@Sophy Hoop dat je van het weekend met je man of vriendinnen wat leuks kan doen zodat het in ieder geval al snel maandag is! Van mij mag de tijd ook heeel snel gaan Zit er ook best wel doorheen eerlijk gezegd*durft niet te klagen*
He zomer je mag best zeggen wat er is hoor..je klaagt niet. Ook al ben je zwanger het absoluut geen zorgeloze zwangerschap dus kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit! Denk goed aan jezelf en neem je rust als dat nodig is..en als er iets is kun je dat hier gewoon kwijt hoor. Knuffel! tori alleen nog maar ff slapen en dan is het zover!! hopelijk kun je slapen vanacht. heel veel succes morgen ik zal voor je duimen! sophy idd een winterslaap haha zou ik ook wel willen van echo tot echo hahaha...helaas lukt het me niet.
Sophy, winterslaap?? nu al?? haha.. nee, dat lijkt me niet goed. Hopelijk krijgen we nog wat meer zomer de komende maand. Zomerrr, je mag zoveel klagen als je wilt ; wij luisteren wel . Hip, yep nog maar 1 nachtje ... hopelijk lukt het me in slaap te komen. Denk de hele dag al aan niets anders. Mijn bm is zich al aan het voorbereiden volgens mij, voel wat getrek (en ook in m'n onderrug zoals bij ongesteld). Misschien de zenuwen ... Ik kijk uit naar de eerste echo ... hopelijk mag ik die hebben over een week of 7. Welterusten voor nu dames!
Bij ons in het zkh doen ze met 6 weken e eerste echo..opzich best snel, maar voor nu lijkt het een eeuwigheid haha. ik hoop echt dat je een mooi embryotje geplaatst krijgt morgen! slaap lekker! x
dankje Hip en Sophy! Het was nogal laat geworden door de OS kijken gisteren dus pas net wakker. Zo ff douchen en dan mag ik al bellen. Zenuwen jullie met me mee? Ach het was 'n blasto dus dat moet wel goed gaan lijkt mij.
Ik heb nu al ruim 10 weken dat ik totaal geen eetlust heb door de misselijkheid en geef minimaal nog steeds 1 a 2 keer per dag over. Ondanks de medicijnen die ik daarvoor slik. Dan mijn smoeder die nergens last van had tijdens haar zwangerschap die moet elke keer even mededelen dat het er allemaal bij hoort. Als ik dit nog 26 weken heb dan word ik echt gek!
Zomerrr, als het goed is heb je dit niet nog 26 weken hoor!! Een vriendin van me had het ook heel erg de eerste 12 weken, daarna werd het beter, bij jou vast en zeker ook snel. Nog even volhouden! Maar kan me voorstellen dat het heel vervelend en vermoeiend is. Knuffel!
Super tori! heel veel succes straks..x zomer wat vervelend dat je zo musselijk bent ik hoop voor je dat het over gaat! en trek je niks aan van je smoeder...misschien moet je de volgende x per ongeluk over haar schoenen overgeven of het tapijt in de woonkamer..zeg je dan..tja het hoort erbij he!! zeker als je zo misselijk bent moet je veel rust pakken het schijnt wel te helpen..werk je nog?
Tori jaaaaaa over een half uurtje de tp Geweldig dat ze goed ontdooit zijn, ik neem aan dat je ze allebei teruggeplaatst krijgt en ohhh ik duim dat dit (in ieder geval) één beeb oplevert! Hip heb je nog een keer getest? Zomer wat vervelend meid! En dat is ook niet meer zeuren.. als je maar misselijk blijft en niet kunt eten en waarschijnlijk ook afvalt, is het ook echt niet leuk. Vaak hoor je dat het vanaf 16 weken wel over is, dat is nog 2 weken volhouden. Of is het een vorm van hg? Knuffel! Je moeder mag wel wat aardiger voor je zijn. Hier.. ik voel me een zeikerd.. buikpijn, moe en een kilo afgevallen Ik moet echt meer gaan eten en de vermoeidheid zal wel van de bollekes komen... bleeeehhhhh Maar hey, wel zwanger en ik heb zo'n zin om te testen
En tori hoe is het gegaan? Nu 2 weekjes wachten..of kun je eerder testen na een tp? sophy wat shit dat je je zo voelt nog een paar daagjes en je kunt testen! kun je niet goed eten dat je afvalt? ik heb niet meer getest probeer het uit te stellen tot maandag..zolang mijn borsten zeer doen heb ik er een beetje vertrouwen in. ik hoop dat als ik maandag test het streepje net zo duidelijk is als de controle streep!! ga maar es het huis poetsen en de laatste restjes uit het koffer opruimen ben de laatste dagen zo ontzettend lui hahaha..
Bij een dag 5 tp kan je al eerder testen (dan zit je bij de tp natuurlijk op 5dpo, vandaar).. maar het zkh houdt meestal langer aan. Moet je op dag 17 Tori? Dat doet Gent namelijk. Hip dat je het volhoudt Anderzijds ja vertrouwen dat het goed zit @afvallen: ik ben vrij smal gebouwd (zie foto's) en heb niet zo'n grote eetlust dus ik balanceer altijd op de bmi(onder)grens. Eigenlijk moet ik meer eten dan waar ik trek in heb om op gewicht te blijven. Bij beetje spanning of warmte of ziekig gaat m'n gewicht meteen weer omlaag.. de strijd om de kilo's in omgekeerde volgorde En dat met een trage schildklier gek hè. Zwangerschapsmisselijkheid lijkt me dus geen goed plan haha.. eetbuien en hapsnackweg weer wel
hallo allemaal, ik ben juli 2011 gestopt met de pil maar maar weinig menstruatie, elke maand een poitieve test, maar na 2-3 dagen weer weg en daarmee ook de symptomen, 10 maanden achtereen. onderzoeken gehad, oorzaak onbekend. ik heb netjes elke maand een eisprong alleen gaat het fout bij het innestelen ik heb 3 kinderen, niet samen met mijn huidige partner(al is hy wel al jaren een echte vader voor 'onze' kinderen) dun bms en vandaag gestart met de utro(gister mijn eisprong gehad) nu word het wel erg spannend. ik gebruik 3 x 2 bollen per dag. dat gaan lange dagen worden. om mn hart te luchten en ervaringen te delen hoop ik het wat dragelijker te maken..
Sophy, op dag 16 is t volgens mij. Donderdag 9 aug krijg ik n bloedtest. Maar goed mn nod is 6-8 dus ik ga denk ik zelf dinsdag over n week al testen. Vreemd zeg, een trage schildklier en dan toch moeite met geweicht erbij krijgen. Ik hen juist een heel goed werkende en kom ook niet zo snel aan. Ik zit mooi in het middn van de bmi, al heel wat jaartjes. Was wel wat aangekomen na de vmk dit jaar, maar das nu weer eraf. Hoe voel jij je vandaag? Ik begin al vanalles te voelen in mn bm, hopelijk is de blasto aan het innestellen. Heb vandaag ook een blog geschreven over de dag dag van de tp, misschien vinden jullie t leuk om het te lezen: ICSI poging 1, terugplaatsing nummer 2 hip, morgen ga je weer testen? Ik duim voor een streep die donkerder is geworden. 10 dagen wachten tot de bloedtest nu. Zie m'n blog hoe het is gegaan. Mommie, hopelijk is het een progesteron probleem en gaat het nu goed. Wel fijn dat het telkens lukt dat t eitje en zaadje samensmelten, nu alleen nog blijven plakken! Utro gaat je vast helpen. Sterkte met wachten.
Bedankt voor alle lieve reacties meiden mbt de misselijkheid! Heb om 16:00 een afspraak bij de gynaecoloog dus als het goed is weer naar de uk kijken Ga het ook maar over het afvallen hebben tot nu toe al 8 kg en het wordt maar niet beter. Ze begon toen al over een opname in het ziekenhuis maar daar zit ik ook niet op te wachten. @Tori3&Sophy Kunnen jullie ng wachten met testen? @Mommie Nog heel even geduld meid, sterkte! @Hip Heb je al getest vandaag??
hej dames ik reageer straks op iedereen maar mijn ogen vallen dicht haha tijd voor een dutje! staat een foto van mijn test in het album..