Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy als je de vakantie toch nog moet boeken is er dan niks in te schuiven ietsje later vertrekken of iets eerder terug? zodat je dan toch een tp kan? of valt je ei denk je middenin de vakantie...

of mss dat je doormiddel van de pil het ei ff uitsteld en dan met hormonen stimuleerd dat je net na de vakantie de tp hebt?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Bedankt meiden.
    Ik weet het niet zo goed, zit nu te wachten op het telefoontje van Gent. Ze zullen ook wel geschrokken zijn want dit zat helemaal niet in de planning en is gewoon lastig. We zullen zien.. ik hou jullie op de hoogte.

En Spanje staat wel op m'n lijstje ja. Nog nooit geweest dus wie weet :)

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nou meiden, mijn poging zit er voor deze maand ook weer op :(
    Tis een cyclus van 43 dagen geworden, gelukkig een week minder dan volgende keer.

Nu meteen goed temperaturen elke dag en zaterdag voor de eerste keer bloed laten prikken.

Weet iemand trouwens of het temperaturen echt zo stipt op dezelfde tijd moet elke dag? Ik werk namelijk onregelmatig, dus dan zou ik elke dag om 06.00 uur moeten tempen omdat ik op sommige dagen al om 07.00 uur moet werken. Leuk ook voor mijn partner, dat gerommel met thermometers om 06.00 uur 's ochtends haha ;)

Wat goed om te zien dat de zwangere meiden nog zo lekker zwanger zijn. Ik wil ook snel bij jullie clubje horen :D

Sophy wat balen zeg, kun je nog langer wachten als het nu niet lukt. Ik hoop voor je dat het toch nog goed afloopt en dat je het nog kan proberen deze maand!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik zou temperaturen met max een uur verschil in tijd. Lekker pech voor je man/vriend ;)
    43 dagen is trouwens behoorlijk...

Ik wacht nog steeds op Gent... :(

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Jahaaaaa eindelijk gebeld! En met goed nieuws :) Vanavond hop de pregnyl erin, donderdag het oprekfestijn zoals gepland en volgende week zaterdag de tp! Joepieeeee ik ben zo opgelucht :)

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mc kenzie ik deed tempen als ik wakker werd maar voor het opstaan. zat vaak best wat verschil tussen in tijd, maar kreeg iedere x een mooie curve.
    denk dat het niet zoveel uitmaakt als je maar niet opstaat en vanalles doet voor je tempt.

sophy wat fijn dat het doorgaat! en dat de tp een week na je ei is maakt helemaal niks uit?

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ja daar open ik net een topicje over :D Het zou op dag 5 moeten zijn, dat is dus de donderdag van de operatie. Klopt ook wel want het is een dag 5 blasto. Maaaaar nu valt de tp op dag 7. Heb ik nog nooit van gehoord dat ze het zo laat doen.. mss maakt het met een blasto niet uit.. Ze hebben het helemaal overlegd enzo dus ik neem aan dat de prof dit goed heeft bedacht :) Wel beetje engig maar hop we gaan ervoor!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    McKenzie jij ook balen voor omowit :( Gaan Betties en jij gelijk op voor de volgende ronde zometeen en tegelijk zwanger.. :) Je gaat nu nog een keer cyclusmonitoring doen toch?

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sophy, wat een supernieuws!!! :D ben superblij met je :).
    En een blasto terug plaatsen op dag 7 na de eisprong lijkt mij helemaal prima hoor, die is al zo ver doorgedeeld en zal snel gaan innestelen.
    Die van mij is al na 1,5 dag in gaan nestelen.
    Gaat helemaal goed komen deze keer, het voelt goed! Geluk is nu aan jouw zijde!

mcKenzie, tjeee na 42 dagen pas ongesteld geworden, dat is wel een heel lang cyclus.
    Temperaturen hoeft niet op deze tijd, maar gewoon als je op staat doen, dan zit je goed. Op bepaalde dagen sta je misschien pas om 9 uur op en dan kan je dan meten.
    Hopelijk mag jij je ook bij ons zwangerschapsclubje voegen binnenkort.

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sophy, wat goed!! Eindelijk een keertje goed nieuws!!

Bedankt voor jullie tips omtrent temperaturen. Ik dacht zelf ook dat het vooral om ging om niet veel te doen bij het wakker worden i.p.v. precies op de minuut.

Scheelt weer, anders moet ik voor die drie vroege diensten heel de maand om 06.00 uur tempen!! ;)

Een cyclus van 42 dagen is lang, maar die hiervoor was 50 dus ik vind het al een persoonlijk succesje!! Ik ga nu mijn cyclus bijhouden, zaterdag worden de eerste hormonen geprikt, en dan nog een keer op 5 dagen na temperatuurstijging en 8 dagen na temperatuurstijging.

Ze moeten dan als het goed is kunnen zien of mijn hormonen in de war zijn (wat me wel lijkt na zulke belachelijk lange cyclussen die er 'ineens' zijn) en of er wel een eisprong volgt na al die LH pieken die ik heb (maar liefst 8 de afgelopen cyclus, tussen dag 10 en dag 30).

En Betties, we gaan gelijk op, gezellig :D Kunnen we over een maandje lekker 'klagen' hier over onze kwaaltjes!!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori heel veel plezier morgen! Ben benieuwd naar de foto. en ik zag dat je de 24ste ook weer echo hebt...ikke heb dan ook echo! hihi

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, dankje! :) ik heb er erg veel zin in. Vanavond op Youtube al wat filmpjes bekeken van 9 weken echo's, weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
    Ik post de foto morgen!
    Leuk dat we de 24e dan beide een echo hebben :D.

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh sophy, wat fijn! Wat denken ze daar in gent toch lekker mee!
    En tori vandaag weer een echo, bijzonder! Ben benieuwd naar de foto!

Net van de huisarts vandaan en ik heb bloed laten prikken op vitamine b12. Uitslag duurt 5 dagen. Verder word ik zo te zien vandaag wel ongi, tweede cyclus op rij van maar 25 dagen. Dus ik kan zo bellen en me melden voor iui 2. Ik denk dat ik toch nog even contact zoek met het ziekenhuis. Je kunt ook vragen stellen per mail misschien doe ik dat wel en als zij dan aanleiding zien voor een afspraak dan doe ik dat.
    Fijne dag! ( zit hier met het licht aan, wordt je toch depri van, gatsie!)

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tori veel plezier bij de echo vandaag!

McKenzie ik zou toch opletten met tempen op verschillende tijdstippen. Ik heb het wel eens gecontroleerd en tussen 07 en 09 uur zat zeker 0,2 verschil...

Hier slapeloze nacht van de pregnyl (wat is het toch een troep), nu tjokvol hormoontjes en zo lekker naar m'n nichtje :)

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori ben je al voor de echo geweest? ik ben zo benieuwd? xx

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :D vanmiddag om 3 uur stipt de echo gehad en de kleine was precies op schema gegroeid. 9 weken en 3 dagen 27,5mm en een hartslag van 169bpm. Hij/zij lag met z'n gezicht naar de echocamera toe dus het was lastig om de armpjes enzo te zien. Maar uiteindelijk ging ie er een beetje mee zwaaien. Was lekker aan het dromen denk ik want het hoofdje ging er ook wat bij heen en weer. De beentjes waren lastig te zien (je zag eigenlijk alleen de knietjes) dus nu mogen we nog 1x in het ziekenhuis komen en wel op woensdag om 11 uur :). Gewoon nog een keer extra kijken dus.

Sophy, thanks! Het was weer erg leuk, maar oooh zo spannend want je weet toch niet wat je te zien / horen krijgt. Gelukkig was alles goed! Vervelend dat je zo'n last hebt van de pregnyl, maar goed alles voor 't goed doel. Hebben ze bij jou nu vandaag het oprekken gedaan? Ik ben het even kwijt ...

Betties, was ook weer heel bijzonder. Vandaag ook voor 't eerst een paar keer het hartje horen kloppen. Ben nu al helemaal verliefd op de kleine, wat een gevoel is dat! Ik zal de echo foto's zo even scannen en uploaden.
    Jij weer ogs dus, op naar de IUI poging :). Ik heb ook meestal maar een 25 dagen cyclus, niks mis mee vond ik ; want daardoor kan je ook snel weer voor een poging :).
    Is het gelukt met aanmelden?
    Ja, van dit weer word je niet superblij ... ik moest om kwart voor 3 rennend door de regen naar m'n auto (begon net te plenzen, bah).

Hip, straks de foto's maar ff checken in m'n album! A.s. woensdag nog weer een echo, hihi... Hopelijk zien we dan de beentjes goed!

Mckenzie, hoe gaat het met het temperaturen.
    Van de gyn in het zh voordat we werkelijk over gingen op IVF moest ik ook tempen om inzicht te krijgen in m'n eisprong. En ik moest tempen als ik wakker werd ; dus meteen daarna. Maar het maakte niet uit hoe laat dit precies was zeiden ze toen. Al kan ik me voorstellend at het wel uitmaakt of je het smorgens of smiddags doet, stel je hebt zo'n dienst dat je echt anders slaapt.
    Hopelijk lukt het je en krijg je een goed beeld!

Ga ik nu ff de foto's scannen :) en lekker nagenieten van het idee dat alles oké is met ons minimensje.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori zal zo es je album checken! wat gaaf dat je woensdag weer mag en dan maandag ook nog een x! lucky basterd;)
    mooi he om ff het hartje te horen!

sophy balen dat je last hebt van de pregnyl, ik werd er altijd een beetje mistig van in mijn hoofd en vergat heel veel hihi. duurt maar paar daagjes gelukkig.

betties ik had ook altijd een korte cyclus zo rond de 24 vond het heerlijk lekker snel weer door.

ik heb een heeel luie dag vandaag. lig lekker met wat tijdschriften op de bank en ga nu film kijken hihi

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, haha ja ik heb het goed voor mekaar! :D
    aaah lekker zeg, met wat tijdschriften op de bank en daarna film kijken. Ga ik straks ook doen. Ben nu aan het koken en daarna eten en dán ook lekker op de bank.

Wat gaan jullie doen Sophy, Betties, Mckenzie?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wauw tori mooie foto's weer! en al zoveel gegroeid dat blijft toch enorm bijzonder. niet te begrijpen eigelijk dat dit allemaal in jouw buik gebeurt en groed! zo mooi!

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tori wat een mooie foto's!! Het is al een echt inimini mensje en lekker dat je volgende week zelfs twee keer mag!

Hip lekkere luie dag ;) Ik ook gister, was zo moe opeens van de pregnyl (jaaa ik heb ook hcg :p) dat ik dacht "niet vechten, gewoon aan toegeven en lekker op de bank filmpje kijken" beviel best goed ;)

Ik geloof erin dat het bij Hip en Tori nu echt helemaal goed zit :)

Betties is het gelukt met aanmelden? Ook goed dat je nog je B12 laat checken!

Was ook nog lekker bij m'n nichtje langsgeweest. Je ziet echt het verschil in een week, ze groeit echt en meer dat ze nu wat meer baby-achtig dik eruit ziet nu haar gewicht in orde begint te raken (was 2300 nu 2700).
    Oprekken is pas donderdag dus nog even wachten.

Fijn weekend :)

Deel Deze Pagina