Hoi meiden Zojuist mijn laatste ronde bloedprikken. Ik heb over 2 weken een afspraak bij de gyn, dan worden de resultaten besproken. Vanmorgen een onwijze temperatuursdip op 8 dpo (van 37.1 naar 36.7). Hopelijk dus een innestelingsdip! Omdat het bloedprikken erop zit ben ik zojuist al gestart met Utro (2x100 mg) om het innestelen een handje te helpen. Spannend hoor! Betties, ik ben ook tarwekiemolie gaan gebruiken omdat dit de baarmoeder beter zou doorbloeden. Wat merk jij er nog meer van, behalve dan dat je geen tussentijds bloedverlies meer hebt? Ik zou het zeker zo testen hoor, even een maandje niet om te zien of dit het echt is. Kan echt geen kwaad. Weet je in elk geval zeker of je theorie klopt. Tori, krijg je dan ook weer een echo? Heb je een VK met een echoapparaat? Zou wel erg leuk zijn, om je kindje nog eventjes te zien Hip, hoe was het bij de verloskundige?
mcKenzie, oeh wat spannend nu! Hopenlijk is je temp verloop dus goed! Tempen is het enig wat ik nog nooit gedaan heb. Van de tarwekiemolie merk ik dus verder dat mijn cyclus iets korter duurt (1 a 2 dagen) en dat mijn ei dus ineens 1 of 2 dagen later is. In die zin is de fase tussen ei en ongi wel korter geworden, was 14 dagen en is nu 10 dagen ongeveer... Misschien omdat ik tussentijds geen bloedverlies meer heb, zijn mijn ongis wel wat heftiger. Veel echt rood bloed en frutsels, 2 dagen heftig en nog 2 prutteldagen. Ik ga deze maand alleen maar foliumzuur slikken en inderdaad mijn theorie eens testen. Als het bloedverlies terugkomt dan ga ik een gesprek met het ziekenhuis aanvragen en informeren hoe zij dit zien en ook het verloop van mijn eerste 3 iui's eens bespreken. Ik blijf nl van mening dat alleen ovulatietesten wellicht bij mij niet voldoende zijn. Immers ik doe al 2 jaar ovutesten zonder resultaat. Nooit folikelmeting ofzoiets gehad. Lijkt me toch wel eens zinvol?!
McKenzie, oooh ik hoop ook dat de temp dip innesteling betekent! En nu 'lekker' begonnen met de utro. Het wordt weer tijd voor een zwangere in dit topic en hopelijk geef jij daarvan het goede voorbeeld! Krijg denk ik geen echo bij de vk, al zou ik dat wel graag willen! Ze hebben wel een echo apparaat dus het kán wel . Maar goed, ze gaan het hartje luisteren en dat is ook al prettig. Nog maar 2,5 week en dan mogen we weer kijken (tijdens de geslachtsbepalende echo) . De kleine is nu al zo groot als een vuist ... wow, dat is al best wel wat. Aan m'n buik te zien klopt dat wel, haha. Betties, wat raar dat ze helemaal geen follikelmetingen doen bij je ... bij het ivf centrum waar ik zat werd dat altijd gegaan. En op basis daarvan werd bepaald wanneer de inseminatie was. Hopelijk gaan ze dat bij jou ook doen, en anders misschien naar een ander zh gaan waar dat wel de standaard is?
betties hier doen ze zowiezo altijd fm en de pregnyl, mijn gyn zei dat het zonde is van de bahandeling als je er op vertrouwd dat de natuur zijn werk goed doet. ovutesten zijn ook lang niet zo nauwkeurig en hoe dichterbij de eisprong de insiminatie is hoe beter. dus ik zou het zowiezo voorstellen. ben benieuwd hoeveel anders de cyclus van je is komende ronde. nog een paar daagjes en je ligt met een cocktail in de hand in het zwembad! mckenzie spannend zeg hopelijk is het een innestelingsdip! dan begin je toch op een erg mooi moment met de utro. mijn duimen draaien meid! tori vind je ook dat de tijd nu sneller lijkt te gaan? kun je je bm al voelen? ik voel em best goed, vooral aan mijn bm zelf zeg maar. als ik op mijn bm druk dan is dat gevoelig en net daarboven niet. mijn buikje groeit ook al aardig moet ik zeggen....en je gelooft het niet maar ik heb een foto geplaatst in het buikfoto topic en in mijn album!! ik vandaag ben vandaag bij de verlos geweest, veel info gehad en vond het een lieve verlos! er zitten er 5 en is de bedoeling dat je ze allemaal leert kennen. we hebben ook nog ff mogen spieken naar ons kleintje! is al best wel groot hihi van kruin tot stuit dik 9 cm. komt goed overeen met de termijn en het hoofdje ook. alles zag er goed uit. 22 okt hebben we de geslachtsbepalende echo en 7 nov weer afspraak bij de verlos en dan de week erna de 14de de 20 echo. van 1 kant zin in, maar zie er ook wel een klein beetje tegenop eerlijk gezegd. nu eerst maar es uitkijken naar de geslachtsbepalende echo. ben echt zo benieuwd naar het geslacht, ik droom er bijna elke nacht wel over. helaas niet elke droom hetzelfde hahaha dus daar heb ik ook niks aan. maandag gaan we naar babydump samen met mam, we krijgen van haar de kinderwagen...leuk leuk! en ik moet me es gaan verdiepen in zwangerschapscursussen de meeste moet je je aanmelden tussen de 15de en 18de week. wil wel iets gaan doen. oja er staat dus een nieuwe(nouja van vorige week) buikfoto en 2 echofoto's van vandaag in mijn album. fijne avond nog allemaal!
Hi Meiden, Nog even een kort bericht van deze kant. Hier totale stress, op het werk gezeik (ruzie met mijn leidinggevende), megawerkdruk, thuis inpakstress, moet nog boodschappen doen, sleutels afgeven. Aaarghhhh. Gisteravond een complete meltdown gaehad, schrok er zelf van, man ook, ff ruzie, daarna ik alleen maar janken. Alles gaat deze week gewoon ff mis, met niet in de laatste plaats mijn ongi. Kortom de timing voor de vakantie is wel perfect. Echt een week helemaal niets doen, kan niet beter! Weer even bij zinnen komen en een actieplan maken voor na de vakantie, want vooral op het werk gaat het niet goed. Daardoor een enorme stressfactor die doorwerkt in hoe het thuis gaat en die ongetwijfeld ook impact heeft op de iui pogingen. Over 24 uur lig ik aan een zwembad in 30 graden. Dan ben ik ook compleet offline. Volgens mij gaat het met de zwangeren prima en McKenzie ik hoop ontzettend dat ik eind volgende week mooie berichten van jouw kant lees! Checkin' out...
Betties wat rot! Zet voor nu ff de belangrijke dingen op een rijtje, dat je klaar bent voor de vakantie. en dan in turkije alles van je af laten glijden. praat met je man en denk ook goed na over je werksituatie, als dat voor zoveel stress zorgt wat niet 1,2,3 op te lossen is dan moet je je mss ff ziekmelden. maar het belangrijkste geniet volop van je vakantie! we denken aan je...knuffel!
wat een rust hier...tori en mckenzie jullie zijn er wel nog gewoon toch? ik heb me een paar buikbanden besteld, hopelijk passen ze al.
Hip, heb het erg druk gehad deze week, elke avond laat thuis. Dus vandaar niet veel tijd verder gebruikt om te schrijven op zp. Nu lekker op de bank met mn benen omhoog, heel fijn. Op de iPad, typt niet zo fijn, maar het kan! Voor mij gaat de tijd nu ook veel sneller, komt volgens mij ook mede doordat het nu gewoon goed gaat en ik er niet meer teveel bij nadenk. En drukte op het werk helpt ook wel mee natuurlijk. Heb je foto al bekeken, duidelijk verschil met de vorige! Erg mooi buikje. Mijn buik groeit ook erg goed en qua voelen vind ik lastig. Heb het al wel gedaan en voelde het vlgs mij wel, maar het is niet gevoelig als ik er op druk. Maar druk ook niet zo hard, dus misschien doe ik het ook niet goed. Woensdag bij de vk maar even vragen hoe je dat moet doen (al gaat zij dat sowieso doen denk ik). Wat fijn dat het jou ook goed is bevallen bij de vk en dat je weer mocht spieken! Altijd leuk.ik wil da woensdag ook! Haha, ik vraag het gewoon misschien wil ze dat wel doen. Ik kijk ook erg uit naar de geslachtsbepalende echo! Paar dagen na jou mag ik gelukkig ook . Weet nie hoe het zit met die zwangerschapscursussen, maar ik wil ook zeker op zw.gym. Dacht dat ze dat vanaf wk 25 ongeveer doen. Moet nog kiezen waar ik me aan ga melden. Heb vandaag wel de papieren van de kinderopvang binnen gekregen. Nog even uitzoeken hoe dat zit met wat je via de belastingdienst terug krijgt.
Goedemorgen meiden. Wow, Betties en Sophy lekker op vakantie en wij in de herfst hier haha! Hip, leuk van die buikbanden, heerlijk lekker shoppen voor jezelf en de beeb. Tori spannend hè die echo. Kan je ook weer lekker spieken! Hier twee dagen een lage temperatuur gehad (36.7) maar nu alweer twee dagen 37.1. Weten jullie misschien of dat ook de Utro kan zijn? Dus dat mijn temperatuur alleen daar hoog door is? Verder geen bijwerkingen ervaren gelukkig maar ook geen kwaaltjes die op een zw kunnen duiden. Behalve dat ik gisteren enorme moodswings had haha, arme vriend had het zwaar te verduren! Nog leuke weekendplannen? Ik ga maar eens flink soppen hier, niet al te leuk maar moet ook gebeuren haha. Gisteren trouwens de zwangere buurvrouw gesproken en kon gewoon echt blij voor haar zijn in plaats van alleen die klagende jaloezie en onzekerheid van binnen.
Hoi meiden, even met jullie delen hoor! Heb nu op 12 dpo een testje gedaan om te besluiten of ik zou stoppen met de Utro (zodat ik de menstruatie niet onnodig zou uitstellen ivm cyclusmototoring), en een licht streepje binnen de vijf minuten. Ik durf nog niet al te blij te zijn, eerst even aankijken of hij donkerder wordt, maar stiekem gaan er flink wat vlinders in mijn buik tekeer! Zo blij dat ik toch eerder die Utro ben gestart, dit is zo'n goed begin na maanden niks!
Mckenzie, whohooo dat is super . Een streepje is een streepje! Oooh ik blijf voor je duimen, maar dit is een plakker hoor. Idd erg fijn dat je met utro bent begonnen, mooinog even door gaan.
Vlgs mij kan utro trouwens niet door een verhoging van de temp zorgen, een zwangerschap wel . Weekendplannen, vanalles in huis gedaan en we zijn wezen shoppen (tja je moet wat als het slecht weer is) en heb bij de Miss Etam een spijkerpositiebroek gekocht en meegroeibhs bij de Livera. Heb beide nu aan, lekker hoor! En vanmorgen eerst F1 gekeken, daarna was aan gezet, wat gegeten en een potje Carcassonne gespeeld. En nu moet ik de was ophangen en gaan we straks naar een tante toe (als ze er is). Lekker dagje zo, hopelijk bij mullie allemaal ook!
Ik was vanmorgen aan het reageren en toen ging mijn foin uit. batterij leeh. daarna geen zin meer nu maar reageren dan. mckenzie! jaja een streepje wat gaaf! heb je een foto? nu lekker doorgaan met de utro en dan komt het hopelijk allemaal goed wanneer ga je weer testen? wij gaan dadelijk naar de kroeg met een paar vrienden, lekker borrelen, bijkletsen en er spelen vanallerlei bandjes geloof ik. verder niet veel bijzonders gedaan dit weekend. morgen babydump een kinderwagen shoppen en dinsdag dagje winkelen in duitsland onderandere naar de primark ben der nog nooit geweest ben benieuwd!
Bedankt meiden, vind het zo spannend Hip, ik heb de foto in mijn album gezet. Maar op het testjes onderdeel van dit forum waren ze allemaal erg positief dus dat geeft hoop! Tori en Hip lekker aan het shoppen. Heerlijk!! Ik ga dinsdag ook lekker shoppen, echt zin in. Had een meevallertje, dus ik ga een nieuwe jas kopen voor de winter. En wil eigenlijk ook nog nieuwe laarzen! Ik hoor dat de Primark heel goedkoop is en qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met de H&M, daar moet je dus vast wel wat kunnen vinden haha. Geniet van jullie avond!
Mckenzie, jaaa duidelijk een tweede streep hoor! Blijft natuurlijk spannend maar ik ben al wel superblij voor je! Shopze! Hip, was het een leuke avond in de kroeg? Jij ook shopze! Betties, hoe was jouw weekend? Sophy, geniet je nog lekker in het warme zuiden? Je zit daar nu echt goed, hie isteren de hele dag door regenbuien. Fijne nieuwe week allemaal.
Mckenzie duidelijk een streepje hoor zeker voor 12 dpo. gefeliciteerd! morgen shoppen leuk hihi ikke ook. ik moet trouwens een positiewinterjas halen, maar vind ze zo lelijk... Gister was erg gezellig! Linda smeets van tvoh zong er bmet een jazz combo erg leuk voor de zondagmiddag, daarna nog lekker uiteten gegaan met een paar. nu op naar de babydump.
Waar is iedereen? is wel erg stil hier nu. mckenzie heb je nog es getest? of mss al bloed laten prikken in het zkh? ben zo benieuwd...hoe voel je je? tori weer zo druk op het werk deze week? had je nog geshopt of niet? hoe is het verder? wij zijn maandag bij de babydump geweest, hebben de kinderwagen gekocht, het is de mutsy transit geworden een donker grijze. verdee nog wat rompertjes een mutsje en wat hydrofiele luiers en zo gehaald. oja en een camping bedje. heb ook de cadeaubox van de babydump gekregen, niet echt super leuk wat erin zat. vond de felicitas leuker. vanmorgen voor de laatste x voor MvM geplast...heb het met mega veel liefde gedaan, maar ben blij dat ik klaar ben hoor. en toch weer een mijlpaal in de zwangerschap. oja ik kon kiezen wanneer de kinderwagen bezorgd moet worden heb zo snel mogelijk gezegd en nu komt die volgende week donderdag al!! jeej!! kaheb er niks aan, maar vind het gewoon leuk gister ook flink geshopt essen (de) is echt een leuke stad, beetje te hard geshopthad echt veel pijn in mijn bekken. Thuis kon ik amper uit de auto...vandaag beetje rustigaan doen dus. primark is ook een leuke winkel trouwens.
Ja, het is hier stil ... Sophy is natuurlijk op vakantie en ik had het druk op m'n werk, maar die drukte is nu eerst weer wat minder gelukkig! Nog wel veel te doen, want door de kwartaalafsluiting zijn er dagelijkse dingen blijven liggen. Ach donderdag weer een dag! vandaag lekker thuis (al moet ik wel werken, al is het niet voor m'n 'werk'). Hip, jij bent al lekker wezen shoppen zeg, haha ; je hebt echt al veel in huis nu! Nee, ik heb verder niet meer geshopt, geen tijd voor gehad ook! Over een kleine 2,5 week naar Madrid met een vriendin dus dan ga ik het wel goed maken . Vanmorgen naar de vk geweest voor controle. Bloeddruk was goed en toen we het hartje gingen luisteren kon ze haar zin 'misschien horen we het hartje niet meteen' niet eens afmaken want toen hoorden we het hartje al heel duidelijk! Echt fijn dat we nu weten dat het nog goed zit! Nu op naar volgende week zaterdag, de geslachtsbepalende echo. Jij dinsdag al toch Hip? Je moet ook wat rustiger aan doen nu Hip, want last van je bekken is geen pretje! Niet alleen vandaag, maar de komende dagen! Genoeg geshopt! haha Mckenzie, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je is. En Betties, hoe voel jij je?
Wat een leuke wagen Hip (heb hem snel gegoogeld) Ja je zal best kapot zijn geweest van het shoppen haha, maar het is zo leuk he! Gaaf ook dat je wagen al zo snel komt. Kun je lekker testrijden Ik heb gisteren nog een kv test gedaan, maar dat streepje was nog niet donkerder helaas. Wel daarna nog een digitale cb gedaan en die zei 1-2 weken. Ik ben vandaag 15 dpo maar ben gestopt met testen anders maak ik mezelf alleen maar gek. Ik ga geen bloed laten prikken, dat zegt niet zoveel denk ik. Ik voel me verder wel goed, niet heel veel kwaaltjes ondanks de Utro. Wel erg moe! Het is inderdaad erg stil hier, Sophy nog lekker in de zon. Tori en betties, hoe is het met jullie? Betties ook lekker genoten van je vakantie?