Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Soof ik heb ook geen schoentjes voor tess mss als ze gaat kruipen ofzo of in de winter idd baby uggs (ik haat uggs maar voor iets groteren babietjes vind ik het super:))
    Heb wel super schattige gympies maar die staan op haar kamertje in een vakje van het ding boven de comode gewoon voor de leuk.

Die slofjes gebruik ik trouwens ook nooit heb ze es 1 x aangedaan maar ziet zo raar uit vind ik..tess heeft sokjes aan en met dit weer natuudlijk lekker blote voetjes:)

Tori heerlijk op de veluwe geniet ervan! En wat fijn dat yvi slaap krijgt van de warmte van 10 tot 7 zolang heeft tess nog nooit geslapen..heerlijk hoor!

Tess is vanmiddag idd tegen me aan inslaap gevallen en heeft zo een uur geslapen toen schrok ze wakker en na wat rondlopen enzo is ze weer inslaap gevallen tot 18.00..toen ben ik maar gaan wandelen met haar tot 19.00 en zelfs in de wagen deed ze geen oog dicht, gelukkig niet huilen. Na de fles en het badje is ze na wat gejammer gelukkig gaan slapen en slaapt nu nog. De babyfoon geeft 27 graden aan op haar kamertje pppffffff

2. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Hey mckenzie,

Ik herken jou onzekerheid. Had vrijdag ook ineens een paniekaanval omdat ik niet meer misselijk was, me borsten deden niet meer zeer enzo. Dus dacht ook al nee he het is weer mis. Dus gelijk gent gebeld of ik eerder mocht komen. Gelukkig hadden ze alle begrip en mocht gisteren om 8.15 uur er zijn!! Pff vroeg maargoed je moet je wat voor over hebben. En wat bleek het hartje kloote heel goed en was ook precies gegroeit volgens schema. De arts zei dat symptomen helemaal niks zeggen. Hij zei stel dat het een miskraam was dan had je het eigenlijk niet gelijk aan de symptomen kunnen zien. Dan waren de symptomen hetzelfde gebleven. Maar door de hormonen schommelt alles zo erg, en dus ook de kwaaltjes daar hoefde ik me echt geen zorgen om te maken. Ik had ook geen hongergevoel meer en sinds vandaag ineens weer wel. Me vriend zei al misschien heb je je gewoon te veel zorgen gemaakt waardoor de kwaaltjes afnemen. Meid ik hoop echt op een goede echo voor je vrijdag. En ik hoop dat ik jehiermee eenbeetje gerustgesteld kan hebben. Het is ontzettend moeilijk om op je lichaam te vertrouwen dat vind ik ook. Het is ook niet niets wat je meegemaakt hebt hoor. Succes de komende dagen, ik ga voor je duimen!

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Tori heerlijk dat Yvi goed slaapt ondanks de warmte :) Ze slaapt ook echt al zoveel uur, klinkt ideaal! En nu nog lekker in de b&b, lijkt me ook fijn zo'n eerste vakantie met z'n drietjes :)

Hip hoe gaat het met Tess? Heeft ze vannacht beter geslapen? En dan zo de prikjes.. hoop dat het goed gaat!

McKenzie hoe is het nu? Zijn de kwaaltjes weer volop terug? Bijna vrijdag.

Betties knuffel :)

Wij hebben vanmiddag 30w echo. Zal wel gewoon ok zijn... wat zeg ik nu haha.. dat klinkt haast als vertrouwen :D Ben wel benieuwd hoe het zit met de grootte van m'n bm en de hoeveelheid vruchtwater. En natuurlijk hoeveel ons moppie weer is gegroeid :)

En dank voor info over de schoentjes. Het zijn soms van die dingen "ben ik nou zo raar" maar jullie denken er dus hetzelfde over.. lekker geen schoentjes tot ze kan lopen :)

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Even een berichtje van mijn kant. Hitte overleefd, viel hier allemaal best mee, niet extreem heet en geen onweer.
    Vanmiddag weer naar de psych, ben benieuwd wat we nu gaan 'doen', vorige keer zo n beetje het hele verhaal verteld dus ben wel benieuwd over hoe nu verder.
    Gister weer eens gaan sporten, dat was alweer behoorlijk ingezakt. En nu heb ik mega spierpijn! Au!

Soof, ik had voor julian ook niet echt schoenen totdat hij zijn eerste stapjes ging doen (12 mnd +). Tot die tijd gewoon sokjes, slofjes of later van die schattige stoffen schoentjes, dus zonder echte harde zool zeg maar. Ik heb wel een schoenentik, dus sinds hij kan lopen ging ik los haha. Vooral van mini vans met blokjes, echt te schattig. Ook leuk voor meisjes ;)
    Fijne dag allemaal!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Vlindertje, wat fijn dat de echo goed was!! Kan je nu een beetje genieten van het zwanger zijn? Ik hoop het voor je.

En wat de kwaaltjes betreft dat klopt: die komen en gaan! Dus meiden niet teveel zorgen dAarover maken. Ik had nauwelijks kwaaltjes en bij mij was t de laatste keer ook goed!

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Vlindertje wat fijn dat alles goed is! Genieten nu:)

Tori hoe is het op de veluwe?

Soof je denkt helemaal niet raar hihi. Hoe was je echo?

Tess heeft gisteravond na de fles en het badje lekker in haar eigen bedje geslapen. Na de fles om 23.30 is ze ook meteen verder gaan slapen in haar wiegje om 4.15 werd ze wakker en toen kreeg ik haar niet meer inslaap..uiteindelijk is ze bij mij inslaap gevallen en heb haar maar lekker bij me laten liggen.

Vandaag is echt weer een ramp ze wil alleen bij me en niks anders. Was vanmorgen al voor de prikjes dus daar komt het niet door. Ze heeft mss 2x een half uur in bed gelegen en ff een kwartiertje op de speelmat verder alleen bij mij

De prikjes gingen opzich wel goed ze was al flink aan het brullen voordat ze gezet werden dus met zetten veranderde er niet veel. Daarna was ze snel rustig.
    Ze is flink bijgekomen!! 5110 gr ze is nu gemiddeld niet meer eronder, was wel wst veel wat ze aangekomen is, maar voor een x niet erg. Haar hoofdje was ook iets te veel gegroeid, maar dat was eerst te klein en nu normaal. Voor de zekerheid volgende eeek nog es laten wegen en hoofdje laten meten.
    Ze is nu 57 cm dat is prima volgt haar eigen lijn.

Ik denk dat ze een groeispurt heeft gehad deze week ook veel kleertjes opeens te klein.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Vlindertje, lief van je! Het blijft altijd weer spannend he. Fijn dat alles bij jou goed was.

Soph, hoe was de echo? Weer lekker naar je meisje gegluurd?

Tori, ben je nu nog op de Veluwe? Is het leuk? Niet teveel last van het slechte wer hoop ik. De eerste vakantie zo met drietjes :D

Wauw Hip, weer een groeispurt. Wat gaat dat hard!! Gelukkig viel het mee met de prikjes en was ze snel weer stil. Zo zielig als je kleintje zo verdrietig is.

Betties, hoe was het bij de psych? Heb je er iets aan gehad? Wat goed ook dat je zo actief aan het sporten bent, ik ben daar veel te lui voor haha.

Gisteren weer flink misselijk geweest, vandaag alleen wat weeïg gevoel. Ohhh zo spannend morgen. Ik wil gewoon twee kleine beebjes met een perfect hartje zien! Probeer er niet teveel aan te denken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wordt weer een lange nacht, pfff!

Ik ga ook proberen of ze mijn schildklierwaarden kan geven, die heb ik mee laten prikken met het zwangerschapsformulier. Hoef ik niet te wachten op de endo :p

Voor de meiden in de regen gebieden, ik hoop dat het voor jullie meevalt. Hier totaal geen slecht weer gehad, beetje regen maar dat was het. Raar toch hoe dat zo per gebied kan verschillen.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier is het vandaag nog best wel warm en benauwd..vanmiddag een redelijke onweersbui gehad de stoppen ook uitgeslagen, maar viel best mee met de regen enzo, daarna en nu nog steeds een lekker zonnethe en toch nog 25 graden op de lokale zender waarschuwen ze wel nog voor fikse buien met hagel onweer en windstoten en kans op wateroverlast ben benieuwd of dat nog komt.

Mc kenzie toch nog misselijk geweest 'gelukkig' en morgen is het echo time :D:D dan ben je verder dan ooit of niet? Spannend hoor!

Betties goed van je dat je het sporten weer opgepakt hebt. Wanneer moet je beginnen met spuiten?

Pretty woman is erop wat is richard gere nog jong hihihi

Tess ligt nog een paar flinke huilbuien toch lekker in bed te slapen, hopelijk gewoon de hele avond. Het lijkt wel of tess in een sprong zit, maar met 11 weken is niks geloof ik. Ik moet eigenlijk nog strijken heb echt geen zin!

9. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Mckenzie vandaag krijg je een echo toch? Heel erg veel succes!! Ben nog hard aan het duimen voor je.

Ik vind het ook zo raar, bij me vorige 3 zwangerschappen (miskramen) had ikveel meer symptomen en veel meer last van dan nu, terwijl het nu goed is. Best apart. Vind het heel moeilijk om te genieten, maar doe er wel me best voor, me buikbegint ook al te groeien, dus steeds moeiliker voor me om niks te laten zien.

Mckenzie succes!!!

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    McKenzie succes vandaag! Ik duim gewoon weer mee voor 2 kloppende hartjes met goed gegroeide beebs :) En goed dat je ook je schildklier hebt laten prikken, nu is het helemaal belangrijk om goed in de gaten te houden. Je komt vast gauw met een update!

Betties hoe was het bij de psych? Vind het knap dat je hulp zoekt en even minder focus op je werk enzo.. je komt er wel :)

Hip wat is Tess onwijs gegroeid! Wauw :) Ik denk tijd voor nieuwe foto's hihi. Wel jammer dat ze wat huilerig was.. is het vandaag weer ok?

Tori vast nog lekker relaxed op vakantie :)

Vlindertje.. hoe ver ben jij nu?

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Mckenzie, ja we zijn nog op de Veluwe. Vandaag weer naar huis.
    We hebben enorm genoten, mooie omgeving hier! Wel jammer van de regen op zich.
    Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht en dan vandaag echo? Spannend, maar het zit gewoon goed bij jou nu!!

Hip, ja die sprongetjes he... Daar hebben ze maar last van. Deze kleine meid ook! Ze heeft m gelukkig gehad en is sinds we ff weg zijn een behoorlijk engeltje. Ze slaapt veel, om alle indrukken te verwerken denk ik.

Sophy, hoe was de echo?

Ze is weer in slaap gevallen dus ik ga ook nog even m'n ogen weer dicht doen voordat het ontbijt straks gebracht wordt!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hmpf m'n internetverbinding knalt er steeds uit.. laten we hopen dat dat vanmiddag niet gebeurt terwijl we wachten op McKenzie's echo..

Gister dus de 30w echo en zo trots op ons meiske :) Ze is in 12 dagen tijd 350gr aangekomen en doet een ruime P85 groeicurve dus ze loopt ongeveer een week voor nu. En haar haartjes groeien ook :D Bm lijkt wat minder groot, ongeveer 3w voor op groei. Alles weer goedgekeurd dus!

Soms baal ik wel van m'n lijfje.. ik slaap nu 12u en dan overdag nog 4-6 uur rusten en ben blij als ik dan tussendoor even een wandelingetje maak of even naar de supermarkt kan, gewoon zo zwak. Sociaal ook niks want na 45min kletsen kan je me opvegen.
    Maar eerlijk is eerlijk, dan zie ik die goede echo en ons perfecte meiske en blijkbaar weet m'n lichaam juist heel goed wat de bedoeling is: zorgen voor de beeb :) Dus heel stiekem ook wel trots op mezelf en op m'n kindje :)

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Tori ontbijt op bed door papa? :D

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori fijn dat yvi goed slaapt, vaak hoor je dat kindjes juist slecht slapen op vakantie. Heb je het campingbedje mee of hebben ze daar een bedje?
    Bevalt de b&b?
    2 jaar geleden hebben we door een deel van italie gereisd en ook steeds bij b&b's geslapen echt heerlijk! Zo kleinschalig en persoonlijk je word echt in de watten gelegd!

Soof wat fijn dat de echo goed was! En P85 hihi Tess was P5 misschien kun je beter in 56 shoppen dan in 50. Al vallen nijntje kleertjes groot. Tess heeft een pakje in 50 wat haar nu nog past en een truitje in 56 wat veel te groot is.
    Vervelend dat je zo weinig kan zeker als het mooi weer is, maar het is voor een goed doel e je meisje doet het super! Ohhh ik ben zo benieuwd naar haar hihi.

Mckenzie hoe was je echo? Ben zo benieuwd!

Betties hoe was het bij de psych?

Vlindertje een banner is geen overbodige luxe ;)

Denk toch dat Tess aan de 12 weken sprong bezig is. Las dat die tussen de 11 en 13 weken plaats vind. Ze heeft duidelijk last van de 3 h's huilerig, hangerig en humeurig al is de laatste meer een b van boos bij haar hahaha...wat een temprament heeft mijn meisje die gaat zich later op de vloer in de supernarkt gooien ;) ach bij haar papa maar 1x want die gaat zich ernaast liggen en nog gekker doen haha.

Vannacht ging het gelukkig wel al wat beter kreeg haar snel getroost en dan sliep ze weer en vanmorgen gelukkig weer tot 7.45 geslapen dat is haar normale tijd. En nu slaapt ze na wat gejammer ook in haar eigen bed! Dus hopelijk hebbeb we de piek gehad. Ach toch kan ik hier ook wel van genieten als ze me extra nodig heeft en zich lekker tegen me aan duwt.

Wij hebben geen noodweer gehad jullie wel?

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hip hoe is Tess als ze boos is? Het is zo een engeltje.. kan me er nog niet veel bij voorstellen :)

Noodweer gister niet, maar nu is het wel cats and dogs. Manlief stond te juichen vanmorgen haha.. hij heeft hooikoorts dus regen is super.

Maatjes.. ze wordt nu geschat op 3500gr bij geboorte dus ik neem aan dat mt50 nog past. Tussen Tess en Yvi in :) Ben ook heel benieuwd naar haar :)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, haha nee niet door papa. We krijgen dat gebracht door de eigenaar van de B&B! Erg goed verzorgt!
    Super dat jullie meisje zo goed is gegroeid, heerlijk! Ooh ik ben net als Hip ook zó benieuwd naar haar. Ze moet maar mooi op tijd ter wereld komen. Kan jij ook weer meer nadat je hersteld bent, want zo'n zwangere buik is gewoon zwaar!

Hip, Yvi heeft er geen last van... Ze slaapt er prima om. Ze vindt het juist wel interessant allemaal nieuwe dingen om te kijken heb ik het idee.
    We hebben de cosleeper mee, dus ze slaapt gewoon in haar eigen bedje :), lekker vertrouwd. De auto was dus lekker volgeladen!
    De B&B is een aanrader!
    Het is zeker erg persoonlijk, ik hou er ook wel van. Dus in Italië kun je dat ook goed doen, handig om te weten.

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Goed nieuws!!!! Allebei de beebs doen het keurig! Allebei een goede hartslag en goed op schema. Oh, ik ben zo vreselijk opgelucht, ik was zo bang!!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    In italie waren we bij allemaal b&b's van nederlandse eigenaren was echt super! Die konden ook zoveel vertellen over de omgeving enzo. Is zeker een aanrader! Mocht je ooit willen gaan dan heb ik wel wat adresjes voor je ;)

De cosleeper mee soww dan zijn jullie goed bepakt en bezakt haha dat zou hier dus niet in de auto passen. Hebben jullie een station?

Soof ja 50 gaat zeker passen! Maar ze zal er misschien niet zolang in kunnen als tess bijvoorbeeld. Die heeft tot 8 weken alleen maar 50 aangehad en begon daarna pas langzaam aan 56. Wel grappig dat ze 3500 geschat word en p85 is..ik dacht dat 3500 precies gemiddeld is.

Als tess boos is dan brult/krijst ze meteen (huilen begint met snikken boos dus echt niet) ze word vuurrood, balt haar vuistjes langs haar hoofd keihard dat ze er een beetje van trilt zeg maar. En dan houd ze haar mond open en houd haar adem ff in. Echt zo happerig huilen zonder geluid zeg maar.
    Opzich best grappig om te zien zo'n schattig kleintje dan opeens zoooo boos!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Heb je een foto? En wanneer moet je terug? Hoe waren je waardes van de schildklier?

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Jahaaaaaa McKenzie!!! Oh wat geweldig en echt een mijlpaal voor je he? Wat een supernieuws! Foto van de beebs? Ben erg nieuwsgierig. En je schildklier? Woehoe :):):)

Deel Deze Pagina