Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wat mooi gefeliciteerd! En je bent over de 12 weken heen joehoe!
    Nu maar gauw op je werk vertellen zodat je over geplaatst kan worden, want dat moet toch?
    Heb je nog een foto vd twins? En heb je al een geslachtsbepaling gepland?

toridat geloof ik dat je echt geen zin hebt om te gaan werken, ga je wel minder werken eigenlijk?

Soof centro ben ik ook wel vaker geweest leuk winkelcentrum, essen is nog groter geloof ik en ook een gewoon leuk centrum met winkels en een heel grote primark.
    Maar oberhausen is toch best ver rijden voor jullie of niet?

Wij hebben eerst lekker geluncht en toen ons aan de drukte vd primark begeven hihihi daarna nog ff bij de h&m geweest en roen zijn we weer gegaan.
    We waren rond 11 30 gegaan toen sm tess de fles aan het geven was en om 18.30 warenvwe weer thuis zodat ik om 19.00 gewoon zelf de fles kon geven en haar zelf naar bed kon doen.
    Het is ook een uurtje rijden naar essen en weer een uur terug dus zolang hadden we niet, maar vond het lang genoeg :)

Mijn sm heeft mijn vriend zeker groot gekregen, maar we vragen ons alletwee vaker af hoe haar dat gelukt is hihi.
    Ze is altijd druk tegen tess continu met haar gezicht voor dar van tess en dan met z'n harde hoge stem "lach es naar oma" en vanalles...blehhh en dan gaat tess huilen (standaard als ze haar ziet trouwens) en dat gaat ze nog drukker doen! Eerst lukte het haar niet om de fles te geven ze duwde steeds de speen onder de tong of niet ver genoeg in de mond en ook gister moest ik weer zeggen dat ze tess wat meer neer moest leggen die zat bijna rechtop zo kan ze toch niet drinken.
    Tess gaat s middags altijd 2 x naar bed rond 1 uur dan slaapt ze 2/2,5 uur en rond 5uur dan slaapt ze een uurtje.

Wij dat ook gezegd tegen haar en uitgelegd dat ze op moet letten als tess begint te gapen stoppen met spelen ook al speelt ze nog ze is dan moe en moet naar bed.
    Nou ze is dus helemaal niet naar bed geweest bij haar. Op het speelkleed is ze inslaap gevallen en toen heeft ze haar maar laten liggen vond het zielig om haar op te pakken, daar heeft ze 1,5 uur ofzo geslapen en daarna heeft ze niet meer geslapen want ze was niet moe.
    Toen wij terug kwamen was ze al huilerig en binnen 5 minuten viel ze als een blok inslaap op mijn arm (half 7 om 7uur krijgt ze de fles)
    Dus ja het is wel allemaal goed gekomen en het is heus niet erg als ze eens wat minder slaapt, als wij een dagje weg gaan met de wandelwagen dan slaapt ze ook wat minder, maar toch vind ik het niet fijn, haar manier staat gewoon dwars op mijn manier van opvoeden. (Van alles eigenlijk we hebben nikd gemeen)

Ik breng haar veel liever naar mijn mam, maar af en toe moet sm ook oppassen anders voelt ze zich gepasseerd.

Tori ik vind het niet fijn om tess bij een oppas achter te laten, maar toch is het ook wel fijn om af en toe ff iets zonder tess te doen is net iets makkelijker en weer heel ff met z'n tweetjes al missen we tess ontzettend dan hihi.
    Maarja loslaten hoort er ook bij.

Vandaag nog ff met tess shoppen ze moet nieuwe slaapzakjes en nieuwe rompers de 56 rompers die groot vallen zijn nu ook te klein.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Zojuist gebeld, geen verhoogd risico. Nou, dat scheelt toch ook weer :D
    Kwam er ook net achter dat ik geen schildklier antistoffen meer had omdat ze op de verkeerde antistoffen hebben geprikt. Zucht.. Dat mag dus fijn over. Nou goed, de uitslag maakt op zich ook niet heel erg uit want aan antistoffen is toch niets te doen.

Hip, wat goed dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Toch nog lekker kunnen genieten, al zal je Tess flink hebben gemist! En alweer nieuwe kleertjes haha, jeetje, wat groeit ze hard!

Ik hoor inderdaad overgeplaatst te worden maar mijn manager was drie weken op vakantie dus er is nog NIETS geregeld. Of ik zelf wilde uitkijken naar vacatures.. Ja doei!! Ik ga dus echt de groep niet meer op, ten eerste ligt mijn baarmoeder niet meer beschermd omdat het er twee zijn (ze zat vanmorgen al bij mijn navel te echoën) en ten tweede heb ik al best een buikje.

Verbergen zit er dus niet in en aangezien een cliënt al heeft aangekondigd dat 'als iemand een baby in zijn buik heeft schop ik die dood' kunnen ze het echt vergeten.
    Ik blijf ziek gemeld tot ze iets anders voor me hebben, ze kunnen me wat. Ik neem geen enkel risico met mijn kleintjes.

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Jemig mckenzie, wat een heftig werrk heb jij! Heel goed dat je ziek blijft, ze kunnen de pot op!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Groot gelijk mckenzie veel te gevaarlijk om te gaan werken. Hoe voel je je verder nu?
    En wat een goed nieuws dat de nekplooitjes er goed uitzien.

Wat een rust hier zeg. Iedereen aan het genieten van het zonnetje?

Ik zit nog lekker buiten met een wijntje :) dadelijk nog 1 of 2 afleveringen lost kijken.
    Heeft iemand van jullie dat gekeken? Ik moet er erg aan wennen hoor.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy alles goed meid? Het is zo stil vanuit jouw kant.

Tess begint aan haar volgende sprongetje weer een paar x eruit vannacht ( en ik was zo verwend doorslapen tot 8.00/8.30) ga nu nog maar ff een dutje doen.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    McKenzie yay geen verhoogd risico! Wat een geweldig nieuws :) Kan je er langzaamaan van genieten? Ben stiekem ook heel benieuwd naar een buikfoto.. maak je die?
    Groot gelijk hoor van je werk! Ik denk dat het cliënten zijn die psychisch niet helemaal in orde zijn hè.. maar met dat soort uitspraken is het gewoon onverantwoord om erheen te gaan. Laat ze lekker iets administratiefs voor je zoeken.

Betties alvast succes voor morgen! Dat er maar veel eitjes mogen groeien.. ik hoop het zo voor je!

Tori al terug van je ouders?

Hip.. tis toch anders hè je schoonmoeder. Dat je meer vertrouwen voelt om Tess naar je eigen moeder te brengen, ik vind het eigenlijk wel logisch, denk ook dat de meeste vrouwen dat hebben. Mijn moeder is ook zo druk.. hoop dat ze straks rustig aan doet tegen ons meisje :) En dan hebben we natuurlijk nog dingen als snoep haha ik zie nu al zo'n verwenoma ontstaan :D Wij kregen vroeger niet zoveel maar zal je zien dat ze straks ons moppie lekker veel suiker probeert te geven terwijl ik daar niet zo voor ben. We zullen zien.
    Nog leuke nieuwe dingen voor Tess gevonden?
    Lost.. niet gekeken maar ik hoorde laatst dat het einde "de grote ontknoping" slecht is dus nu laat ik het maar.
    Oberhausen ja das best ver vanaf ons, maar dat is voor als we toevallig in de buurt zijn met een weekendje weg ofzo. Vind het wel een leuk winkelcentrum met weer eens wat anders als in NL.

En ja ik ben er nog maar moe. Gister weer zwsc cursus en de rest van de dag op bed gelegen. Manlief heeft de box opgezet en de lamp in de babykamer opgehangen. De lijstjes vinden we bij nader inzien niet mooi staan dus heb net in plaats daarvan een plank besteld voor boven de commode.
    Meiskelief speelt door m'n hele buik en beneemt me vaak de adem zo hoog zit ze.. drukkend tegen m'n ribben en m'n longen.. tijd om in te dalen :) 33 weken vandaag, moe maar gelukkig :)

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip, lost is een superserie hoor! Als je er eenmaal inzit ben je hooked. Echt pas in de allerlaatste tien minuten van de allerlaatste aflevering valt pas het kwartjes en snap je hoe het zit....

Hier veel last van mijn buik inmiddels. Bukken, hoesten, poeh ik voel duidelijk twee branderige plekken in mijn buik!joepie, ik hoop zo dat het deze keer betekent dat er veel aan het groeien is. Verder lekker emo en enorme poetsdrang haha. Bij gebrek aan zon vandaag ga ik maar eens flink tekeer in het huishouden...

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hi dames! Ik ben gistermiddag weer thuis gekomen. M'n laatste week verlof gaat in en daar ga ik thuis ff extra van genieten (heb ook wat afspraken staan dus we moesten wel naar huis).
    Met Yvi gaat het super, ze slaapt savonds/snachts 10 uur achtereen en moet haar dan vaak ook nog een beetje wakker maken. Ze speelt al best lang zelf in de box en kletst erbij. Heb haar even thuis op de weegschaal gewogen en ze was gisteren zo'n 5,8 kilo dus dat gaat ook goed, ze is nu weer boven het gemiddelde qua gewicht zoals ook in het begin.
    Ze wil nu niet meer zo lang aan de borst en soms weigert ze hem helemaal. Dat is wel jammer, zeker nu m'n tepel weer hersteld is!
    Probeer de productie nog wel wat op te vijzelen door een paar keer per dag na te kolven.

Sophy, vervelend dat je zo moe bent... Maar gelukkig heb je genoeg tijd om je rust te pakken. 33 weken :) je schiet op! Yvi is vandaag 11 weken.

Hip, wij hebben Lost ook gekeken. Het einde is wat raar, maar de eerste 2 seizoenen zijn erg leuk om te kijken vonden wij.
    Tess al in de vierde sprong dus :) Yvi over een dag of 10 ook... Dan niet meer doorslapen snachts misschien? Whaaa

Mckenzie, fijn dat alles er goed uit ziet. Lekker door gaan zo. Ik ben ook erg benieuwd naar het verloop van je buik, maak je foto's?

Nu ff Yvi entertainen/knuffelen, ze heeft de hik... Zo zielig met af en toe melk wat omhoog komt.

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties dat klinkt goed! Dat er echt flinke follikels zitten :) ben benieuwd hoor!

Tori wauw slaapt ze al 10u nonstop? Wat een superkind hihi.. en maar groeien. 11 weken zijn snelmvoorbij gegaan al :)

Moe ach ja.. nog 7 weekjes.. of 9 max.. maar stiekem hebben we samen afgesproken dat ze overv5 weekjes komt :D gewoon nog even volhouden en ik ben superblij dat ze in mn buik zit :)

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties had je de vorige x ook zo'n vervelend gevoel in je buik? Hopelijk lekker veel follikels. Heel veel succes morgen.

Soof 5 weekjes dat klinkt nog maar kort, hoop voor je dat ze lekker optijd komt. Ga je in het zkh bevallen of wil je thuis?
    En ja moe is niet fijn, maar lekker veel rusten tussendoor.

Tori nog een weekje verlof shit zeg, maar niet aan denken en nog volop genieten deze week. Gaat yvi naar het kdv eigenlijk?
    Relax he na de 12 weken sprong Tess kan zich ook heel goed alleen vermaken op haar speelkleed, in de box of zo op een kleed op de grond met speeltjes. Het slapen gaat supergoed, kan haar zelfs wakker op bed leggen de laatste tijd en ze heeft de sleepy wings niet meer nodig.
    Als ze wel es om half 7 wakker word dan gaat ze gezellig kletsen en na een kwartier ongeveer valt ze dan weer inslaap ik hoef niet eens te gaan kijken dan.
    Ze kan ook al zoveel echt mooi om te zien en te horen.
    Maar nu begint het hangerige van de volgende sprong alweer, hoop dat het niet te heftig word deze sprong kan namelijk 5 weken duren.
    Vannacht is ze een paar x wakker geweest of eigenlijk vanmorgen vanaf half 6 maar tegen half 7 toch weer gaan slapen tot 8.10u

Vanmiddag bij mijn moeder was niks goed alleen als ik met haar rondliep of vliegtuigje speelde, maar nu ligt ze al een uur te spelen op haar speelkeed en zit ik te wachten tot ze gaat gapen en ik haar naar bedje kan brengen.

Slaapt yvi 10 uur aan een stuk zonder voeding tussendoor? Tess ligt om 20.00 in bed en om 23.30 krijgt ze nog een fles daar word ze niet echt wakker van en slaapt ze door tot 8.00/8.30.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties.. en??

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Kom ff kijken of er al nieuws os vsn betties, maar nog niks. Kom ik straks weer terug :)

Zit in de tuin met de foon zie amer iets op dit ding dus zal wel veel typfouten hebben dorry.

Tori heeft yvi ook zovaak de hik? Tess echt vaak als ze zch een beetje inspant met spelen of kletsen gaat ze meteen hikkwn. En okk vaak na de fles,maar niet altijd.

Wkj gaan dadelijk lekker wandelen langs de maas als tess wakker is.

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hi allemaal!

Vanmorgen was de eerste echo, pff spannend! Gelukkig wel een aardig beeld. 6 grote tussen de 12 en 16 en een hoop kleintjes waarvan we woensdag kunnen zien of ze meegroeien. Ik hoop het zo... Op zich staat vrijdag de punctie gepland maar we kunnen eventueel uitlopen naar maandag, als het zinnig lijkt om kanger door te spuiten zodat de rest mee kan groeien. Alles hangt dus even van woensdag af.

Jordan, nog weer een dagje extra doorzetten dus, pittig hoor! Maar je zet wel alles op alles, top hoor! Je mag trots op jezelf zijn!
    Bij mij begint het ook zwaar te worden. Buik is pijnlijk, voel ook duidelijk 2 ballen zitten. Me laten ploffen op de bank gaat echt niet, kreun en steun wat af. Gister na de spuit enorme huilbui en " ik wil niet meer". Nou ja, wie weet moet ik bog wel door nu tot zaterdag. Ook hier kiezen op elkaar dus.

was ook benieuwd naar Betties en dit heeft ze vandaag gepost!

:D:D

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, ja ze gaat vanaf vlgd week 2 dagen naar het KDV. Vind het idee verschrikkelijk... Maar goed het kan niet anders. Went vast wel ...
    Ja, ze slaapt zonder een voeding 10 uur aan een stuk. 1x zelfs 11 uur!
    En ook Yvi heeft vaak de hik, net als in de buik ;). Soms zomaar tijdens het spelen of kletsen is t er. Terwijl t in het begin juist kwam na het drinken.

Aah Betties haar eitjes gaan dus goed Zomerrr. Had ze t op n ander topic geschreven dus. Ze zei al dat ze ergens anders actiever schreef omdat wij hier zwanger of bevallen zijn.
    Jordan ken ik ook van een ander topic en die schrijft daar dus ook, grappig :).

Vanmiddag drinkt Yvi weer beter aan de borst :D. Laten we hopen dat ze het nu beter blijft doen!
    Wat een lekker weertje! M'n vriend is lekker bezig bij de vijver en als ik zo klaar ben met voeden ga ik ook weer lekker naar buiten de groente voorbereiden voor t avondeten. We moeten op tijd eten want ik ga vanavond tennissen.

Sophy, ja over 5 weken is leuk!! Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid! Een supermooi meisje dat kan niet anders :).

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh dat ziet er hoopvol uit voor Betties zeg! Bedankt voor het doorgeven zomerr. Hoe is het verder met jou? Veel last van kwaaltjes?

Tori, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat Yvi naar het KDV gaat. Al die tijd samen met je meisje en dan moet je haar ineens daar achter laten. Maar wat je zegt, het kan niet anders en het went inderdaad wel. Maar toch heb je haar natuurlijk liever bij je! Veel plezier met tennissen, je hebt er prachtig weer voor.

Soph alles goed? Nog steeds zo moe?

Hip, lekker gewandeld? Ik heb er ook al zo'n zin in om straks met de twins te gaan wandelen! Zo gezellig lijkt me dat!

Ik heb een buikfoto gemaakt hoor :D 12 weken, maar het ziet er uit als langer! Volgens mijn man valt het zo op dat het alleen maar beleefdheid kan zijn dat mensen er niet naar vragen haha.

Ik heb ook contact gehad met mijn manager, vanaf morgen doe ik alleen nog maar kantoorwerk op aangepaste tijden (vanaf 10.00 uur beginnen). Perfect dus! Ik heb morgen nog een gesprek, want ze wil me ook naar de bedrijfsarts sturen (naar mijn idee omdat ze me niet helemaal gelooft), nou prima joh.
    Ik heb alle wetten aan mijn kant dus..

En ik maak haar wel heel duidelijk dat ik dus geen opvangpunt ben voor cliënten ook al ben ik in het kantoor, anders wordt het alsnog lekker makkelijk dingen aan mij overlaten als collega's ziek of weg zijn of afspraken hebben.
    En de overplaatsing moet natuurlijk worden geregeld.

Ik voelde me vandaag trouwens heel goed! Niet misselijk, niet overdreven moe. Misschien begint het dan toch eindelijk wat minder te worden (al was ik gisteren nog erg misselijk na een bordje spaghetti).

Ik heb ook contact gehad met Gent, zij vinden echt dat ik de medicatie moet stoppen.
    Ik ga dus uiteindelijk alleen stoppen met de prednison, de utro bouw ik af (zit nu op 2x200) en de aspirine blijf ik voorlopig wel doorslikken. Wat een gedoe hè, dat zwanger worden en blijven! :D

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori heb je geen oefendag met yvi op het kdv? Dat is meestal toch?
    Kunnen jullie beiden ff wennen.

Mckenzie dat is volgensmij een formaliteit dat je naar de bedrijfsarts moet. Fijn nu administratief werk doen en zejer geen contact met je clienten veel te gevaarlijk. Hopenlijk word je snel overgeplaatst.
    Heb ik ook heel de zwangerschap naar uitgekeken om lekker te gaan wandelen met tess.
    Heb je eigenlijk al een geslachtsbepaling gepland?

Zomerr dank je voor het delen. Hoe is het met jouw?

Betties ziet er best goed uit toch? Hopelijk groeien er nog een paar kleintjes door zodat je een flinke punctie hebt. Succes woensdagbij de echo.

Ik ziy lekker met m'n voetjes in zo'n voetenbubbelbadje heerlijk!
    Fijne avond allemaal!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    #3897 Sophy, 16 jul 2013
    Laatst bewerkt: 16 jul 2013
    Betties wat goed van de follikels! Dat zijn er toch twee keer zoveel als de vorige keer en nu met de kans op doorspuiten en dat ze er ook echt allemaal uitkomen :) Woensdag dus de volgende fm.. hoop dat ze allemaal goed doorgroeien en wie weet nog een paar kleintjes erbij.

Zomer dank voor het opzoeken. Krijg jij nog iets van een vroege echo en al begonnen met de ascal/fraxi?

McKenzie mooie buik al zeg! Echt zo'n beginnend bolletje en met twee kindjes ga je natuurlijk in no-time een megabol krijgen om trots op te zijn :) Volgens mij is de bedrijfsarts idd een formaliteit, ook voor aangepaste werktijden en wellicht minder werken enzo.. het uwv zal dan ook nog wel bellen. Prima toch.. staat het tenminste zwart-op-wit en heb jij rust. En wat fijn dat je je beter begint te voelen! Kan je straks lekker gaan shoppen hihi. Zijn jullie al rond aan het kijken voor spulletjes/kamertje? En hoe zit het met een geslachtsbepaling? :D Ben niet nieuwsgierig hoor hihi.

Hip heb je lekker gewandeld? Dat lijkt me zo fijn.. helemaal trots achter de kinderwagen en dan je kindje van alles laten zien (straks eendjes voeren enzo). De sprongetjes volgen elkaar snel op, ik wist helemaal niet dat het zo werkt. 5 weken is wel lang, hopelijk is ze sneller klaar met deze. Wel schattig hoe ze zichzelf al kan vermaken met speeltjes en zelf in slaap vallen :)

Tori lekker getennist? Je bent al weer helemaal up and running he? Als in, snel hersteld van de bevalling. Fijn dat je tepel weer genezen is en dat Yvi er weer beter aan drinkt :)
    Kdv lijkt me de eerste keer ook verschrikkelijk. Dat je je kindje zo achterlaat zeg maar. Diep in m'n hart denk ik.. ja ik vind m'n werk leuk maar thuisblijfmoeder de eerste paar jaar en alleen maar tutten met m'n kindje lijkt me ook heerlijk :) Dat je echt ziet hoe ze zich ontwikkelt en erbij bent. Hebben jullie dat nou ook? Uiteindelijk passen de kindjes zich snel aan en straks heeft ze allemaal vriendinnetjes :)

Hier.. tja de vermoeidheid blijft. Dat is ook de combinatie met de ME.. ik had het best goed onder controle maar sinds de zwangerschap vlamt het weer op. Zo van, om half 7 moet ik echt m'n bedje in, m'n beenspieren zijn totaal verzuurd en ik heb heel erg last van geluiden (zoals de buurtkindjes die in de zomervakantie tot 9 uur 's avonds voetballen in onze poort). Wil het ook niet pushen omdat ik vermoed dat als ik te vermoeid raak, m'n placenta minder werkt en dus m'n meisje minder groeit. Na de bevalling trekt het vast weer bij! En tot die tijd.. ach.. lekker interessant.. blijf vreselijk moe maar dan voel ik moppie zachtjes schoppen en friemelen, dat is toch ultiem geluk :)

EN.. ik heb net de eerste was aangezet :) Eigenlijk wilde ik nog een weekje wachten maar ik heb zo'n zin om alles af te hebben.. dat het gewoon klaar is en dat ze kan komen.. ik dacht ja ok ik doe het gewoon :D En dan rustig vandaag eentje, morgen eentje.. leuk :)

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo! Nou ik zie dat jullei al op de hoogte zijn, hihi. Wat lief dat jullie zo meeleven!
    Het is dus lekker spannend, maar ben wel blij dat er al 6 goeie te zien waren. Woensdag weet ik inderdaad meer en of we voor vrijdag gaan of dat we doorschuiven naar maandag.
    Stiekem hoopmik op maandag als dat meer folikels kan geven.
    Vind het overigens wel vreemd dat ik mijn buik zo erg voel en dat er dan maar 6 zitten... Hoe moet je je wel niet voelen bij overstimulatie denk ik dan?

Vandaag naar mijn oude werkplek, lekker opruimen! Taartje mee en een soort van afscheid. En dan trek ik de deur achter me dicht, doei!

Jullie lekker genieten van het heerlijke weer! Hip, succes weer met werken, goed dat je op kantoor zit. Waar zou je manager aan moeten twijfelen dan? Raar mens...

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hey Betties! Natuurlijk leven we met je mee! Ik ga zo hard duimen dat deze poging succesvol is :) Maar eerst maar eens een stel goede follikels, toch!
    Overstimulatie schijnt trouwens per persoon te schelen, dus de één heeft het bij een ander aantal follikels als de ander. Ik had bij poging 1 ook heel veel last (buikpijn) en bij poging 2, toen er toch meer follikels zaten, haast niets behalve die twee grote voelbare bollen.
    Vandaag dus je "laatste dag" bij je oude werkgever. Dat zal een lekker gevoel geven! En dan lekker op vakantie en daarna fris en fruitig beginnen.. en dus met buikbeeb :)

20. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Vervelend Soph dat je zo ontzettend moe bent, maar wat je zegt, dan voel je haar lekker rommelen en dan weet je weer waar je het allemaal voor doet. Gewoon lekker je rust nemen hoor!
    En schattig die wasjes, al die kleine kleertjes vouwen :D

Ik ga zeker met 16 weken een geslachtsbepaling doen! Vorige keer kon ik dezelfde week nog een afspraak maken, dus ik maak de afspraak als ik volgende week bij de gyn ben geweest en ze weer eventjes heb gezien.
    Zondag nog stiekem 'geangelsound' (ik maak er gewoon een werkwoord van) en heel snel het hartje gevonden, dat zorgt weer voor 2 dagen rust. En daarna weer zorgen maken, ja ik ben echt een wrak daarin joh!

Kamertjes ben ik ook al naar aan het kijken, maar het is wat lastig omdat ik twee ledikantjes moet hebben. Ik weet niet of je twee bedjes kunt bestellen bij een kamertje eigenlijk. Wel zin in hoor, om lekker te gaan shoppen! Mijn moeder is al helemaal los gegaan dus ik heb al twee grote bakken vol kleertjes haha.

Nou, qua werk is alles geregeld. Ik word niet overgeplaatst (geen mogelijkheden) maar ga 3 dagen per week administratief werk doen. Ik heb dan verder geen contact met cliënten meer. Ik heb het vandaag ook aan mijn collega's verteld, doodeng.
    Ik heb het gevoel het te 'jinxen' als ik het vertel, maar ja, met die dikke buik is het zo obvious.
    Hmm, ik word al moe van mezelf met al die onzekerheid, jullie zullen ook wel denken. Sorry hoor voor mijn gezeur daarover :)

Morgen weer een afspraak met dr. Mezelf om naar het hartje te luisteren :D

Deel Deze Pagina