Sophy, goedzo en straks langzaam inspuiten ; je buikvel naast je navel vastpakken en 'm niet te langzaam naar binnen drukken (doet geen pijn normaliter). U can do it! Hmm, in principe zou je op dag 3 of 4 na de pilstop ogs worden ; dus het kan nog toch? No worries. Jaaa, allemaal een mooie bolle buik met kerst, ooooh dat zou echt een hele mooie kerst zijn dan! En dan die daarop nog mooier met ons kindje erbij! Ze vriezen bij het VU volgens mij dag5 embryo's in. Ik krijg dan een blasto terug geplaatst (als ie goed ontdooid natuurlijk en dan zal ie eerst weer wat minder goed zijn en daarna weer meer cellen creëren). Hoeveel tijd er zit tussen het ontdooid zijn en terug plaatsen weet ik niet, maar dat ga ik uiteraard vragen als het zover komt dat ze 'm terug plaatsen. En natuurlijk het liefst beide terug, maar daar hoor ik meer over tijdens de eerste FM dat is dan op 17 juli ongeveer. Maar goed, vooralsnog ga ik voor de spontane zwangerschap!! Heb de hele dag hoofdpijn gehad en was vanmorgen behoorlijk misselijk. Ik hoop zo dat het voor 't goede doel is en niet iets anders.
Dank je wel sophy, ik had al het vermoeden dat ik niet alle onderzoeken heb gehad, hopelijk dat gent meer voor me kan betekenen, en jij heel veel geluk gewens dat het snel raak mag zijn, ik gun het je zo, net als ons allen hier!
Tori: ik hoop van harte dat het eenspontane zwangerschap is! Spannend hoor! Sophy, jij kan ook weer lekker door. Wat doet deca? Hier ongi weer over en op voor poging tig... eind van deze cyclus secong opinion in UMC, dus mijn lijstje met vragen en onderzoeken ligt klaar. Ik doe ook mee hoor, voor die kerstbuik!
Voel me vandaag niet beter ... weer hoofdpijn en misselijk en duizelig. Bij de gedachte aan eten wordt het er niet beter op, maar heb wel een hongerige buik. Na een broodje eten ben ik weer meer misselijk. Zucht, hoop zo dat dit goed zit en niet dat ik ziek word want daar heb ik écht geen tijd voor nu (eigenlijk nooit, maar nu aan het begin van het nieuwe kwartaal helemaal niet). Betties, yeah jij ook voor een kerstbuik ! Succes met poging tig! Moet toch weer een keer raak zijn en dan deze keer resulteren in een steeds groter wordende buik.
Tori je hebt een spontane tweeling met nu al zulke sterke kwaaltjes Dat zou ook wat zijn Betties zou je anders niet alvast naar Gent bellen? Waarmee ik bedoel.. er is een wachttijd van 6-8 weken voor een consult voor onderzoeken en daarna nog 2 maanden voor de uitslagen dus een "voor de zekerheid alvast" afspraak die je altijd nog af kunt zeggen, is misschien handig? Tori dank voor de tips! Manlief zet de spuit, dat durf ik toch zelf niet aan Blij dat het geen pijn deed, minibeetje brandering van de vloeistof en vandaag de eerste opvlieger! Wie lacht met me mee.. oh echt erg.. op kantoor tijdens een vergadering met 30 man.. ik denk opeens "wat heb ik het waaaaarm" en zweten en rood.. en toen schoot me opeens te binnen dat opvliegers bij de bijwerkingen stonden Lekker genant De deca zorgt ervoor dat m'n hypofyse geen nieuwe groeihormonen en LH aan gaat maken. Dus door de pil ligt m'n cyclus half stil, met de deca wordt echt alles stopgezet zodat ook geen nieuwe cyclus wordt gestart. Vanaf morgen dan gonal om juist wel eitjes te laten rijpen: dan gaat het helemaal gecontroleerd, geen groeispurtjes, geen langere/kortere tijd, gewoon precies hoe het zkh wil dat mijn eitjes groeien, dat is het enige dat ze kunnen doen Ik zag trouwens foto's van Betty heerlijk in bikini in de zon op een bootje.. daar kunnen wij jaloers op zijn... Op naar die kerstbuikjes dames! Zou fantastisch zijn als het hier dan helemaal roze is!
Sophy, leuk berichtje heb je.. haha ja dat zou wat zijn een tweeling. Dat maakt het dan wel heel speciaal. Maar voel me echt niet lekker, al heb ik het er wel voor over als het echt zo is dat ik nu zwanger ben, maarja eerst zien en dan geloven. Stel het is een tweeling door dat ik me zo voel, hmm dan kan ik nu al wel testen . Grappig dat jij het juist liever niet zelf doet ; ik ben daarin juist andersom, ben meer bang als een ander het doet omdat ik het dan niet zelf in de hand heb. Maar goed, bij mij ging het de ene dag ook beter dan de andere met het spuiten. Ik had trouwens geen bijwerkingen van de hormonen, kwam alleen iets in gewicht aan. Haha, ja dat is wel ff genant, als je dan net in zo'n vergadering zit. Heb je ook echt het gevoel dat iedereen naar je kijkt en het aan je ziet. Maar dat was vast niet zo. Succes met het erbij spuiten van de Gonaf F morgen, laat de eitjes maar lekker groeien! Betties, als je het van plan bent kun je je idd het beste nu al aanmelden ; de afspraak kan je altijd nog weer afzeggen. All, als we allemaal kerstbuikjes hebben gaan we iets afspreken, oke? Aaah BB, geniet lekker van de zon! Na zo'n teleurstelling is dit denk ik wel wat je kunt gebruiken.
@Tor3 Ik heb ook altijd veel last van kwaaltjes ongeveer een week voordat ik kan testen en ik weet meestal genoeg zodat een test alleen een extra bevestiging is*duimt voor je* @BB Geniet nog lekker van je vakantie meid!!! @Sophy Wat heerlijk gênant zeg
Yeah Zomerrr, mooie echo!!! Bedankt voor het duimen. Helaas hier vandaag weer een dag gevuld met hoofdpijn. Vanochtend wel een tenniswedstrijd gespeeld en dat ging op zich wel goed. En ook de hele tijd misselijk, vooral als ik wat eet. Als dit voor 't goede doel is dan hou ik dit nog wel even vol, maar is dit niet zo dan wil ik dit echt niet meer. Heb vanmiddag KV testjes gehad ; misschien morgenvroeg stiekum testen en dan zondag weer ofzo (mocht ie negatief zijn). Eigenlijk wel echt te vroeg, vlgd week di./wo. pas m'n NOD.
tori super spannend! morgen testen is wel heel vroeg, maar snap dat je wat zekerheid wil..ik duim hoor! zomer ohhh wat een mooie echo al echt een gezichtje zo bijzonder! de rest alweer kwijt sorry ik ben echt een zeef pfff heb opvliegers van de clomid de vorige x alleen ,s nachts maar nu ook overdag.zelfs vandaag bij de kapper in de airco. gelukkig vandaag de laatste gehad, morgen fm. slaap lekker!
Zomer wat een mooie echo Hip wij lekker met z'n tweeën genant aan de opvliegers. Ik kan er eerlijk gezegd wel om lachen, dat houdt het ook draaglijk allemaal. Hoe is de fm vandaag? Heb je meestal 1 of 2 eitjes? Tori het is veel te vroeg Maar ik snap dat je zekerheid wilt en als het een tweeling is, krijg je er nu wel wat uit hihi.. ben stiekem toch benieuwd. Hier gaat het hartstikke goed met spuiten, doet haast geen pijn, bijwerkingen zijn goed te doen dus als het zo blijft, vind ik het prima. Groei eitjes groei Kerstbuikjes.. met of zonder kunnen wat mij betreft afspreken.. zijn jullie daarvoor in?
Sophy, echt super dat t spuiten zo goed gaat! Hoeveel dagen ongeveer nog (als de eitjes groeien vlgs je normale cyclus)? Hip, ben benieuwd naar je FM. En lekker naar de kapper geweest, daar was t ook wel weer voor, was behoorlijk benauwd vond ik. Moet binnenkort ook maar ff gaan. Hopelijk zijn de opvliegers snel verdwenen nu je geen clomid meer hoeft te spuiten. Ego, hier nog steeds de hele dag door hoofdpijn en werd er helaas ook weer mee wakker. Echt niet normaal dit, maar goed... Zal toch wel weer over gaan, t weer is er ook debet aan denk ik. Getest en die was negatief, maar ja 6dg oor NOD is ook echt te vroeg, dus zegt gelukkig nog niets. Ja, laten we sowieso afspreken! Ik ben voor!
In een normale cyclus heb ik pas een eisprong rond dag 16/17 dus dan zou ik nu nog 14 dagen Gonal moeten doen (als ik reken vanaf dag 1 menstruatie). Lijkt me erg lang. Ik begrijp dat het normaal gesproken een dag of 10 Gonal is, dan zou ik nu dus nog 9 dagen moeten. Ik mag dinsdag voor de fm dus dan zal er wel meer duidelijkheid komen. Het is de eerste keer natuurlijk ook een beetje gokken.. ze denken dat ik met m'n hoge amh snel een overstimulatie te pakken heb, maar het kan ook dat ik nu dus "te weinig" stimulatie krijg.. we zullen het zien. Spannend Wat vreemd van die hoofdpijn. Er is ook geen andere aannemelijke reden (te weinig gedronken of spanning ofzo)? Ik ook voor Laten we dan in november doen, voordat de decemberverplichtingen losbarsten... wie komt ook?
He dames sophy ja opzich vind ik die opvliegers ook wel grappig maar er ook grapjes over met mijn vriend, maar moet zeggen dat ik ze ook wel vervelend vind hoor..als ik mijn zonnebril op heb dan beslaat die gewoon zo heet word ik opeens. dus ben blij als ze over zijn. Tori is ook wel heel erg vroeg om nu te testen dus wil nog niks zeggen. ik zal voor je duimen. hier een goeie fm gehad. had links en rechts een eitje alletwee ongeveer 13 mm maandag heb ik iui. ditis pas de 2x met clomid vorige x had ik ook 2 eitjes. al die andere xen was gewoon in eigen cyclus dus had ik maar 1 ei..1x 2 eitjes gehad heel in het begin. lijkt me ook wel leuk om af te spreken. xx
Sophy, Gonal hoefde ik inderdaad maar een dag of 10 te spuiten ... hopelijk jij ook en zijn de eitjes mooi gelijk op gegroeid zonder overstimulatie. Je hebt al genoeg te verduren gehad en zou fijn zijn als dit es in een keer goed ging, toch? Ja die hoofdpijn is heel vreemd ; voelt ook anders dan anders. Maar het lijkt nu wel iets beter te worden. Wel weer mee wakker geworden, maar de paracetamol helpt beter en daardoor is het bijna helemaal naar de achtergrond. Begint nu wel weer erger te worden dus neem zo weer een pilletje. Geen idee waarom ik het heb, m'n vader zei gisteravond op de chat dat het kwam van de lucht dat had ie gehoord van de ha. Wie weet is dat wel zo... al hoop ik nog steeds dat het gewoon komt van het bloed dat nu anders is doordat er een frummeltje ingenesteld zit. Al moet ik er niet aan denken dat ik nog 8 maanden hoofdpijn heb! Hip, testen was idd wel erg vroeg ; hopelijk zegt het niets. Begin volgende week weet ik het gelukkig weer en dan is die eerste spanning weer voorbij. Dan of wachten op een echo of wachten op het bericht of ik dit keer mee mag doen voor de cryo TP. Jij maandag weer een IUI poging, 2x kans! ik duim voor je dat er eentje goed bevrucht wordt en het een topembryo wordt enzenz. BB, nog steeds aan het genieten op vakantie? We horen hopelijk gauw weer iets van je! Ja, iets afspreken in november is een goed idee ; December is vaak al druk met verplichtingen. Tegen die tijd zijn we allemaal zwanger, dat lijkt me een heel strak plan! Rozemarijke en anderen die al zwanger zijn nu: ook gezellig als jullie dan mee gaan.
Hip dat gaat snel zeg, maandag alweer de inseminatie en dat met twee eitjes in de race Daarvan zou er minstens eentje de eindstreep moeten halen, ik ga voor je duimen! Tori hoe bedoel je "van de lucht"? Door de warmte of door iets in de lucht? Stiekem hopen we natuurlijk op een superwonder dat je nog 8 maanden hoofdpijn op gaat leveren.. ahum.. en daarna nog de rest van je leven Hier: m'n darmen vinden de Gonal echt een lekker spulletje , je kunt een ei () bakken op m'n gezicht van de opvliegers en de traantjes zitten hoog.. jahaaa het hormonster wordt wakker Ik wilde eigenlijk zo Babyboom van gisteravond gaan kijken als manlief geen bezwaar heeft tegen een waterval naast hem... Kijken jullie ook?
haha Sophy, pfff de rest van m'n leven hoofdpijn, neeeee toch?! haha. Maar goed, ik hoop wel dat het door de bloeddruk komt en niet door de luchtdruk of iets anders. haha, dus met jouw darmen gaat het lekker. En je arme man, die moet t nu ff doen met een hormonster! Ik kijk dat soort programma's niet, daar word ik nooit zo blij van. Maar daarin ben ik dan ook misschien wel een heel ander type dan de meeste dames die zwanger/mama willen worden. Het is nu weeeeekend , ik heb er zin in (de hele dag naar uit gekeken, haha).
Ja straks met een kindje.. hoofdpijn van t huilen, slapeloze nachten, zoooorgen en wat zullen we gelukkig zijn ermee Ik vind bij Babyboom juist zo mooi dat ze ook vlindermamas, ivf meisjes, pgd enzo laten zien.. dat t niet alleen maar 1e ronde zorgeloos blije zwangeren zijn zeg maar.. maar begrijp je punt wel Het blijft ook confronterend. Fijn weekend dames
haha, ja wat een leuk vooruitzicht schets je Sophy! Idd, hoe het ook gaat of zal zijn ; gelukkig zullen we er in elk geval mee zijn! Ben nu voor de 8e dag op rij wakker geworden met hoofdpijn, vanochtend was het ook weer behoorlijk heftig, pfff. Niet fijn zeg! Als dit niet van een zwangerschap is waardoor dan?! Ik drink de hele dag door water enzo ... hoofdpijn is juist minder als ik beweeg / dingen doe. Paracetamol helpt een beetje, maar helemaal weg gaat het er niet mee. Alhoewel was het gisteren wel een paar momenten weg, wat meteen een verademing was! Krijg nu ook weer meer last van geprik in m'n onderbuik ... en gekriebel bij m'n borsten, tjeee ; ik hoop zo dat het goed zit en dat het niet gewoon komt van dat ik ongesteld ga worden dinsdag/woensdag. Duimen jullie met me mee?? Hip, morgen is het al maandag ; voor jou kan de dag misschien wel niet snel genoeg gaan. Moet zeggen dat het van mij ook wel snel woensdag mag worden want dat weet ik meer (of ongesteld of dat ik me kan aanmelden voor een cryo tp). Sophy, zijn de hormonsters nog meer 'naar buiten' gekomen dit weekend? Je arme mannetje, hihi. Hopelijk zijn blauwe plekken van het spuiten je bespaard gebleven. Zet 'm op, nog even! Hoe gaat het met de zwangere dames op dit topic??? Ik zou zo graag met jullie meekletsen over zwanger zijn!
Tori, het blijft vreemd.. of niet vreemd, je bent gewoon zwanger Ik hoop het zo voor je! Dat wordt dus niet bellen voor een cryo tp maar voor een echo. Wanneer ga je testen? En als negatief, dan ben ik wel heel benieuwd wat die hoofdpijn dan is... Hip alvast succes morgen met de iui! Betties waar ben je? Gaat het wel goed? De hormonsters.. het valt wel mee Af en toe zitten de tranen dus hoog, maar ze komen nog niet naar buiten en ik voel veel "scherpte" dat ik op moet passen om niet redeloos boos te worden.. maar zo lang als dat "binnen" zit, is er zogenaamd niets aan de hand toch Als dit het ergste is, heb ik helemaal niets te klagen. Geen blauwe plekken, alleen een heleboel rode puntjes. Vanavond laatste deca en dus door met de gonal. Ik hoop zo dat de echo dinsdag goed is, dat m'n broedmachientje goed werkt. Stiekem hopen we toch wel op 10-12 eitjes al weet ik niet hoe realistisch dat is. Dat is één kindje en een elftal brusjes Ja.. waren we maar zwanger... goed en wel.... binnenkort dames!