Hip wat een gedoe met die assistente! Zeker omdat het cb al aangeeft dat het preventief moet. Wel fijn dat de ha goed meewerkt. En wanneer ga he nu voor de echo? En hoe is het boek.. aanrader om in huis te hebben? Betties morgen al aan de deca, dat gaat zeker snel. Bedoel je nu echt dat je al 3 weken bruinverlies hebt? Ik vind het echt raar hoor, dat zou toch niet moeten?
Ik heb het zkh gebeld en ga morgen voor een uitgangsecho. Ben ik wel blij mee want dit maakt me wel omzeker, blij maar door mijn hoofd spoken dat mijn lijf stomme dingen doet en dat het nooit wat wordt zo. Ik ben 2 juni uiteindelijk gewoon niet echt ongesteld geworden, wel begonnen aan de pil. En sindsdien dus inderdaad dagelijk bruinverlies, nu zelfs ook wel licht helderrood. Misschien dat de boel ' overstroomt' omdat mijn menstruatie gewoon niet doorzette de vorige keer? In elk geval zeker niet zwanger want testen zijn negatief. Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen. In elk geval weet ik dan hopenlijk of alles rustig en normaal is en ik gewoon kan gaan spuiten. Brrrrrr....
Bahh betties dat kan eigenlijk toch niet normaal zijn. Hoop voor je dat ze het goed onderzoeken. Als ze morgen kijken en zeggen dat alles er goed uitziet dan zou ik toch vragen of ze uit kunnen zoeken waar dat bloedverlies vandaan komt stel je voor het heeft er iets mee te maken waarom je niet zwanger word. Als ze het niet uitzoeken dan ga je dadelijk je pogingen weggooien dat is dood zonde (licht uitgeedrukt) Had je voor julian ook zo'n rare menstruaties en tussentijds bloedverlies enzo of niet? Soof jaaaa het boek is echt een aanrader! Kun je ook allemaal dingen inschrijven van je eigen baby tijdens de sprongen enzo. En zoveel nuttige info...en ik heb nog niet eens uitgebreid gelezen. Tenminste ik vind zo'n dingen intressant, niet omdat ik onzeker ben ofzo, maar gewoon om te weten wat er in je kindje omgaat. Ik moet nog bellen voor een afspraak te maken voor de echo, toestraks waren er zoveel wachtende voor me had geen zin om te blijven hangen. Haha betties woon je in utrecht ik dacht in brabant had ik me vergist Is gewoon een echo wat tess krijgt dus dat zal idd wel meevallen ja...hadden ze bij julian nog meer onderzocht of ook alleen een echo? Hier op het cb kijken ze ook iedere x naar de heupjes of het er goed uitziet.
Effies vlug.. Hip en McKenzie, jullie zijn van de series toch? Wat is nou leuk om te kijken? Niet te bloederig of spannend voor nu maar wel iets dat ik s middags een paar afleveringen kan kijken
Sophy, heb je de serie 'episodes' al gezien? Die vonden wij heel leuk en dat is een komische serie dus ideaal voor nu! Wij willen savonds ook steeds een serie kijken, maar het komt er maar niet van sinds ons min mensje er is . Dus slim om nu nog lekker te gaan kijken!
Ik heb trouwens het 'oei ik groei' boek te leen van mijn beste vriendin. Erg handig naslagwerk voor het eerste jaar. Maar goed heb ook de app die is ook leuk om snel even te lezen wat ze nu ook al weer zou kunnen gaan doen. Betties, ja wat raar dat bruinverlies... Laat ze het maar ff goed onderzoeken. Deze poging moet wel helemaal goed gaan met veel top eitjes!
Soof ik heb desprate housewifes gekeken moest er ff inkomen omdat ik normaal wat spannender series kijk, maar jeej ik was verslaafd haha. Ik mis ze nu. Het zijn8 seizoenen dus je bent er ook wel ff zoet mee.
Betties wat goed dat je vanmorgen nog een uitgangsecho hebt! Ben het overigens helemaal met Hip eens dat ze er eens goed naar moeten kijken. Ook, stel dat je geen kinderwens had en dus de pil gebruikt, dan is het ook niet normaal als je tussendoor bloedverlies hebt. Ben benieuwd hoe het gaat, ik hoop dat alles ok is Leuk dames dat boek, ga eens kijken of ik er eentje tweedehands kan vinden. Heerlijk toch om over je kindje te lezen, gewoon interessant en herkenbaar. Desperate housewives heb ik toen-toen gekeken maar was ik snel klaar mee. Niet helemaal mijn ding, net als satc bv. Episodes ga ik eens voor kijken, comedy lijkt me nu wel wat Andere suggesties zijn nog welkom! Fijne dag allemaal
Hi, nou de uitgangsecho was prima. Alles rustig, geen gekke dingen in bm of eierstokken. Ze verwacht wel een pittige menstruatie volgende week na hetvstoppen met de pil. Nou lekker! Dus tsja, wat het toch steeds is... In elk geval nu kunnen zien dat aan de start alles er gewoon netjes uitziet. Dus vanavond gaat de eerste spit decapeptyl erin! Bittersweet is daat zeg... Blij om weer aan een poging te beginnen, maar ook spannend en weer doodeng. Vanmiddag is de wachtruimte van het zkh kreeg ik ook echt weer een flashback naar die afschuwelijke punctie. Zal vanavond bij de prik wel weer een traantje laten van de spanning...
Ff een mijlpaal melden hoor: ik heb ZELF geprikt vandaag! Ik dacht: kom opik mort het zelf doen. Pffff, viel niet mee maar uiteindelijk ging net wel. Ik geloof er niets van dat ik hieraan kan wennen hoor. Maar goed, manlief is het hele weekend weg, dus ik zal het toch echt zelf moeten doen dan.. Scheelt enorm dat de decaprikken gewoon al kant en klaar zijn, geen gedoe met mengen. Zo en nu kind naar school en door naar een lesje bodyshake om 9 uur! Even de sauna pakken en dan fris de dag weer beginnen! En vanmiddag rapportgesprekje met de juf, julian heeft zijn eerste schooljaar er al bijna op zitten....
Top Betties! En dat het gewoon gelukt is! Ik geloof ook niet dat het echt went, maar je hebt het toch maar mooi gedaan en je klinkt positief met een volle dag Deze ronde gaat goedkomen
Betties wat goed!! Ben trots op je en il doe het je niet na denk ik. Fijn dat je bm en de eierstokken er goed uitzien, maar wat is dan de verklaring van dat bloedverlies? Want normaal is het niet toch? Soof ik moest ook erg wennem aam D.H.W. maar na een half seizoen vond ik het erg leuk hihi. Als je comedy wil kijken er zijn echt zoveel leuke friends blijft erg leuk vind ik, maar neem aan dat je die wel allemaal gezien hebt ik vind according to jim erg leuk en de king of queens oww en de big bang theorie. Die serie wat tori zegt ken ik eigenlijk niet. Oww en wat ik ook echt leuk vond om te kijken was de co assistent!
Ja Friends blijft ook leuk en het is nu wat, 20mjaar oud ofzo en nog steeds herkenbaar Coassistnt ga ik ook maar eens voor kijken dan. Ik heb vandaag zo de nestels alleen dat lijfje van me kan niks.. dus zit mezelf echt te bedwingen om niet waaahhhhhh eens even de hele kelder opmte ruimen uit te soppen.. hehe wat een raar gevoel... en dan ook nog voor zoiets onzinnigs als een kelder..
Soof weet je wat een beetje helpt tegen de nesteldrang...lijstjes maken en dan kun je die samen met je vriend (je vriend wat meer ) afwerken en het allerleukste afstrepen als je een klusje af hebt Was super netjes opvoueen helpt ook als je niet veel kan, dat kun je zittend aan de eettafel doen. En jezelf opknappen helpt ook. Lekker in bad scheren, scrubben, nagels lakken, wenk brauwen epileren, een maskertje en je lekker helemaal insmeren met een lekkere body lotion. Tenminste dat hielp bij mij een beetje! En af en toe koos ik dan een klusje uit wat ik eigenlijk ook niet kon, maar waar ik het minst erg last van kreeg. Of....laat je badkamer verbouwen hihihi daar kan niemand tegenaan poetsen zwanger of niet dus dan moet je het wel allemaal loslaten en je bij neerleggen hihi. Ik ben aan het wachten tot tess wakker is dan kunnen we naar de winkel. Ben nog aan het twijfelen met de auto of lopend....lopen is gezonder ook voor tess ff frisse lucht, maar ik vind het maar koud brrrrr. Jaja zelfs hier in het zonnige zuiden is het koud, jullie daar in het verre noorden zullen wel de winterjas aan hebben of niet Er was vannacht zelfs vorst aan de grond geweest tis toch niet normaal!!!
Zo, wij hebben een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst naar het CB voor Yvi's eerste prikjes. Ze moest behoorlijk huilen, maar ik heb haar daarna aan de borst gedaan en toen was ze weer gerust gesteld. Ze lijkt er nu ook niet erg veel last van te hebben, meer moe dat wel denk ik. Verder was ze ook goed gegroeid, al moet ik nu wel meer gaan bijvoeden aangezien ze zwaarder is nu. 5110 gram is ze nu en 58,5 cm. Vanmiddag zijn we naar Zandvoort geweest, heerlijk! Het was niet supermooi weer, maar toch lekker. Daar lekker vis gegeten (als lunch) en wat gewinkeld. En een heerlijke warme wafel met slagroom gehad, mm ik lust er nog wel een haha. Sophy, wel een goed teken dat je al last van nesteldrang hebt ; ik denk dat de baby dan op tijd gaat komen . Maar goed, de kelder opruimen lijkt me nu geen goed idee! haha, nee zeg ... lekker bankhangen, series kijken en magazines over baby's lezen!! Hip, als je 'm niet kent moet je zeker ook ff gaan kijken. Wij hebben echt mega gelachen om Episodes!! Het gaat over het leven van Matt Leblanc (van Friends), hij speelt dan ook zichzelf. Betties, goed gedaan!!! Fijn dat je het zelf nu kunt doen ... want als je man er niet is aankomend weekend dan heb je dus geen keus. Goed idee van je om het al eerder zelf te proberen. En het went nooit dat prikken, maar des te vaker je het zelf doet (en het goed gaat) des te minder moeilijk is het. U go girl! Mckenzie, waar ben je? Hoe is het??
Tori wat grappig tess was afgelopen week ook 5110gram hihi en 57 cm Moet je met bv altijd gaan bijvoeden als je kindje boven de 5kg is? Of is je voeding niet voedzaam genoeg ofzo? Hoe gaat dat eigenlijk met gewicht, lengte en hoofdomtrek bij yvi, omdat ze 2 weken te laat is geboren. Word ze bekeken als een kindje van 8 of van 10 weken? Tess slaapt nog steeds normaal slaapt ze maar een uurtje bij dit slaapje en nu ben ik nog niet naar de winkel geweest, heb nog niet gegeten en om 19.00 krijgt tess de fles gaat daarna in bad en naar bed...hmmmmm beetje jammer haha. Klinkt als een leuke dag tori! En hhhhmmmmm vis wat heb je gehad? Tess had alletwee de keren amper last vd prikjed gelukkig en bij de eerste prikjes idd ook meer moe. Episodes ik zal het onthouden, we zijn nu body of proof aan het kijken, maar we hebben minder tijd om series te kijken dan voor tess haha en we kunnen er niet zoveel achter elkaar kijken want dan vallen we inslaap hihi. Is wel een leuke serie trouwens draait om het leven van een vrouwelijke patholoog anatoom en elke aflevering word een moord opgelost.
Ha meiden Alles goed hier, morgen intake voor screening (combinatie test) en dan maken ze ook een echo dus kan ik weer lekker spieken. Qua kwaaltjes gaat het ook wel aardig, misselijkheid nu met vlagen maar heb ik emesafane gekregen ervoor. Wel ontzettend moe, daardoor erg afwezig en niet geconcentreerd haha. Begin ook echt honger te krijgen nu, al kan ik nog steeds niet heel veel warm eten verdragen. Eet me echt gek aan crackers en Pennywafels! Als mijn echo morgen goed is ga ik een zwangerschapsbroek kopen, mijn eigen broeken gaan niet meer dicht Ik zit ook over een Angel sound te denken, Soph, jij had er toch ook een? Wanneer hoorde jij er voor het eerst een hartje mee? Series: Cougar town is best leuk en hoef je niet zo bij na te denken. Zit nu zelf in een ER marathon, maar dat is soms wel bloederig. Californication en Shameless vind ik ook helemaal geweldig, maar is misschien wat grof. Verder qua comedy is The Office erg leuk (US versie). Hopelijk weer wat ideetjes voor je! Tori en Hip, wat doen jullie meiden het toch goed. Zo leuk die verhalen Betties, weer gestart met spuiten, yay nieuwe poging!! Oh meis, dit wordt hem hoor, het is nu echt jouw beurt!!
Mc kenzie dus jij gaat de combinatie test doen? Hoe werkt dat bij een tweeling? Wil je mocht er een risico uitkomen wil je dan ook een vruchtwaterpunctie laten doen? Ik heb toen niet voor de combitest gekozen bij onze leeftijd(we zijn even oud toch?) Is de risicoberekening maar 75% zeker. Dus als er uitkomt 1op 200 kans dan is er maar 75% kans dat die berekening uberhaupt klopt. En dan is zo'n berekening ook nog es ruim meestal en pas vanaf 1op200 kun je verder laten testen sus bij 1op201 zit je helemaal in de rats zzonder dat ze verder iets doen. Ik vond dat onnodige stress en onzekerheid dus heb het niet gedaan, maargoed dat is een persoonlijke keuze natuurlijk. In belgie kun je een bloedtest laten doen die veel betrouwbaarder is dan de combitest komt in ned ook nog, maar de minister van gezondheid wil eerst nog meer tesgen enzo (zoals gewoonlijk lopen we hier weer achter de feiten aan) mss omdat je in gent onder behandeling bent geweest kun je ook voor zo'n bloedtest gaan. Fijn zeg dat je de misselijkheid een beetje onder controle hebt. En al bijna een zwangerschapsbroek nodig jeej!!! Doe je eigelijk al mee aan MvM? Tori wij kunnen een volgende zwangerschap niet meer mee doen aan MvM of wel? Ik dacht dat dat niet meer mag als je een bloedtransfusie hebt gehad
Hip, nee bijvoeden omdat Yvi meer lijkt te willen, ze drinkt de flesjes altijd helemaal leeg en ze is soms zo onrustig na de voeding. En dat au niet moeten. Maar goed op zich was ze wel genoeg aangekomen de afgelopen 2 weken, 240 gram ongeveer. Ik geef vooral te weinig bv doordat die ene borst niet genoeg geeft en daarbij nog dat de andere pijnlijk is en dat is niet bevorderlijk voor t toeschieten van de melk. Maar het gaat nu stukken beter dus heb goede hoop dat t nu snel helemaal hersteld is! Ze bekijken haar gewoon vanaf de geboortedatum met metingen. Kibbeling en een broodje haring heb ik gehad. Mm, lekker was t! Mckenzie, fijn van je te horen en dat je minder last van de kwaaltjes hebt! Ah jij gaat dus de combi test doen, ik heb dat niet gedaan. Ik wilde ons meisje zo graag en had er zelf zo'n goed gevoel bij dat ik het toch nooit weg had laten halen. Straks wel flink aan de spinazie he, dat is goed vor de ontwikkeling van de hersenen . Yvi heeft een lichte verhoging en ligt nu vanaf 22:00 te slapen in haar bedje. Ga nu ook naar boven en even voelen hoe warm ze nog is en dan ga ik ook lekker slapen. Verwacht dat ze vannacht wel wakker wordt en ik haar moet voeden want ze heeft vanavond geen flesje gehad ... Wel 3 kwartier aan 1 borst gelegen... Hihi
Hm, nee denk niet dat wij mee mogen doen met MvM nu we een bloedtransfusie gehad hebben... Mochten we weer zwanger zijn dat maar ff uitzoeken.