Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Tuurlijk leven we mee! Het gaat de goede kant op, maar ik blijf voor je duimen dat het er nog meer worden!
    Hopelijk is de zere buik een goed teken dat er flink wordt gegroeid.

Goed dat je het werk nu hebt afgesloten, al die nare ervaringen. Op naar een nieuw begin!!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    oooh wat hebben jullie veel geschreven!
    Wij zijn vandaag naar het strand geweest :), heerlijk dagje was het! Eerst een tentje gekocht bij de Halfords in IJmuiden en daarna door naar het strand. Ik zal zo een foto plaatsen die daar gemaakt is.

Hip, om nog te antwoorden op je vraag of ik minder ga werken: nee ik blijf 4 dagen werken maar wil op vrijdag thuis gaan werken. Heb er alleen nog geen akkoord voor gekregen. Maar goed, als het goed is word ik nog wel gebeld deze week.
    En nee, heb geen oefendag op het KDV ... dat was wel leuk geweest. Maar de eerste dag gaat ze wel later heen, m'n vriend brengt haar dan om half 10 en dan krijgt hij ook een soort van uitleg denk ik en hij kan dan vertellen wat wij verwachten. Ik ga opschrijven hoe laat ze en hoeveel voeding ze dan moet hebben.

Sophy, haha ja ik ben weer up and running idd! tennissen was heerlijk ; we hebben lekker balletjes heen en weer geslagen een uur lang. En daarna gezellig nog wat gedronken op het terras.
    Zo fijn dat we nu een ritme hebben en dat ik met een gerust hart ff weg kan. Maar goed vanaf volgende week ben ik bijna 9,5 uur weg ... dat vind ik toch wel veel hoor!

We gaan nu een aflevering Game of Thrones kijken!! *plaats nog wel eerst snel de foto*

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Yes! Vanmorgen een mooie echo! Maar liefst 9 goeie grote folikels! Wow, ben zo blij! En nog twee die tegen de 12 mm aanzitten en dat is de grens voor prikken en mogelijk een rojp eitje. De punctie wordt dus inderdaad vrijdag. Vanavond pregnyl zetten. Gelukkig is het spuiten dan verder klaar, want ik voel me verder als een slappe jankerige dweil. Pfffff, wat een heftige week was dit zeg. Maar goed, het ziet er allemaal wel goed uit gelukkig!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties tuurlijk leven we met je mee! We hopen en duimen allemaal heel hard dat dit de poging gaat worden.
    Ben je vandaag al voor je fm geweest? Hoe was het? Of als je nog niet geweest bent succes!!
    Je oude werkplek nu helemaal afgesloten, fijn gevoel zal dat geven denk ik of niet? Wanneer ga je op vakantie en waar gaan jullie heen?

Soof vervelend dat je zo moe bent en daardoor ook last hebt van omgevingsgeluiden. Maar hopen dat het na de zwangerschap snel wat betr gaat.gelukkig weet je waarvoor je het doet dus tot die tijd lekker veel relaxen en dutjes doen en ondertussen genieten van je trappelende meisje.
    En wat leuk begonnen met je wasjes :) heerlijk is dat he! Die mini kleertjes aan de waslijn en strijken en opvouwen en daarbij lekker wegdromen en fantaseren.
    Ik zie mezelf en mijn vriend nog zitten avonden achter elkaar de baby was strijken en opvouwen en lekker zwijmelen......"is toch niet voor te stellen dat onze baby dit straks aan heeft, kijk hoe klein en schattig" haha en uiteindelijk waren die kleertjes nog te groot en nu al lang te klein!
    Was je wel zonder wasverzachter? Daar kunnen die hele kleintjes vaak niet tegen. Ik heb in het begin ook nog met neutral gewassen, maar dat hoeft niet perse.
    Oww en geurbuiltjes van zwitsal in de kast hhhhmmmmm heerlijk!

tori lekker naar het strand geweest heerlijk! Ben je daar de hele dag geweest? En yvi dan gewoon in de wagen laten slapen of op de handoek in het tentje of wat? De zee is nog veel te koud natuurlijk voor haar.
    Voor ons is het 2,5 uur rijden naar de zee dus dat den we volgend jaar wel ;)
    Hier in de buurt naar het zwembad of een plas zijn we eigenlijk ook nog niet geweest. Tess is zo nieuwsgierig dus als ze vanalles ziet en hoort dan wil ze dat ook meekrijgen en gaat dan niet slapen. Thuis is ze dan over haar slaap heen en word heel vervelend en boos en wil dan niet naar bed, dus denk niet dat naar een zwembad met allemaal gillende kinderen zo'n goed idee is. Met wandelen slaapt ze al veel minder in de wagen, met het dooky ervoor wil ze dan uiteindelijk wel inslaap vallen.

Ik heb zoveel mooie nieuwe foto's van tess ik moet er echt weer es plaatsen :D, maar ik ben nooit op de laptop mss dat ik morgen ofzo foto's plaats.
    Vrijdag alweer voor de 3de x prikjes. Dan ff niet geloof ik.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oohhh wauw betties! 9 follikels! En het worden er mss dus wel 11!! Mooi man! Ik ben echt zo blij voor je wat een super goed resultaat!
    En vrijdag de punctie onder narcose toch? Het weekend lekker rustigaan doen, laat je maar goed verwennen zodat je lichaam klaar is om te broeden;)
    Wanneer is dan de tp?

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja vrijdag onder narcose! De details hoor ik vanmiddag. Maandag horen we dan of er bevruchting is en hebben we ook de tp. Vorige keer is het dus nooit zover gekomen, toen was er nul bevruchting. Nu met icsi zou het toch ,oeten lukken, maar ik hou nog wel even mijn reserves. Stap voor stap...

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties wat goed met 9 follikels! Kan me voorstellen dat je nog een slag om de arm houdt, maar voor nu is dit al een goede stap toch! Vanavond laatste spuit :D

McKenzie geeft niks, klets de onzekerheid er maar uit. Moeilijk he om je eraan over te geven, dat hetnu echt goed gaat en dan ongeremd blij te zijn. Ik heb nu ook nog van die tutmomenten :) Maar hey een hartje, volgende week weer spieken en dan vlug een geslachtsbepaling plannen :) ben echt zo benieuwd wat je gaat krijgen!
    Bedjes kan je altijd los erbij bestellen volgens mij.

Tori lekker naar het strand geweest :) leuke foto van Yvi weer! Gek dat het nog niet duidelijk is van het thuiswerken maar het zal wel ok zijn toch? Gewoon alleen de ,ogelijkheid om in te loggen en je werk zelf kan eigenlijk overal en nergens gedaan worden.

Hip jaaa nieuwe foto's van Tess, kom maar op :)

Hier.. wasjes dus en zwijmelen hihi. Allemaal piepkleine rompertjes en schattige truitjes :) Hele buurt kan zien dat we een meisje krijgen, roze was staat nu te drogen ;) ik was altijd al met neutral en zonder wasverzachter, ben niet zo'n fan van de geurtjes en parfum/kleurstoffen. En ze is weer enthousiast blij met de warmte en zon :)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, zie de foto hieronder :) hoe we op het strand zaten. Onder het tentje zit een matrasje (self inflatable) en erin een kleed zo dik als een boxkleed.
    Nee, Yvi is nog te klein voor in het water, wij zijn ook niet in zee geweest. Gewoon lekker gezeten met haar en we hebben een potje gekaard en ik heb wat gepuzzeld en chips gegeten haha.
    Yvi heeft heerlijk geslapen in het tentje en op tijd de fles gegeven en was er niets aan de hand. Voor half 10 lag ze ook alweer te slapen gisteravond tot half 6 vanochtend... Maar na de borstvoeding sliep ze weer van even na 6 tot half 9 ofzo.

Sophy, grappig dat jij ook niet van geurtjes houdt :) ik nml ook niet! Al was ik niet met neutral maar met ander wasmiddel wat ook weinig geur heeft. Wasverzachter heb ik nog nooit gebruikt.
    Haha, ja heerlijk is dat he al die kleine kleertjes :). Yvi draagt nu ook meer roze hihi. Nu een lief! rompertje die ook zonder shirt/broek aan kan want zo mooi istie! Met dit weer gaat dat prima.

Betties, 9 mooie follikels!!! Goede score :), ik had er 8.
    En dan fijn vanavond de laatste spuit, op naar de punctie! En deze keer een punctie die niet zo traumatisch is. Succes voor vrijdag!

Pff, gisteren een beetje laten doorschemeren aan m'n vriendje dat ik toch wel graag nog een kindje wil tzt... Hij wil t echt niet :( vlgs mij. Nouja wie weet denk ik er over een half jaar ook wel weer anders over, als de hormonen uit m'n lichaam zijn.

Nog niets gehoord van m'n werk... Ik ga weer een mailtje sturen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27 KB
      Weergaven:
      36
  9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties een medicatievrije dag! Laatste spuit gezet en nu lekker relax voorbereiden op morgen? Ben je gewoon 's ochtends aan de beurt?

Tori wat een leuk tentje. Zit er in dat zwarte gedeelte ook een uvfilter of is het alleen van dat gaas? Ze vond het vast heerlijk zo'n beetje in de warmte en met frisse zeelucht :)
    Jammer dat je vriend niet open staat voor nog een kindje :( Misschien denkt hij er over een jaartje anders over? Als Yvi al wat groter is en het toch wel leuk is nog een babytje.. of toch leuk om voor haar een brusje te krijgen. Ja of jijzelf. Gaat bij hem vnl over "enig kind zijn is ook leuk" toch? Wij hebben het er ook af en toe al over :) maar andersom.. manlief zou graag nog een kindje willen, ik ben al dolblij met dit wondermeisje en heb weinig idee dat we nog een keer zoveel geluk kunnen hebben (vnl dat onze embryo's het steeds niet halen en zonder eileiders zijn "ongelukjes" er niet bij). Kan ik moppie mooi ongegeneerd verwennen :D En wie weet is het gevoel over een jaar ook wel anders.

Grappig dat jij ook niet van geurtjes houdt. Heb jij dan ook van die minimaal ruikende crèmes en smeersels? Het enige dat ik echt lekker vind is m'n citroenshampoo.. voor de rest moet het een neutrale geur hebben :)

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Nu gaan we het trouwens beleven met de buikopmerkingen: gister zo'n wildvreemde vrouw hier in de buurt "oh wat een enorm grote buik, ik geef je nog een week" nou ik hoop het niet! Apart hoor hoe mensen zomaar hun mening spuien. Dat was trouwens de eerste rare opmerking.. de meeste mensen zijn gewoon aardig zo van "oh wat leuk gefeliciteerd wanneer komt het" :)

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik hou juist wel van geurtjes hihi en van heerlijk zachte was :) dus altijd silan wasverzachter en wissel altijd tussen 3 geuren zodat ik niet aan de geur wen en het niet meer goed ruik hihi. Ook lekker ruikende allesreiniger. Shampoo, cremespoeling, douchegel, bodylotion alles ruikt lekker haha.
    Gelukkig kan tess tegen de wasverzachter dus haar spulletjes worden er nu wel mee gewassen.

Leuk zo in dat tentje op het strand! Weet niet of tess daarin zou slapen hoor, die is echt zo nieuwsgierig die wil alles zien. Als we in het bos wandelen (schaduw) dan gaay ze na een tijdje ook jengelen tot we de kap omlaag doen dan kijkt ze echt gefasineerd rond en naar de boven naar de takken met wapperende blaadjes, ze vind dat echt sjiek ze kirt en lacht er dan op los. Denk dat we als het eenmaal mag ook snel overstappen op het buggygedeelte vd wagen dat ze meer kan zien.
    Wat shit zeg dat je vriend maar 1 kindje wil, wat is zijn rede? Geen zin meer in dat hele mmm gedoe of heeft die dat altijd al gezegd?
    Wij willen er alletwee gelukkig sowieso 2 en mss wel 3 als het ons gegund is tenminste.
    Zijn jullie eigenlijk de hele dag op het strand geweest?
    Had je eerst niet zoveel roze voor yvi? Welke kleurtjes dan? Ik vond dat je in de kleine maatjes niet veel anders kon krijgen dan roze of wit creme grijs wat voor jongen en meisje kan. Had ik ook wel wat van, maar niet zoveel.
    Nu in 62 koop ik juist meer andere kleurtjes omdat die er ook zijn. Geel en lichtgroen, heb ook een blauw shirtje van lief, maar wel voor een meisje :)
    56 is hier echt een tussenmaat geweest die heeft ze maar ff aangehad, er zijn wel nog een paar shirtjes wat passen, maar het meeste al in 62. Broekjes wel nog in 56. Hoe is dat met yvi?

Soof wat een rare opmerking zeg over je buik. Ach sommige mensen hebben echt geen idee wat ze zeggen. Denk dat je in de zomer periode meeer opmerkingen krijgt dan in de winter, ik heb amper opmerkingen gehad, maar met de winrerjas aan is het ook minder duidelijk te zien denk ik.
    Snap wel dat je al die heisa en dat verdriet niet meer wil voor een tweede. Het is veiliger om niet te proberen dan wel en dan enorm teleurgesteld te worden.
    Heb je eigenlijk nog cryo's? Ik weet het niet meer sorry....
    Als je er nog hebt kun je mss wel een tp proberen, maar dan ook echt met die instelling van als het lukt heel fijn als het niet lukt ook prima. Maar eerst maar es dit meisje op de wereld zetten en van genieten:D

Wij hebben gistermiddag met mijn moeder gewandeld in het bos, verkeerd paatje gepakt dus was een langere wandeling dan gepland hihi. Gisteravond lekker gebbqed met vrienden was erg gezellig!

Vandaag een dagje thuis relaxen heerlijk in de tuin:D

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Vandaag weer naar het CB geweest met Yvi. Ze weegt nu 6045 en is 61 cm lang!! Afgelopen weken is ze dus 300 gram per week aangekomen en 0,8 cm per week gegroeid! Ze gaat nu wel erg hard...
    Lijkt er op dat ze maatje 62 niet lang aan kan (3 weekjes max) dus koop nu alleen nog 68 als ik wat zie.

Moet nu ff naar de winkel en kom later reageren op jullie!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori sow yvi groeit goed! Had ze weer prikjes gehad vandaag?

Tess wil niet gaan slapen, heeft ze dus helemaal nooit last van normaal 's avonds. Mijn vriend loopt nu met haar rond buiten in de tuin.
    Ik ga het maar es overnemen want z'n geduld raakt op geloof ik.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Vergeet ik bijna waar ik voor kwam...

Betties heel erg veel succes morgen!! Hopenlijk een mooie oogst;)
    Mijn duimen draaien voor je.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, dat is minder dan dat Tess vanavond evn geen zin heeft om te slapen. Yvi heeft idd vandaag de tweede prikjes gehad, even schreeuwen maar ze heeft geen traan gelaten. Bij mij op de arm was ze meteen weer stil. Later op de middag wel hangerig en ook wat gehuil, maar even voor zes viel ze in slaap en heb haar om half 10 maar wakker gemaakt voor de voeding. Slaperig dronk ze aan de borst, leg ik haar na een dik half uur terug in bed wordt ze helemaal wakker... Nog een fles gegeven en nu ligt ze nog op bed, maar slaapt vlgs mij nog niet. Hopelijk valt ze wel in slaap zo want ik ga ook zo lekker naar bed.

Sophy, vreemd van die mensen die zomaar iets tegen je zeggen ... Brutaal hoor! Ik had laatst in Hema een oudere vrouw, terwijl ik met Yvi bij de kassa stond, die met haar handen aan de speeltjes zat en zich ging bemoeien met Yvi, tss dat doe je toch niet dacht ik. En oh die geur die ze op had, bah! Haha
    Volgens mij zit er wel en uv filter in het tentje, maar vlgs mij maar 50% ofzo. Heb haar dus ook goed ingesmeerd.
    Ja, m'n vriend is ook enig kind dus hij vindt dat juist beter ... Vooral dat het met 1 kind makkelijker is. En dat vind ik dus geen goede reden! Maar goed, we zien wel hoe t gaat. Het is niet zo dat hij het 100% zeker niet wil n tweede, denk eerder 50% :).
    Moet wel zeggen dat ik zielsgelukkig ben met Yvi en ook zeker niet verdrietig zal zijn als ze enig kind blijft. Maar t lijkt me voor haar wel erg leuk en leerzaam om een brusje te hebben. En zou n zwangerschap wel graag nog een keer meemaken.
    Ja, des te minder geur aan douchegel e.d. des te beter :D. Ik gebruik Nivea douchegel, ruikt bijna niet (die met blauwe opdruk) en deoroler van sanex met ook bijna geen geur (de witte).

Hip, hihi ieder z'n ding met de geurtjes :). En zo moeder zo dochter dus denk dat Tess er ook wel van houdt.
    Yvi vond het erg interessant in het tentje, ze kon genoeg nieuwe dingen zien in en vanuit t tentje. Denk dat Tess het ook wel leuk vindt.
    We nemen m ook mee naar Rhodos in sept.
    Ik had voor Yvi meest witte kleertjes, grijs en ook blauw wat misschien voor jongetjes was maar ik vond die ook leuk voor haar.
    We zijn alleen smiddags van 13:30 tot 16:00 ongeveer op t strand geweest. Daarvoor eerst een visje gegeten bij de visafslag in IJmuiden.

Betties, succes morgen!!

Mckenzie, nog steeds minder last van misselijkheid? Hoop het voor je. En voor twins zijn er veel aanbiedingen vlgs mij, goed uitzoeken!

Ik ga nog even kolven en dan naar bed... Klinkt alsof de kleine weer slaapt :).

Hopelijk slaapt Tess inmiddels hip!

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties heel veel succes vandaag! Op naar een mooie opbrengst!

En de rest lees ik straks bij :)

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Succes betties!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tess heeft af en toe ff geslapen op de arm vanaf half 11 om half 12 kreeg ze dw fles en heeft ze tot vanmorgen doorgeslapen gelukkig.
    Zal denk ik een combinatie van het sprongetje en de warmte zijn dat ze besloot om niet te gaan slapen.
    Ach liever overdag of 's avonds dan 's nachts. Bij de 12 weken sprong was ze echt veel 's nachts wakker dat brak me echt op.

Tori gaan jullie naar rhodos in sept wat leuk! Ben ik ook geweest jaren terug heel mooi eiland en rhodosstad is een hele mooie stad.
    Wij gaan niet op vakantie vind tess nu nog te klein voor een lange autorit of voor het vliegtuig en mijn vriend is gebonden aan de schoolvakantie dus na het seizoen hebben we sowieso geen vrij.
    Ach wij hebben een mooie grote tuin en veel moois in de omgeving dus met dit weer vind ik het niet erg om thuis te blijven.
    Finacieel gezien komt dat ook wat beter uit na een nieuwe badkamer en toilet, een nieuwe bank en 2 stoelen en een baby met alles erop en eraan haha.

Strakjes naar het cb voor de 3de x prikjes ben benieuwd hoe het gaat en hoeveel ze nu weegt.

Mckenzie bij een kamertje kun je altijd een 2de bedje bij bestellen en vaak ook met tweelingkorting dat scheelt een stuk. Sowieso krijg je op veel dingen korting als je zegt dat je een tweeling krijgt. Dus overal erbij vermelden :D hoe voel je je?

Betties hoe is het gegaan? ( vraag het een beetje te vroeg denk ik, maar dan heb ik dat vast gehad hihi)

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, gelukkig heeft ze snachts en wel goed geslapen!
    Yvi insliep maar door en heb haar om half 10 gewekt voor de voeding, daarna half slapend weer in bed gelegd maar toen werd ze weer wakker... Toen ook nog maar een fles gegeven omdat ze maar 4 voedingen had gehad en dus al minder dan normaal (maar ja ze is erg goed gegroeid dus ze kon wel met wat minder, hihi). Daarna is ze eerst wakker gebleven in bed maar uiteindelijk zelf in slaap gevallen.
    Ze heeft nu dus met het 12 weken prikje bijna geen last gehad, alleen wat hangerig en huilerig smiddags.
    Rhodos heb ik mijn vriend voor t eerst gezien (ontmoet via internet) dus we gaan naar dezelfde plek als toen en nu met ons meisje mee. :) erg veel zin in. En reizen vindt Yvi niet erg, dus dat gaat vast goed.
    Ah ja als je in de zomervakantie moet, pff dat is dan ook wel erg prijzig, lekker thuis is ook fijn!
    En, hoe was het bij het CB? En hoe voelt Tess zich nu?

Betties, hoe voel jij je?

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi, ben er weer! Ik was al om 8 uur, dan heb je het maar gehad. Het is me 10% meegevallen. As een roes geen echte narcose. Voelde weinig en was een beetje wazig aanwezig. Er zijn er 13 geprikt waarvan 10 grote. En van die 10 weer de helft over, dus 5 eitjes. Zelfde als vorige keer dis, toen ook de helft. Mijn voorraad is gewoon niet best. Nu lekker op de bank, rustig aan. Maandag worden we gebeld, spannend!

Deel Deze Pagina