Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Tori toch spannend.. ik blijf checken voor je HCG niveau!
    En wat een gezeik met die etos testen :(

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oooh meiden ik ben zó opgelucht ...
    Ben net terug gebeld en mijn hcg gehalte was mega hoog ... 945!!! De kans dat het nu goed gaat is 90% :D
    Oooh wat ben ik blij zeg!
    En de eerste echo is op de verjaardag van m'n vriendje 29/8

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Tori :D

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd Tori, poeh hee dat was wel spannend met die malle test.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wow tori mooi man!! ik heb nog nooit bloed geprikt op hcg dus de waardes zeggen mme niks, maar het klinkt geweldig! gefeliciteerd meid! volop genieten nu meid
    en wat leuk voor je vriend een echo op zijn verjaardag!

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Super Tori :D

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Gefeliciteerd:D

8. Lientje1976

10 jul 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hallo Dames

ik lees al een tijdje met jullie mee. misschien dan jullie mij een antwoordt kunnen geven.

na 4 miskramen en 1 bbz. ben ik opnieuw zwanger met iui en gebruik vanaf de iui Utrogestan. nu zijn mij zwangerschapskwaaltje zeer wisselend. de ene dag voel ik me borsten en ben ik misselijk en moe. de andere dag voel ik bijna niks. ook heb ik in het begin voor last gehad van lage rugpijn. dat is nu ook een stuk minder.

ben een beetje bang dat het nu toch weer mis is.

Groetjes Lientje

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Lientje het is normaal om wisselende kwaaltjes te hebben. Als je een dagje geen zere borsten hebt, kan dat geen kwaad zeg maar :) Pas als alle sympt8men wegblijven, meerdere dagen, zou ik wat zorgen hebben. Ik neem aan dat je wel een vroege echo mag rond de 6w?

10. Lientje1976

10 jul 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Brabant
    dankje voor je antwoord.

ik heb aanstaande dinsdag 14 aug me eerste echo. vind het zo spannend. en ben o zo bang. hoop zo dat het nu goed gaat.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ja logisch toch Lientje.. wat ik eerder deze week ook al tegen Tori zei, een onbezorgde zwsc is voor ons niet meer gegeven.. dus blijft het spannend en eng, maar hopelijk deze keer met goede afloop :)
    Volgende week is 5w5d ofzo.. je weet dat er dan wrs nog geen hartje is omdat het nog zo vroeg is he :)

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Lientje, denk dat je je daar niet te druk om moet maken ; wat Sophy zegt : als het echt meerdere dagen is dat het weg is dan kan het een slecht teken zijn maar na 1 dag zeker nog niet. Ik heb het ook af en toe en ben mega zwanger...
    Dat is het voordeel als je in een zh loopt waar ze je hcg meten via het bloed (of hebben ze dat bij jou ook gedaan?). Dan weet je meer waar je aan toe bent zonder dat ze al een echo hebben gedaan. Tuurlijk kan het bij mij ook nog fout gaan, maar de kans met een hcg van 945 op dag 12 na tp (bij dag 5 embryo), is zeer klein.
    Maar jij hebt volgende week gewoon een mooie echo en ik de week daarop ook! Ik duim voor je! Wel fijn dat je al snel voor een echo mag (zo'n 6 weken ben je dan toch?).

Hier soms vlagen met mega pijnlijke tepels ... en na het eten of drinken van zuur (sapje gehad) voelt het alsof het weer omhoog komt. Maar ik heb het allemaal binnen gehouden gelukkig :D.

Heb me gisteren ook al aangemeld voor MvM, woensdag komt er een dame daarvan langs en gaat ze testen en dan mag ik vast al snel beginnen! Vind het zo fijn om wat voor de mede mmm dames te kunnen doen nu het eindelijk gelukt is bij ons.

Nog even op m'n werk en dan zo naar huis, ben er klaar mee voor deze week! Lekker weekend.

Wens jullie alleen een heel fijn en zonnig weekend :). xxx

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier zijn de kwaaltjes ook echt wisselend hoor is normaal,, maar als ze een stuk minder zijn word ik ook meteen onzeker.
    denk dat het ook wel zo blijft zeker tot 12 weken.

en tussendoor als ik "lekker" misselijk en moe ben en mijn borsten bijna uitelkaar spatten dan geniet ik volop:D

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, heb mij ook meteen aangemeld bij MvM gisteren. Ben vandaag gebeld en ze komt woensdag langs. Moet dan 's morgens in een potje plassen en dat gaat ze dan aan het eind van de middag gebruiken voor de test. Ben jij al begonnen? En moet je het inleveren of halen ze het op?

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He tori ik ben idd al begonnen met MvM kon zowiezo eerder beginnen omdat mijn hcg zo hoog was.
    moet jij 's morgens al plassen? ik had dat toen gevraagd en die vrouw zei dat ik gewoon kon plassen als ze er is of net van te voren. je produceerd de hele dag hcg.
    moet je je plas dan in de koelkast bewaren?
    bij mij komen ze de flessen ophalen, hier is dat op woensdag.

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Lientje

Ik snap je onzekerheid maar het zegt helemaal niks als je een dag niet misselijk bent geweest.
    Hoop dat je volgende week een mooie echo hebt!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zomerr al 16 weken vandaag gefeliciteerd!! hoe voel je je? ga je eigelijk eebn geslachtsbepalende echo doen of niet? en ga je het ook vertellen?
    heb je zelf al een gevoel wat het word of niet?

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, omdat ik wel erg vroeg ben met aanmelden denk ik dat ze liever toch ochtend urine heeft ; ook omdat je ochtend urine op moet vangen, des te beter klopt het met wat je gaat inleveren.
    Nee, hoef het niet te koelen... wat jij nu in de flessen doet hoeft toch ook niet gekoeld (wat een gedoe anders)?!
    Lekker dat ze het op komen halen, ben benieuwd hoe dat hier is.
    Zal het woensdag horen.

Ook zo'n lekker idee om woensdag nog even weer te zien hoe het met het hcg staat. :D
    Heb net even het toilet boven schoongemaakt en wat gedweild en ben nu gewoon meteen uitgeput, heel apart! Heb ik normaal niet.

Zomerrr, 16 weken idd alweer ; ga je ons vertellen wat het is mocht je een geslachtsbepalende echo doen?

Sophy, hoe is het met jou? Hopelijk vind je het niet té vervelend al dat zwangerschapsgekletst.. het is ook zo nieuw voor me ; en kan het nog steeds maar moeilijk geloven dat het nu echt gaat gebeuren. Wanneer heb je nu nog maar het gesprek, al snel toch?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoezo tori dat je ochtendurine moet opvangen? je moet de urine van de hele dag opvangen in de flessen.
    in die flessen zit een conserveringsmiddel zodat de urine goed blijft of iets.
    als je voor blaasontsteking of zo je urine naar de dokter brenvt maar je kan niet meteen na het plassen komen zeggen ze dat je het in de koelkast moet bewaren vandaar dat ik dat vroeg.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik heb dat trouwens ook dat ik veel sneller uitgeput ben en krijg vaak ook buik en rugpijn aals ik vanalles heb gedaan.
    Ik heb ook het idee dat ik sneller buitenadem ben.

Deel Deze Pagina