Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy lekker he midden op de dag film kijken op de bank, zeker met dat regenweer.
    ik begin er langzaam ook wel in te geloven dat het goed zit, spannend hihi een echt babytje van ons zelf..dat is toch helemaal niet voor te stellen!

zo ik ga eens een beetje poetsen en opruimen. mss alvast wat kleding uit mijn kast halen wat niet meer past(is nog niet zoveel maar gaat om het idee)
    daarna lekker in bad en niks meer doen hihi..oja strakjes koken!

morgen shoppen...fijn weekend allemaal! xxx

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    hihi Hip dat kan je je maar beter voor gaan stellen want over 6mnd is het echt zo.. een echt babytje van jezelf :)

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Tori wat heerlijk! Genieten joh!

Hier alles behalve genieten, Feminax please! Jemig wat een buikpijn, crap!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties balen dat je zoveel last hebt van de ongi.. hopelijk gaat het snel beter.

zomerr hoe gaat het met je??

geniet allemaal van het weekend morgen word het lekker weer!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Betties, thanks! Sterkte voor jou, niet fijn die buikpijn. Hopelijk is het snel weer weg.

Ja, we moeten lekker genieten ; vandaag ook al, ben lekker in de tuin bezig geweest met nieuwe plantjes (handschoenen aan ;)) en onkruid gewied.
    Morgenvroeg even tennissen, lekker buiten!
    Zometeen een film kijken :).

Hip, veel plezier met shoppen morgen! Enneh is het gelukt met kleren uit je kast halen wat je nu even niet meer gaat/kunt dragen?

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik merk dat mijn darmen de laatste dagen wat rustiger zijn, lijkt wel normaal haha keek vanmorgen in de spiegel en vond mezelf ook dunner, ff mijn buik opgemeten en is het zelfde als in het begin bij 5 weken of zo. (meet op de navel ben eigelijk vanaf het begin vergeten om onderbuik en taille te meten)
    had me ook gewogen en ben nu in totaal al 1,6kg afgevallen.dat vind ik niet erg eigelijk.
    als ik dadelijk ga bijkomen is het startgewicht wat lager altijd mooi toch.
    ik eet wel ook groente en fruit alleen de porties zijn stukken kleiner omdat ik zo misselijk word van eten.

zo dadelijk lekker de stad in heerlijk!

jullie nog iets leuks doen vandaag?

betties hoe is het met je buikpijn? ik hoop dat je niet meer zoveel last hebt.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden, allemaal lekker van het weekend aan het genieten?

Het tempen doe ik toch maar elke dag stipt om 7 uur. Ik hoef deze cyclus (ik reken tegenwoordig in cyclussen in plaats van maanden haha) maar drie keer iets eerder op, dus die dagen temp ik dan 45 minuutjes eerder, maar de rest dan gewoon wel op dezelfde tijd.
    Zo moet het wel goed komen denk ik.

De heftigste dagen zitten er qua menstruatie alweer op, ik ga vanaf dag 9 weer beginnen met ovulatietesten, ben benieuwd hoeveel positieve ik deze maand ga krijgen!!

Allemaal nog een fijne dag!!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    McKenzie goed zo, ben benieuwd wat er nu uit gaat komen qua tempkaartje. Gebruik je FF?

Hip vast fijn dat je darmen rustiger worden :) En dat gewicht eet je er straks vanzelf weer aan, komt helemaal goed. Bijna het eerste trimester voorbij, het gaat echt heel snel.

Tori lekker getennist?

Betties knuffel op buikpijn, hoop dat het alweer iets is afgenomen!

Ego: het wordt een drukke week. Woensdag toch maar een afspraak bij dr Pf; ik word echt gek van de intuitieve gedachte dat er iets mis is immunologisch gezien dus ik wil het nu weten ook. En nou ja, dit is net voor de tp dus dan kunnen we er nog iets aan doen :) Donderdag de operatie in Gent, vrijdag bijkomen en zaterdag de tp! Laat de benzine maar stromen zeg maar :p Ik verheug me wel op het hele gebeuren.. zekerheid over m'n immuunsysteem, operatie waardoor de tps beter gaan en dan de tp zelf.. aan het eind van deze week ben ik doodop en een beetje zwanger :D

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy, wat ga je aankaarten dan qua imuunsysteem, wat laat je testen? Spannende week!

Hier, heftige ongi, maar is weer te doen. Lekker aan het rommelen in huis. Plannen maken, behang besteld voor zoon zn grote kamer. Dus laat de herfst maar komen, dan gaan wij weer klussen!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi hoi!

sophy jij gaat het druk krijgen deze week! kun je woensdag op donderdag niet beter een hotelletje pakken?
    benieuwd wat er woensdag uitkomt.

kenzie vol aan het tempen goed bezig! benieuwd wanneer je ei komt.

tori gewonnen met tennissen?

Vanmiddag lekker gewinkeld heb 1 positiebroek gekocht en een jurkjegeen positie maar kan ik nog lang aan. Nog een strakker topje voor thuis ipv bh en een meegroei bh 80 E:$
    was ook nog opzoek naar een donker grijze en donker bruine legging maar niet gevobden alleen zwarte.
    maar ff op internet kijken.

hebben ook nog lekker geluncht op het terras.
    oww en nog 3 schattige slabbertjes gekocht en een setje hydrofiel luiers.

het einde vd dag was beetje een domper of nou ja behoorlijk kut eigelijk...mijn vriend was het kaartje vd parkeergarage verloren dus nog es de hele stad door en kijken en vragen bij alle winkels waar we geweest waren, ook nog in en bij de auto gekeken maar niet gevonden.
    wij dachten dan moet je voor de hele dag betalen (€14'-) maar nee hoor!! €42'-!!!:$:$ dat is toch belachelijk!
    er zat niemand in de garage dus je kon alleen op de knop drukken en die zei tja niks aan te doen had u maar beter op moeten letten dit bedrag is door qpark vastgesteld..je kan wel een bezwaar indienen.
    gaan we ook doen, denk alleen dat we er niks mee bereiken.
    pffff dat is echt zuur geld!!!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hè jakkie Hip dat is echt een hoop geld voor zo'n stom parkeerkaartje! Gelukkig heb je wel lekker gewinkeld en leuke dingen gescoord :)

Betties wat leuk om je zoon's kamer op te gaan knappen. Mag hij ook al zelf iets kiezen?

Immuunsysteem: ik blijf maar twijfelen. Vanaf het begin dat we gingen onderzoeken waarom ik zo lastig zwanger word en zo lastig zwanger blijf, ging ik ervan uit dat het iets immunologisch was. Toen bleek m'n schildklier.. maar het voelt alsof dat alleen de mks verklaart en niet waarom het ook lang duurt voordat het raak is. Iets intuitiefs waarvan ik toch wil weten of het echt zo is. IVF kan je natuurlijk maar 3x vergoed doen. Speelt ook mee dat ik een burnout heb gehad een paar jaar geleden en sindsdien heel veel stress, heel moeilijk ook om om te gaan met spanning en dat ik vermoed dat dat m'n immuunsysteem activeert. Ook dat ik nooit ziek ben (griep ofzo). Dus dat.. pure intuitie.. en het zou heerlijk zijn als die ernaast zat ;) maar om rustig te blijven en vertrouwen te hebben, wil ik het zeker weten dus hop onderzoeken en dan lekker op naar m'n tp :)

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip, lekker geshopt! Super blaen van die stomme parkeergarage...

Sophy, dat is ook waar ik mee zit! Er is maar geen oorzaak, maar zwanger worden, ho maar! Vandaar ook mijn eigen speurtocht naar bv schildklier en nu b12... Ik herken bakken symptomen inde lijstjes. Lijkt me toch ook niet goed... Ziekenhuis waar ik nu zit onderzoekt dit soort dingen pas bij 3 bewezen miskramen, echt belanchelijk. Stiekem hoop ik dat er iets uit die b12 komt bij mij. Ook typisch, deze menstruatie is superheftig qua bloed. Misschien omdat ik van te voren geen bleodverlies had...
    Nou ja, als ze nog met voorstellen komen over wat te onderzoeken dan hoor ik het graag!

Mijn zoon krijgt Een wand in de kamer met een mega thomas de trein afbeelding. Weet zeker dat ie dan helemaal staat te stuiteren. Ook meteen maar een thomas dekbed besteld...

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, ik ben ook nog steeds niet aangekomen, maar goed ook niet afgevallen (gelukkig, want ik ben al niet zo zwaar). Heb net m'n onderbuik opgemeten en die was 90cm de laatste keer en nu 92, dus toch al wel 2cm erbij :).
    Jij bent lekker bezig geweest vandaag, zelfs al vanalles gekocht. Wel balen van de parkeerticket, hopelijk krijg je je geld terug na het indienen van bezwaar, want dat bedrag slaat echt nergens op.
    Ik heb helaas niet gewonnen met tennis, maar had het ook niet verwacht want ik geef mezelf nu niet voor de volle 100%. Bovendien schoot 't weer in m'n bil (spierpijn) dus toen ging het helemaal niet meer goed, haha.

Sophy, tennissen was lekker ; het zonnetje kwam er ook lekker bij toen we op de baan stonden. Later kwamen er nog twee meiden dus hebben we de set niet afgemaakt en zijn we met hen gaan dubbelen.
    Spannende week voor jou!! Ben benieuwd naar het immuunsysteem, ik denk dat dat bij mij ook het probleem is en het nu gelukt is omdat dit gewoon een supertopper was en m'n lichaam te weinig tijd heeft gehad om het af te stoten.
    Jaaa, eind van de week ben je een beetje zwanger :), hihi. Ik geniet met je mee en duim voor je dat alles goed verloopt!

Betties, ondanks je ongi lekker bezig geweest vandaag :), fijn!
    Cool zeg, een hele wand met Thomas de trein. Daar gaat ie vast héél lekker in slapen!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    betties daar gaat je zoontje superblij mee zijn denk ik!!

tori ik denk niet dat we geld terug krijgen, maar was/ben zo boos dat het zo duur is! en nergens op gebaseerd dat bedrag.
    ach heb wel een heerlijke middag gehad.

brrr ik heb het koud vandaag, dacht dat het ook nog lekker zou worden maar niet dus.
    ben er zowiezo niet lekker aan vandaag, de misselijkheid zakt niet weg en ben flink moe! ook kei vaak wakker geweest vanacht, droomde steeds zo raar en was misselijk en maagzuur.
    ik heb dat steeds als ik een paar dagen vanalles gedaan heb, dan heb ik daarna opeens een dag dat ik helemaal gesloopt ben.
    hopelijk over een paar weekjes wat meer energie en die misselijkheid weg.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    gisteravond trouwens what to expect when you expecting gekeken, vond het echt een leuke film als je zwanger bent, anders frustrerend denk ik.

maar nog ff en iedereen is hier zwanger!! nu eerst sophy en dan volgen betties en kenzie er direct achteraan;)

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Betties wauw een hele thomas de trein kamer, hij is vast blij! Heerlijk als je al zo'n kleine stuiterbal in je huis hebt lopen :)
    Je kunt natuurlijk altijd doorzoeken in je immuunsysteem.. ook in Gent of in Duitsland of een lijstje laten prikken via de ha. Als je een overzichtje wilt, laat maar even weten.

Hip wat jammer dat je je weer rot voelt vandaag. Hopelijk over een week of 5 is alle energie terug en krijg je langzaamaan een buikje.. leuk :)

Tori ook al twee cm. Ik zie het wel op je buikfoto's, dat er zo'n bolletje ontstaat!

Iemand trouwens iets van Zomer gehoord? Of Zomer zelf hier? Ik las iets van mss blindedarmontsteking (eww) en natuurlijk de bruiloft woensdag... update update please :)

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oww dat is behoorlijk k*t voor zomerr als ze blinde darmontsteking heeft.
    hopelijk is voor woensdag alles goed dan.
    als je dit leest meid heel veel beterschap en hopelijk kan woensdag alles doorgaan, veel plezier en geniet ervan!

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    ff spieken of er nog nieuws is... hier ook niets te melden. Ongi weer zo goed als over, dus de saaie dagen richting mijn ei nu.
    Oeh, wat naar van Zomerr. Ik hoop dat het goed met haar gaat, lijkt me doodeng en dan ook nog eens een trouwerij te gaan.

Sophy jij bijna naar Gent! Spannend! Vast ook best eng, maar er gaat in elk geval weer wat gebeuren!
    Hip, hopenlijk voel je je beter. Ik was zelf tot 16 weken beroerd en van de een op de andere dag wordt je dan ineens fit wakker en gaat het goed. Zo bizar. Dus nog ff volhouden meid!
    Tori ook al eer behoorlijk hard richting de magische twaalf weken grens! Meiden, wat gaat het ineens hard!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zomerrr, neee blindedarmonsteking ... echt niet prettig. Hopelijk gaat het snel beter met je en kan je genieten op je bruiloft. We denken aan je!

Sophy, nog anderhalve dag en dan ga je naar Gent, ben je er al 'klaar' voor?
    Hihi, zie je al echt een bolletje op m'n buikfoto's :). Ik zal morgenvroeg weer eentje maken. Ben nog steeds niets aangekomen dus ben benieuwd of m'n buik nu weer wat boller is.

Hip, ja die film wil ik ook nog gaan kijken. Is het ook wat voor m'n vriendje of kan ik 'm beter alleen kijken?
    Hopelijk heb je vannacht weer beter geslapen. En het weer is idd om koud van te worden ... ik heb erg last van verkoudheid, al lijkt het wel aan de beterende hand te zijn nu. Die misselijkheid is niet fijn idd, hopelijk is ie snel weg bij jou. Hier gaat het goed qua misselijkheid maar het is me in m'n bil geschoten met tennis afgelopen donderdag en nu zondag weer en nu kan ik dus niet ver meer lopen omdat m'n bil zo'n pijn doet. De kans dat ik zwangerschapsischias heb is vrij groot. oooh ik hoop zo van niet, want dan kom ik daar dus pas na de bevalling weer van af.

Morgen echo in het zh en daarna meteen door naar de vk voor 't intakegesprek ; zal daar es vragen hoe dat zit met spierpijn in je bil die je krijgt tijdens het sporten.

Betties, lekker weer ongesteldheidsvrij. Op naar je ei!
    Ja, 10 weken alweer ... nog maar 2 weekjes en dan zitten we in de veiligere zone :) net als Hip over een paar dagen.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Soof vandaag gesprek in gent of niet? succes!

zomer vandaag trouwen!! veel plezier!

tori hopelijk is je verkoudheid over. en wat schit van je bil! goed op je houding letten helpt wel iets... ik heb zelf altijd al last van mijn linkeronderrug wat naar mijn bil been trekt doordat ik hypermobiel ben. mijn moet ook vaker mijn bekken recht laten zetten.
    nu ik zwanger ben heb ik er veel meer last van.

ik heb die film samen met m'n vriendje gekeken. dus dat kan wel.

brrr zo naar de arbo.....

Deel Deze Pagina