Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy veel succes vandaag!!

betties wonen jullie een uur rijden van het zkh af? want als je binnen een uur daar bent kan je mannetje zijn ding ook thuis doen.
    succes alvast met iuien...

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Haha nou idd! Aan de inspanningen en moeite die we er voor doen zal het in elk geval niet liggen!

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sophy, succes vandaag!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sophy, denk aan je en wens je ook succes vandaag!

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Sophy

Heel veel succes vandaag!

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Zomer, we wonen op een minuut of 20 afstand van het zkh. Maar de eerste keer moet het in het zkh, tsja... Daarna kun je anders afspreken inderdaad. Dus hij moet er maar gewoon aan geloven. We lachen er wel om. Heb hem net een foto gestuurd van de enorme doos eieren die ik gekocht heb, haha. Voor zijn 'training'...

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Bedankt meiden!!
    Net weer terug. Volgende ronde.. vanaf volgende week dus.. mogen we voor de cryo gaan. Eerst mn bmm en bmhals oprekken onder narcose. Ze wilde me zo min mogelijk stress en pijn bezorgen dus onder narcose en vind ik ook fijn. Een paar dagen later is dan de tp :) Vol goede moed dus :)

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zoow dat gaat snel sophy en wat fijn dat het oprekken onder narcose kan. nog ff en je bent ook zwanger!!

iemand van jullie one born every minute gezien? was er woensdag op geloof ik, ik had het opgenomen en net gekeken.
    wat een verschrikkelijke vent was dat zeg, van die eerste vrouw! zat me hier helemaal op te vreten.

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ja dat gaat zeker snel. Ben het wachten ook echt beu, zeker nu we geen spontane kansen meer hebben. En heerlijk dat het met een narcose mag, dan ben ik verder ook niet meer bang en kan ik me lekker focussen op de tp :)

One born every minute? Blijkbaar gaat het over zwangere vrouwen of kleine babies? Niet teveel opwinden over alle gekken die deze wereld kent hoor :D

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Betties, goed bezig met die eieren :). Op zich is het opwekken in het zh ook het beste, des te korter het onderweg is naar het lab des te beter. Ik ging altijd met m'n vriendje mee en hielp 'm een beetje. Alles voor het beste resultaat, hihi.

Sophy, super dat je de komende ronde al door mag voor een cryo en dat dat volgende week al begint! Wel ff doorbijten nog met dat oprekken, maar onder narcose moet dat prima te doen zijn. Denk maar aan de tp van je topper cryo. Oooh, deze keer is het bij jou ook raak hoor!!

Hip, nee niet gezien 'one born every minute'. Maar had me er zeker ook geïrriteerd door gevoeld, haha.

Betties/Mckenzie, jullie eerstvolgende poging gaat 'm ook worden hoor!! Ik duim!!

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy, waar is dat oprekken voor dan? Ik heb even ergens niet opgelet denk ik.... Wow en dan volgende week alweer. Dan gaan wij een beetje gelijk oplopen deze poging! Nou hup, wij samen met mckenzie aansluiten bij de rest!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik blijk een extreem smalle bmm en bmhals te hebben. Voor de tp gaan ze met een katheter naar binnen en dan komt het slangetje met m'n embryo. Alleen die katheter past niet :( Heb daar de vorige keer 50min in de stoel gelegen en ze hebben iets van 8-9 katheters gebruikt en het gaat gewoon niet.. lekker eigenwijs lijfie heb ik toch :D Uiteindelijk alleen met het slangetje gedaan maar dat is toch een tweede keus en we weten niet zeker of dat wel "echt goed" gaat. Dus nu gaan ze eerst alles oprekken en daarna gaat de tp ook makkelijker :)
    En stiekem dacht ik nog hmm als ik straks moet bevallen, gaat het dan vast ook iets makkelijker, het scheelt gewoon een stukje :D

En ja wij gaan ons zeker aansluiten bij de andere zwangere dames!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, de cryo denkt straks 'zo ik ga mooi naar binnen, hier kan ik wel blijven, want als baby kan ik straks ook weer goed uit'.

@all, jullie gaan ons volgen hoor!! met z'n allen zwanger in november voor de date!

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Sophy

Daardoor lukt al helemaal je poging!
    Je gelooft er toch nog wel in?

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig reageer maar ben super druk met de bruiloft en we zijn ook aan het verbouwen.
    Fijn zo vakantie....

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Zo bij vlagen.. vandaag weer een soort depri, komt ook een beetje door Juul's verhaal en de bange gedachte dat het mij ook zo zou kunnen vergaan, dat je helemaal geen garantie hebt dat hard proberen ook echt beloond gaat worden met een kindje.
    Waarschijnlijk morgen weer beter :) Vind het wel een fijn idee dat ze het op gaan rekken en dat ik vermoed dat met die katheter de tp beter gaat en dus meer kans dat de emmie op de goede plek terecht komt. Zo lekker in een gespreid bedje, mama is er helemaal klaar voor :)
    Ik wil gewoon een baby....

Zomer dus je trouwt met 23 weken ofzo, dan heb je al een mooi buikje :) Laat je tegen die tijd foto's zien? Lijkt me leuk.. en dan nog op huwelijksreis of sparen voor de babyuitzet?

Ik zag trouwens op fb dat Betty is gestopt met roken en traint voor de marathon. Denk dus niet zwanger (marathon en misselijk lijkt me geen goede combi)... en bewust even afstand.. ofzo..

Hoe is het met de rest? Hip mag dinsdag weer voor de echo neem ik aan en Tori dan woensdag toch? Wat heb je trouwens voor je vriend's verjaardag nog gekocht?

Fijne zondag met deze heerlijke regen :p

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, ja wat een regen he ; goede reden om lekker binnen te blijven. Vind ik niet heel erg. Yep, woensdag echo ... en nee nog niets gekocht voor hem ... ik heb wel naar het boek gekeken, maar nog niet de knoop doorgehakt om dat dan te geven. Vind het ook zo lastig, hij heeft ook zo'n dure smaak qua kado's en alles wat betaalbaar is koopt ie altijd zelf al. Denk dat we toch maar lekker uit eten moeten gaan hier in het dorp.
    Oké Betty is dus ff pauze aan het nemen, misschien ook wel verstandig (dat stoppen met roken in ieder geval!).

Zomerrr, straks met een mooi buikje dus in een trouwjurk. Veel plezier met de voorbereidingen. Kan me voorstellen dat je zin in vakantie hebt ; ik ben nu nog geen 7 weken maar ik zou heel graag vakantie willen!

Sophy, gelukkig is het bij iedereen anders dus bij jou kan het helemaal goed komen de eerstvolgende poging. Ik heb er een goed gevoel over, hopelijk jij ook snel weer.

Hip, hoe voel jij je nu? Zag je foto op de april buiken topic, zag er goed uit! Hier nog steeds geen verschil te zien, maar goed loop ook wel een paar weekjes achter jou natuurlijk. M'n spijkerbroek dicht gaat niet meer, dat voelt niet fijn omdat dat écht te strak zit.

Ik ga even een soepje eten! fijne zondag meiden xxx

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Sophy

We hebben een week geleden toch maar besloten om nog te trouwen voordat de baby is geboren en aangezien ik niet hoogzwanger wil trouwen moeten/hebben we alles in een snel trein vaart geregeld.
    We gaan niet op huwelijksreis maar besloten dat we volgend jaar augustus/september heel uitgebreid op vakantie gaan aangezien die misselijkheid nog steeds niet over is en ik me nog steeds niet top voel heb ik er niet zo'n behoefte aan op dit moment.

Het gaat jouw ook lukken meid! Ik ga niet zeggen dat zolang je positief denkt dat alles goed komt want heel eerlijk gezegd werd ik daar zelf altijd helemaal achterlijk van :p

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    gewoon ff een dikke digitale knuffel aan sophy!

19. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb niet alle 130 blz gelezen, maar heb wel een klein beeld gekregen dat jullie op eigen houtje utrogestan zijn gaan gebruiken?
    Nou heb ik 2x 2 bollen van 100 voorgeschreven gekregen ivm ICSI. (Vaginaal inbrengen)
    Nou denk ik dat dit te weinig is. Had voorheen in mijn eigen cyclus altijd een week na de eisprong al bloedverlies waar de doktoren nooit iets mee hebben gedaan. Nu lees ik dat utrogestan daar ook tegen helpt.

Nu wil ik zelf overdag nog 1 bol gaan gebruiken.

Zouden jullie willen reageren in het volgende topic? :
    http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/381082-utrogestan.html

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    B3dankt lieve meiden :) Ik heb gewoon regelmatig een dipje, ach tis ook niet raar na al die tijd dus ik laat het maar en morgen vast weer een betere dag toch. Nog een paar dagen tot ik ogs ben en dan begint onze poging :)

Zomer dan heb je echt maar een paar weken om alles te regelen. Heb je een mooie positietrouwjurk en wel een feest enzo of doen jullie iets kleins? Wel heel mooi trouwen met zn drietjes :) wordt je misselijkheid wel minder nu?

Tori lekker uit eten is altijd goed toch :D Eerst mooi je echo en dan zwuimelen over jullie prachtbeeb met een nonalco cocktail ;)

Dank voor de knuffels

Deel Deze Pagina