Betties ik duim mee voor deze 4,5 mio toppers Daar moet toch een winnaartje bij zitten Ik heb 19 nov intake voor de nieuwe ronde. Wachten dus hier. Voel me enorm moe vandaag, denk dat ik vroeg ogs word en dan ga ik dus beginnen met de pil alvast. Hoppa Tori bijna zaterdag! Hip wat leuk trouwens, dat was ik gister vergeten, dat je kok bent Lijkt me zo'n leuk beroep.. creatief en vast thuis ook lekker eten hihi.
Wow bedankt voor de info Sophy! Nou graag als je die lijst wil sturen! Nou ben ik ook wel iemand die zichzelf snel overal in herkent, dus een beetje een rem erop terwijl ze je wel serieus nemen is ook niet erg Vond het alleen wel opvallend dat het volgens dr. Beer echt ruim 75% is (vrouwen met herhaalde miskramen die een onderliggende auto-immuun oorzaak hebben). Nu is er ook echt minimaal onderzoek gedaan dus alles wat ze daar extra doen is mooi meegenomen! En aangezien ik mezelf blauw betaal aan ziektekosten en normaal nooit wat heb is het nu mijn beurt hoor Ik heb 6 december de intake, valt dus nog wel mee met wachten. De telefoniste was erg lief dus dat is al een goed begin als je dat vergelijkt met dat gekat van de meeste assistentes die je hier aan de lijn krijgt (maar alles klinkt altijd leuk in het Vlaams vind ik ) Ik ben bij met de Hystero, dus ik hoop maar dat ik het voel als ze er een extra gang aan het bijmaken zijn. Wat een horrorverhalen toch ook, alsof je niet al genoeg hebt doorgemaakt Butterfly ook al in de herhaalde miskramen thread, wat een extra pech zeg. Gelukkig dat Gent dat opmerkte joh, anders had je daar nog mee blijven lopen ook
"Standaard" test bij dr Pfeiffer: Interleukin-2 Interleukin-6 Interleukin-10 Ferritine Transferritine Vitamine D Differentiaal bloedbeeld (ik denk dat dit een algemene controle is) -- dan het belangrijkste dr Beer stuk: -- T-lymphocyten B-lymphocyten T4 cellen CD8 cellen NK Cellen Geactiveerde T-cellen CD4, CD25, CD127 in combinatie met interleukin-2 en interleukin-6 Tumornecrosefactor, namelijk: IgG IgA IgM IgG subklassen G1 t/m G4 Immunoglobuline E Dichtgradientisolering Totaal 594,58 euro, niet vergoed door de verzekering. Dit is de basis-immuuntest zal ik maar zeggen. Je kunt bij hem ook andere testen laten uitvoeren, beetje wat je zelf wilt uit het dr Beer boek, dat heeft Y30 ook gedaan. Gaat natuurlijk wel in de kosten lopen.
Standaard getest in het LUMC: Karyotypering (genetica) IgG anti-cardiolipine IgM anti-cardiolipine PT INR APTT Proteïne C activiteit Proteïne C antigenen Proteïne S Trombine APC resitentie Factor 8 Lupus antiphospholipiden en APTT Factor 2 mutatie en antigenen Factor 10 Factor 5 Leiden Homocysteïne nietnuchter
Getest in Gent: MTHFR Factor 8 stolactiviteit Antitrombine Proteïne C Proteïne S APC Factor 5 Leiden Factor 2 G20210A mutatie Lupus anticoagulans IgG antistoffen IgM antistoffen B2 GP1 antistoffen voor IgG en IgM Homocysteïne nuchter Reumafactor ANF (anti nucleaire lichamen) Schildklier: TSH, FT4, FT3 AMH SOA's: Hiv, syfilis, hepatitis
Nou nog eentje dan Hierboven dus de lijstjes met wat getest is. Na de laatste ma was het handiger voor me om te beginnen in het LUMC, daarna overgestapt naar Gent. Als je die NL lijst nog niet hebt gedaan, zullen ze die dingen in Gent controleren. Let op dat met je intake ook al bloedonderzoek gedaan zal worden. Dit is met name van belang voor de karyotypering (post-cytogenetisch).. dat is een duur onderzoek (ik begrijp drie nullen) dus je moet echt zeker weten dat je verzekering daar mee akkoord gaat. Check dit van tevoren en vraag anders je gyn in NL om de karyo uit te voeren, hij hoort bij de standaard hhmk onderzoeken in NL. Natuurlijk kan je de Gent lijst ook bij Pfeiffer laten doen. De Pfeiffer lijst bij de professor zal ze niet om staan te springen. Misschien dat dr Noens dat wel zou willen doen voor je. Die 75% van Dr Beer met auto-immuunproblemen.. ik denk dat Pfeiffer het ook zo ziet. Toch komt er bij een gedeelte van de vrouwen niets uit, zo ook bij mij. Verzekering: echt goed controleren Denk ook na over als er iets moet gebeuren, een behandeling ofzo wat ik niet voor je hoop. Ik zit bij CZ, zij hebben een contract met Gent dus krijg ik alles vergoed. Andere maatschappijen vergoeden vaak 75% van het Nederlandse tarief. Ik dacht te weten dat er ook dames zijn die in DD alles vergoed krijgen maar weet niet bij welke maatschappij je dan moet zijn. Tot slot, hopelijk niet teveel info in 1 keer Let op dat je jezelf niet voorbij loopt in het onderzoeken.. ik weet nog wel 50 dingen die je kunt laten onderzoeken en nog betere klinieken maar bedenk wanneer het genoeg is, gewoon uit zelfbescherming
Zo allemaal wakker hihi.. ik ben lekker vrij vandaag En last van m'n buikje dus die ongi zal niet lang meer op zich laten wachten. Zit nog eens te denken over de verzekering wat McKenzie zei.. ze zullen blij met me zijn dit jaar: alle onderzoeken in het LUMC, onderzoeken in Gent, operatie voor m'n eileiders, operatie voor m'n bmhals, twee keer ivf.. ik weet bijzonder goed waar ik premie voor betaal Komt zo pb aan nog.. hmmm en dan moet ik echt maar even stoppen met spammen
Haha wow Soph, dat is geen half werk!! Ik ben al wel op redelijk wat getest, heb een uitdraai van mijn bloedwerk hier dus ga alles eens met elkaar vergelijken. Super dat je zoveel moeite hebt gedaan Karotypering is al gedaan na mijn tweede miskraam. Gelukkig geen afwijkingen gevonden, zowel bij mij niet als bij mijn vriend niet. Dat scheelt dus alweer. Mijn huidige verzekering is DSW, het eerste consult wordt sowieso vergoed, voor een eventuele behandeling moet toestemming worden gevraagd (ik had ze gebeld om het te vragen). Iemand ervaring met DSW toevallig? Overstappen is inderdaad ook nog een optie, ik zal eens op onderzoek uitgaan. Bedankt voor je uitgebreide reacties
Sophy, lekker bezig op je vrije dag! Hopelijk komt je ongi snel los en heb je geen last meer van je buikje. En begin je dan over 3 dagen met de pil? McKenzie, als je er zo niet uit komt met wat je gaat laten testen weet ik het ook niet meer . Nee, ik heb geen ervaring met DSW ik zit bij Menzis. Ik zal es even het PB'tje lezen nu.
Graag gedaan mckenzie! Als je nog vragen hebt, hoor ik het vanzelf toch Ik ken DSW ook niet.. je zou ook de afspraak kunnen verzetten naar 2jan en dan net ff vlug overstappen Gewoon even goed rondkijken! Ja als ik ogs ben, begin ik met de pil. Ze hadden me zelfs alweer een toestemmingsformulier voor ivf2 gestuurd, dus volgens mij gaat het goed Heb ik het fout in mn agenda staan? Hip zegt net dat we 17-18nov hadden gezegd. Kan wat mij betreft ook. Datum pb dus zat 17nov Let me know!
17-18 november kan ik ook hoor! Fijn dat je het toestemmingsformulier voor ivf2 al binnen hebt gekregen! Begin is er .
Hier ff een ego berichtje delen met mijn vriendinnetjes... Ik heb net het intake gesprek bij het interne loopbaancentrum gehad vanwege mijn overplaatsbaarheid. Voor mijn gevoel was dit een gevalletje erop of eronder. En het was zo'n ontzettend leuk gesprek! Enorme klik met de vrouw die mij echt even een positieve boost heeft gehad. Fijn dat dit dus ook allemaal kan. Is echt ff wat ik nodig heb! Kortom, het gaat nu ff een stukje zonniger hier!
Oh fijn Betties!! Wat kan alles er dan ineens een stuk beter uitzien he Een hele opluchting zeg! Goed nieuws hoor.
Betties wt fijn zeg! ben echt blij voor je...wanneer word je over geplaatst? sophy wat lief dat je dat allemaal voor mckenzie hebt verzameld. hier is de kinderwagen bezorgt! zo leuk...alleen de maxi cosi zijn ze vergeten dus diie komt nog. vanmorgen de eerste x bekkentherapie gehad ze heeft mijn hele bekken na gekeken, waar de zwakke punten zijn en nu ben ik gebroken...jezus dat deed pijn! maar das normaal omdat ze moet weten wat er precies is enzo. nu 2 dagen heel veel rust houden en dan moet het wel weer gaan. heb oefeningen en moet over 2 weken weer terug. nu dus chillen op de bank..
brrr het klinkt wel eng dat het zo'n pijn doet Hip! Is het dan de volgende keer minder erg? Net nog even m'n schildklier laten prikken. Goh ik ben wel goed bezig vandaag.. echt zo'n hoogprogesteron wathebikvreselijkveelenergie dag Om dan morgen finaal in te kakken
Hip, pittig die bekken therapie, hopenlijk heb je er baat bij. Heel belangeijk hoor, want je hebt nog even te gaan. En de eerste spullen die worden gebracht, super! Nee, het gesprek gister was slechts de eerste stap. Met haar ga ik een arbeidsmarktprofiel maken, naar exterrne bureaus, eventueel opleidinglan etc. Het totale traject kan voor mij max drie jaar duren. Dus ik heb nog heel lang recht op deze begeleiding. Maar ik had er niet al te hoge verwachtingen van. Dacht eerlijk gezegd dat het een beetje een wassen neus zou zijn. Maar dit was zo'n leuk eerste gesprek, enorme klik. En zei is er echt voor mij, en ziet allerlei mogelijkheden en daar word ik ook weer blij van. Dinsdag ga ik er weer in om het intakegesprek af te maken, haha. Voelt een beetje als therapie en dat is misschien precies wat ik even nodig heb. Enne, toen ik gister J ging halen bij de bso vroeg hij of we nu thuis een baby hadden, want dat vond hij wel leuk?! Huh, out of the blue....Zet je aan het denken haha. Hoop dat hij voorspellende gaven heeft!
Betties wat fijn dat het goed geregeld is en dat je er een goed gevoel van krijgt Hopelijk lukt het dan ook met herplaatsen.. wordt het eigenlijk herplaatsen of kan het ook zijn dat je "echt weggaat"? Je hoort wel vaak dat kinderen het aanvoelen, ook al heel vroeg.. oh hoe leuk zou dat zijn Duim voor je!