Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ja, op mij kwam het inderdaad ook over als een zeurende patient die we vooral haar zin niet moeten geven :s.
    Ga daarom ook gewoon op eigen houtje beginnen. Heb veel slechte ervaringen met de gyn, dus ik ga absoluut naar een ander ziekenhuis tijdens een volgende zwangerschap!!

Sophy, wat een slecht nieuws zeg :( Echt heel erg vervelend voor je dat je nu weer zo lang moet wachten voor je verder kunt.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sophy neeeee dat meen je niet!!! serieus dat kan toch niet?? hadden ze van te voren wel es uit mogen leggen dat het protocol zo werkt bij hun en de wachtlijst ontzettend lang is...
    je gaat er toch vanuit dat als je in behandeling bent je gewoon door kan en bij de prof terecht kan binne niet al te lange tijd.
    snap best dat de wachtlijst voor nieuwe mensen lang is.
    maar dit vind ik niet normaal hoor! je bent al patient!
    moet je eigelijk nu alvast voor half december of zo een afspraak maken zodat je meteen door kan, mocht de volgende cryo niet lukken.
    al hoop ik natuurlijk voor je dat het dan meteen gaat lukken.
    ohh meid ik vind dit zo ontzettend rot voor je!
    ik hoop dat er een wonder gebeurt ofzo en je eerder een plekje krijgt!

hier toch nog alles gedaan vandaag, mijn vriend is de hele dag weg was net alleen ff uurtje thuis voor te eten dus die kon niks doen. normaal doet die zowiezo veel in het huishouden hoef ik niet eens te vragen gelukkig.
    en zeker nu ik zwanger ben behandeld die mij als een prinsesje haha.

acupunctuur ging niet door vandaag :( dochtertje van haar was ziek moest ze gaan halen bij het kdv. heb nu maandagmorgen.
    voel me vandaag wel echt zwanger dat scheelt weer, meteen veel minder onzeker.

maandag moet ik ook naar de arbo, ben echt nog niet van plan om te gaan werken het is echt kut op het werk heel veel stress.
    collega van mij was op bezoek geweest zondag en vertelde dat sinds ik ziek ben mijn baas mijn naam niet eens meer heeft genoemt.
    alsof ik nooit bestaan heb (10 jaar in dienst) heeft ook een nieuwe man aangenomen van 52 die nu de leiding heeft in de keuken (mijn functie) en heeft em niet aangenomen als zieke vervanging maar gewoon een jaarcontract gegeven.
    die man had nog nooit van mij gehoord!!
    verder gaat het gewoon heel slecht op het werk waardoor mijn baas ontzettend loopt te zeiken de hele tijd en er heel veel personeel weg is gegaan, maar krijgt geen nieuwe (is al het afgelopen jaar zo maar word nu dus steeds erger)
    de sfeer is gespannen iedereen is bang dat als die wat fout doet de baas ploft (was toen ik nog werkte ook, heeft een x toen ik zei dat ik iui had een glas tegen de muur kapot gegooid en een taart door de keuken heen)
    en doordat er veel te weinig personeel is moet je ook veel dingen doen die eigelijk niet tot je functie behoren.
    had ik ook al op het laatst toen ik nog werkte dat ik dubbel ingepland stond zeg maar, en in de keuken en in de bediening daar waar het het drukst was bezig zijn en zo de hele dag door wisselen. (waardoor er dus ook geen tijd is voor pauze of zo al is dat zowiezo schaars in de horeca)
    dus nee ik was nog niet vanplan om te gaan werken, denk dat ik na een week weer terug bij af ben.

straks na de bevalling tijd voor een nieuwe baan, wel jammer dat het zo moet heb er met heel veel plezier gewerkt altijd en opzich mis ik het werken en de collega's nu ook behoorlijk, maar ja.
    op die 5 weken dat ik thuis zit heeft mijn baas nog niks laten horen, helemaal niks! geen telefoontje geen kaartje of mailtje zelfs geen sms of zo met beterschap. helemaal niks!!

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Bedankt voor het medeleven dames. Ik dacht ook dat de wachttijd inging voor een volledige nieuwe poging; niet bij een cryo tp... anders had ik al eerder een afspraak gemaakt. Ben nog steeds verdrietig, dat wel. Het is gewoon erg druk.. net als in de NL zkh eigenlijk.. mss nemen ze gewoon teveel patienten aan en zo ben ik zelf ook binnengekomen toch :)

Heb net met manlief overlegd om morgen even de prof te mailen of ik info over de mail kan krijgen. We hebben al zoveel onderzoeken gedaan, m'n schildkliertje staat goed ingesteld, ik geloof dat het zo goed moet zijn, tenzij zij natuurlijk graag wil dat we toch langskomen. Dan zouden we graag de volgende cyclus (dus rond 1 sept) beginnen met de cryo poging en als die niet lukt, 14 nov intake voor poging 2 (kan ik die afspraak mooi laten staan).
    En anders... tja... we willen allemaal het liefst morgen een afspraak :) Soms is het niet anders...

Hip wat heb jij een rare baas! Weet hij al dat je weer zwanger bent (en dat hij dus niet van je af kan)? En dan ook nog tijdens je ziekte alvast een nieuw iemand een jaarcontract geven.. ik kan me indenken dat je er niet blij van wordt! Brrrr... goed dat je al hebt bedacht dat je het rustig aan moet doen en voorlopig nog even niet gaan werken hoor.. nu is het belangrijker dat je goed voor jezelf zorgt, geen stress en lekker je beebje laten groeien :)

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sophy wat knap dat je je zo snel weer hebt herpakt. ik hoop dat het gaat lukken en jullie een tp in sept krijgen! mijn duimen draaien overuren.

ik heb zowiezo een vastcontract dus mijn baas kan zowiezo niet van me af, ziek of zwanger dat maakt niks.
    ik ben ook de enige met een vast contract in het bedrijf dus ook wegens bezuinigingen of zo ben ik de laatste wat eruit zou gaan.
    mijn baas weet niet dat ik weer zwanger ben aangezien ik op het moment dus niet besta voor die vent kan die het ook niet weten.
    zal het wel doorgeven aan de arbo maandag en dan zien we wel verder.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hallo schatties :) Weten jullie al dat het weekend is en de zon schijnt :) Ik ga de dag beginnen met een mailtje aan de prof, wat ik stiekem nog best lastig vind om te schrijven (wil niet als zeurpiet overkomen maar wel heeeel graag m'n cryootje) en daarna lekker naar buiten.

Wat zouden jullie denken als we alvast een datum prikken voor onze date? In het kader van volle agenda's enzo.. lekker het weekend voor mijn afspraak.. zaterdag 10 of zondag 11 november?

Fijn weekend allemaal!

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He sophy dan kan ik niet helaas. x

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik heb nog niets in mijn agenda staan voor november, dus ik kan elk weekend wel! :)

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Haha ben ik extreem vroeg, heeft Hip al wat in haar agenda :p Weekend erop dan, 17 of 18?

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ja sorry dames maar ben een echte limburger he! opening van het carnavalsseizoen:D of jullie moeten allemaal naar het mooie limburg komen om een feestje te vieren haha
    dat weekend erna moet denk ik wel lukken.

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    ooohhh.. ik ben een echte randstadter.. geen idee wanneer carnaval uberhaupt is :p
    Ga je met je zwangere buik carnavallen?

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ik dacht dat carnaval altijd in februari was ... duidelijk ook verstand van, haha. Maar een dag in de weekend erop is wat mij betreft ook prima.
    Qasim kom jij ook? en Rozemarijke? En BB? ... vergeet ik nu nog iemand, mijn gevoel zegt ja ... hmm (nu al zwangerschapsvergeetachtigheid ;) haha, of ik ben dat altijd)

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties die nu lekker op vakantie is :)

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ff vlug.. succes Tori met testen zo, we gaan voor nu al twee streepjes :D

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zit bij de arbo in de wachtkamer dus niet veel tijd om te reageren..maar tori ik ben zo benieuwd!! :D

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Twee streepjes gezien vanochtend meiden! :)

Ondanks dat ik zat te klooien en niet veel hoefde te plassen was ie toch behoorlijk duidelijk. Ik zet 'm vanavond bij m'n foto's, dat wilde ik op de iPad doen maar dat werkte dus niet.

Nu weer aan het werk! bedankt voor jullie duimen, die hebben zeker geholpen!!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Whhhhaaaaa vet tori! gefeliciteerd! ben echt blij voor je. .
    benieuwd naar de test. x

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Even snel gespiekt maar Gefeliciteerd meid!!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wauw Tori :D Gefeliciteerd :D
    De pregnyl is al helemaal weg toch?

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ik had dus zaterdag de prof gemaild, vanmorgen vroeg gebeld door V.eerle (echt zo'n lieve Vlaamse naam ;)) dat de prof had gezegd dat ik natuurlijk eerder terecht kon. Dus nu eind augustus gesprek bij dr P en in sept m'n cryootje :D

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel lieverds!

Ja, de pregnyl ik zeker wel uit mn lichaam, dat is meer dan twee weken geleden en het was ook maar 1 spuit van 250. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het er nog in zit. Of zou het met Ovitrelle anders zijn? ;) misschien even google-en zo.
    Yeah Sophy, super dat je nu eerder kunt komen. Oooh, echt fijn!

De test staat nu bij mn profiel, is ie duidelijk genoeg voor op NOD?

Deel Deze Pagina