Zondag is mijn nod, maar ga er niet vanuit dat het raak is..ga denk ik wel door tot zondag met de utro en dan voor de zekerheid nog es testen zodat ik niet stop en toch zwanger blijk te zijn en het dan misgaat doordat ik geen utro pakte. Maar ik ga er niet vanuit dat het nog raak gaat zijn. sorry beetje ego maar heb slechte zin vandaag reageer morgen weer op de rest. xx
Soof hoe is het nu bij jouw? Kun je alweer wat meer? stefanie wat fijn dat je zo gemakkelijk aan de utro komt! ik zou gewoon tot 12 weken doorgebruiken voor de zekerheid. ik heb volgensmij een schimmelinfectie kan dat komen door de utro? ik heb vandaag geen utro meer gepakt lijkt me niet dat ik zwanger ben anders had ik gister toch wel een klein streepje moeten zien en dan kan ik maar beter zo snel mogelijk ongesteld worden dat we weer door kunnen. ik voel me nog niet belabberd trouwens wat sommige hier wel hadden toen ze met de utro stopte. na hoeveel tijd kregen jullie dat? ik gebruikte 2x200 gisteravond voor het laatst gehad. benieuwd wanneer de ongi komt....
Kwam weer even kijken, na een drukke week hier... Eerst maar even ons eigen nieuws Echo was super, en we krijgen een meid erbij! De dame lag het de echoscopist vreselijk moeilijk te maken door steeds weg te draaien, erg grappig @Sophy: jeetje, wat een verhaal zeg, bij jou! Kan me voorstellen dat je nu voor Gent gaat hoor! Weet je zeker dat er geen stomme fouten enzo gemaakt gaan worden.... @all: kom hier van de week nog wel even weer. Ben nu toch wel erg moe. Druk op werk, druk hier thuis, (kamer van de stiefkids is wel af nu, en ze waren er dolblij mee ), en vandaag op en neer gesjeesd naar m'n zusje (anderhalf uur heen) op kraamvisite: heeft woensdag een zoon gekregen. Morgen ook weer druk, dus hopelijk maandag tussen de enorme bergen was door waar ik steeds maar niet aan toekom, hopelijk even wat meer forum-tijd
Rozemarijke gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie nog een meisje krijgen en Thirza is vast ook blij Hip een schimmelinfectie? Zou het niet zo lijken door de terugstromende utro? Ik zou zeggen, hou het goed in de gaten! Ego: ik heb van de acupuncturist Bach bloesemtherapie aangeraden gekregen, oh wat een lekker spul is dat zeg Het is bedoeld om de bloeduitstorting in m'n buik sneller terug te dringen en zo te voelen gebeurt dat ook.. maar daarnaast heeft het een fantastisch rustgevende, slaapopwekkende bijwerking Wond rechtsonder is weer opengegaan maar lijkt met eigen verbandjes weer te genezen. Als niet dan moet ik dinsdag maar naar de ha. Ik loop steeds beter, zitten gaat ook al met minder pijn dus het gaat goed! En ja.. ik merk dat het een vertrouwenskwestie is. Ik heb zo weinig vertrouwen in het zkh hier, dat ik als de dood ben om volgende week van de professor te horen "tja, die cyste moet gewoon weg, desnoods met je eierstok erbij" en dan dus weer onder het mes moeten. Maar ja.. je mag toch hopen dat ze het deze ene keer wél goed hebben gedaan zodat ik straks doormag naar ivf zonder nog een operatie. Was het maar vast de 21e! Ik wil zo graag haar confirmatie hebben dat het nu goed is.
Goedemorgen meiden!! Ik had gisteren een date met dames van ZP. Heb een jaar met dezelfde meiden in het NOD-topic geschreven en daarna zijn we met een select gezelschap overgegaan naar een geheime groep op Facebook. En nu dus een high tea in Utrecht. Was erg bijzonder om mensen die je alleen kent van internet voor het eerst aan te kijken! Je kent ze en toch ken je ze weer niet... das heel gek, maar ook heel leuk! @Rozemarijke: Weer een meid!! wat leuk voor je! 2 zusjes die later vriendinnen worden (als het meezit) Hier thuis werkte dat niet tot we een jaar of 20 waren en nu is het dikke mik tussen zuslief en mij @Hip: je bent niet de enige die dat er van zou krijgen... het schijnt 1 van de bijwerkingen te zijn. Mijn huisarts heeft er voor gewaarschuwd toen ik met de Utro begon. Je verstoort met die pillen de PH-waarde van de omgeving daar en dat vindt de omgeving niet fijn Als het goed is herstelt het zichzelf binnen een paar dagen na stoppen! @Soof: Interessant die Bach bloesemtherapie. Welk nummer heb je gekregen?? Want volgens mij zijn er wel 100 verschillende mixen. En slapen werkt altijd het beste bij herstellen dus zo vang je 2 vliegen in 1 klap! En ik duim met je mee dat het snel de 21e is... Voor jou is duidelijkheid erg belangrijk nu!! Ik kijk niet echt uit naar Gent. Heb er weinig vertrouwen in dat zij nog iets kunnen toevoegen aan Dusseldorf. Een hysteropscopie is voor mij geen optie (doe ik gewoon niet, en niemand hoeft te zeggen dat dat niet zo erg is) en bloedonderzoeken, tja; heel veel uitgebreider dan in Dusseldorf kan ik ze daar niet krijgen Ach, we zien wel. Misschien gaat er nog een wereld voor me open daar... Liefs!!
Ik heb de Rescue gekregen. De meeste mensen gebruiken dat juist voor de rustgevende werking, voor mij is dat alleen een fijne bijwerking Wat bijzonder zo'n date Betty Kan me wel voorstellen dat het bijzonder is om de meiden van wie je al zoveel weet, ook eens te zien. En stel je nou voor dat ze aanbiedt om een hystero onder narcose te doen? Zou dat een optie voor je zijn? Dan kan er toch gekeken worden, maar hoef je er zelf niets van te weten Mocht je nog meer bloedonderzoek willen, dan heb ik begrepen dat er nog een betere in Athene zit (waar je naar op kunt sturen)... maar weet niet hoeveel dat nog toevoegt. Voor de mama's fijne moederdag Voor de wensmama's.. wij volgend jaar ook
Tori, je had toch gister de uitslagen? Is er iets uitgekomen? Hier: of het de bloesemtherapie is of gewoon herstel.. sinds maandag kan ik weer overeind lopen en voel ik me stukken beter Volgende week lekker weer aan het werk, maar eerst nog even langs Gent!
Wat goed Soph!!! Ben blij voor je! Hoe laat moet jij in Gent zijn? Ik potverdorie al om half 9... :x Dat wordt vroeg opstaan dinsdag! Liefs!!
Thanks We hebben een afspraak om 09.40 op andrologie omdat ze eerst nog een keer het zaadonderzoek willen doen. Bij de professor worden we om 16u verwacht. We gaan zaterdag al, dus die vroege afspraak is geen probleem, maar ik vermoed dat we maandag laat thuis zijn. Houd je rekening met het extra half uurtje dat je van tevoren bij het onthaal moet zijn (en de gezellige file rondom Antwerpen)? Half 9 is best pittig ja.. ik begreep dat de eerste echo's zelfs al om half 8 worden ingepland.. zie mezelf al om 04.00 in de auto stappen hahaha.
Gisteren werd ik gebeld met de uitslag inderdaad . Alle waarden (homoceïde afbraak, stolling en schildklier) waren goed en ik ben dus wat dat betreft helemaal gezond. En daar kan het dus niet aan liggen dat het steeds uitdraait op een vmk. Stiekem had ik gehoopt dat een van deze dingen de oorzaak was, maar ben nu ook wel blij dat het allemaal goed is. Na onze zomervakantie gaan we weer voor een TP. Dus dat is hopelijk begin juli (ik word ongesteld op de vakantie en kan dan pas op CD10 voor een FM naar het ziekenhuis, hopelijk is dat geen probleem. Denk het haast niet want m'n eisprong is meestal op CD 11 of 12 en een TP doen ze toch pas nadat je ei is gesprongen. Maar goed ; ze doen het wel met behulp van Pregnyl ... hmm.
Wat fijn dat de uitslagen allemaal goed zijn Ze hebben bij jou geen karyo gedaan zeker? Misschien voor de tp deze ronde de pil gebruiken en iets langer doorslikken zodat je volgende cyclus netjes na de vakantie begint? Of zeg ik nu iets stoms?
Sophy, op zich is dat wel een heel goed idee ... want dan word ik ook niet ongesteld op de vakantie! Ik ga dat even overleggen hier . Echt een supertip van je! hihi Over 5 dagen heb jij ook uitslagen, dat is nu niet meer zo lang. Ben daar ook erg benieuwd naar. Wat is een Karyo?
Ik weet alleen niet hoe het zit met ontpillen van 1 ronde.. of dat invloed kan hebben zeg maar.. maar het is het proberen waard Karyo is het chromosomenonderzoek of postnataal cytogenetisch onderzoek. Die wordt bij de meeste zkh standaard ingezet na meerdere mks. En ja nog maar een paar daagjes, ik ben zo benieuwd waar ze mee gaan komen!
@ tori je hebt ook andere pilletjes om je menstruatie uit te stellen kom ff niet op de naam, maar die kun je gewoon aan de ha vragen kan helemaal geen kwaad. @ soof wat fijn dat het zoveel beter met je gaat! ik ben gister ongi geworden volgende week dinsdag de eerste fm van komende ronde...de 8ste iui alweer! ben erg druk met werken komende dagen dus voor de zekerheid alvast succes in gent betty en soof!!
Sophy, Ik zal morgen het ZH bellen en het vragen, ben benieuwd wat ze zeggen over het uitstellen van de menstruatie. Ik hoop dat het mag! Zo'n Karyo ; is dat ook een onderzoek dmv bloedafname of gaat dat anders? Ze vertelden me trouwens dat de vmks niet echt meetellen als mk omdat ze niets hebben zien zitten ... Dus misschien dat ze het daarom ook niet doen. Ja, ik ben ook benieuwd voor je naar de uitslag! Hoe voel je je vandaag, alweer ietsje beter? Hip, ik ga 't vragen. thanks voor de tip dat er nog meer pilletjes zijn om dit te doen. Jij dus ongi, ... en alweer op naar IUI8. Dat je het nog volhoudt zoveel van die IUI pogingen. Maar goed, je wordt er ook zwanger van natuurlijk ; nu alleen nog een 9 maanden plakker. En werkse!
He meisjes, ik begin weer HCG aan te maken... heel lichtjes (4 dagen voor NOD) Ben benieuwd of dit doorzet....
Betty, dat ziet er goed uit!!! nu hopen dat de middelen helpen. Ik duim voor je dat het goed gaat dit keer. Voel je ook al vanalles, of (net als ik) nog niets bijzonders?
Ik voel enorme borstenpijn, maar dat is meestal een teken van juist GEEN zwangerschap... even afwachten maar dus! Zondag moet de test echt beter zijn anders was dit een indroger Ik baal stiekem enorm dat ik nu te laat ben voor de prednison Had weer allemaal lame excuses deze maand om er nog niet mee te beginnen. Blegh ps jij al getest?? wij lopen gelijk toch?
aah oke, dat is bij mij juist wel andersom. Ja, de test moet wel flink duidelijk zijn over een paar dagen ; dan zit het goed! Kan me voorstellen dat je baalt dat je nu net nog niet bent begonnen met de prednisol ... Maar dat is niet het enige wat je neemt toch (om een mk te voorkomen)? Hopelijk heb je de prednisol niet nodig!! Nope, nog niet getest. We lopen idd gelijk, mijn NOD is 20/5 dus over 3 dagen. Heb me ook voorgenomen om niet eerder te testen dan de NOD dag, dus da's zondag. Maar doordat ik verder niets voel dan af en toe wat geprik in m'n buik denk ik dat het toch weer niet is gelukt .