Meiden wat heerlijk van de echos! Jullie klinken zo blij en overtuigd.. fantastisch Hip mag jij nog wel elke week of moet je ook 2mnd wachten? En Tori je gaat nu zeker naar de vk.. toch ook fijn om het gewone traject te kunnen volgen Vind het ook jammer van BB en nog een paar.. wie weet komen ze nog terug.. Zomer is mss toch op huwelijksreis? En de zaadjes.. ja die gaan makkelijk naar mn bm.. alleen zijn mn eitjes daar niet. 1 eileider weg en de ander stuk van buiten, verstopt van binnen en het handje om het ei te pakken is kapot... dat is nog van die stomme cyste.. hopeloze zaak Ik begin zondag weer met de pil.
sophy dat is wel balen dat er helemaal geen kans is om zelf zwanger te raken, maar de volgende ivf gaat het worden!! tori zo gaaf is het he om te zien! en voelt veel echter uitwendig dan inwendig vond ik. was dit voor jouw ook de termijn echo? was de eerste x bij de verlos of niet? hoe was het? wil je geen geslachtsbepalende echo doen? idd heel raar en mooi he om te zien wat er allemaal in je buik gebeurt zonder dat je er iets van merkt. bij mij was die heel druk ik probeerde me echt te concentreren op de bewegingen wat ik zag op het scherm en of ik dan ook maar iets van een kriebel of plop of wat dan ook zou voelen, maar niks hahaha...ik hoop echt dat ik het vroeg ga voelen het lijkt me zo mooi! bij mij was de echo nu bij de echoscopiste van het ziekenhuis 4 okt heb ik controle bij de gyn. dan krijg ik ook de uitslag van het bloedprikken. weet niet of hij nog een echo maakt dan eigelijk hoop het hahaha. en als de gyn zegt dat alles goed is dan mag ik naar de verlos. een vriendin van me kwam ook vanuit et zkh naar de verlos en ze kreeg een welkomsecho daar (was wel 10 weken toen) ze had met 6 en met 8 in het zkh een echo gehad en toen met 10 de welkomsecho en met 12,5 de termijnecho bij de verlos. ik hoop dat ik ook een welkomsecho krijg en we willen een geslachtsbepalende echo laten maken met 17 weken. en dan met 20 weken weer echo en daarna royaal afkicken denk ik hahaha. mijn vriend heeft gisteren windows 8 op de c gezet en heeft nu de printer/scanner nog niet geinstalleerd kan dus pas morgen mijn foto's delen helaas. sophy, betties en mc kenzie voor het jaar voorbij is zijn jullie allemaal zwanger daar ga ik voor!!!
Hey meiden, Ik heb dus inderdaad een blindedarmontsteking. Aangezien ik zwanger ben hebben ze besloten om niet te opereren dus een week voor de bruiloft verging ik van de pijn. Paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Bruiloft wel door laten gaan en daar heb ik nog redelijk van kunnen genieten. Nog steeds onwijs misselijk(nog -3kg) @Sophy Wat een pech heb jij ook steeds meid!!!
@Hip&Tori Wat fijn dat alles goed gaat zeg! @Sophy,Betties, Mc Kenzie Voor jullie mag het nu ook eindelijk wel eens een keer lukken..... Dikke knuffel!
Poeh zomer wat shit van die blinde darm! krijg je wel iets tegen de pijn? hopelijk heb je nu niet zoveel last meer.. en nog steeds misselijk, ik hoop toch echt voor je dat dat minder word. Mooie bruiloft gehad wel?
Krijg helaas niks voor de pijn..... Zelfs geen ontstekingsremmers voel me aardig k*t. Zal kijken of het lukt om een foto in me album te krijgen vd bruiloft.
he zomer!! gefeliciteerd nog met je huwelijk! Maar wat een toestand zeg... dikke domper op de pret. Gaat dat wel, doorlopen met een blinde darmontsteking? Ik heb een paar jaar geleden een acute blinde darm gehad en heb toen een night from hell gehad en de longen uit mijn lijf gespuugd. Lijkt me zeker geen fijne combi met een zwangerschap. Alsof je nog niet genoeg hebt meegemaakt zeg... hoe gaat het met de zwangerschap verder? Die misselijkheid zou dus best wel eens van die blinde darm kunnen komen? He sophy, misschien een stomme vraag (omdat ik er geen verstand van heb), maar als je vanuit jezelf bijna geen kans meer hebt om zwanger te raken, waarom moet je dan aan de pil? Alles gaat via medicatie nu kunstmatig bij jou toch? Lijkt mij geen feest om dan ook de hormonen van de pil daar nog gezellig bij te hebben...? Ego, hier weer gezellig aan de ovulatietesten. Ik denk dat ie donderdag positief is en dan gaan we vrijdag voor iui2. Gister een dagje ontspannen in de sauna was bijzonder noodzakelijk en goed voor me!
Zomerr had ik je helemaal niet gefeliciteerd....nou bij deze..gefeliciteerd met je huwelijk!! heb net op fb gezet dat ik zwanger ben, alle vriendeen en familie wisten het al en vond dit wel makkelijk voor de bekenden en zo.. vind het nu wel nog spannender nu het op fb staat.
Jeetje Zomer toch een blindedarmontsteking, dat is niet mis! En al helemaal niet als je er niets voor krijgt.. ze gaan je toch niet nog 18 weken door laten lopen (liggen) met helse pijn? Wat is het plan? Wat een domper.. ipv een fijne blije zwangerschap. Wel gefeliciteerd met je huwelijk! Hoop dat je alsnog een mooie dag had en ik ga zo effies spieken voor een foto
Oh mooie foto's en mooie meid ben je Schattig ook je man met z'n hand op je buik en dat in een trouwjurk.. mooi hoor!
Hip jij ook mooie foto's van je beeb! Ik zie hem/haar haast groeien.. bijna 13 weken en nu zie je echt al de "onderdelen" en het profiel van het gezichtje.. heel bijzonder. Betties spannend vrijdag alweer poging 2! De pil.. tja die hoort bij ivf. Het is de bedoeling dat m'n eierstokken helemaal rustig zijn (dus de maand voor de stimulatie geen eisprong), geen cystes P) en dat m'n natuurlijke cyclus helemaal weggespoten wordt (dat is met combi pil en daarna decapeptyl). Dus ja de pil.. heb weer een lichte want ik kan niet zo goed tegen de oestrogenen.. En van mezelf ga ik ervan uit om nooit meer spontaan zwanger te kunnen raken. Het is zo zwaar kapot gegaan Ben een soort gesteriliseerd denk ik maar. Hop.. poging 2.. daar gaan we dan maar voor Had trouwens vandaag de uitslagen van Pf.. er zijn geen afwijkingen! Ik ben enorm verbaasd en blij.. ik dacht dat er een activering op zou zitten door de stress of iets anders naars.. maar de waardes zijn gewoon ok Heb nog een dinnetje uit het Gent topic gevraagd er even naar te kijken voor de zekerheid. Wel positief dit
Zomerr, wat een pech met je blindedarm zeg. Hoop dat het snel weer beter gaat. Nog gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat je er wel lekker van hebt kunnen genieten!
Zomerrr, tjeee dus nog steeds een blinde darm ontsteking?! Wat enorm K dat je daarmee rond moet blijven lopen. Gaat het dan vanzelf over (heb je medicatie?) of blijf je er last van houden tot de bevalling? Vind het echt niet leuk voor je en dat je zoveel bent afgevallen lijkt me ook erg zwaar. Dikke virtuele knuffel!! Ga ik nu je foto's bekijken .
Sophy, geen afwijkingen super! Dus niets staat een zwangerschap meer in de weg. Eerst genieten van je welverdiende vakantie en dan door met de nieuwe ronde!
Zomer hoe gaat het nu verder dan? zonder pijnstilling en geen medicijnen voor de ontsteking, dat is toch niet uit te houden tot na de bevalling sophy geen gekke dingen gevonden dat is wel mooi! kun je in november ontzettend zwanger worden. betties einde vd week al de iui, voor het echie nu he! mc kenzie waar zit je in je cyclus? tori mooie foto's meid! en toch ook weer verschil met de vorige echo. ik heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, 10okt heb ik de intake..heb er al zin in hihi. nu nog de geslachtsbepalende echo maken.
Hip, thanks! Ja, het verschil komt ook heel erg doordat het nu vanaf de buitenkant is ; kan je toch beter kijken zei de vk tegen me. Jij 10 oktober dus intake, dat is al zo! Erg leuk vond ik het, jij vast ook. Ik heb trouwens vanmorgen een geslachtsbepalende echo afspraak gemaakt (en ook meteen de 20 weken echo). 27 oktober gaan we zien of het een meisje of jongetje is . En dan de 20 weken op 28 november. Zo heb ik mooi elke maand een echo, fijn!!! Had vandaag de echo-bon ook binnen (gewonnen met MvM FB) die ga ik gebruiken voor de pret-echo begin januari.