Oke, dat stelt me dan wel gerust. Ik heb het nu ook net weer. Kan me nu nog niet voorstellen dat het went! Ben jij er ook wel es wakker van geworden? Oh en dan beginnen die tepels nu ook meer te prikken, whaaa. Achja als het erbij hoort heb ik het er ook zeker voor over hoor!
Hoi meiden, Ik heb met veel pijn en moeite de bloedtest voor elkaar gekregen (natuurlijk moest er bij gezegd worden dat dit voor één keer was en dat ik het voortaan met de gyn moet regelen, die mij dus niet steunt in het progesteron verhaal) maar er was een spoedgeval tussen gekomen waardoor de huisarts de waardes niet heeft kunnen bekijken. En de assistente wilde de waarde niet zelf doorgeven voordat de ha er naar had gekeken. Dus nu kan ik morgen pas weer bellen. Rare is wel dat ik nu net weer een positieve ovulatietest had (beide keren een digitale van CB) dus ik snap er echt niets meer van. Die uitslag zal dus wel negatief zijn morgen.:x Ik ga nu ook elke ochtend na het wakker worden temperaturen om te zien of ik daar iets aan kan zien. Ik wil het nu zo graag goed doen dat het er eigenlijk alleen maar ingewikkelder op wordt
Tja, dat twijfelen voor een echo gaat denk ik nooit meer over. Wel spannend hoor, je gaat weer lekker naar je kleintjes kijken!!
Ik word zowiezo elke nacht 1 of 2x wakker soms heb ik dan die ongi pijn maar weet niet of ik daardoor wakker word. slaap en droom erg onrustig. ik ga dan vaak ook ff naar de wc, maar hoef meestal niet en na het plassen iz de buikpijn vaak ff wat heftiger. maar zakt snel naar normaal zeg maar. als het niet langer dan gemiddeld aanhoud en niet erger is als normaal dan vind ik het niet meer eng gelukkig. de eerste 2 weken vond ik het verschrikkelijk duurde soms ook echt uren en met vlagen wel de hele dag. Heb hier ook vaker getypt dat ik me dan veel zorgen maakte. Als het elke dag of geregeld terug komt je nog gewoon kwaaltjes hebt en je trsten donkerder worden of je een mooie echo krijgt dan weet je dat het er wel bij zal horen, maar je hebt ff tijd nodig om eraan te wennen(tenminste ik) ben benieuwd naar je MvM test woensdag die gaat zeler knallen! echt ff een boost als je zo'n mooie test krijgt!!
McKenzie, wat n gedoe zeg. Hopelijk is temperaturen een uitkomst voor je. Ik heb het ook gedaan voordat ik met IUI mocht beginnen. Je kunt er een mooi schemaatje voor downloaden. Hip, ik denk wel dat ik hetzelfde heb als jij... Straks ook nog twins haha. Ik word niet snel wakker snachts maar hier dus wel van. Die rugpijn heb ik bijna constant, maar is wel te doen. Herinner me inderdaad je onzekerheid, maar wist ff niet meer precies waardoor het kwam. Verder genoeg kwaaltjes dus denk dat t wel goed zit. Ik zal de test uploaden , kan je kijken hoe ie knalt! Boost kan ik wel gebruiken, dus kom maar op MvM mevrouw met de test. Sophy, waneer ga je op vakantie? Dat zal je zeker goed doen! Knuffel Nu is het tijd voor mn bedje, welterusten allemaal!
Mijn progesteron waarde was maar 0,6 dus ik heb nog geen eisprong gehad. Best vervelend dat die ovulatietesten dus in mijn geval niet genoeg zijn, het zou zo'n handig hulpmiddel kunnen zijn. Ik blijf toch maar door testen in combinatie met temperaturen en dan maar gewoon flink klussen rondom elke positieve test.
Mc kenzie mss een stomme vraag, maar je weet dat een ovutest alleen positief is als de test streep net zo donker of zelfs donkerder is dan de controlestreep Je kan namelijk wel vaker in je cyclus een lichte streep krijgen, maar die telt niet. ik heb net echo gehad, alletwee de hartjes klopten, maar het rechtse beebje lag achter in groei. dit hoeft niks te betekenen, maar er is ook een kansje dat het niet meer groeit en verdwijnt. een vanishing twin heet dat. dus toch weer ff spannend nu. volgende week heb ik weer een echo. ik plaats straks de foto's in mijn album ga nu ff slapen ben moe.
Hip, wat spannend blijft het nog bij jou zeg ... maar wel fijn dat beide hartjes klopten! Ik duim ervoor dat die rechter gewoon blijft groeien ookal is ie nu wat kleiner. Ben benieuwd naar de foto's, ik spiek later weer! Ga jij maar eerst ff lekker slapen.
Hip, ik gebruik digitale testen van CB waarbij je of een rondje of een smiley krijgt. Juist zodat ik me niet vergis in streepjes Wat een goed nieuws van de goede echo zeg! Ik hoop dat de tweede beeb zich ook goed blijft vasthouden!!
ik heb de foto's in mijn album gezet. mckenzie wat raar dat die dan vals positief aangeeft zeg.. normaal begin je met tempraturen op de eerste dag van de cyclus dan krijg je een duidelijk beeld. dus verwacht er deze ronde niet te veel van. ik zou wel es aan je gyn vragen hoe het kan dat je steeds een positieve eisprong hebt, is toch raar hoor. je hoeft verder niks van de utro te zeggen, maar gewoon dat je een paar x in de maand een posi ovutest hebt en omdat je dat raar vind bloed hebt laten prikken en je dus nog steeds geen eisprong hebt gehad. ik maak me toch wel wat zorgen over dat het rechtse vruchtje kleiner is dan de linkse..ik hoop maar dat alles goed komt. niks kan normaal gaan bij ons!! ik dacht dat een zwangerschap na 2 mk wel spannend genoeg was en zeker een tweeling zwangerschap, maar neehoor de spanning moet weer opgevoerd worden.
dag dames vandaag de eerste echo gehad. het is gelukkig geen bbz. je zag het vruchtje goed zitten. volgende week woensdag opnieuw een echo. wordt weerr een spannende week. @hip. Fijn dat je de hartjes heb zien kloppen. hoop voor je dat ze allebij redden. lees met jullie mee knuffff Lientje
McKenzie, misschien voor volgende cyclus even laten monitoren, met echo's of met bloedprik. Het is niet normaal als je steeds LHpiek meet, ik vraag me ook af wat dat doet met de groei van je eitjes en daarna met de echte eisprong. Lientje wat fijn dat de echo goed was! Op naar de volgende! Hip wat leuk om de echo van beide kanten te zien. Ik heb wel eens gehoord dat iets van 40-50% van de zwangerschappen als tweeling begint en dat het merendeel dus eindigt in een vanishing twin. Dat heb je niet zo door als je "normaal" zwanger wordt, maar met de vroege echo's ivm mmm of hhmk zie je het opeens vaker. Maaaaaaarrrr, bij jou wordt het gewoon een mooie tweeling Zo vroeg in de zwsc kan natuurlijk een meting van een mm afwijkend al meteen een week verschil opleveren... het komt hopelijk met beide goed! Tori lekker met kwaaltjes. Het voelt vast ook als meer zekerheid Op naar de MvM mevrouw morgen! Hier net berichtje van Gent dat de cryo uit de ICSI poel komt. Wel grappig dat IVF en ICSI bij ons hetzelfde bevruchtingspercentage en hetzelfde percentage "die het haalt tot dag5" heeft.. dan maakt de behandeling dus feitelijk niet uit en kunnen we de volgende (welke volgende, ik word gewoon zwanger van onze cryo ) alleen IVF doen.
Lientje, super dat het vruchtje op de juiste plek zat, dat moet een verademing zijn. Zeker een spannende week, maar dat gaat nu goed komen! Volgende week een kloppend hartje . Hip, leuk om te zien een foto van twins . Kan me voorstellen dat je nu een beetje paniek hebt ... zou ik ook hebben ; maar ze hebben allebei al een kloppend hartje dus dat moet gewoon goed gaan! Misschien is die ene wel langzamer gaan delen en later in gaan nestellen. Sterkte met wachten en voor nu een dikke hug! Sophy, fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit . Tenminste dat maak ik op uit hoe je schrijft. Super dat de volgende tp een icsi cryo is. Als ie straks ontdooit moet ie maar flink gaan doordelen en dat je 'm als een mooie Morula of Blasto terug geplaatst kunt krijgen. Ik hoop het zó!!! Ook een dikke hug voor jou! Yes, morgen de MvM mevrouw . Ga ik nu ff een foto van m'n buik (waar je nog niet veel aan ziet, alleen de onderbuik is wat opgezet en voelt wat flubby) uploaden.
Darmenbuikje En toch ziet het er al uit als een babybobbel Leuk Tori! En ja wat beter in mn vel. Het moet ook maar, beter dat ik niet blijf treuren.. dat voegt niet zoveel toe. Volgende week lekker weer naar gent en horen wat ze kunnen doen voor me.
@Hip Dat allebei de hartjes klopten is een goed teken en met een tweeling kan er verschil in groei zitten toch? Misschien heeft ze verkeerd gemeten wat al snel een paar dagen zo in het begin uitmaakt. Ik had de bandenpijn in het begin ook best wel erg toen een paaar weken nergens last van gehad en nu komt het weer. @Tori3 Vandaag komt MvM bij je langs toch? Hoop dat je een super knal test hebt!! Wat een schattig buikje! @Lientje Gefeliciteerd! Succes met wachten. @Sophy Wat fijn dat je al wat beter in je vel zit. Ik kan me haast niet voorstellen hoe verdrietig/boos of wanhopig je je gevoeld moet hebben. Hoop dat volgende week het gesprek goed verloopt en dat het snel september mag zijn.
Hier voel ik me nog steeds niet goed nog steeds vaak overgeven en ik wordt knetter gek van iedereen die zegt dat mijn buik totaal nog niet te zien is. Daar wordt ik ''gelukkig'' nog onzekerder van. *Klaagmodus uit* Ik waardeer het nog steeds dat ik zwanger mag zijn hoor maar soms is het allemaal even te veel
Sophy gelukkig voel je je weer wat beter. en al bijna weer naar gent..eindelijk gebeurt er weer iets!! tori ik had je blogs gelezen, leuk geschreven en erg herkenbaar! zomer echt balen dat je nog steeds zo ziek bent. heb je medijnen of iets? heeft de verlos je nog niet aangeraden om het rustigeraan de doen? zoveel overgeven vergt ook veel van je lichaam en rust kan ook helpen tegen de misselijkheid. het verschil tussen de vruchtjes is heel duidelijk gezien kijk maar in mijn fotoalbum..eentje is van het linkse beebje en een van het rechtse en dan zie je heel goed het verschil. ik maak me toch wel zorgen hoor, heb ook het idee dan mijn kwaaltjes wat minder zijn. hoop dat het snel dinsdag is.
Jeetje Zomer wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt en zoveel moet overgeven. Kan me voorstellen dat je buikje nog niet zichtbaar is omdat je bent afgevallen.. toch? Hopelijk voel je je snel weer beter en komt je buikje ook mooi naar voren Hip anders morgen nog een echo vragen omdat je je zorgen maakt? Het verandert niet veel aan de groei van de beebjes, maar misschien voor jezelf toch een geruststelling Tori vanavond MvM, succes en veel plezier en op naar die knaltest!
Tori veel plezier vanavond met MvM!! wel de test posten he! sophy ik heb dinsdag alweer een echo dus dat is alweer best wel snel. ik heb ook geen stress of zo, maak me alleen een beetje zorgen, maar dat is logisch denk ik.
Hip, ze is al langs geweest De test heb ik net gepost, zie het mapje test na cryo tp . Hip, leuk dat je m'n blogs hebt gelezen en het leuk geschreven vindt! Hopelijk gaan de dagen snel en is het zo dinsdag en kun je hopelijk zien dat het met beide nog helemaal goed is. Ik duim ervoor! Sophy, dankje!! check m'n test , hij is nog steeds super dus ik ben weer gerustgesteld. Nu het wachten op de eerste echo, nog precies 2 weken te gaan. Heb van MvM een boek gekregen 'paaseitjes zoeken in het AMC', die ga ik van 't weekend maar even lezen. Kan volgende week vrijdag beginnen en dan gaat het door tot 2 november (best lang, maar ik doe het gewoon! of je je plas nou in de wc doet of in een kan, maakt toch niet uit). En dan ga ik 2 november lekker naar Madrid met een vriendin.