Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, wat een goed idee ... ja ik kan ook gewoon een uur of twee niet plassen/drinken (kan het nog prima ophouden, al moet ik wel vaker naar de wc al dan normaal) en dan testen. Ja, dat ga ik doen ; en dan in een potje :). Had er vanochtend ook een potje bij gepakt, maar toen was het al op!
    Ja, ga ik dat maar doen ; ik heb namelijk een mega dip en zie graag weer een positieve test.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Wow, Hip wat een GEWELDIG nieuws :D

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Even een tipje, spoel het potje alleen af met water :) Als je een sopje gebruikt, dan blijft er residu achter in het potje. Werd mij toen ook aangeraden.

En natuurlijk gefeliciteerd met je streepjes ;) Superfijn voor je!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zomerrr, hoe is het met jou? geen last meer van die nare overgeefmomenten?

McKenzie, ben je al begonnen met de utro?
    Thanks voor de tip :).

5. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nee, ik heb mijn eisprong nog niet gehad. Ik ben elke dag aan het testen, verwacht hem rond de 13e.

Ik las in het boek van dr. Beer dat hij aanraadt om te beginnen met progesteron binnen 48 uur na de ovulatie, dus ik start de dag na een positieve ovulatietest.

Mijn dokter en gyn willen er geen info over geven (lekker flauw) dus ik start maar met wat ik van jullie weet en uit het boek van dr. Beer. Heb trouwens wel een belafspraak met de 'herhaalde miskramen expert' maar dat is dus pas een week na mijn verwachte eisprong :x

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    McKenzie, beginnen 48 uur na ovulatie lijkt me prima.
    Toen ik het moest gebruiken in januari was dat vanaf de dag van de terugplaatsing (dat was 3 dagen na de eisprong).
    Nou, hopelijk komt je eisprong snel en is het ook deze keer meteen weer raak en helpt de utrogestan!

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    @Tori, tnx! Ik hoop ook op het beste :) Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

Nog even een algemene vraag over Utro. Ik wil starten met 3x100. Moet er dan zo ongeveer 8 uur tussen het inbrengen zitten omdat je een spiegel moet behouden? Dus bijvoorbeeld 1x100 om 07.00 uur, 1x100 om 15.00 uur en 1x100 om 23.00 uur?

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mc kenzie ik zou iets langer wachten na je test..als je positief test is je ei tussen de 24 en 48 ergens en als je te vroeg begint met utro is niet goed voor de eisprong.
    misschien kun je tempen en zodra die iets omhoog gaat beginnen..dan is je ei zeker geweest of anders 3 dagen na de positieve ovutest dan ben je ook nog optijd. succes meid!

tori succes met testen en die is iets donkerder dan maandag let maar op!

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Helaas nog steeds:(
    Sorry dat ik even wat minder reageer maar ben zo moeeeee.
    Vanaf maandag al 30 uur gewerkt terwijl ik me zo ongelooflijk k*t voel;)

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oooh Zomerrr, dat klinkt niet best ... zoveel werken is niet goed en terwijl je zwanger bent helemaal niet. kan me voorstellen dat je heel moe bent! Sterkte meid en hopelijk is dit vele werken van korte duur.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Zomer.. is het echt nodig met werken? Wel oppassen dat je niet te moe wordt, dat is helemaal niet nodig nu :) Sterkte!

Tori al opnieuw getest? Ik zou het ook in een potje of glaasje doen, dat is veel makkelijker.

Hip heeft drie streepjes op haar test :p

McKenzie inderdaad om de 8 uur is het best omdat de spiegel dan behouden blijft. Komt natuurlijk niet op een half uurtje aan, maar 7-15-23 is perfect! Ik dacht dat ze meestal aanraden vanaf 4-5 dagen na een positieve ovulatietest zodat je zeker weten een ei hebt.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori heb je al getest?

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip / Sophy, neeee nog niet getest ... vond het te lastig om 2 uur lang niets te drinken en ik durfde daarom niet zo goed (te bang dat de test juist minder duidelijk werd daardoor). Dus morgenvroeg ga ik het doen! En dan in een potje :D, dan kan het niet wéér mis gaan.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori ja snap ik wel, had ik met de MvM test ook, was echt bang dat de test lichter was doordat die vrouw pas 's avonds kwam en ik daardoor onzeker zou worden of die lichter was door dat het later is getest of doordat het hcg niet meer steeg.
    heb me daar de hele dag druk om gemaakt toen, maar zoals je ziet was het een mooie knaltest!

ik hoop dat die van jouw morgen ook knalt meid. morgen moet je ook bloedprikken toch? wanneer krijg je daar de uitslag van? en wanneer heb je dan echo?
    spannend allemaal he!

zomer niet meer doen dan je aan kunt he! de misselijkheid word ook erger als je veel doet, rust is in alle opzichten goed voor je nu, neem die ook!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, waarschijnlijk was het ook wel goed gegaan ... ik ben immers super zwanger!! haha..
    Maar goed, morgenvroeg is ie als het goed is nog weer donkerder dus nog beter voor m'n zelfvertrouwen :).
    Morgen bloedprikken en dan krijg ik 's middags de uitslag per telefoon.
    En als het HCG hoog genoeg is krijg ik een echo datum, dat zal eind deze maand zijn gok ik.
    Is het HCG niet hoog genoeg moet ik begin volgende week opnieuw komen bloedprikken.
    Maar dat laatste is echt het ergste wat er nu kan gebeuren, dus dat moet maar niet.
    Pfff, zo spannend!!! Ik kan het bijna niet aan, haha.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he tori hoe is het? ben benieuwd hoor!

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Kwam even snel spieken of er als nieuws was van Tori3:D

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ik ook benieuwd naar Tori's test en bloedprik :)

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, wat lief dat jullie zo benieuwd zijn!!
    Vanochtend opnieuw dezelfde test gebruikt maar er kwam niets in beeld, ook geen teststreep dus de test is gewoon niet goed en waarschijnlijk was ie dat gisteren ook al niet.
    En ik voelde me al k*t doordat ik vannacht wakker werd van een zeurderig gevoel (geen krampen maar wel pijnlijk) in m'n bm. Ik zat dus helemaal in de stress en kon wel janken.

Heb vanochtend bloed geprikt, de prikdame was superaardig en heeft me gerust gesteld en ze belt me als tweede zodra de uitslag er is. Dat is ergens tussen half 2 en half 4.
    Nog even geduld dus!

Ik voel me behoorlijk zwanger dus ik zou wel raar op kijken als het hcg niet hoog genoeg is.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori nog ff spannend dus.
    ik ken dat dat irri zeurderige gevoel, waardoor je helemaal onzeker word. ik vraag me dan ook meteen af of ik mijn borsten nog wel genoeg voel en of ik wel moe genoeg ben en juist op zo'n moment ben ik natuurlijk niet misselijk, waardoor ik me steeds meer zorgen maak!

ik heb het nog steeds geregeld dat gevoel helemaal onderin mijn buik en trekt ook door naar mijn rug en soms door mijn hele buik heen, kan er steeds beter mee omgaan.
    volgensmij heb ik het ook erger als ik meer last heb van mijn darmen, want die doen tegenwoordig precies waar ze zelf zin in hebben geloof ik..dan dagen niks en dan 4x in een nacht(waarom 's nachts geen idee haha)

zolang je je zwanger voelt zal het wel goed zijn. maar snap je onzekerheid! hopelijk vliegen de 12 weken om en voelen we ons dan wat zekerder.

ik hou het topic in de gaten ben benieuwd!

Deel Deze Pagina