Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hier ook lekker ziek hoor. Waardeloos, hopenlijk geen effect op wat er in mijn buik gebeurd. Gister bij de iui trouwens weer een verpleegkundige die mijn baarmoeder niet kon vangen. Dat ding ligt steeds heel ver boven en dan ook nog met de mond omhoog. Dus na een hoop gepruts lukte het om het slangetje erin te krijgen. Het is toch wat elke keer. Daardoor heb ik wel hoop dat dit een keer gaat lukken. Immers die zaadjes moeten zonder iui maar een moeilijke weg afleggen om uberhaupt de ingang te vinden. Volgens de gyn maakt dat niet uit, maar ze kunnen me nog meer vertellen.
    Nu de wachtweken weer... Ik zal me inhouden. Heb met manlief afgesproken dat ik mijn momd hou tot aan een test. Hij werd gek van me de vorige keer. Nou ja, dan roep ik hier af en toe wel wat haha. Worden jullie gek van mij.

Fijne zondag!

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Haha herkenbaar Betties, manlief werd ook gek van me met de eerste poging. Niet eens om kwaaltjes of wat ik voel, want daar heb ik het niet over.. maar gewoon het gedroom en gehoop ;) Jij dus precies hetzelfde.. kom hier maar lekker van je af kletsen :)
    En hoopvol zo hoor.. met een moeilijke ingang gaat dit de boel echt wel vergemakkelijken! Ik duim met je mee!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties het kan ook zijn dat het aan de verpleegkundige ligt...tenminste ik heb 9 iui's gehad en bij 6 verschillende gyn's en een fa..nummer 2 en 3 waren bij een gyn die ook moeite had met mijn bmm vinden, de 2de x zei ze zelfs dat die naar achter gekanteld lag en heeft ze em met een tangetje moeten pakken en recht getrokken(wat resulteerde in best wat bloedverlies die dag.
    ik weet het niet zeker maar volgensmij lag het aan haar. alle andere keren ging het prima en had niemand last met mijn bmmm vinden of pakken of slangetje erin doen of wat dan ook.

vandaag verjaardag gehad van het dochtertje van een vriendin van mij. ben nu echt kapot moe..gister en vandaag ook weer behoorlijk misselijk.

4. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sophy, jij moet vaker dingen hopen :) Had zojuist een positieve test. Hopen dat het hem echt is nu!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Betties, jij weer in de spannende wachtweken dus! Ik duim voor je op een goede afloop deze keer. Niks ongesteld op je vakantie hoor!! :)

McKenzie, :) super dat jij een posi test had! Ga er voor meid, ik duim ook voor jou!

Hip, bleh dat je je weer zo misselijk en moe voelt. Niks aan!
    Ik heb de zaterdag na jou trouwens de geslachtsbepalende echo :). Laat de komende weken maar lekker snel gaan voor ons.

Sophy, ben je al een beetje in de 'ik ga lekker op vakantie' stemming? oooh, ik wil ook wel even weg naar de zon. Het zal je goed doen daar ben ik van overtuigd!

We zijn vandaag naar de Prénatal geweest en daar hebben we m'n verjaardagskado gehaald met 20% korting: nijntje lamp voor op de kinderkamer. En zag er ook een mooi dekentje voor in het ledikant met nijntje erop, die ook maar meegenomen :).
    Gisteren kwamen we onderweg Baby Park tegen, daar even naar binnen gegaan en daar een tas gekocht waar straks alle babybenodigdheden in kunnen! Nu eerst weer een stop met dingen kopen, tzt weer verder ; we gaan tussen kerst en oud en nieuw met de babykamer beginnen hebben we bedacht. Leuk vooruitzicht!

Fijn begin van een nieuwe werkweek allemaal.

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Leuk heej tori! Zijn voor mij nog maar 3 weken tot aan de geslachtsbepalende echo, voor jouw 3,5... ik heb het gevoel dat die voorbij gaan vliegen!
    (hoop het hihi) ik vind het na de 12 weken zowiezo sneller gaan..heb al vaker meer energie en tja het voelt echter..ik weet niet het gaat gewoon wat sneller hihi.

wij gaan over 2 weken de kinderwagen kopen, heb er al zin inals we weten wat het word dan beginnen we langzaamaan aan de kamer willen ook iets anders op de vloer enzo dus doen het gewoon stukje bij beetje denk ik. maar rond de feestdagen zulleen we em wel afmaken ja.

sophy dit is je laatste werkweek of niet? en dan lekker op vakantie! genieten hoor. waar ga je eigelijk heen in spanje?
    na je vakantie is het gelukkig al heel snel november! En dan word je behoorlijk zwanger gemaakt hihi.
    ben je eigelijk al wat beter eraan?

betties hoe is het bij jouw? nog steeds behoorlijk ziekjes of gaat het iets beter?je wachtweken zijn alweer in volle gang..hopelijk schieten ze op en ga je zwanger op vakantie!

mckenzie hopelijk is dit gewoon meteen een goed ei! en ga je die ook benutten..ik had net voor mijn ei altijd een heel kleine daling in mijn tem en heb je dat ook? na het ei een halve graden omhoog of zo.succes meid!

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Hier ziek thuis... Bleh.
    Mckenzie, hopenlijk is dit de enige en megagoeoe eisprong! Zijn jullie nog zelf aan de slag of krijg je ook hulp met iui of iets dergelijks?

De rest lekker shoppen en echos plannen, heerlijk!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Hier ook weer eerder naar huis en voel me nog steeds bleeehhhh :)

McKenzie yay voor de posi test, zullen we nu maar hopen voor nog een posi test over twee weekjes :D

Hip jaaaa een kinderwagen. Heb je al iets op het oog qua merk, kleurtjes?

Tori sooo.. wil jij mijn vakantie wel.. ruilen voor jouw baby :p:p
    Leuk dames van de echo's. Hebben jullie een voorgevoel of wens? En dan de kamertjes inrichten, het wordt nu "echt" :)

Betties beterschap en lekker broeden :)

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Bleh, hier ook niet lekker... Mega verkouden. Was de allergie verkoudheid nagenoeg weg, is het nu een gewone verkoudheid. Niet fijn op m'n werk vandaag, zo vermoeiend al dat niezen en snuiten (heb twee pakjes zakdoekjes versleten vandaag, bah!).

Sophy, hihi ... Nee ruilen kan ik niet! Ik wil en/ en! Maarja nog 'n kleine 5 weken en dan ga ik ook al een lang weekend weg naar Madrid.
    Al had ik wel liever gehad dat jij zwanger op vakantie kon gaan.
    Voorgevoel was eerst een jongen en nu een meisje, dusss het is veranderlijk bij mij. M'n nichtjes vorig weekend gevraagd wat zei graag willen en dat was unaniem een meisje, haha.

Hip, je hebt wel gelijk... De tijd gaat nu voor je gevoel wel sneller, komt ook omdat we toch niet meer zo bang zijn of t wel goed gaat. Nu meer bezig met wat we allemaal moeten regelen voor de bevalling wat toch nog zo'n 6 maanden te gaan is.
    M'n oudste broer heeft zijn kinderwagen bewaard voor mij (lieeef) dus daar hoef ik alleen een reiswieg voor te kopen want die hebben ze er niet meer bij. En m'n jongste broer heeft de box bewaard, dus daar hoef ik alleen een nieuw kussen voor te halen. Commode heb ik op zolder staan en een ledikantje krijgen we van m'n vriend z'n nichtje :).

Ooh ik ga nu eerst even stomen, het gaat niet meer (niesbui op komst voel ik).
    Beterschap mcKenzies, Betties en Sophy!

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hip, ik had inderdaad een kleine daling gisteren (van 36.5 naar 36.4) en nu vanmorgen weer omhoog naar 36.6. Ben dus benieuwd hoe hoog de temperatuur morgen is.

Betties, vooralsnog nog geen hulp en alles zelf doen. Omdat ik twee keer eerder gemakkelijk zwanger ben geworden vindt de gyn dat er op dat gebied geen problemen zijn en moeten we het nog gewoon zelf blijven proberen.

Flink klussen dus deze dagen haha!

Meiden, wat leuk he dat kneuteren bij die babyspulletjes. Ik kan me voorstellen dat nu het eenmaal mag je er geen genoeg van kunt krijgen :)
    Ik vind het nu al lastig om schattige kleertjes te laten liggen en dan ben ik nog niet eens zwanger! Zo lief allemaal, die kleine dingetjes.

En wat spannend om toe te leven naar die echo's he, ben zo benieuwd wat het wordt!!

Sophy en betties, nog even en wij kunnen ook los gaan in de Prenatal!!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nou zeg iedereen een beetje ziekjes hier...gelukkig kunnen jullie mij niet aansteken :)
    beterschap dames!

hoe is het verder?

mckenzie hoe is je temp? zet je die in fertility friend? is erg fijn vind ik.

Hier niet veel nieuws

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Mckenzies, jaaa flink klussen deze dagen :). Ooh, ben ook zo benieuwd of t een meisje of jongen is. Zou echt niet kunne wachten tot de bevallingsdag.

Hip, haha nee gelukiig kunnen we je niet aansteken. Gelukkig heb jij er geen last van!

Gelukkig gaat het hier ook beter, het stomen eergisteravond heeft echt goed gedaan. Gisteren overdag maar 2 zakdoekjes gebruikt, heel fijn!
    Ik ben vandaag vrij, maar toch op tijd uit bed. Ik had trek dus ik kon niet langer liggen. Nu aan de brinta.
    Vandaag jarig, vier het niet maar ga lekker dingen voor mezelf doen vandaag, niets hoeft alles mag. Misschien vanavond lekker uit eten met m'n vriendje.
    Ooh heb heel erg de behoefte om de kleine weer te zien... Pff maarja nog een 3,5 week wachten ...

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He tori, gefeliciteerd! Lekker leuke dingen doen vandaag!
    Hier nog steeds ziek thuis. Nou ja, megaziek is het niet, maar ik grijp ook even de gelegenheid voor een rustig weekje. Lijkt me zinvol om deze week ( innestelingsweek?) geen stress te hebben en rustig aan te doen. Deze week zijn er weer wat nare gesprekken op het werk en ik heb even geen zin in die stress en emoties van anderen. Dus ze bekijken het maar even lekker. Ik ga lekker broeden :).

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hier ook nog een lekker griepje erover heen voel me nu helemaal zwaar ellendig.....
    Van het weekend kreeg ik een pakketje thuis bezorgd en daar zat een roze shirt in met de naam die we willen geven aan onze dochter.
    Uiteraard had manlief die besteld:p

@Betties als ik het niet vergeet stuur ik ze morgen op.

Beterschap voor iedereen!

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Las trouwens dat Rozemarijke bevallen is van een dochter.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Is voor iedereen shit om ziek te zijn, maar voor jouw zomerr vind ik het helemaal kl*te zeg! ziek maar goed uit meid..beterschap en een dikke knuff!!!
    wat leuk een shirtje met de naam...

tori ik ben ook echt benieuwd of het een jongen of meisje word heb ook echt geen idee...de enige dag denk ik jongen de andere meisje.
    ik heb morgen de laatste afspraak bij de gyn(ga ik vanuit eerlijk gezegd heb de afspraak bij de verlos al gemaakt)
    weet niet of ik dan nog een echo krijg, maar eigelijk altijd wel al ik daar kom dus denk nu ook.
    volgende week intake bij de verlos en daar hoort ook een echo bij stond in de brief :)

oww en tori gefeliciteerd met je verjaardag!!

mckenzie vol aan de klus hihi succes meid hopelijk gaat het lukken..heb je nog utro voor straks? ik heb er nog over niet veel 1,5 strip of zo , maar ik durf ze nog niet weg te doen, als er bloed komt wil ik me meteen volschieten hihi.
    maar na de 20 weken echo of zo wil ik ze wel naar je opsturen.

betties zeker lekker thuis blijven en goed uitzieken! en ondertussen lekker broeden op je eitje :)
    doe rusttigaan meid!

echt vies weer vandaag bij jullie nog erger dan hier in limburg geloof ik...brrrr
    nou toch een fijne dag gewenst.

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hip, lief van je maar ik heb op dit moment een voorraad van 14 doosjes liggen :D
    Officieel maar 4, dus de gyn verlengt mijn recept ook als het nodig is. Gewoon lekker zelf houden, dan kan je je inderdaad meteen volschieten als het nodig is!

Gisteren weer een negatieve test dus het zit er voor deze maand weer op. Temp ook weer omhoog naar 36.6 (gisteren was hij 36.3). Ik hou het inderdaad bij in FF, ideaal!

Ik denk dus dat ik deze maand ineens weer een normale cyclus heb (hij komt dan op 34 dagen neer). Nu heb ik alleen wel weer een twijfeltje, ik zou het liefste al utro gaan gebruiken om de (hopelijk!!) innesteling te bevorderen, maar ik zit in een cyclusmonitoring waarbij ik op dag 5 en 8 na stijging van de temp nog bloed moet laten prikken. De utro beïnvloedt dan de uitslagen waardoor de monitoring dan niet betrouwbaar is. En als er geen zwangerschap komt, dan kan ik volgende maand weer opnieuw beginnen. En stel dat ik weer een valse piek had of geen ei, dan kan ik ook geen clomid krijgen omdat mijn gyn eerst een cyclus wilde zien.

En ik mag van de gyn ook pas beginnen bij vastgestelde zwangerschap (de voorwaarden van de Promise studie). Gelukkig ging het innestelen de eerste 2 keer ook goed, dus daar hou ik me maar aan vast.

Betties, wanneer kun je testen? Spannend hoor!! Mag je al eerder met een bloedtest testen of niet?

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Haha, balen he dat je niet elke dag naar je kindje kunt kijken.
    Hadden ze ook maar betaalbare echo apparaten voor thuis! Of verpleegster worden, kun je op je werk lekker spieken haha :D

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Tori gefeliciteerd met je verjaardag! Zwanger jarig, dat lijkt me ook heel leuk :) Nog uit eten zo? En wat dacht je van een doptone/angelsound oid :) Dat lijkt me reuze geruststellend.. wel dat ik dan elk half uur met dat ding op m'n buik zou zitten haha.

En iedereen hier ziek. Bij mij begint het net over te gaan, had me ook helemaal volgestouwd met ab. Beterschap allemaal en vooral voor Zomer, jeetje meid heb je nou ook nog een verkoudheid erbij. Je treft het ook niet. Zie wel alweer ruim 23w in je banner wauw :) Lief van je man van het shirtje! Jullie zijn er ook vlug uit met de naam.

McKenzie, gaat goed met je temp zo te lezen! En wat heerlijk toch zo'n meedenkende gyn.

Als iemand nog spullekes overheeft houd ik me ook aanbevolen, maar mag ook gewoon bij de date in nov. Zie het al helemaal gebeuren dat we er met 3 pogingen nog niet zijn.. dat zou wel balen zijn, maar dan kan ik maar vast een voorraadje hebben :)

Ik had trouwens nog een berichtje van BB, dat ik maar met jullie deel. Dat het haar spijt dat ze na de vakantie nooit is teruggekomen op zp, maar dat ze tijdens die vakantie hebben besloten om te stoppen met proberen. Al die mks hebben er erg diep ingehakt (begrijpelijk) en ze wil niet verzuren of nog meer jaren weggooien zeg maar.. dus ze stopt ermee en gaat zich nu focussen op marathons :) In het kader van nieuwe doelen. Begrijpelijk en toch jammer.

Waaaahhhhh ik heb vakantie :D:D:D

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zomerrr, dat jij nu ook nog es griep erbij hebt gekregen. Dat kon jij helemaal niet gebruiken!! Beterschap.
    Wel super leuk dat je van't weekend een t-shirtje als verassing kreeg! Wat goed dat jullie ook al uit de naam zijn :). Hier wordt dat volgens mij drama, haha.

Betties, dankje! Jij lekker rustig aan doen, heel verstandig. Als er stress op het werk is dan is dat zeker niet bevorderlijk en als je je toch niet lekker voelt is dat een goede reden om lekker thuis te blijven. Helemaal met dit weer, bah wat vies is het buiten.
    Beterschap!

Hip, jij hebt dan nog veel echo's in het verschiet. Dat lijkt me erg prettig! Mijn gevoel zegt een meisje (in jouw buik)!
    Thanks voor de felicitatie!

Wilde dit de hele dag al schrijven, maar toen kwam de visite binnen en heb ik de laptop ff dichtgeklapt (gelukkig is wat ik geschreven had wel blijven staan :)).

Het was een natte dag en ik ben bijna de hele dag binnen gebleven, alleen taartjes gehaald bij de bakker en een paar boodschappen bij de super. Straks lekker uit eten!

Deel Deze Pagina