tori hahaha ik zit dus gewoon niet goed op te letten, het is al bijna zaterdag! spannend zeg! ik hoop dat die mooi ondooit! betties wanneer vertrek je op vakantie? ik hoop dat je ongi vandaag doorbreekt en je er niet zoveel last van hebt dan de andere keren! zomer dankjewel! das inderdaad heel goedkoop! ik heb nog 1 kv test liggen die doe ik denk ik na het weekend, tenminste als ik het tot dan uithoud! heb vanmorgen ook weer getest en die is een stuk donkerder al dus dat geeft me weer een klein beetje meer hoop dat het tot nu toe goed gaat! heb zelfs mijn banner aan durven te passen vandaag. ben af en toe best jaloers op die meiden wat zo'n onbezonnen zwangerschap hebben. die stoppen met de pil hebben geen idee hoe uberhaupt een cyclus in elkaar zit dus gaan flink klussen, blijken ze ook nog meteen zwanger (na tig x testen want tja wanneer mag je eigelijk testen ik heb het gister gedaan dus test voor de zekerheid vandaag alvast) en dan hebben ze geen idee wat er allemaal kan gebeuren, genieten vanaf het eerste moment, hebben de babykamer al klaar voordat ze uberhaupt een echo hebben gehad want tja ben toch zwanger dus we krijgen een kind! en schieten in de stress omdat ze in de supermarkt te lang naar de filet american hebben gestaart....ojee krijgt mijn baby nu wormen??? ohh het lijkt me zo heerlijk om zo naief te kunnen zijn. nou ja mijn beschrijving is een beetje over de top hahahaha, maar een zorgeloze zwangerschap lijkt me heel mooi. ik zal zo nog ff een foto plaatsen van mijn test van vanmorgen. of vinden jullie dat vervelend? weet je wat hij staat in mijn fotoalbum kunnen jullie anders daar kijken. als als jullie willen dat ik em plaats doe ik het alsnog wel. fijne dag allemaal!
Hey schatties Hip gewoon pronken met je test hoor! Denk dat we hier allemaal blij voor je zijn en het je gunnen En al een mooie banner.. hartstikke goed! Niet vergeten aan te melden voor mvm he. Betties oja die crash ogs, ik was het vergeten sorry. Vind het wel typisch dat je door de utro heen bloedverlies hebt, zeker even melden bij het umc. En... alvast fijne vakantie Lekker genieten! Tori.. mss uit de vriezer op vrijdagavond en zatochtend de check of ze goed zijn? Weet eigenlijk ook niet hoe dat werkt. In ieder geval krijg je zat 1 of 2 mooie emmies terug Mijn zusje is trouwens 1 van die naief onbezorgde zwangeren, precies zoal Hip beschrijft... zucht Hier blijf ik steekjes in mn buik houden. Vind het maar raar.. ik verwachtte gewoon pijnloos, geen gevoel. en een wazig hoofd van de utro, hebben jullie dat ook? Ik kan me niet goed concentreren, geen oog voor ,n omgeving. Het is niet heel vervelend maar vind het in de auto gewoon gevaarlijk
sophy heb de aanmelding van MvM al gedaan vanmorgen haha, de laatste zwangerschap had ik er ook 2 weekjes aan meegedaan, de eerste zwangerschap was te kort. van de utro had ik in de tweede wachtweek ook steeds steekjes in mijn buik, iet pijnlijk, gewoon gevoelig. en bij alle drie mijn zwangerschappen had/heb ik het ook. dus volgensmij hoort het gewoon erbij. weet natuurlijk niet of ze bij jouw het zelfde voelen als bij mij en of het doordat er bij jouw toch wat meer gerommeld is in je bm enzo dat je daardoor wat meer voelt... als je twijfelt gewoon ff naar het zkh bellen. het grootste verschil bij mij tussen utro en zwangerschap is dat ik als ik zwanger ben ook steekjes/trekkens gevoel heb rond mijn navel en soms steken naar onder in mijn lies. misschien dat je daar wat aan hebt. wanneer kun je testen? lijkt me af en toe moeilijk om om te gaan met je zus, hopelijk volg je snel!
Nou ik heb 1 cryo... Is het heel stom als ik toch niet helemaal blij ben? Met al m'n follikels en die 15 eitjes, 11 bevruchtingen, 6 embryo's die dag5 hebben gehaald waaruit ze konden kiezen.. is het eindresultaat 1 in m'n buik en 1 in de vriezer. Het voelt als weinig, alsof m'n backup weg valt Hoewel ik wel begrijp dat ik blij mag zijn dat ik uberhaupt iets in de vriezer heb En dat naarmate je langer wacht in het lab, de kwaliteit beter wordt, maar de kwantiteit daalt... Misschien ben ik gewoon een zeikerd. Deze ene in m'n buik moet het maar gewoon worden
Hip aja, bedankt... Het is ook niet dat ik nu denk oh ik ben zwanger of kwaaltjes ofzo, het verbaast me vooral dat het zo steekt en trekt. Gelukkig is de echte buikpijn wel over en die steekjes: er is iets aan het werk Zoiets toch
ik snap je heel goed dat je ff teleurgesteld bent dat er maar 1 cryo is. zou ik denk ik ook zijn hoor! maar die in je buik gaat het worden en die in de vriezer word een schattig broertje of zusje!! daar gaan we maar op hopen! en voor nu gewoon ff lekker balen is helemaal niet erg. wanneer kun je eigelijk testen?
Vandaag is blijkbaar zo'n dag dat de hormonen me iets teveel worden Maandag bij de tp waren er nog 5 "andere" goede embryo's over dus stiekem rekende ik me al rijk met m'n cryo's. Blijkbaar was er maar eentje goed genoeg voor de vriezer. Wel een topkwaliteit emmy natuurlijk Ik moet volgende week vrijdag een bloedtest laten doen. Denk dat ik zelf woensdag al test. 't is ook een beetje beladen.. Woensdag is de dag dat ik uitgerekend was van de laatste mk.. de zwangerschap die goed voelde, goed ging zoveel langer als die ervoor.. tot het een ma bleek, die cyste erbij zat en m'n eileiders opvrat waardoor ik nu nooit meer spontaan zwanger zal worden. Dat is de dag dat ik wil testen... Die vrijdag dus de officiele testdag en die zaterdag word ik 30 Jahaaa ik zie die hormoonbui al hangen Voel het nu al opzetten haha oh wat erg Tenzij... ja tenzij het nu gelukt is, dan voel ik een superblije hormoonbui hangen Was vanmiddag bij de apotheek.. was een nieuwe vrouw, wat ouder.. nou nou. Wat een vreemde recepten. Het is twee keer hetzelfde met een verschillende datum (ja dus?) Je geboortedatum staat er niet op. Er staat geen dosering op. Heb je deze al eerder gebruikt? Wil je ze nu ALLEBEI meenemen (wat anders? het is verdorie een doosje voor 5 dagen, hoe vaak wil je dat ik terugkom?)? Goh wat een vreemde recepten. Ja die dosering moet er echt wel bij hoor.. En ik stond daar :x:x:x En toen "hmmm ik denk dat ik een beetje last heb van de hormonen, ik zeg niets als ik maar zo snel mogelijk wegkan"
@Hip Wat fijn dat je test vanmorgen weer wat donkerder was! @Sophy Kan me voorstellen dat je baalt, zou ik ook hebben hoor. Maar net wat Hip zegt, binnenkort heb je een positieve test en die uit de vriezer is voor een broertje of zusje!
Zo'n onbezonnen zwangerschap lijkt mij ook wel wat. Ik dacht dat ik dat zou hebben toen ik voor het eerst, na een jaar proberen zwanger was ... Nu zal ik dat nooit meer hebben denk ik. Sophy, steekjes hoort erbij ... dat is denk ik wel een goed teken. Moet zeggen dat ik nú al steekjes (soort speldeprikjes) voel ... en ik heb nog niet eens de tp gehad. Of het nou komt van de Ovitrelle ... of van dat we zelf hebben geklust en er al iets bezig is. Ik weet het niet! Of misschien is het wel de spanning van zaterdag. Ik had trouwens geen last van de utro, maar dan reageer ik ook heel weinig op hormonen dus ben ook geen modelvoorbeeld. Woensdag lekker testen Sophy, dat moet op zich wel kunnen. Maar niet meteen de moed laten zakken als ie niet positief is, want dat kan maar zo een dag later anders zijn! Heb je de recepten trouwens wel meegekregen? Kan me voorstellen dat je baalt dat er maar 1 in de vriezer is gekomen ... maar wat je zegt: dat is wel een topper! En mindere in de vriezer doen heeft toch geen nut. Bij mij hebben ze er 4 in gevroren, maar eigenlijk was er ook maar 1 echt een topper. Die moet het dus ook gaan doen, net als degene die jij nu in je bm hebt (wat nu al geen embryo meer is maar hoe dat ook mag heten nadat het ingenesteld is) . Hip, top dat je mee kunt doen met MvM! Ik ga dat ook doen als het zo ver is. Pff, ik hoor nu steeds vrouwen ; hetzij op tv of persoonlijk die dan in september zijn uitgerekend ... ik zou dat ook zijn als ik geen vmk had gehad in januari. Dat doet me toch wel wat op zo'n moment. Maar goed, mocht ik nu zwanger raken dan heb ik dat vast niet meer. Ik ga me omkleden en dan naar de tennisbaan!
Bijna zaterdag Tori, weet je al hoe laat je verwacht wordt? Die uitgerekende datum en de onbezorgde zwangerschap blijven puntjes hè.. ik merk wel dat ik het van de ene mk erger heb als van de andere, afhankelijk van hoeveel hoop ik had op een voldragen zwsc en hoe lang het duurt om opnieuw zwanger te raken. Zie je er tegenop? Ik denk dat je voor die tijd, van deze cryo namelijk, weer een positieve test in je handjes hebt Want we gaan voor de decemberbuiken toch! Ik heb ook weinig last van de hormonen. Gister was echt een dipdag, maar wel de eerste Dat valt reuze mee vind ik zelf! Bij de stimulatie, nu met de utro.. ik dacht dat ik als een malloot zou lopen gillen en huilen dat is dus niet het geval, manlief ook weer blij. Vandaag best rustig weer en hoopvol. Zomer... nu je in het land der zwangeren zit en voorbij het eerste trimester mag je ook nadenken over andere dingen Weet je al wat je doet qua nekplooi, vwp, geslachtsbepaling? En al aan het nadenken over het kamertje? Nieuwsgierig
Zo zie je maar dat zelfs innhet ziekenhuis, onder gecontroleerde en ideale omstamdigheden maar twee mooie cryos komen... En wij maar klooien door het zelf te willen doen... Poeh, dat zet de kansen wel even in perspecief, zeg maar. Hier valt de ongi redelijk mee gelukkig. Gauw door naar de vakantie en een vakantiekindje maken, haha. Die dooddoener wordtbik ook gek van op het moment, dat iedereen dat zegt... Ik ben in de afgelopen 2,5 jaar al vaak genoeg op vakantie geweest met 0 resultaat! Grrrrr... Meiden, zet hem op. Sophy bijt je door deze week heen en ik hoop emorm op een streepje woensdag al! En dan, doe je best om lekker naief zwanger te zijn ( haha, succes daarmee, maar probeer het wel!) Ik ga morgen weg, voor drie weken. Groeten!
Betties fijne vakantie meid! rust lekker uit! gelukkig is je ongi niet heftig. enne wat je zegt over vakantie die heb ik ook al gehoort...hebben schoonouders vertelt dat ik zwanger ben en dan krijg je dus ook: zie je wel meisje waar vakantie wel niet goed voor is!! grrrrrr....had de iui een week voordat we op vakantie gingen maargoed. sophy woensdag testen spannend hoor duim hard voor je! zal een heftige dag zijn..uitgerekende datum van een mk...hopelijk test je posi dan heb je iets van troost! mijn buurvrouw is zwanger en die loopt op een week na gelijk met mijn laatste mk..vind het best moeilijk om haar rond te zien lopen met haar buikje. tori lekker getennist? morgen is het zover! zomer ja leuk jij kan stiekem al een beetje beginnen met shoppen of in iedergeval orrienteren wat je wil. leuk hoor! durf je het aan? Zie je al iets aan je buikje eigelijk? ik vind toch maar dat de tijd langzaam gaat hoor! der is nog geen week voorbijen ondanks dat ik niet continu onzeker ben er zijn ook wel momenten dat ik er in geloof...of nou ja het lukt me om te geloven dat het goed zit op dit moment. maar het zou fijn zijn als de tijd wat sneller gaat!
Haha Betties weet je wat nog erger is? Straks.. zie je wel? Nu ben je op vakantie geweest en floep zwanger.. IK ZEI HET TOCH :x Geniet van je vakantie, maak een mooi kindje en tot gauw
Betties, mijn moeder zei het ook "wie weet lukt het op vakantie, dan ben je lekker ontspannen"... nou dat is natuurlijk de reinste onzin, want het maakt niet uit waar of hoe ; je moet gewoon geluk hebben als de kans op een zwangerschap gewoon klein is door weet ik het wat voor factoren. We hebben heel goed ons best gedaan op vakantie, maar het mocht niet baten. Fijne vakantie, geniet er van!! Tot over 3 weken. Hip, tennissen ging super ; flink geoefend met z'n tweetjes voor de wedstrijden over een paar weken. We zijn er bijna klaar voor, haha. Ja, gelukkig is het morgen zo ver. Ja, de tijd kruipt soms voorbij he? Maar komt goed meid, de echo komt ook voor jou al dichterbij. Vertel ik hier net op m'n werk aan 1 collega dat het morgen een spannende dag wordt ... dat ik dan zwanger ben. Verteld hij mij daarna doodleuk "ja wij zijn ook weer zwanger, m'n vrouw is nu 12 weken". SLIK, nouja heb maar vrolijk mee gekletst en gezegd dat het zo fijn is dat het bij hen zo makkelijk gaat. Echt begrip voor mijn situatie lijkt deze collega niet te hebben. Sophy, nog maar 4,5 dag en dan ga je testen! Hoe voel je je vandaag, nog steeds steekjes? ik zit hier gewoon stiekum op m'n werk op ZP, haha... ERG! ach het is vrijdag en we zijn maar met 4 man op kantoor. ga nu wel weer verder ... veel te doen nog.
De nekplooimeting hebben wij gekozen om het niet te doen mocht hij enigszins afwijkend zijn dan wil ik geen vwp en dat zou alleen maar ''onnodige'' stress opleveren. We hebben op 22 augustus een pretecho gepland staan waar we het geslacht toch wel willen weten Kan eerlijk gezegd niet meer wachten Het kamertje is bij ons nog al een punt omdat ze overal zo'n beetje hetzelfde verkopen en ik wil toch een kamertje waar heel veel liefde ingestoken zit hebben. Wordt waarschijnlijk een tweedehands die we ik zelf op ga knappen
@Hip Ik had eigenlijk verwacht dat mijn buikje al wat groter zou zijn Je begint nu wel iets te zien @Tori3 Bijna zaterdag Soms heb je er ook bottel*llen tussen zitten he @Betties Hele fijne vakantie meid! @Sophy Houdt je het nog een beetje vol of wordt het toch wel moeilijk?
Zomer wat leuk allemaal Het klinkt zo echt ook.. je verwacht een kindje en het gaat goed en binnen 6mnd is hij of zij er al. Mooi ook een zelf opgeknapt kamertje.. wij gaan voor iets standaards weet ik nu al, heb m ook al jaren op het oog Tori bleh voor je collega Steekjes zijn minder maar bij de minste inspanning komen ze heftig terug. Een half uurtje boodschappen doen is echt meer dan genoeg.. slappeling die ik ben dus hang lekker op mn ligstoel in de schaduw, manlief mag koken en schoonmaken en ik rust om de beeb een zo goed mogelijke kans te geven. Denk nl dat buikpijn, vermoeidheid teveel belasting is zodat er minder energie voor mn bm over blijft.. en ik wil het juist andersom.. zweef zweef
Sophy ik geef je groot gelijk! Doe lekker rustigaan! mss wat leuke films kijken of series of een boek lezen of zo..zodat de tijd vliegt! nou ja sneller gaat misschien haha ik heb helaas nog niks gevonden wat de tijd laat vliegen. xx