom nu de ziektewet in om mijn kindjes alle kansen te geven!
Nog gefeliciteerd!! Jammer dat je je zo beroerd voelt, maar er heerst ook van alles op het moment! Leuk Pinkpop! Ik ben helemaal gek van The Killers, die komen ook Leuke dingen heb je gepland hoor, dat helpt je het stomme wachten wel door!
Mckenzie, yes! Allebei de hartjes kloppen goed, wat super!! Apart dat je nog weer een eisprong hebt gehad én dat die ook goed bevrucht is, je man had superzaad die cyclus!! Ga ik zo ff weer spieken in je album. Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest ter controle van m'n tepel en nu zit er dus toch nog een bacterie en moet ik nog weer de antibiotica crème smeren en het dan afdekken met betadine gaasjes, pff. Een heel gedoe, maar goed als het dan snel hersteld ben ik blij. Net ook weer naar het consultatiebureau geweest en Yvi is weer flink gegroeid (vorige week niet), nu 4865 gram en 57 cm. De 50-56 rompertjes passen niet meer, dat had ik al in de gaten hihi Nu aan het voeden en dan zo zelf ook eten en dan voor controle naar de gyn in het zh. Druk dagje vandaag!!!
Wahoe McKenzie! Wat een supernieuws! En een mooie echo.. vind het echt bijzonder met twee Zo heb je niks, zo hebnje er twee hihi. Wel jammer dat je je zo beroerd voelt.. goed rusten en prima toch van de ziektewet als dat helpt om je beebs gezond op de wereld te zetten. En dan nu op naar die 8w echo!! Tori wat groeit Yvi toch hard! Bij de gyn.. dat is nacontrole van de bevalling toch? Hip, Betties, gaat goed? Hier.. moppie ligt met dr voetjes naar beneden. Dat voelt echt anders, veel minder beweging zo jammer. Hopen dat ze gauw weer goedom draait. En ik heb net een felicitatiekaartje voor mn zusje gekocht.. zal ik trots op mezelf zijn of ben ik compleet gestoord En spulletjes voor mn geboortekrans zijn binnen. Ik ga Hip na-apen hihi.
Ja, vanmiddag nacontrole van de bevalling. Heb een crème voorgeschreven gekregen voor het prikkende gevoel van de littekens (hechtingen). Helaas was Yvi niet blij vanaf het moment af we van huis vertrokken... Zelfs huilen in de auto als ik stil stond voor het stoplicht. En eenmaal thuis bleef ze onrustig en heb bijna niets kunnen doen. Vanavond een half uurtje getennist en dat gong best goed. Maar ben nu wel moe zeg! Sophy, ohjee is ze omgedraaid de boef? Laat haar maar snel weer omdraaien, want ze wordt steeds groter en je bent al bijna 30 weken! Tot morgen! foto van de fietskar staat in m'n album, enneh Mckenzie er is ook een type voor twee .
Gezellig Tori En prachtig meisje.. wat een heerlijk lachend vrolijk kindje is Yvi Ben wel afgedraaid nu haha.. zo even lekker naar de acupunctuur en dan moet er denk ik maar iets gehaald worden voor het avondeten.
mckenzie gefeliciteerd! fijn zeg dat alles goed gaat tot nu toe, mooie echo foto hoor! vervelend dat je zo beroerd bent, maar ook wel weer fijn toch? weet je tenminste dat alles nog goed gaat. ik moet wel eerlijk zeggen dat het me een klein beetje pijn doet een tweeling zwangerschap zo "dichtbij" meemaken. ik ben echt zo blij voor je en hoop ook echt dat het goed blijft gaan het is je zo erg gegund, maar ik moet er best vaak aan denken dat Tess eigenlijk ook 1 helft van een tweeling was. TRek je er niks van aan trouwens gewoon lekker blij zijn en alles vertellen hier! Betties wat jammer dat je geen mooi weer had op je verjaardag en ook nog ziek geworden shit zeg, hoe is het nu met je? tori leuk zeg die fietskar! kun je die ook dicht maken? ik zou het in het begin wel eng vinden denk ik, zeker als je alleen op pad gaat en ze dus achter je aan rijd, je kan haar dan niet zien ofzo. wanneer moet yvi voor de prikjes? wij hebben zondag echt een leuke babyborrel gehad, was 1 groot feest en tess heeft het ook echt goed gedaan. we hadden heerlijk weer konden gewoon in het shirtje zonder mouwen buiten, met een zonnetje die geregeld doorkwam. lekker gebbqed hhmmm heerlijk! ook allemaal leuke dingen gekregen en verschillende cadeaubonnen dus we kunnen zelf ook nog es flink gaan shoppen Met Tess gaat het supergoed, ze pakt nu ook al speeltjes vast en haar handen blijven ontzettend boeiend hahaha. ze probeert af en toe al te rollen van rug naar buik en van buik naar rug, met een klein zetje lukt dat ook al. overdag slaapt ze steeds minder, ze heeft of in de ochtend of in de middag nog een langer slaapje van 2,5 uur ongeveer verder slaapt ze overdag meestal nog maar een uurtje tussen de flessen in. en wat korte slaapjes direct na de fles. "s avonds krijgt ze om 19.00 de fles en rond 20.00 ligt ze in bed om 23.30 maken we haar wakker voor de fles en dan slaapt ze meteen door tot 6 uur ongeveer soms iets eerder. ik pak haar dan bij ons in bed en daar slaapt ze nog ff tot 7 uur half 8 overdag en 's avonds slaapt ze in haar ledikant op haar eigen kamertje, maar 's nachts ligt ze nog in het wiegje op onze kamer. ze "kruipt" nu ook al flink door haar bedje heen, soms ligt ze gewoon dwars met haar hoofd tegen de spijlen. ik heb nog wat foto's in het album gezet, met haar sleepy wings om en op haar drijfmatje in de wasbak, een nieuwe foto met de beer want ze is alweer 2 maanden (morgen 10 weken het gaat echt te snel) en zo nog wat leuke foto's (ik kan steeds zo moeilijk kiezen welke ik zal plaatsen heb zoveel leuke hihihihi)
Hip wat een leuke foto's en wat een verschil zie je toch steeds. Dat ze echt al zoveel groter wordt en een echt mensje wordt En fijn dat de babyborrel zo geslaagd was en met mooi weer! Knuffel voor tweeling-gevoelens. Moest er ook al een paar keer aan denken dat Tess eigenlijk met z'n tweetjes was.. goed dat je het zo kunt benoemen toch.. hoop dat je het een plekje kunt geven.. vast, als je naar je lieve meisje kijkt Tori broek zit goed. Of nou ja, hij is groot (M tov m'n normale XS ) maar lekker ruim en knelt niet om m'n buik dat is voor nu wel fijn. Ik heb een positie-spijkerbroek waarbij de band heel strak zit (toch gek want hij is juist bedoeld voor extra buik toch). Dank dus! Vind je fietskar ook mooi. Het lijkt er zo eentje die je kan loskoppelen en dan ook mee kan wandelen als een soort buggy.. leuk ding. Hier wahoe goed geslapen met dank aan de acupunctuur Meiske bubbelt wat.. beetje rustig nog steeds zo met haar voetjes in de placenta dus ik hou het even in de gaten. Hoop zo dat ze gauw weer terugdraait. Straks boodschappen en aan de knutsel met m'n krans.
Hallo! Hier gaat het wel weer beter. Echt de dag van mijn verjaardga zwaar beroerd, gist ging het al beter en vandaag gaat het redelijk. Ds morgen efteling en zateerdag pinkpop moet lukken! Joehoe! Julian droomt al over het sprookjesbos dus die heeft er ook zin in! Ik heb zo anderhalf uur een intake bij de psycholoog. Ben heel benieuwd... Zal wel flink janken worden, haha, maar dat is ze vast wel gewend. Ik ben benieuwd wat zij voor mij kan betekenen. Iemand ervaring met een professoinal?
Sophy, het was erg gezellig en leuk om ff live te kletsen! Dus de acu heeft goed z'n werk gedaan, mooi,zo! Ja, hopelijk draait de kleine meid snel weer, kan je haar voetjes weer goed voelen en ligt ze goed voor de bevalling. Fijn dat de broek wel past, als ie te wijd is kan je m in elk geval voor savonds lekker aan doen! Hij blijft wel hangen op je buik . Hij is echt zo mooi rond! De fietskar kan je ook los gebruiken, goed gezien, zelfs om mee te joggen!! Hip, super weer had je bij t feest in de tuin, lekker zeg! De kar kan je ook dicht maken, een flap met gaas en dan daarover nog weer een flap van plastic zodat het winddicht is (en lichte regen houdt die flap ook tegen). Woensdag over en week moet Yvi voor haar prikjes. Ben benieuwd of ze erg last van krijgt, ze is een sterke meid dus denk dat het wel mee valt. We gaan het beleven . Kan me voorstellen dat t ff een raar idee is als je dan leest over een tweeling zoals bij Mckenzie... Niet meer teveel aan denken want Tess is een super mooie baby en doet het super! Betties, ben benieuwd hoe je het ervaart bij de psych. Lekker genieten in de Efteling en op Pinkpop, dat doet je vast wel goed ff eruit en leuke dingen doen! Mckenzie, gaat t nog een beetje met de dubbele hormonen? Volgens mij ben ik vergeten te kijken in je album, ga ik nu doen!! Zomerrr, hoe is het met jou en de kleine? Is het tussen jou en je man nu weer helemaal goed trouwens?
Betties succes bij de psygoloog, ik was een paar x geweest na de 2de mk en al die zeik op mijn werk en dat de iui's daarna niet lukte enzo. Ik vond het fijn dat ik gewoon mijn verhaal kon doen en er niet meteen geprobeert werd me op te beuren en oplossingen te zoeken. Ik vertelde mijn verhaal ze vroeg dingen en toonde begrip, bevestigde dat het idderdaad een verschrikkelijke periode was. Was dus veel janken, maar dat luchtte op! Morgen naar de efteling en zaterdag pinkpop gaaf hoor veel plezier!! Sophy ben je bij tori op bezoek geweest? Wat leuk!! Dat tess eigenlijk met z'n 2tjes was kan ik opzich wel een plekje geven, moet er wel geregeld aan denken hoe het dan geweest was nu. Een stuk zwaarder natuurlijk, maar we hadden dan niet anders geweten en het was zeker goed gekomen. Vraag me ook af wat het geweest zou zijn een jongen of een meisje en nu door die tweeling zwangerschap van mckenzie denk ik dan alles wat ze gaat meemaken had zo mijb verhaal kunnen zijn als het niet mis was gegaan. Maar ik ben zo over gelukkig met tess dat maakt het allemaal wel goed hoor! We krijgen komende week mss een hittegolf!! Jeej!! Nou ja met een zonnetje en 20 tot 25 graden ben ik eigenlijk ook tevreden, maar alles beter dan kou en regen! We hebben al een zwembadje voor tess van jip en janneke dus dat komt helemaal goed
Tori tess heeft nauwelijks last gehad van de prikjes ze was wat meer moe en wat hangeriger, maar dat hangerig kan ook van een sprongetje zijn die is ook bij 8 weken, maar bij yvi valt die sprong misschien niet gelijk omdat ze te laat is geboren. Leuk dat jullie gedate hebben wel makkelijk als je niet vrr van elkaar af woont! Hopelijk is betties snel zwanger en dan kunnen we met z'n allen weer es daten als soof bevallen en opgeknapt is