Hip, gefeliciteerd!!! Wat een mooie test, al een mooi duidelijk streepje en dat van een middagplasje. Ja, kan me voorstellen dat je blij en bang tegelijk bent. Op naar de eerste echo, dan voel je je geruster. En fijn dat je hebt genoten op vakantie (had je daar ook al getest?). Sophy, jaaa bij jou ook goed gegaan . Zo'n mooie A-kwaliteit blasto moet gaan. Op naar de positieve test over 10 of 12 dagen! Goed gedaan zeg, zelf t speculum ingebracht. Dat zie ik mezelf nog niet doen. Doe je rustig aan, dat bevorderd de innestelling . En dan doe ik zaterdag met je mee, rustig aan . Zomerrr, yeah ; leuk dat je het nu bekend hebt gemaakt aan je vrienden. Dat is toch weer een dingetje . geniet er van!
wow, wat een fijne berichten hier allemaal! Zowat iedereen is ineens zwanger, wat heerlijk! Tori, jij vanaf zaterdag dan! Hip, wat een feest zeg! Is dit nou een spontane of had je nog een iui gehad voor de vakantie (ik weet het even niet meer). Nu ik nog! (please!). Ik zit nu op dag 26. Op zich zou ik van mijn (oude) gyn tot dag 30 door moeten gaan met utro. Misschien dat ik dat ook maar lekker doe deze ronde. Vorige keren stopte ik vaak op dag 27, dat kwam dan ook zo uit in een weekend. En aangezien mijn menstruatie steeds wel heftig was is dat dan wel fijn. Ik moet nog even zwangerschapstesten halen, gister waren ze uitverkocht bij het KV. Voel eigenlijk helemaal niets nu, dus heb er niet zo'n goed gevoel over. We'll see.
@HIP Gefeliciteerd meid! @Tori3 Al zenuwachtig aan het worden? @Betties Hoop het ook zo voor jou meid!
ik vroeg me af... nu je een tp hebt (of bijna) hoe ga je er mee om, als : ga je 'gewoon' aan het werk?? Ik zou echt totaal afgeleid zijn of in de stuiterstand staan... Weten anderen het of juist niet?
Oh spannend Betties! Wanneer wil je gaan testen? Straks is het hier helemaal roze van ons allemaal Hoe ga je ermee om? Ik denk zoals anders rond je ovulatie.. beetje stuiter (ik ben vaak een beetje hyper van de LH).. beetje afleiding zoeken. Op werk weet alleen m'n baas het, dus ik kan makkelijk zeggen dat ik vrij wil of even naar het zkh moet. Verder heb ik niemand verteld van deze eerste poging Dat is om te voorkomen dat ze steeds vragen of ik al wat weet.. iedereen denkt dat we op de wachtlijst staan tot dec/jan.. nou dan loop ik al met die dikke buik rond En nu.. ik weet niet.. ik ben (nog) niet zo bezig met kwaaltjes enzo. Wel zere borsten maar dat is van de utro... Vind het wel lekker om nu even te werken en afleiding te hebben Hip jij bent trouwens nu onze eerste nieuwe decemberbuik
ik zou gewoon aan het werk ga op de dag van de tp (heb ik in januari gedaan, nu valt het in het weekend dus maakt het niet uit; wel prettig) en ik was gewoon extra vrolijk denk ik. En kon juist lekker werken omdat ik zo blij was dat ie op dat moment in mn bm was en dat kon niet mis gaan (dacht ik). Bij mij op het werk weet iedereen dat ik er mee bezig ben, maar niet wanneer het gaat gebeuren ... tja alleen m'n directe collega, maar verder praten we er niet over. Hij hoopt voor me dat het lukt, meer kan ie ook niet doen he. En die collega is vanaf vrijdag 2 weken met vakantie dus als ie terug is dan weet ik al of het is gelukt!
Betties, heb je al zwangerschapstestjes gescored?? Ga je morgen testen? Sophy, haha ja straks allemaal op een roze wolk hier ; kunnen we dan de naam van dit topic aanpassen? Afleiding is nu wel fijn he, dan gaan de dagen voorbij zonder dat je al teveel aan het zwanger zijn hoeft te denken. Doen ze bij jou trouwens ook een bloedtest op dag 10 of moet je zelf testen?
Hi! Mijn cyclus is zo sterk van zichzelf dat ik vandaag een beetje bloed heb, dwars door 400 mg utro heen. Vorige cyclus had ik dat ook al. Wat dat betreft heeft uitstellen van mijn cyclus naar 30 dagen met utro helemaal geen zin. Mijn lijf bepaalt blijkbaar zelf wel wanneer het tijd is. Vorige cyclus had ik dit ook al, is dus weer iets nieuws. Vandaag gebruik ik nog 400, morgen voor de zekerheid nog maar testen en dan stopen. Dan ben ik waarschijnlijk donderdagnacht ongi en is de eerste vervelende dag in elk geval niet op dezelfde dag dat we op vakantie gaan en de tent op moeten zetten, haha. Echt gezellig ben ik dan niet, maar een relatiecrisis zal het tentopzetten dan in elk geval niet worden.... Ik heb dan 3 weken geen toegang tot internet, dus ik ben heeeeeel benieuwd als ik terug ben! Hopenlijk allemaal heeeeeeel blije berichten!
Betties, he bah zeg ... maar wat je zegt gelukkig begint de ongi dan donderdagnacht en niet als je net onderweg bent of met het tent op zetten. Hopelijk is het snel weer voorbij die ongi en hoef je er op vakantie verder niet aan te denken en kan je lekker genieten. Ik hoop ook op hele blije berichten de komende 3 weken . Doen jullie ook nog weer een poging op vakantie met utro vanaf de mogelijk innesteldag?
Zomerrr, jaaa wij gaan jouw goede voorbeeld volgen hoor ; wel zo gezellig tijdens de date in november!
Betties ik had een iui gehad een week voor de vakantie. wat bij mij achteraf opvallend was ( niet alleen achteraf viel me op vakantie ook op maar wilde er niet mee bezig zijn) is dat ik minder klachtjes had dan normaal in de 2de week utro. normaal in die week voel ik me eerlijk gezegd best zwanger en heb allemaal steekjes in mijn buik en zo. en nu amper. plus normaal komt er echt veel terug van de utro en nu wat minder...en ik had altijd last van opvliegers en niet zo'n beetje en nu dus niet! dus wie weet betties is het wel een goed teken dat je niks voelt. en dat je onbewust de keuze hebt gemaakt om door te gaan tot dag 30. spannend duim hard voor je. sophy echt spannend voor je? lukt het een beetje om je gedachten te verzetten of niet? hopelijk vliegen de dagen voorbij en heb je straks een knaltest! tori nog een paar daagjes en je hebt ook een tp..spannend hoor! wanneer krijg je te horen of de cryo goed is ondooid? betty hoe is het met je?? zomer wat leuk dat iedereen het nu weet..hoe ben je de weken doorgekomen? ik bn zo gruwelijk onzeker! niet normaal. ik kan me gewoon niet voorstellen dat het goed gaat. ik wil heel graag blij zijn, maar het lukt me niet. en de tijd kruipt voorbij! waar ik me ook bang om maak is dat door de utro geen bloed komt als het vruchtje sterft. de vorige keren voelde het goed tot er bloed kwam en dan weet je dat het afgelopen is. nu loop ik tig x naar de plee als ik denk dat ik teveel voel in mijn buik en dan geen bloed(gelukkig) maar twijfel dan toch weer of het wel goed zit of dat er geen bloed komt door de utro terwijl het mss toch mis is. pfffff ik vind het echt moeilijk en ben bang. sorry voor mijn gezeur en geklaag jullie willen allemaal graag zwanger worden, ik ben het nu en kan niet eens blij zijn! ik heb trouwens 7 aug. de eerste echo
Hip, helemaal begrijpelijk hoor ; ik heb hetzelfde als jou straks! En je mag hier altijd vertellen hoe je je voelt, ookal voel je je zo en kun je niet blij zijn. Op zich ben je wel blij dat je een positieve test had, maar je wil toch zekerheid, tot die tijd blijft het té spannend! Maar je test zag er supergoed uit en als je nu weer test en hij is donkerder, dan zit het goed hoor. Echt blij zijn, zijn de mmm meiden pas na de eerste echo denk ik. Ik tenminste wel. Ik moet zaterdagochtend bellen met het spoednummer en dan hoor ik of het ontdooien goed is gegaan en hoe laat de terugplaatsing is. Gelukkig is het al woensdag ... ik denk alleen nog maar aan zaterdag, ik wil m'n kleine embryo in m'n bm waar die hoort, lekker warm!
@Hip De weken bij mij leken soms wel een eeuwigheid te duren! De eerste echo had ik met 6w1d waar gelukkig al een kloppend hartje was. Nog steeds wordt ik elke keer gerustgestelt met een nieuwe echo(heb er as maandag weer 1) nu begint weer de twijfel of alles wel goed is. Ik kan nog steeds niet die knop omzetten ook al zou ik dat graag willen. Ik heb trouwens tot week 7 om de 2 dagen getest was bang dat de utro de bloeding zou tegen houden. Via BB heb ik op mp super goedkopen testen gekocht.
Hip heel normaal hoor, ik denk dat we hier allemaal superblij zijn met een posi test en tegelijk superbang We gaan voor je duimen dat het nu goed gaat! Betties balen... heb je overwogen om naar 600 per dag te gaan? Enne tot de test of echte ogs duim ik nog even door voor een wonder Tori aftellen Ik merk hetzelfde.. ben niet bezig met kwaaltjes of wat ik voel.. dat zijn medshormonen.. maar wel heel erg aan het aftellen. Ik moet volgende vrijdag 3en bloedtest doen.. Komt vast goed met je cryo en dan mag hij lekker warm bij jou zitten
Hi, Ik ga niet naar de 600. Dat had ik eerst en toen had ik die crash- menstrauties, nee bedankt. Ik heb het nu zelf teruggeschroefd naar 400 en dat gaat redelijk, qua humeur en qua menstruatie. Ik twijfel of ik in de vakantie ga gebruiken. Misschien na 5 rondes met, maar eens een keertje zonder. Scheelt een hoop zooi op vakantie en bovendien ben ik dan een stuk gezellig, ook wel zo leuk. Bovendien kan ik dan eens kijken of ik nog altijd tussentijds bloedverlies heb in mijn cyclus. Dan kan ik daar misschien met het umc eens mee verder. Ik heb toch niet helemaal meer het gevoel dat het aan een eventueel progesteron tekort komt. Het is nooit echt bewezen gellof ik. Misschien wil het umc er eens in duiken. Ik wordt maandag over een week gebeld door het umc met een actieplan. Dat is ook een paar dagen voordat ik weer zou gaan beginnen met de utro. Ik wil het tijdens datvtelefoontje eens voorstellen om gewoon een rondje zonder utro te doen.
He dames bedankt voor de lieve reacties! zomer dankjewel voor je reactie eigelijk weet ik wel dat de meeste zich zo voelen met een mk achtergrond, maar het voelt soms zo machteloos en onbegrepen. dan is het fijn om jouw reactie te lezen. zeker wat je typt dat je bang bent dat de utro het bloed tegen houd terwijl er mss wel iets mis is. dat heb ik zo erg! was ook vanplan om morgen weer te testen en nin het weekend ook nog es. mss moet ik op internet maar es speuren voor goedkope testen. ik blijf ook nog hoop houden dat ik flink misselijk ga worden. klinkt mss niet leuk en mensen die er veel last van hebben gehad zeggen mss dat het echt kut is, maar voor mij lijkt het hét ultieme zwangerschaps gevoel. Ben vandaag met vlagen al misselijk en begin mijn borsten te voelen zo'n broos spierpijnachtig gevoel aan de zijkant. dus dat stelt me voor ff een beetje gerust. betties had je berichtje niet gezien dat het bloeden was begonnen. balen meid! hopelijk gaat het umc je goed verder helpen! tori ik dacht dat je de tp zaterdag hebt, maar dan nof ff wachten dus! eerst maar es duimen voor heel goed nieuws zaterdag en dan voor een mooie tp woensdag.
Hip, heb wel zaterdag de tp hoor ; ik zei dat het gelukkig al woensdag is (vandaag). Zaterdagochtend weten ze of ie goed is ontdooid en of er dus een tp is zaterdag. Vraag me wel af wanneer ze 'm ontdooien, zou dat op zaterdagochtend zijn? Want als ze ontdooien dan gaat ie eerst weer in cellen terug en moet ie weer 'aansterken' volgens mij. Ga ik zaterdag ff vragen! En moet ook niet vergeten om te vragen hoe het zit met fragmentatie van het embryo. Net weer terug van een motorritje naar Weesp (ijsje eten daar), ik plof nu op de bank met m'n vriendje en we gaan nog ff tv kijken.
Ik had deze toen van BettyB Marktplaats.nl > Zwangerschapstesten va 0,54 Wondfo Zwangerschapstest Cindy - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's