Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Spannend betties!! Dus 5 eitjes worden nu bevrucht via icsi? Daar moet er toch zeker 1 wel goed gaan hopelijk allemaal natuurlijk:)
    Lekker rustigaan tot maandag!

Tess was weer een echte dramaqueen op het cb ze raakt zo overstuur steeds met wegen en meten niet normaal. Daarna was ze aan het huilen van de slaap dus de prikjes merkte ze niet echt toen ik haar oppakte was het al goed en in de auto sliep ze meteen en nu nog steeds in bedje. Ze het bij de eerste 2 geen last gehad van koorts ofzo dus hopelijk nu ook niet.

Zo ik ga de tyin in we zijn het zwembad op aan het zetten.

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Er is hier opeens heerlijk wind en wolken :D

Betties wahoe voor 5! En dit heb je toch maar mooi weer gedaan! Heb je napijn of valt het mee? Tijd om trots op jezelf te zijn en nu goed uitrusten en bijkomen voor de tp van maandag :) Deze keer met icsi moet er toch minstens één goede embryo zijn :)

McKenzie welkom in het tweede trimester! Hoe gaat het?

Tori wauw is Yvi al 6 kilo! Ik sta echt versteld hoe hard ze groeit, ze krijgt goed te eten van haar mama :) Wat leuk dat jullie straks met z'n drietjes naar Rhodos gaan. Ook naar dat vruchtbaarheidskerkje bovenop de berg? Zijn wij twee jaar geleden ook geweest.. je probeert alles zeg maar. Maar nu terug met z'n drietjes, bijzonder hoor :)

Hip weer een stel prikjes achter de rug. Doe je straks een foto van Tess in het zwembadje?

Hier: klaar met de wasjes en alles ligt netjes in de kast. Ziet er leuk uit zeg, zo al die kleine kleertjes en wetend dat alles klaar is voor als ze komt. Ergens ook gewoon trots :)

Gisteravond voorlichting in het zkh over poliklinisch bevallen. Best druk nog. Wel interessant, mooie kamers hebben ze ook, alleen gok ik dat ik uiteindelijk gewoon medisch wordt met pijnstilling dus dat ik op de "echte zkhkamers" terecht kom. Goed om het gezien te hebben, ook voor manlief dat hij weet waar we naartoe moeten.

En tweede kindje.. we hebben nog 2 cryo's waarvan ik vermoed dat die ene niet goed zal ontdooien en die andere wel een goede kans heeft. Voors: leuk en leerzaam als ons meisje een brusje heeft, ze blijft niet alleen achter als wij er niet meer zijn, we willen gewoon graag meer kindjes. Tegens: straks is het net zo'n leuk brusje als m'n eigen zus :), financieel en dus wat we moeten doen om dat te realiseren.. kunnen we wel goede embryo's maken? En vooral.. ik vind de zwangerschap best zwaar (9mnd haast niets kunnen maar het is wel een periode waar een eind aan zit).. maar het traject erheen ook.. zou ons meisje dan niet lijden onder mama's hormoonspuiterij en teleurstellingen en wie weet nog een mk enzo? Is dat voor jullie geen overweging?
    Ach.. de tijd zal het leren.. eerst dit meisje maar op de wereld zetten :) En ze is weer wakker - soms denk ik dat ze niet van computers houdt - dus ik ga maar weer de tuin in :)

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Wij zitten ook lekker buiten, heerlijk windje erbij idd.!
    Nog even genieten van m'n laatste verlofdag voor het weekend.
    M'n vader is vandaag jarig, 65 is hij alweer. Als Yvi 10 is, is hij al 75 ... Tjeee
    Ze ligt te slapen in de reiswieg in haar roze rompertje. En ik krijg wat chips, lekker! Ohjee en nu wordt Yvi een beetje wakker, zou het van de chips komen?!

Vervelend dat Tess zo onrustig was op het CB. Was dat de vorige keren ook zo? En hoe vond ze het zwembadje? Ja, een foto zou leuk zijn :).

Sophy, ja ze groeit nu wel erg hard... Ze lust erg graag melk en omdat ik ook bv geef is het soms wat lastig te bepalen hoeveel kunstvoeding ze erbij nodig heeft.
    Aardig wat wolkjes nu in de lucht, dat is wel jammer vind ik. Maar dat windje maakt het wel erg aangenaam he?
    Naar dat vruchtbaarheidskerkje hoeven we niet meer he, hihi.
    Zeker bijzonder om daar straks weer te zijn en dan ook nog es met z'n drieën. De weken mogen van mij wel snel gaan vanaf maandag, haha.
    Heb je een foto gemaakt van de kast met kleertjes?
    Ik had ook altijd het idee dat Yvi niet van de computer hield, maar als ik haar met de iPad wilde filmen (bewegingen buik) was ze altijd weer stil... Ook zo apart.
    Ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad dus dat is voor mij juist een 'voors'.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Bijzonder tori dat jullie elkaar daar voor het eerst hebben ontmoet en nu terug met z'n drietjes. Dat kerkje ken ik niet, maar was toen ook nog helemaal niet met babies bezig is alweer 8 jaar geleden denk ik dat ik daar ben geweest.

De eerste x gewoon op het cb en de eerste x prikjes ging goed natuurlijk wel ff brullen bij de prikjes, maar de keren erna ook als we alleen ff gingen wegen echt drama ook alleen als ik haar neerleg vooral bij het wegen en meten dan schreeuwt ze het uit als ik haar pak meteen stil. Achja kind van haar moeder haha want jeetje wat was ik een dramaqueen als kind als het om dokters en pijntjes ging hihi.

Oww en tess weegt nu 6020 kg en 59.5 cm de vorige x dus ff hard gegroeid en nu weer normaal groei van het hoofdje is ook weer gestabaliseerd.

Hier ook wind en af en toe een wolkje windje is wel lekker.

We hebben heerlijk gezwommen we hebben het "grote" zwembad opgezet zodat we er zelf ook inkunnen. Had al heel veel emmers heet water erin gegooid, maar was nog maar 30Cº dacht dat dat te koud zou zijn voor Tess maar ze vond het heerlijk. Ff in zo'n zwemband gezeten maar daar is ze nog te klein voor en verder op haar buik op mijn buik gelegen heerlijk spartelen en stiekem water drinken ook 1x perongeluk met het gezichtje onder water, maar ze was eigenlijk meer verbaast dan geschrokken. Hoefde er niet van te huilen gelukkig.
    Daarna was ze zo moe dus ze slaapt alweer lekker.

Oww en we mogen beginnen met groente en fruit :D ik heb er zin in en Tess ook denk ik want die kijkt ons het eten uit de mond. Zondag ga ik beginnen ik denk met bospeentjes of broccoli ga me nog eenlezen op voexingscentrum enzo.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww en wat betreft een tweede kindje, ik vond ondanks dat de zwangerschap brst wel zwaar was het zo'n mooie tijd dat wil ik zo graag mog es meemaken en ook de bevalling die was wel ontzettend heftig, maar dat moment van persen zo overweldigend mooi dat wil ik nog es.
    Dus dat is voor mij een voor:)
    Finnancieel zal dat wel goed komen daar maak ik me geen zorgen over, bij een evt. Derde moeten we daar wel naar kijken.

Eerlijk gezegd heb ik geen tegens het enige wat ik me wel es afvraag is of het mogelijk is om nog zoveel van een kindje te houden als van Tess, maar ook dat zal wel goedkomen.

Moet je evengoed veel spuiten bij een cryo tp?

Ik denk dat het evt een minder leuke mama zijn door hormonen behandelingen of een mk niet opweegt tegen het geluk van een brusje.

Oww en idd ik denk ook wel es als ze dan wel maar leuk met elkaar overweg kunnen mijn zus en ik hebben niet eens contact al ligt dat meer aan haar man.

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik heb 5 foto's in mijn album gezet (kan altijd zo moeilijk kiezen ;))
    1tje in haar eigen jip en jannekebadje 1 gewone leuke foto 2 in haar zwemband en 1 uitgeput na het zwemmen.
    Wou nog een mooie van het wandelen in het bos, maar die staan niet op de laptop dus die houden jullie van me tegoed.

Tess is tot nu toe een engeltje dus helemaal geen last vd prikjes en bijna niet van het sprongetje :D hopelijk gaat ze dadelijk na de fles ook lekker slapen.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nou betties, dat klinkt helemaal niet verkeerd hoor! En met ISCI maak je ook nog een grotere kans op een bevruchting! Spannend hoor maandag!! Heb je niet teveel last van napijn?

Hip, leuke foto's weer :) Fijn dat ze niet zo'n last heeft van de prikjes en het groeien. Zo sneu altijd als die kleintjes zo verdrietig zijn!

Tori, die foto's op het strand zien er echt gezellig uit. Wat handig ook zo'n tentje zeg. Ligt ze lekker beschermd, maar kan ze toch lekker mee naar het strand.

Sophy, alles al lekker fris in de kast, leuk! Ben benieuwd inderdaad, maak je er geen foto's van? En gaat het nog een beetje allemaal, ook met je me? De laatste loodjes zullen wel erg zwaar zijn voor je! Lekker veel rusten en slapen hoor!

Brusjes, ik kan me voorstellen dat jullie daar toch aan willen. Ik heb ook een broer en een zus en hoewel het contact met mijn zus ook niet zo goed is, was het vroeger wel altijd gezellig om een broertje en zusje te hebben. Altijd iemand om mee te spelen, en op latere leeftijd om mee te stappen haha.

Dat is wel mijn voordeel met de twins. Als alles goed gaat ben ik meteen klaar!

Jaa... Het tweede trimester. Wie had dat ooit gedacht. Het gaat overdag alweer een stuk beter, maar nog elke avond flink misselijk. Het is wel vervelend, maar gelukkig niet meer de hele dag door. Ik werk nu ook gewoon weer overdag, en rond 19.00 uur begint het meestal dus dan ga ik maar naar bed. Slaap ook bijna 12 uur per nacht nu, die kleintjes putten me flink uit haha.

Dinsdag moet ik weer naar de gyn, krijg ik ze hopelijk weer eventjes te zien. En zondag mag ik weer met de Angelsound (mag het maar 2x per week van mezelf). En zodra ik een hartje hoor stop ik ook weer meteen dus het is echt onder de vijf minuten zodat het geen kwaad kan.

Bedankt voor alle tweeling shoptips. Het scheelt wel een hoop als je korting krijgt inderdaad! Het zal flink wat gaan kosten allemaal, een dubbele wagen, twee maxicosi's, twee wiegjes voor in onze kamer, twee bedjes en vooral veel luiers haha!

Wij krijgen vandaag niet zulk lekker weer, bewolkt! Jammer he, vind het zo heerlijk dat warme weer. Lekker lezen onder de parasol!

Fijne dag allemaal :)

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo! Hier gaat alles hartstikke goed. Heb echt geen centje last van de punctie. Doe nog wel rustig aan. Wel begint de utro al lekker te werken, jemig wat heb ik een zere boobs zeg, bah!
    Ik probeer niet aan maandag te denken, dat komt maandag wel. Zo lekker mij mannetje ophalen, die logeert bij opa en oma.
    En dan een week genieten van op en top zomerweer! Wij zouden eigenlijk vandaag op vakantie gaan maar door de planning van de icsi hebben we dat toen een week doorgeschoven. En als je nu vooruit kijkt in de weersverachting dan lijkt het mooie weer op eind van de week. Nou ja, ik geef graag een zonnige zomer op voor een zwangere buik, hihi.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties ga je op vakantie in nederland of verder weg?
    Fijn zeg dat je geen napijn hebt en die zere boobies wen er maar aan hihi dadelijk als je zwanger bent word dat nog meer. ;)
    Lekker genieten van het mooie weer deze week meid!
    Shit he dat het 2 weken duurt voordat je weet of het gelukt is, ik had altijd zo'n hekel aan die wachtweken.

Mckenzie dat zag ik dan weer als een nadeel toen ik nog zwanger was van een tweeling, wil namelijk niet in 1 x klaar zijn, vond de zwangerschap ook zo mooi en bijzonder ( wel erg lang haha van 20 ttot 35 weken zou ik prima vinden de rest hoeft niet zozeer;))
    Als je bij babydump een kinderwagen koopt dan krijg je de maxicosi's er gratis bij. En een luiertas. Hun garanderen sowieso de laagste prijs op alles. Als je het bij een andere winkel goedkoper ziet ook al is het in de aanbieding dan gaan hun nog iets onder die prijs zitten. Dus wellicht handig om daar te kijken.

Hier was het vanmorgen zonnig en toen kwamen er steeds meer wolken en nu is de zon weg :( hopelijk komt die wel weer.
    Al is het wel fijn om ff het huis te luchten.

Gaan jullie nig iets leuks doen dit weekend? Ik ben vandaag een beetje aan het hangen, moet eigenlijk poetsen maar heb geen zin. Vanavond een feestje dan komt mam oppassen en morgen nog niks gepland.

Soof hoe is het? Erg moe vandaag?

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ja weer erg moe hier dus ik lees even mee en morgenochtend reactie :) fijne dag dames!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Doe lekker rustigaan sophy we horen je vanzelf wel een x
    Ik had dat op het laatst ook dat ik minder reageerde gewoon de fut niet voor en ik ging steeds meer in een coconnetje leven leek wel echt wat meer in mezelf gekeerd. Schijnt normaal te zijn geloof ik.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Gister een echo gehad die niets veel goeds voorspelt...

'S middags met L. op het cb geweest ze weegt nu 6820 gram en is 64,2 cm.

13. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh nee toch meis :(
    Wat was er? Te klein? Of nog geen hartje?

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Een vrachtzak van ruim 7 weken en het vruchtje kwam niet overeen met die termijn ook geen hartslag:(

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0

Ach wat verdrietig :( wanneer krijg je een nieuwe echo? Snel al wel hoop ik, dan heb je in elk geval zekerheid.
    Het kan nog goed komen maar met een miskraam verleden reken je nergens meer op. Sterkte!!!

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Zo.. goeiemorgen op deze warme dag! Wat een hoop geschreven, nu kijken of m'n benevelde brein er nog wat van kan brouwen ;)

Betties heerlijk dat je geen napijn hebt van de punctie. Dan kan je ook goed bijkomen en is je lijf fit voor morgen. Hoe laat hoor je of er bevruchtingen zijn en hoe laat je dan de tp hebt? En dan lekker zwanger op vakantie.. nog niet met dikke buik maar met zo'n lief ikbennu4weken geheimpje :)

McKenzie oeh jaloers ik wil ook weer zo goed slapen ;) Had ik in het begin ook.. gewoon makkelijk 12 uur.. nu is het supermoe maar toch wakker blijven liggen. Lekker aan toegeven hoor, je kleintjes groeien er goed op! Grappig idee.. zo in één keer klaar en meteen twee beebs :) Ik dacht trouwens dat de grote ketens standaard 15% korting geven met een tweeling en met de mamamazzeldagen (tweede week september) is er ook nog veel korting te behalen. Kan je je flink uit gaan leven hihi. Ben je ook van plan om ze (vooral natuurlijk als het er twee van hetzelfde geslacht zijn) dezelfde kleertjes aan te doen? Of juist anders?

Hip.. zo nog ff je foto's spieken :) Lekker zo in het zwembad met Tess zeg.. ook schattig hoe ze dan verbaasd kopje onder gaat :) Lijkt me ook leuk om iets van babyzwemmen te gaan doen straks. Heb je nog gepoetst? Ik zou zeggen.. het is prachtig weer.. jammer van het huis, gewoon lekker je tuin in! :D

Tori geniet van je laatste dag :) Hoop dat je morgen gewoon rustig op kunt starten.. niet teveel rommel, gewoon kletsen over je lieve meisje en dan dinsdag misschien eens die computer aan en iets van werk doen ;) Ga je vandaag nog iets leuks doen?

M'n meisje is ingedaald! Tenminste, dat denk ik haha.. opeens zitten de bubbels niet meer bij m'n ribben maar bij m'n navel en lijkt m'n buik ietsje lager te zitten. Denk dat het nog wat verder moet, maar dit is een beginnetje :) Foto in m'n album trouwens, maar zo op het oog lijkt m'n buik niet heel veel te groeien deze weken.. komt vast nog.
    Foto van de kast was ik eigenlijk niet van plan haha maar zal eens kijken . Gister heeft manlief nog de plank boven de commode gehangen. Ik ben er zo klaar voor dat ze komt :)
    Vandaag rustig in de tuin rondhangen, onder de parasol, met ijs.

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hè Zomer wat verdrietig. En nu? Van de week nog een echo ter confirmatie neem ik aan?

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Zomerrr, ohneeee wat verdrietig ... Hopelijk was de echo gewoon net te vroeg en zit het toch goed. Sterkte meid!!

Sophy, dankje... Ik geniet wel vandaag maar pff in m'n achterhoofd toch steeds al het idee dat ik morgen 9,5 uur bij m'n meisje vandaan ben. Echt verschrikkelijk! Zelfs een nachtmerrie gehad over t werk, haha. Erg he?

Vanmorgen ben ik wezen tennissen n toen ik er weer was was m'n meisje pas net weer wakker. Dus ze heeft nog goed gedronken aan de borst vanmorgen om 7 uur :).
    Helaas heeft ze spruw!! Huisartsenpost gebeld en kan zo een recept halen... Echt zielig, want volgens mij jeukt het haar aardig, ze zit steeds met haar lipjes over elkaar.
    We gaan dat zo ff halen en dan gaan we naar het Amstelpark.

Sophy, sterkte met de warmte. Hoe gaat het met het vocht nu, nog te doen?

Moet nu de spullen bij elkaar pakken en dan gaan we! Fijne dag dames!

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Spruw js toch wat je samen hebt? Jij aan je borst en zij in haar mondje? Wat sneu, hopelijk met meds gauw over! En begrijpelijk hoor die nachtmerrie.. kan me voorstellen dat je gewoon graag bij haar blijft. Je kunt wel tussendoor het kdv bellen hoe het gaat? Geniet nog ff in het park!

Ik hou geen vocht vast :) of nog niet haha maar blij toe. We zijn effies pannenkoeken gaan eten, jummie, en nog in de tuin gezeten maar nu wordt het erg warm dus rustig binnen :) hoeft mn lijf ook niet zo hard te werken. An sich valt het me echt reuze mee!

Zitten jullie buiten allemaal?

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tori succes vandaag; hoop dat het Yvi goed bevalt op het kdv en dat het voor jou niet al te moeilijk is.. knuffel!

Betties jij ook heel veel succes! Ik duim me suf voor in ieder geval een tp :)

Deel Deze Pagina