Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wat een mooi nieuws, duimen draaien volop!
    ik moest na de iui met de utro beginnen dan op 14 dpo testen als nega is stoppen en dan werd ik na 4 dagen ongi. dus je kan straks gewoon beginnen met de utro.

betties ik hoop dat je je vergist zeg! Wanneer moet je ongi worden/ga je testen?
    succes met klussen!

sophy hopelijk voel je je wat beter, maar is heel normaal omdat je nu wat rust hebt dat alles er nu uitkomt. straks lekker genieten op vakantie!
    Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie!

tori hoest bij jouw?

hier zijn vriendje en ik alletwee beetje ziekjes :( we wilden eigelijk dit weekend een weekendje weg gaan, maar doen we maar niet. hadden gelukkig nog niks geboekt. had ik donderdag eigelijk willen doen, maar toen was ik al niet lekker.
    Gister alletwen ziek op de bank gehangen en vandaag weer niet veel doen denk ik.
    we gaan wel ff een wiegje ophalen hier in de buurt, had ik gekocht via marktplaats. gewoon zo'n mini ledikantje geen rieten ding of wiebel ding of zo.
    voor de eerste weken bij ons op de kamer te slapen.

als we morgen beter eraan zijn dan gaan we morgen wat leuks doen samen en 's avonds uiteten of zo.

fijn weekend allemaal!

oja had de zwangerbox van felicitas op kunnen halen erg leuk vond ik!
    en heb nog een buikfoto gemaakt, maar moet em nog plaatsen.

doei!!

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Het is nu pas dag 22, dus veel te vroeg. Cyclus is normaal 26 dagen, dus woe/do nod. Voel me een beetje depri ( komt vast ook door het weer, bleh). Gister is de buurvrouw bevallen, prachtig jongetje. Ik zag ze uit de auto komen schuifelen en mocht meteen even spieken bij ze. Och wat heerlijk, snik. En dan net weer een onverwachte echofoto van een kennis op facebook en een buikfoto van een hoogzwanger nichtje. Gatsie, kan dr ff niet tegen vandaag! Ik wil ook!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    McKenzies, super :) ; en lijkt me niet dat het kwaad kan dat je progesteron neemt vanaf de vermoedelijke innesteldag. Ik duim voor je.

Sophy, lekker op vakantie (neem aan dat je nu onderweg bent?), geniet er van!!

Hip, jullie zitten dus lekker samen op de bank onder een dekentje vanavond :). Wel gezellig! Wij gaan in plaats van jullie dan 'maar' ff weg dit weekend, hihi. Lekker naar een hotel met wellness centrum in Brussel. We moeten er voor 't werk heen dus lekker een nachtje daar vertoeven.
    Beterschap voor jullie en hopelijk morgen wel ff lekker uit eten. Vanavond maar een film kijken :), ook leuk.
    Met mij alles goed verder, ben wel moe ; gisteren een lange dag met het werk. Halve dag werken en daarna gingen we kleiduiven schieten, pas om kwart voor 11 thuis. Beetje verkouden nog, maar dat gaat vanavond in het wellness center wel over denk ik.

Betties, ja van dit weer kan je wel depri worden. Lekker binnen blijven, wat leuks kijken op tv! pff, en dan kom je allemaal van die zwangere / baby dingen tegen ; niet prettig. Maar vlgd week hopelijk een posi test voor jou!!! Ik duim.

Nou, ik moet broodjes voor onderweg smeren en dan gaan we op pad! Fijn weekend meiden.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    McKenzie wat goed al naar de 37 graden, dat voorspelt iets moois :) Je kunt inderdaad gewoon de utro opsteken, dat kan geen kwaad. Als je lichaam het niet nodig heeft, komt het gewoon terug (lekker :p).

Betties wat rot dat je je zo voelt en nu al! Hopelijk verkeerd gevoel.. of alvast innestelingskrampjes (ik geloof er niet meer zo in, maar toch).. of.. een wonder :) In ieder geval nog geen bloed toch? En ja naar.. alsof iedereen om ons heen zomaar zwanger wordt en zomaar kindjes krijgt.. soms is het zo moeilijk he *knuffel*

Hip rustig aan op de bank met dekentje theetje filmpje :) Hoop dat je snel weer beter bent!

Tori veel plezier in Brussel en in de spa, lekker!

Hier nog steeds depri en ontzettend moe.. het heeft even geduurd maar ik ben nu ook echt op van alles. Morgenochtend vertrekken we :) Hopelijk doen zon en zee en ontspanning me goed :)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy lekker weg morgen! Heerlijk!
    Tori een weekendje weg, ik volgende week donderdag. Nou hip, dan is het toch balen dat jou weekend niet doorgaat....

Vandaag een enorme kledingkast in elkaar gezet, ben gesloopt. Nee, nog geen spoor van bloed gelukkig. We zien wel. In elk geval nu in het laatste zonnetje een lekker bokbiertje! Moet toch kunnen!

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Ja heerlijk en dan komt hopelijk een blije soof weer terug ;)
    Jullie ook lekker een weekendje weg en Hip lekker volgende week ook ofzo?

Die kledingkast was vast goeie afleiding. Vind het echt positief dat je met de iui geen bloedverlies hebt! Ik duim voor een posi test volgende week en hopelijk even tijd om te komen spieken!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori heerlijk naar een welness in brussel geniet ervan. en gister kleiduiven schieten..is dat leuk? ik heb dat nog nooit gedaan.

soof morgen op naar zon, zee, strand en totale ontspanning! geniet ervan meid!

betties hebben jullie zon? hier heeft het bijna de heledag geregend..in het normaal zo zonnige zuiden;)
    Ik blijf toch voor je duimen hoor!! zwanger naar turkije volgende week.

mijn vriend werkt altijd in het weekend(ik voorheen ook toen ik nog niet in de zw zat) dus een weekendje weg is hier helaas maar zelden..:(..
    hadden in juni of zo gepland dat we nu dus een weekend samen vrij zouden zijn.
    ach het maakt me niet zoveel uit we hebben vanmorgen het wiegje opgehaald, zoooo schattig!!
    Nog ff bij de winkel vanalles lekkers gehaald voor vanavond (tapas enzo) liggen nu al de heletijd lekker op de bank, strakjes lekker hapjes met een filmpje en morgen hopelijk dagje weg en uiteten.
    hebben we toch een weekend samen gehad zelfs een dag extra want m'n vriend had zich gister ziek gemeld.

fijne avond/weekend/vakantie allemaal!!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Echt lekker hier in het hotel. Na de beurs naar t zwembad gegaan. Lekker gezwommen en ook even in de hammam stoomcabine geweest, heerlijk voor mn neus! Niet te lang, want weet niet of t ook goed is voor de kleine, weten jullie dat?
    Over een kwartiertje eten, heb al trek!!

Soof, goede reis morgen! En als je terug bent ben je opgeladen en weer blij hoor!

Hip, ondanks dat jullie ziekjes zijn, toch lekker samen dit lange weekend met vrijdag er bij. Enjoy the movie!

Betties, flink bezig geweest! En nog ven genoten van t laatste drankje voordat je straks positief test :). Moet zeker kunnen.

Liefs voor jullie allemaal :).

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, ik meld mij hier weer even.
    De 12 weken zijn om en we hebben weer een prachtig druk bewegend kindje gezien.
    Ik ben nu dus gestopt met de pillen maarwel nieuwsgierig of het uterogestan of placebo is geweest.
    Ik denk eigenlijk placebo want ik vond het nogal een zetmeel achtig zooitje worden en niet alle pillen losten mooi op.

Jullie allemaal veel succes met de zwangerschap of met het zwanger worden!! Hopelijk mogen julli snel ook12 weken de pillen gebruiken.

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He pookie gefeliciteerd! de normale utro is ook een zooitje haha komt veel van terug enzo, dus dat zegt niks. krijg je nog te horen of je echte of placebo hebt gehad?

tori lekker genieten! als je oplet dat je het niet te heet krijgt dan mag je gewoon in het stoombad.

net wakker weet nog niet hoe ik me voel hihi, hopelijk goed genoeg om iets te gaan doen. fijne zondag!!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat een rust hier!

betties hoe voel je je? hopelijk iets beter dan in het weekend, met alle zwangere en babies die opeens uit de grond schieten...ik blijf duimen voor je!

Tori hoe was je weekend?

wij zijn gisteren lekker naar het zuiden gegaan, beetje gewandeld, in het zonnetje op het terras gezeten en 's avonds lekker uiteten geweest. thuis nog een film gekeken, heerlijk!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Heerlijk weekend gehad aan de rand van Brussel. Zondagochtend nog weer wezen zwemmen en in het turks stoombad geweest, heerlijk! Zonnetje was er ook dus nadat we waren uitgechecked daar in het bos gewandeld. Om half 5 waren we weer thuis: puzzelen, koken, eten, tv kijken en daarna lekker op ons eigen bed!
    En nu weer op het werk ... Veel te doen dus het is aanpoten vandaag, maar de dag gaat wel lekker snel zo!

Hip, jullie voelen je ook weer beter dus? En nog uit eten geweest gisteren, helemaal top!

Betties / McKenzies, hoe is het met jullie en hoe was jullie weekend?

13. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Heerlijk Tori, zo'n weekendje! Lekker bijgekomen zeker!! Hip ook al zo'n leuk weekend en die Sophy lekker in de zon :D

Ik heb gewerkt het weekend, minder relaxed dus haha. Nu lekker paar daagjes vrij dus dan kan ik lekker 'weekend' gaan vieren.

Ik heb zondag bloed laten prikken en woensdag voor de laatste keer. Mijn temperatuur is nog steeds hoog, dus ik denk dat het gewoon een goede eisprong is geweest! Bedankt nog voor jullie tips omtrent de Utro, ga ik lekker woensdagavond mee starten, gewoon voor de zekerheid. Hoor ik eindelijk bij de bolletjesclub :D

Fijne avond nog meiden!

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    huh? ik heb toch echt een reactie geschreven vanmiddag.. maar zie hem niet terug, vreemd. Ok, ben nogal druk, maar kan me niet voorstellen dat ik hem niet geplaatst heb.
    Anyway, rotweekend gehad en een rotdag vandaag. Gister bij de buurvrouw en baby van 2 dagen oud langsgeweest. Zij kent mijn verhaal, praat vaak met haar. Ik mocht heel lief de baby even vasthouden! Maar toen ze vroeg of ik dat moeilijk vond, pffffff... zitten janken! Zij ook, haha, lang leve de kraamtranen... anyway, genante toestand toen haar man binnenkwam. Vind babys leuk en geweldig, maar deze pasgeboren frummel maakte een hoop los hoor. Poeh. Was ook zo dat ik bij mijzelf de eerste tekenen van de tweede mislukte iui poging alweer zag. Vandaag een eerste fikse roze streep, dus verwacht hem dinsdag of woensdag.
    Verder druk op het werk, nog half ziekjes en megahoofdpijn van komende ongi. Wat mij betreft mag het heel snel vrijdag zijn, dan ga ik eens lekker aan de cocktails aan de rand van het zwembad!!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohhh betties..neeej!! dat is echt shit!! dan maar extra hard genieten op vakantie en als je terugkomt is het al bijna tijd voor iui3!
    dat geloof ik dat het heel confronterend is zo'n pasgeboren frummeltje, maar lekker laten komen die tranen hoor!

tori lekker genoten in brussel! heerlijk..en was mooi weer he gisteren..

ik heb veel gedaan vandaag, terwijl ik echt moe was en met vlagen misselijk.
    ben nu kapot! lig met een kruik op de bank.
    vraag me af wanneer ik es van die moeheid en misselijkheid af ben..(durf eigelijk niet te klagen, ben allang blij dat ik zwanger ben en betties, sophy en mckenzie jullie willen zo graag en dan zeur ik over mijn kwaaltjes...sorry)

mckenzie geniet van je weekend!! ;) en wat een super goed nieuws dat het er naar uitziet dat je een eisprong hebt gehad, benieuwd naar de uitslag v van het bloef en dan hopen dat je je ei mooi benut hebt en de komende weken bolletjes mag svhieten.
    (is niet zo leuk als je denkt, vond het uiteindelijk best vervelend, die zooi en steeds die bollen schieten, maar fijn dat ze er zijn!! )

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Hip,
    Ik heb mijn dagboek er nog eens op nageslagen en bij mijn zwangerschap van mijn zoon was de misselijkheid in week 16 ineens verdwenen. Let maar op, van de een op de andere dag voel je je ineens prima. Ik hoop dat dat voor jou en tori ook zo zal zijn! Ongi zit nog dwars, denk dat het morgen definitief is, het is nu pas dag 25. Kan ik mooi het ziekenhuis bellen en inderdaad bijna meteen na de vakantie voor iui3 gaan.

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh betties, wat een rotnieuws zeg :( Ik had zo voor je gehoopt dat dit hem zou zijn. Gelukkig heb je nog een leuke vakantie om naar uit te kijken en daarna weer een nieuwe poging.

Hip, vooral niet schuldig voelen en lekker klagen over je kwaaltjes. Het geeft mij juist wel hoop om te zien dat het dus ook gewoon goed kan komen na al die pech :D
    Je voelt je vast snel weer beter!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties lief dat je dat nagekeken hebt. ik hoop dat dat bij mij ook zo is...al geniet ik nu evengoed volop hoor...baal alleen dat ik niet kan doen wat ik wil.
    En voorjouw hoop ik dat als je dan toch ongi moet worden het ook maar snel doorzet. dan heb je de ergste dagen gehad voordat je op vakantie gaat en kun je snel door met de volgende ronde!

Mckenzie wanneer kun je eigelijk bellen voor de bloeduitslagen? ik hoop dat het goed gaat deze x bij je.

tori hoe voel jij je eigelijk? en wanneer moet je weer naar de verlos? ik ga morgen voor de eerste x heb er echt zin in!

sophy ligt lekker te genieten van het warme weer..heerlijk! ik hoop dat ze zich al wat beter voelt!

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Nou ongi zet nu al door. Dan is mijn cylus deze keer dus maar 24 dagen. Ik gebruik nu twee cycli tarwekiemolie. Ik denk zelf dat het tussentijdse bloedverlies daardoor weg is, dat dat dus helpt. Maar het maakt misschien ook mijn cyclus een fractie korter en mijn ei een fractie later. Ik had nl in de eerste cyclus met de olie een ei op dag 13 en in de tweede met de olie op dag 14. Normaal had ik standaard dag 12 een positieve ovulatietest. en normaal zonder olie heb ik een cyclus van 26 of 27 dagen en nu in ronde 1 25 dagen en in ronde 2 24 dagen.

Ik zit te denken om mijn theorie te testen en deze ronde een iui te gaan doen zonder de olie. Dan kijken of mijn ei weer gewoon op dag 12 komt en kijken of het bloedverlies weer terug komt. Dan weet ik tenminste zeker dat de olie werkt tegen het bloedverlies. Of het dan verstandig is om er mee door te gaan en het weer te gaan gebruiken is dan een vraag die ik in het ziekenhuis kan voorleggen?

Is dat een idee?

Oh ja hip (en tori) ik vidn het helemaal niet vervelend dat jullie vertellen of de kwaaltjes, echos en afspraken hoor! Superfijn dat jullie dit ook kunnen delen en dan heeft de rest van ons wat om naar uit te kijken ;) Dus schroom niet hoor!

McKenzie, is je temp nog hoog? En al uitslagen? spannend!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey lieve meiden zijn jullie toch ook!!! :) dat wilde ik ff kwijt, hihi.

Betties, je cyclus is wel kort maar zegt niets want dat is die van mij ook!! Ik zal eens kijken wanneer mijn eisprong altijd was en of er dan dus bij jou ook wel genoeg dagen zitten tussen de eisprong en je NOD (zodat de embryo genoeg tijd krijgt om in te nestellen). Wel erg prettig dat je nu geen tussentijds bloedverlies hebt, lijkt mij sowieso beter om zwanger te raken dat dit nu zo is. Dus ik weet niet of je het wel moet gaan testen nu met IUI3. Sterkte met de ogs, hopelijk heb je er niet al teveel last van.

Hip, ik voel me best goed. Heb alleen last van misselijkheid bij sterkte geuren en bij het zien van brood, maar dat laatste is ook alleen 'smorgens erg. Want nu ben ik wel gewoon broodjes aan het eten. Moet er trouwens niet teveel bij na gaan denken want dan gaat het mis! Snek kauwen en doorslikken haha.
    Verder begin ik nu wat last van m'n buik te krijgen als ik zit, voelt alsof ie nu al tegen m'n ribben (of middenrif) aan zit te drukken en moet dus iets onderuitgezakt zitten. Elke dag wel last van m'n borsten, maar niet de hele tijd dus prima te doen.
    Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak bij de verloskundige. De eerste controle na de termijnecho bij hen.
    Vind het wel spannend!
    Jij morgen dus, leuk! Ben benieuwd hoe je het vindt.

Ik ga maar weer eens verder met werken, teveel te doen vandaag (net als gisteren), bleh.

Deel Deze Pagina