Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Wow meid, wat een verrassing moet dat zijn geweest. Gefeliciteerd!! (tenminste, ik neem aan dat je er blij mee bent?)
    Niks dom dat je er zelf niet aan gedacht had hoor, dat is wel het laatste waar je vanuit gaat! Spannend!!

Neem je nog meer naast de bloedverdunners?

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Betties, hoe gaat het bij jou? Al nieuws over de aankomende punctie? Trek je het spuiten nog een beetje?

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Het is best dubbel en ik voel me ook heel erg lullig tegenover vrouwen zoals bijv. Betties waar het tot nu toe nog niet bij gelukt is.

We hadden besloten om pas over een tweede na te gaan denken als L. 1 zou zijn met de verwachting dat het wel een tijd zou gaan duren om zwanger te worden en te blijven.

Ik begin binnenkort weer met de emasefene want ik ben ook weer steeds zo misselijk. Slik jij die ook?

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wauw zomerr wat schrikken, maar ook heel bijzonder toch? Hopelijk ben je nog optijd met de meds. Heb je al met het zkh gebeld? Wanneer heb je de eerste echo?

GEFELICITEERD!! hoe mooi eigenlijk gewoon zonder stress verdriet en frustraties zwanger, hopenlijk gaat het allemaal goed :)

We zijn lekker aan het bbqen

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Zomer gefeliciteerd :) Jeetje wat een verassing! Ik hoop dat je deze keer zonder al te erge misselijkheid en zeker zonder blindedarmontsteking de zwsc doorkomt. Vlug aan de meds en hopelijk gewoon nog op tijd :)

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties... wat gunnen we jou ook zo'n bericht te kunnen plaatsen! Confronterend als je zelf ook zo graag wilt. Je zit hopelijk heel zen in je holletje met de spuiten om je heen en je lieve gezin... en we hadden al besloten dat dit Jouw Maand wordt :) Rondom het weekend eerste fm? Hoop dat het goed gaat met spuiten!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties dit zal idd behoorlijk confronterend zijn! We gunnen jouw ook zo dit geluk, hopenlijk gaat het nu allemaal goed komen deze ronde.
    Sterkte nog met spuiten, hoelang moet je nog?
    Krijg je deze x eigenlijk de punctie onder narcose?

8. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Het is ook rot voor Betties, misschien daarom ook beetje afwezig? Had ik ook hoor, soms wordt het een beetje teveel. Niet dat je het anderen niet gunt, maar je wordt wel extra geconfronteerd met je eigen pech.

Betties, dikke knuffel als je dit leest meid. En het is al eerder gezegd, maar dit wordt inderdaad jouw maand. Zo goed al begonnen, die lijn moet zich doorzetten!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties ik kan me idd voorstellen dat je ff geen zin hebt in ons vrolijke geklets over babies en zwanger zijn.
    Maar vergeet niet dat je evengoed hier terecht kunt als je ergens mee zit of iets kwijt moet. Voel je niet verplicht om op ons baby nieuws te reageren we snappen best dat je daar geen zin in hebt.

Hoe gaat het met julian? Fietst die al? Hij heeft in ieder geval heerlijk weer om te oefenen.

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Of we kletsen even gezellig over andere dingen.. zoals daar zijn.. eh? :D Want serieus, m'n leven draait om m'n buik op het moment. Je zou haast vergeten dat er daarbuiten ook nog een wereld is :)

Ok niet babygerelateerd..
    In de aanbieding: een zwaar afgevende bh. Had speciaal een goede gekocht qua ondersteuning en dus rood voor onder witte shirtjes. Nu hebben die shirtjes precies twee roze cirkels van m'n boobs :D Van binnenuit afgegeven dus. Dat heeft nog wel iets grappigs ;) Minder grappig is dat hij ook droog afgeeft in m'n wasmand en dat de overhemden van manlief ook gesierd zijn met roze vlekken all-over... en nee, ik heb niet dat rotding per ongeluk in de witte was gegooid :p

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Heee wat valt mijn naam hier vaak, hihi. Lief dat jullie aan me denken! Allereerst zomerrrrr WOW, gefeliciteerd meid, hoe bizar is dat! Maar ook heerlijk, zo zonder stress en ellende...
    Ja, ik vind het 'rot' om te lezen, maar ja zo gaat het nou eenmaal. Aan de andere kant ik gun niemand de ellende van de MMM dus dit is alleen maar superfijn dan. Hopenlijk gata alles goed en ben je er blij mee.

Hier gaat het best wel goed. Ben inderdaad erg druk. Was van het weekend lekker naar de camping van mijn ouders en gister heb ik een dagje meegelopen op mijn nieuwe werkplek.
    Spuiten gaat goed! Sinds gister ook aan de menopur, dus hopen dat er wat gebeurd nu! Maandag eerste echo en ook de pre-operatieve screening voor de punctie onder narcose.

Moet zeggen, ik lees zeker nog wel mee, maar zit nu ook veel bij een ander onderwerp te kletsen. Groepje meiden dat ook net aan een tweede poging begint. Toch nu even wat meer raakvlakken.

Groetjes!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties toch leuk dat je even wat laat horen :) Ook begrijpelijk dat het nu makkelijker is om met anderen in hetzelfde schuitje te kletsen. Ik heb ook een tijd gehad dat ik veel met andere Gent meisjes sprak, gewoon omdat die weten waar je op dat moment mee bezig bent en de emoties enzo. Ben benieuwd hoe het maandag gaat! Hopelijk al een goede telling en dat ze dan lekker doorgroeien! Knuffel :) Weet dat je hier ook altijd van je af mag komen praten he :)

Hoe is het met de rest?
    McKenzie vandaag de nekplooi (hey het gaat weer goed met m'n benevelde brein haha).. succes!
    Tori vast nog gezellig bij haar ouders :)
    Hip..?

Hier niet veel spannends. Wel dat ik denk jeetje dit is week 33, het gaat echt te snel en ik ga m'n buik missen. Maar ik kan dus ook niet wachten om haar vast te houden! Straks even naar de acupunctuur en dan de rest van de dag relax met ons moppie op de bank. Het voelt trouwens alsof ze gedraaid is.. nee niet met haar hoofd naar beneden helaas maar meer naar voren ofzo, dat ze door m'n navel naar buiten kijkt zeg maar.. ik weet niet precies.. maar alsof ze nu een sterrenkijkertje in stuit is :D

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wat fijn dat het toch redelijk goed met je gaat en je lekker druk bent zo gaat de tijd ook wat sneller.
    En het spuiten gaat ook goed gelukkig, hopenlijk groeien er flinm wat mooie eitjes deze x al blijft dat natuurlijk verschrikkelijk om te doen.
    Heel begrijpelik dat je nu in een ander topic wat meer aansluiting vind, nog een paar weekjes en je hebt hier ook weer aansluiting bij de zwangere!
    Hou jw ons wel op de hoogte hoe het met je gaat?

Soof moest wel een beetje lachen om je bh verhaal haha. Maar wat shit zeg dat mag toch eigenlijk niet kunnen. Je kan em eens wassen met een beetje azijn erbijin de machine, misschien dat die daarna niet meer afgeeft.

En wat je zegt ook es over iets anders kletsen eeehhhhhmmmm is er dan nog meer dan tess???? ;)

Mc kenzie heel veel succes vandaag ( ik dacht trouwens dat je morgen moet)

Soof krijg je nog een liggingsecho rond de 36 weken? En 33 weken dat schiet echt op he!

Wij zijn gisteren naar een klein wildpark hier in de buurt geweest met vrienden. Tess krijgt er natuurlijk nog niks van mee, maar was heerlijk wandelen daar. 'S avond hadden we nog lekker gebbqed....(wij bbqen echt te vaak hahaha (zaterdag maandag en gisteren ;)))
    Vandaag gaan we winkelen in essen (duitsland) daar ligt een heeel groot winkelcentrum en een grote primark. Tess gaat naar mijn s.ouders daar zie ik wel wat tegenop eerlijk gezegd. Meestal past mam op die vertrouw ik volledig, maar s.mam is zo anders dan ik heel druk en ze heeft het gewoon niet vind ik. Ze heeft ook nog amper opgepast alleen een paar x heel ff als tess slaapt en ik ff weg moest (fysio ofzo) dus ik zie er wat tegenop, maar het komt wel goed en anders is niet perse slechter, moet gewoon leren loslaten en niet overal de controle over willen houden.
    Jaja ik weet het wrl allemaal hihi.

Fijne dag allemaal!

14. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Betties, fijn dat het goed gaat. Logisch dat je nu meer aansluiting hebt bij een ander clubje, fijn dat je daar met lotgenootjes kunt praten. Maar ik blijf erbij, dit wordt gewoon DE poging hoor!

Sophy, nope. Morgen pas (goed zo hip!). Toch nog beetje beneveld brein haha.
    Wat raar van die beha joh, lekker zonde van je was ook! Hebbie het nog een beetje schoon kunnen krijgen?

Hip, niet teveel zorgen maken over s.ouders en Tess (jaja makkelijk gezegd!). Ze hebben tenslotte ook je vriend groot gebracht. Maar stiekem zou ik denk ik hetzelfde hebben haha!

Tori nog lekker aan het vakantieen bij ouders :)

Hier, morgen dus de nekplooimeting. Bloedzenuwachtig!! Niet voor de uitslag , maar of het nog goed gaat met de twins.
    Dinsdagavond nog geluisterd met de angel sound, toen vond ik echt binnen een minuut het hartje. Maar toch blijf ik mij zorgen maken, zucht :(
    Dat gaat denk ik pas over als ik ze voel.

Verder, ontzettend misselijk weer deze week, zelfs moeten spugen (en ik spuug dus nooit!). Ben ook vreselijk moe. Heb me dus deze week weer ziekgemeld na precies anderhalve dienst (mijn manager was niet heel blij, jammer dan).

Ik ga het mijn collega's volgende week vertellen als morgen alles ok is. Kan het ook bijna niet meer verbergen, ik heb al zo'n dikke buik joh. Nog niet veel ervan baby's maar het valt wel op. Gelukkig zijn mijn collega's voornamelijk geïnteresseerd in zichzelf waardoor ik er nog geen vragen over heb gekregen.

Als laatste nog, ik heb mijn bloed uitslagen opgestuurd gekregen: geen schildklier antistoffen aangetroffen. Hoe raar is dat!! Zou het de prednisolon zijn? Die moet ik eigenlijk ook gaan afbouwen maar ik durf niet :(

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hip lekker aan het winkelen? Wij gaan wel eens naar centro bij oberhausen, die is ook leuk en overdekt. Nog iets leuks voor Tess gekocht? Ik dacht hetzelfde als Mckenzie.. je sm heeft wel je vriend opgevoed, maar begrijp dat het lastig is. Liefst wil je toch alles op je eign manier voor je kleintje toch :)

McKenzie heel normaal hoor de zorgen. Komt vanzelf een punt dat je het echt gaat geloven dat het deze keer goed zit :) Hier ook nog vlagen vn angst.. tja.. het zit diep zullen we maar zeggen. Als je ze voelt, wordt het wel echter.. net als wanneer je weet of het jongetjes of meisjes of 1 van elk zijn.. of het moment dat jevan de daken durft te schreeuwen dat je zwanger bent :) Gewoon rustig aan :)
    Predmed.. vraag het anders eens bij het meerdere mks topic. Y30 heeft ook langzaam afgebouwd volgns mij en Suus (hoewel ze niet vaak meer meeschrijft). Ook al aan het afbouwen met utro?
    Morgen dus.. het moet toch gewoon goed zijn nu.. ik geloof erin :)

Hier heerlijk bij de acupunctuur geweest. Goed voor mama en moppie.. ze ging heel rustig liggen slapen bovenin :) of zo "jammie nieuwe energie voor mama..en nu voor mij.. sluuuuurp" :) en moxa stick meegenomen zodat we thuis een draaipoging kunnen doen.
    Die bh.. het ging dus zo he.. gedragen, vies in de was en Daar afgegeven aan andere kleding. Dat is toch absurd. Mss ga ik ermee terug.. als ik het de energie waard vind.

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Oja die prednison he.. ik ben er niet zo heel bekend mee.. maar dacht wel te wetendat het na een bepaalde termijn vroeggeboorte in de hand werkt. Pas wat verder in de zwsc hoor.. maar dus wel een kwestie van op tijd stoppen. Als ik het goed onthouden heb :)

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hi meiden, jaaa ik ben nog bij m'n ouders in huis :), zij zijn gisteren vertrokken met de caravan dus nu nog een paar daagjes hier zonder hen rondhangen. Lekker groot huis voor ons drietjes!!
    Ik heb alleen weinig zin om iets te ondernemen, stom is dat... Zit ook steeds in m'n hoofd met dat ik al bijna weer aan t werk moet, daar heb ik echt geen zin in!! Zucht

Hip, ik heb daar ook moeite mee... Het idee dat m'n sm op gaat passen. Nee, dat wil ik echt niet!! Gelukkig is het (nog) niet nodig geweest. Tot nu toe hebben we haar altijd meegenomen naar waar we heen gaan ... Nog geen behoefte gehad om iets alleen met z'n tweeën te doen.

Sophy, hopelijk draait de kleine zich snel en ligt ze goed voor de bevalling. Duurt niet lang meer!?

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Jaaaaa 12 weken gehaald!!!!! Wat een zegen :)
    Nekplooimeting gehad, plooitjes waren keurig, 1.5 mm. De definitieve uitslag krijg ik vanmiddag, het lab moet deze maken aan de hand van deze meting.
    Alles zag er goed uit, de kindjes lagen goed op schema qua groei en ontwikkeling. De maagjes en blaasjes waren gevuld, en een kindje lag vruchtwater te drinken haha! Wat een ontzettend goed nieuws he, ik ben zo opgelucht!!

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    McKenzie meid wat fijn! Hele opluchting en dat ze ook allebei goed groeien, wahoeee :D Vanmiddag krijg je dan die kansberekening obv de nekplooien + bloeduitslagen?

Tori dacht dat je hierna nog 1 week verlof hebt? Niet teveel laten overschaduwen door werk, das zonde :) Gewoonnog even genieten van heeeeel veel tijd met je gezinnetje :)

Hier controle was goed, maar we weten niet zeker hoe om ze ligt. Aan beide kanten zit een grote bobbel en mn buik is te strak (dat kunnen toch haast geen buikspieren zijn :D) omgoed te voelen dus 22e extra liggingsecho.. he wat vervelend :D Rest gewoon goed, ze groeit en groeit.. mama is trots :)

20. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Balen zeg die extra echo, moet je weer verlicht naar je kindje kijken :D :D
    Laatste loodjes he meid, het komt echt dichtbij al!!

Deel Deze Pagina