Vraagje, ik heb echt zoveel last van afscheiding ... 't is net of ik utro gebruik wat er allemaal weer uit komt!! Hip, is dat bij jou ook zo? Of weet iemand van jullie of dit normaal is?
Tori het is heel normaal om veel afscheiding te hebben. Wel dat het volgens mij doorzichtig is (terwijl het met utro van die wittige prut is). Dacht dat veel vrouwen daarom ook inlegkruisjes gebruiken tijdens de zwsc. Normaal dus, geen zorgen
bedankt voor je reactie Sophy. Het is wel iets doorzichtig ... maar vind het ook gelig. Jakkie, ik word misselijk als ik er aan denk haha. Maar goed, heb vandaag weer last van misselijkheid heb ook weer te weinig kunnen eten. Maak straks een ovenpasta, hopelijk gaat dat er goed in. Moet maar even extra inlegkruisjes in slaan zodra ze in de aanbieding zijn.
betties nee dat is bij mij niet geprikt, wel een week na het ei en dat was goed, maar tijdens de zwangerschap niet. dan had ik nog een x zwanger moeten worden zonder utro en dan steeds bloedprikken hoe de waardes zijn. zonde om nog een mk te riskeren vind ik. tori ik heb dat ook, niet elke dag evenveel, maar wel vaak. toen ik met de utro stopte vond ik het ook zo raar dat dagen erna nog terug kwam, maar dat is dus gewoon afscheiding hihihi hier weer terug van babydump en babypark. lekker rondgekeken en niks gekocht. vond babypark wel erg duur over het algemeen. wel leuk om lekker rond te snuffelen en ideetjes op te doen. betties succes alvast bij de ha, hopelijk wil die je laten prikken, slik je nu nog steeds b12? geen idee hoelang dat in je bloed blijft als je het slikt.
Betties wat balen nou toch van die witte test. Nog geen bloed geeft nog steeds moed.. maar ik ben ook voorstander van intuitie helaas.. Wel vreselijk jammer na de positieve berichten van het weekend, ik dacht echt dat het hem was voor je! Je zou ook kunnen vragen om volgende ronde de ovulatie met pregnyl (nou ja, ovitrelle) op te wekken. Dat geeft ook een innestelingsboost En daarna utro. Voor de B12 geldt volgens mij dat pilletjes niet zoveel toevoegen. Als je tekort hebt, krijg je injecties. Als je zelf wilt verbeteren, hebben ze dacht ik bij de Tuinen een vloeibare variant die ook helpt. Misschien lekker nog een stukje overgebleven verjaardagstaart voor een goed gevoel? Hip wahh de babydump, hoe was het? Orienteren op het kamertje of ook voor andere spulletjes? Kan me voorstellen oh wat leuk oh wat leuk en voor je het weet heb je al een hele tas vol Morgen eerste fm, CD12, nog geen ei te bekennen dus vermoed dat ik rond de 12mm zit. Spannend. En gezeik met die stomme verzekering die nu wel toestemming voor de cryo hebben gegeven, maar het oprekfestijn over het hoofd hebben gezien. Hoop nu vóór volgende week ook daar uitslag (lees: toestemming) voor te hebben.. straks moet ik het zelf betalen Nou ja, we hopen het beste.
Utro trouwens.. dat is moeilijk prikken. Meestal prikken ze wel rond CD21 in het ofo om te kijken of je überhaupt progesteron aanmaakt. Daarna kan je pas in een zwsc zien of het voldoende is en er is een grote range waarin het nog kan vallen. Het gaat er dan om dat je binnen de reeks valt EN dat je voldoende stijgt van week tot week. Als niet, dan is het vaak al te laat.. daarom wordt het (in Gent) "preventief" gegeven, baat het niet dan schaadt het niet
Ja idd dat zei mijn fa ook. het lijkt erop dat je progesteron daalt dus gewoon utro gekregen, prikken kan alleen als je geen utro gebruikt en is vaak ook nog duurder steeds prikken. en idd je bent vaak te laat als ze een daling spotten. hebben biks gekocht kleertjes vind ik gericht leuk dus tja nog ff wachten.
Perongeluk verzonden.. kamertje willen we van ikea heb ik 2 mooie gezien en niet zo belachelijk duur. wel leuk om te kijken voor de aankleding bij de babydump... voornamelijk gekeken bij de wagens...jezus wat veel! hoe moet je daar uit kiezen hahaha... wel staan te zwijmelen bij de kleertjes hoor! zo leuk en zo klein! sophy ik hoop dat je nog optijd goed nieuws krijgt van de zorgverzekering! en veel plezier bij de fm morgen ( ik vond het altijd wel leuk om mijn eitjes te zien groeien en het bm slijmvlies enzo)(moet ergens van genieten als je nog geen baby op de echo ziet hihi)
Bij de babydump hebben ze aanbiedingen vanaf januari t/m mei en dan worden de kamertjes steeds iets goedkoper Zitten ook altijd wagens en maxi cosi's enzo bij dus ik zou gewoon even wachten.. dan is het met de bekleding/kleurstelling van aflopen jaar (dan ben je niet meer hip ). Voor de wagens hebben ze meestal zo'n parcours toch? Dat je even proef kan rijden zeg maar Lijkt me heerlijk zo zwijmelend bij de kleertjes Hip.. nog even en je kunt gericht zoeken
En op naar het zkh maar weer! Ik vind de echo ook altijd wel leuk.. en een soort geruststellend om zelf te kunnen zien dat het goed gaat daarbinnen.. maar ja, wel tijd dat die grote holle zwarte vlek gevuld wordt
Sophy sterkte! En stalk de verzekering voor toestemming! Hier begint de buikpijn en de eerste spotting, einde poging 1. Crap! Nou ja, vol goede moed ( en een voorraad utro) naar ronde 2. Hadden jullie tussendoor steeds afspraken in het ziekenhuis? In principe zie ik helemaal nooit iemand. Hou zelf eisprong bij met ovutesten en dan hop voor de behandeling. Geen tussendoor gesprekje ofzo. Zal ik zelf een afspraak maken? Manlief is niet zon voorstander van mijn eigen geexperimenteer met pilletjes zoals nu met b12 en tarwekiemolie en vind het ook niks als ik zelf met utro aan de gang ga.
Sophy hoe was de fm? wagens waren nu ook al aanbiedingen idd. weet niet of ik tot jan kan wachten haha klinkt zolang hihi. had bij ikea al 2 kamertjes uitgezocht een witte voor een meisje en een grijs bruine voor een jongen Zwijmelen bij die ienie minie kleertjes is idd heel leuk! betties ik had altijd follikel metingen dus zag geregeld iemand. moest als ik ongi werd bellen en dan een afspraak maken voor dag 8 meestal op dag 10 of 11 iui. de dag ervoor pregnyl. de fm werd altijd gewoon door de fa of gyn gedaan dus kon dan ook met vragen terecht. shit man dat je ongi doorbreekt, maar gelukkig wel snel dan kun je tenminste door. als je vragen hebt zou ik gewoon een afspraak maken.
K*T :x De inschatting van 12mm was goed: zit er eentje van 13mm.. en er zit er ook eentje van 21mm Sta dus op springen, maar de operatie is pas volgende week donderdag. Hoe ik nu reken is morgen/zaterdag ovulatie en de tp is dan woensdag haha.. zonder oprekken.. kuuuuutzooi .. oh ik word helemaal giebelig van ellende. Gent maar weer gemaild.. hopelijk bedenken ze snel wat ze met me moeten. Wil ook niet afbreken.. maar ja.. wat is je kans als de katheter niet past.. BALEN
Betties jij ook balen! Wat onwijs jammer dat het is mislukt! Moet wel zeggen, daar heb je nu niets aan, maar dat ik het wel positief vindt dat je nu geen tussentijds bloedverlies had.. dat voelt alsof er wel iets goeds gebeurt van binnen Ik zou trouwens na 3x een afspraak maken. Dus gewoon door met de volgende poging, maar als het 3x is mislukt, even een tussentijds gesprekje. Wellicht zou het dan beter zijn om een gestimuleerde poging te doen nl.
Oh sophy hopelijk kunnen ze de operatie verplaatsen! Is er niks waardoor het eitje rustiger groeit? en zal het erg zijn als de tp dond is ipv woensdag? meteen na de operatie? als je natuurlijk bevrucht word dan heb je toch ook geen idee wanneer precies de innesteling is? hoop voor je dat alles goed komt! succes!
Nee dat mag niet: ik moet eerst de operatie en op z'n vroegst 2 dagen later de tp. Ik gok dat dat niet te halen is met nu al 21mm. Zelfs zonder pregnyl wordt dat vandaag of morgen springen. Weet ook niet goed wat ik nu zou kiezen.. toch nog een keer met het slangetje ipv katheter.. wat is dan mijn kans en is dat dan "zonde" van m'n cryo.. of afbreken maar ik ga volgende maand op vakantie dus dan kan het ook niet.. ik wil niet wachten maar ik wil ook m'n cryootje de beste kans geven. Nou ja.. afwachten maar wat ze zeggen..
Ik duim voor je dat je maandag geopereerd kan worden! verderidd een moeilijke beslissing zeker omdat je op vakantie gaat. waar ga je heen?
Oh Sophy, dit is het ergste he? Weten dat als je nu moet afbreken, je pas over 2 maanden op zijn vroegst weer een poging kan wagen. Om depri van te worden... Rationeel lijkt me het inderdaad zonde om een poging met minder kans te doen via een slangetje (weet niet waarom het met een katheter moet?). Sorry, heb je voorgeschiedenis niet helemaal helder, maar ipv TP een poging IUI doen is geen optie? Dan probeer je in elk geval wat en is je mooie eisprong misschien nog bruikbaar? Ik weet het ook niet.. maar wat een kl*** situatie meid! Leef met je mee!
tja.. het punt is, ze doen alleen gynaecologische operaties op donderdag en vrijdag dus er is alleen een optie voor eh.. morgen! En die had ik ook eerst, maar die is gecanceld door het UZ en verplaatst naar volgende week. Maar goed, wie weet heb ik superveel geluk en kan ik toch nog morgen of zaterdag ofzo voor de operatie komen. Of toch nog een keer proberen met katheter. Die is nodig om in de bm te komen.. en dan schieten ze zo de emmy naar binnen zeg maar Escape iui is ook geen optie: ze zitten op rechts Zal je altijd zien haha. Totale baalactie dus. Vakantie hebben we nog niet geboekt. Het ligt aan de uitslag. Als in, als ik zwanger ben wil ik niet teveel rondsjouwen.. maar als niet, dan wil ik heel graag rondreizen Last minute.. iemand ideetjes?
Sophy, wat balen zeg... dat er al een eitje een groeispurt heeft gemaakt en het oprekken nu misschien niet door kan gaan. OOooh hoop zo dat je toch nog geluk hebt dat het nog kan ergens de komende dagen en dat je dat volgende week een normale tp kan hebben met het katheter. En dan lekker rustig op vakantie! In het zuiden is het nog goed vertoeven dus ik zou voor Spanje of Zuid-Italië gaan denk ik.