Hi sophy, het zit ook in de lucht, voel me ook waardeloos. Maar ik snap heel goed dat jouw weerstand wel even op is, je hebt zoveel voor je kiezen gehad. Tijd voor zon! Hadden jullie nu definitef gekozen voor spanje? En school... Ja er wordt veel van ouders gevraagd. Net weer een mail voor de komende weken : vandaag sportochtend ( hulp gevraagd), vanmiddag kennismakingsborrel, opdracht thuis een liedje oefenen voor de opening van kinderboekenweek volgende week, woe verkleed als koe, donderdag dierenknuffel mee, vrijdag oud kinderboek mee om te ruilen, etc... Haha, ik ga maar een kalender aanschaffen voor dit soort dingen. Ik moet zeggen, het is wel heel leuk en ik merk dat zoonlief het allemaal heel erg leuk vindt. En zelf doe ik ook wel graag mee, ook om daardoor op school te kunnen zien hoe alles gaat. Maar hetbis wel intensief, haha. Vanmiddag maar eens een koeienpak in elkaar draaien... Fijnendag allemaal!
Betties lekker druk weekje heeft je zoon.. gelukkig zijn dingen meenemen niet zo intensief, je moet het maar wel ff onthouden hihi tijd voor een gezinsplanner? Je hoeft niet elke keer te helpen op school toch? Een paar dingen paar jaar eruit pikken lijkt me voldoende anders is het gekke werk! morgen iui!! jeej zal kaarsjes gaan branden en volop gaan duimen voor je de komende weken! had je al iets geboekt sophy? nog al logisch dat je kou in je hebt en er niet goed aanbent je heb zoveel tegenslagen gehad en een narcose wat ook best een aanslag is op je lichaam en het is rot weer... straks lekker bijkomen en opwarmen op vakantie. Mss wel een goed idee dat we bij zomer in de buurt afspreken tenminste als ze intresse heeft in een meeting...zomerr ik hoop niet dat je in groningen of friesland woont?? hier weinig nieuws ik voel me goed en ben weer redelijk fit mijn lage rug/bil/stuitje en liezen spelen af en toe wel flink op..weet niet of dit bekkenpijn is? kreeg gisteren een brief van de verlos met mijn afspraakbevestiging en wat er allemaal gebeurt bij de intake...en ja hoor we krijgen dan ook een echo joehoe!!! hopelijk donderdag ook nog een echo bij de gyn en dan een week later bij de verlos en dan 12 daagjes daarna de geslachtsbepalende echo dat word gruwelijk afkicken na de 20 weken echo!! dan alleen nog een x een 3d/4d echo laten maken en je krijgt dan tegen het laatst aan geloof ik nog een liggingsecho.....
Hip wat heerlijk zoveel echos zeg! Was 'in mijn tijd' ( haha) wel anders... 10 weken echo, 20 weken en ik had 1 medische met 32 weken voor de ligging placenta. Zelf heb ik toen met 26 weken een 3d laten doen. Dat was exht gaaf en zeker een aanrader. Nee voor school is natuurlijk niet allemaal verplicht. Maar ik vind het ook wel leuk. Bv in oktober een uitje naar het bos. Naast dat ik hetnog even een eng idee vind dat hij (zonder stoeltje!) bij een ander in de auto zou moeten, vind ik het wel leuk om een dinsdagochtend in het bos te rennen ipv saai achter mijn bureua op mijn stomme werk.
Dat geloof ik dat je liever in het bos bent dan op je werk betties. enne in deze tijd is het eigelijk niet anders hoor als je gewoon bij de verlos bent vanaf het begin..bij de verlos waar ik nu naar toe ga krijg je bij week 8/9 intake +echo dan heb je de termijn echo met 12 weken 20 weken echo en liggingsecho dat is het. al je in het zkh bent krijg je met 6 weken echo en dan met 8 nog een keer en als alles goed is ga je dan naar de verlos.. bij mij was het in het begin elke week om de groei van het 2de vruchtje in de gaten te houden en daarna om het krimpen van het 2de vruchtje in de gaten te houden..vandaar al zoveel echo's en daardoor mag ik nu ook pas naar de verlos officieel word dat donderdag door de gyn besloten, maar ga er vanuit dat hij het goed vind hihi. Dus heb ik met 15 weken pas intake bij de verlos en daar doen ze dan ook een echo dus ff beetje mazzel hihi.
Betties, wat fijn dat de crisis voorbij is en je morgen je IUI hebt!!! Ik duim voor je. Haha, met school heb je het maar druk zeg, nouja wel leuk dat ze het doen voor kinderen. Hip, lekker zeg zoveel echo's in het verschiet . Ik moet nu nog 4 weekjes wachten tot de geslachtsbepalende echo, dan weet jij het al!! Ga je het wel met ons delen toch? Sophy, beterschap!! En dan straks fit op vakantie. Hier ook al dagen last van m'n neus en keel, zal ook wel in de lucht hangen een virus ofzo. Het wordt bij mij gelukkig weer wat beter nu. Oh ik ben moe zeg, was gisteren ook laat dat we op bed gingen (maar toen was ik niet moe, haha). denk dat ik om kwart voor 1 sliep en om half 7 was ik alweer wakker. Nu slaperig op m'n werk. Fijn weekend alvast meiden!
Thanks! We hebben inderdaad al geboekt. Zaten te wachten zo van, als ik zwanger ben doen we rustig aan, als niet gaan we rondreizen.. en nu wisten we het al zeker Dus hop meteen maar boeken Heb er echt zin in en ben er heel erg aan toe om even weg te gaan. Nog één weekje werken maar Hip wat lekker al die echo's. M'n moeder heeft wel eens verteld dat zij bij hoge uitzondering toen ze zwanger was van mij in het zkh 1 echo mocht laten maken. Ze dachten dat ik met z'n tweeën was Voor de rest was het luisteren naar het hartje, maar nooit kijken. Kan je nagaan Je hebt hier ook pretecho's in pakketten dat je een paar keer komt in verschillende weken. Of vind je het wel genoeg zo Tori ga jij het ook met ons delen of het een jongetje of meisje is Betties weet je al hoe laat je morgen mag? Ik dacht btw dat Zomer in de buurt van Rdam woont. En als ik het goed heb begrepen Tori en ik bij Amsterdam, Betties bij Utrecht en Hip bij Roermond ofzo bovenin Limburg... toch dames? McKenzie weet ik eigenlijk niet Wil je ook mee?
@Betties Wat fijn dat je toch nog een eisprong hebt gehad en dat de IUI nu in het weekend is. ik heb er volgens mij nog 11 dus misschien dat Sophy de helft wilt? Hoef er uiteraard niks voor hoor. Hopelijk brengen ze jullie geluk! @Sophy Wat vervelend ik hoor er iedereen over heerst toch een griepje denk ik @Hip Wat leuk dat je toch een echo krijgt bij de verloskundige. Ik heb elke afspraak een echo nja totaal niet uitgebreid bij de gyno hoor. Dat maakt het lopen in het ziekenhuis ietsjes minder erg. Vandaag ook weer een dag met super veel pijn....:x
Knuffel voor jou Zomer! Dat verzacht natuurlijk niets.. ik weet het.. maar dat ik aan je denk Lief van de testen, maar je zei toch geldig tot januari? Ik kan, als alles goed gaat, pas rond de kerst testen (hmpf) dus ik denk dat Betties er meer aan heeft!
Oja en het heerst.. het punt is dat ik best nog naar was van de narcose deze week en op werk is de verwarming stuk en was het.. wat.. 15 graden onder nul zo ongeveer Ik hou wel van overdrijven maar jullie snappen het punt.. ik heb gewoon een tik gekregen.. zelfs de acupuncturist zei dat ik "helemaal vol met kou" zit Op naar Spanje
Inderdaad wat goed dat je weet waar ik woon...ik kan me niet eens herinneren dat ik het ooit genoemd heb hier haha..maar woon in roermond ja enne klein detail, das midden limburg hihi zomer goed rustigaan doen dan maar, echt vervelend dat je zoveel pijn hebt. sterkte meid! betties heel veel succes morgen hoe voel je je verder? al wat beter eraan? sophy weekje werken en dan opwarmen in spanje lekker! Als de bm te koud is kun je niet zwanger raken vertelde mijn acupuncturist dus warm maar goed op! tori zeker ga ik vertellen wat het word, ga er zowiezo geen geheim van maken als mensen het vragen zeg ik het gewoon. jij gaat het ons ook vertellen toch? je bent 5 dagen na mij geloof ik he? we schelen echt weing eigelijk, maar 10 dagen we zouden zomaar op de zelfde dag kunnen bevallen hihi.
haha, ja ik ga het zeker ook met jullie delen als ik het weet of het een jongetje of meisje is! Ga het d.m.v. een taart die een vriendin van me bakt aan m'n familie laten weten . En zelf ga ik cupcakes maken met roze of blauw er in voor m'n schoonfamilie (die wonen bij me in de buurt, m'n eigen familie niet ). Klopt Sophy dat ik in de buurt van A'dam woon, onder Amsterdam! Dus we moeten maar ergens tussen de twee verste afspreken lijkt me. Zomerrr, dat je zo'n pijn hebt... echt niet leuk!!! Zo had je je zwangerschap niet voorgesteld. Hopelijk hersteld je lichaam vanzelf en binnen niet al te lange tijd! Neem je wel paracetamol? Dat helpt ook tegen de ontsteking en verzacht de pijn.
Hip, jaa we schelen écht heel weinig . Als jij net wat later bevalt of ik net wat eerder liggen we misschien wel tegelijk te puffen! haha Vind dat wel heel leuk, dat ik ongeveer gelijk loop met iemand hier. Hopelijk lopen Sophy, Betties en Mckenzies straks ook ongeveer gelijk! Ga zo trouwens weer een buikfoto in m'n album zetten, heb vanochtend (of was het gisteren, whaa vergeetachtig) weer een foto gemaakt).
Dat heb je ook niet gezegd Hip.. ik dacht anderhalf uur van de Ardennen, dan moet je ongeveer bij Roermond zitten Lucky guess Ik bedoelde vooral het verschil tussen Maastricht en Noord-Limburg. Tori.. pb Hoe grappig zou het zijn als jullie tegelijk liggen te bevallen En wij hier in spanning en elk uur checken of de beebs er al zijn. Ben nu echt ziek.. griepig, zere keel en bijna ongesteld.. lekker hoor Vind alles prima als ik volgende week maar op vakantie kan! Fijn weekend dames!
Sophy dat vind ik echt knap van je haha! balen zeg dat je nu echt ziek bent, laat je maar lekker verwennen door je mannetje en jij lekker onder de deken op de bank met een theetje tv en films kijken. tori leuk zeg om het op die manier te vertellen...en lekker! wij hebben eigelijk niets speciaals bedacht om het te vertellen. zal zo es je buikfoto's checken..ik ga vandaag weer eentje maken.
Hi dames! Zo, ronde twee zit dr weer in, haha. Mevrouw die het deed was heel tevreden over kwantiteit en kwaliteit, dus hope for the best maar weer! Hopenlijk gaat het goed, want anders ben ik de hele vakantie in turkije ongesteld, gatver! 11 testen!? Zo, grootverbruiker, haha. Nou ik hou me graag ( eventueel ook voor een kleiner aantal) aanbevolen hoor. Ik stuur je even een pb met mijn adres zomer! Top!
Hoi meiden, Hip en tori, fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Leuk ook, die foto's in jullie boekjes Betties, ik duim voor je!! Hier inmiddels op CD17 en nog geen positieve test gehad. Vorige maand had ik er 6 en nu geen. Temp is ook nog laag (al is hij wel al twee dagen ietsjes hoger dan de dagen ervoor), dus het wordt weer een lange cyclus grrr! Heb eind oktober een afspraak bij de gyn om de cyclus te bespreken. Nog niet echt voortgang hier helaas.
Lekker Betties, gaan we met z'n allen voor jou duimen! Ben ook benieuwd hoe het nu gaat qua bloedverlies en hop lekker zwanger naar Turkije
mckenzie hopelijk nu dan niet 6 positesten, maar dadelijk gewoon 1 knaller en 2 weken later weer een knaller betties weer geiuid! het duimen kan weer beginnen. en dadelijk lekker zwanger naar turkije! paar dagen niet meer misselijk geweest en met behoorlijk wat energie en vandaag weer misselijk en futloos bleehh