he meiden hoe is het met iedereen? betties wat fijn dat je zo goed begeleid wordt, maar tot de overplaatsing ben je dus op je oude werkplek aan het werk of hoe zit dat? want dan is het te hopen dat je toch snel iets anders krijgt lijkt me. hopelijk heeft je zoontje gelijk en is er een baby onderweg tori!!!!! morgen is het zo ver...jeeej. is nu wel spannend he! heb je 's morgens of moet je nog een halve dag de tijd wegkijken? ik ben zo benieuwd! ga je meteen iets kopen als je het weet? wij zijn meteen de stad in gegaan hahaha. mckenzie hoe voel je je? heb je veel last van de mk lichamelijk? en hoe voel je je verder, ben je erg verdrietig of kun je het een plekje geven? vind het zo rot voor je. hopelijk word je goed geholpen in je vervolg traject en kom je er achter wat het probleem is zodat er iets aan gedaan kan worden. oww trouwens tori hoe zit het met die comode? heb je er nog iets van gehoord? echt raar dat die vrouw opeens niet weer wist of ze em wel wil verkopen. sophy jij bent druk geweest gisteren op je vrije dag echt een leuk zaakje wat je had uitgezocht. kan iedereen op die dag? zou wel gezellig zijn. heb je ook iets van zomer gehoord of niet? met mijn bekken gaat het al iets beter vandaag gelukkig, ik loop niet meer als een bejaarde, het voelt wel nog beurs aan dus doe nog maar lekker rustigaan vandaag. als het goed is gaat het de volgende x niet zoveel pijn doen, deze x was het omdat ze moest kijken/voelen waar de zwakke punten zitten, dus ze heeft veel geduwd en getrokken en gewiebeld haha. (nou ja was niet grappig) neem aan dat dat de volgende x niet hoeft.
Fijn dat het vandaag beter gaat met je bekken Hip. Hoop dat het dan de volgende keer meevalt en ik denk maar dat je pijn hebt omdat ze iets goeds gedaan heeft voor je Heb je je baas nog een mailtje gestuurd? Tori jaaa bijna zaterdag! Hoe laat mag je? Hoe laat kunnen wij het weten haha En ben net als Hip nieuwsgierig naar de uitkomst van de commode! Ik heb nog niets van Zomer gehoord en ik weet niet zeker of Betties wel op zondag kan.. als Sinterklaas er eenmaal is dus we wachten nog even af. Zou het leuk vinden als iedereen erbij is, gewoon gezellig toch Vandaag bij lief dinnetje geweest.. was ook gezellig maar wel wat druk Nu lekker relax op de bank terwijl manlief het avondeten in elkaar zet
Sophy, doe je goed ; jij op de bank en manlief achter de kookpotten! Hier helaas andersom :s. Het staat nu op, dus af en toe even kijken maar gelukkig een makkelijk avondmaal. Haha, jaaa bijna zaterdag ; gelukkig wel zeg! De afspraak is om 20 over 10 en zodra ik weer thuis ben zal ik het jullie laten weten. Dat is denk ik dan nog wel voor de middag (mits we niet aan het shoppen gaan slaan, zoals Hip heeft gedaan, haha). @commode, nou nog geen reactie gehad om mijn laatste mail ... beetje raar hoor. Misschien denkt ze er nog steeds over na, snap er niets van. Ik wil 'm zó graag! M'n vriend zegt dat ik moet bellen, maar weet nog niet of ik dat ga doen. Wacht het nog even af, wie weet heeft ze het druk gehad gisteren en vandaag. @meeting, zou zeker het leukst zijn als iedereen kan! Ben benieuwd naar jullie in het eggie! Heb nog niet gekeken naar de high tea zaak, zal ik na het eten even doen. Maar ik vertrouw volledig op Sophy. @Hip, fijn dat het beter gaat met je bekken, laat dat maar mooi zo blijven. Rustig aan doen en goed op je houding letten bij het zitten / staan enzo. Gelukkig is de afspraak in de ochtend, moet er niet aan denken om nog de hele dag te wachten. Lekker uitslapen en dan ontbijten en dan kunnen we al richting het zh. @betties, ja hopelijk heeft ie gelijk en is er een kindje op komst!! @Mckenzie, hoe gaat het met je nu? Hopelijk niet al te veel last van de vmk. Knuffel! Nu tijd om te eten, het is klaar!! en ik heb trek, heb niet genoeg gegeten vanmiddag (daardoor ook hoofdpijn denk ik ... )
Ha meiden, Ik heb gelukkig niet al teveel last van de mk. Was eigelijk net een normale menstruatie, alleen wat langer dan normaal. Ik kan het wel een plekje geven en als het dan toch moest, dan maar vroeg in plaats van dat ik het hartje al heb gezien en toekomstplannen voor de baby aan het maken was. Goed nieuws over Gent trouwens, wordt volledig vergoed door mijn verzekering, ze hebben een zorgcontract met Gent! Moet wel een doorverwijzing van ha of gyn kunnen opsturen, dus die ga ik nog wel ergens regelen. Als de gyn het niet doet krijg ik misschien mijn ha wel zover Van het LUMC heb ik verder niets meer gehoord, die zouden contact met mij opnemen voor een afspraak op de herhaalde miskramen poli (al heb ik daar na alle verhalen niet zo'n hoge pet van op maar we zullen zien). Lief van jullie om aan me te denken hoor Ben ook benieuwd naar jullie hoor, meeting is echt een leuk idee!! Hip, fijn dat het weer beter gaat. Wat stom dat je zo'n last hebt gehad van iets dat je juist moet helpen..! Tori, bijna zover!! Spannend!!! Betties, mijn duimen draaien overuren voor je hoor
McKenzie toch "fijn" (nou ja, je snapt het wel) dat je er weinig last van hebt. Alvast een afspraak in Gent, een actieplan, helpt vast ook met verwerken en weer door kunnen gaan Wat een super nieuws dat je verzekering het vergoed! Tori heel veel plezier zometeen!!
Dankje Sophy, het komt nu heel dichtbij. Had per ongeluk mn wekker op 7 uur gezet... Daarna wel weer geslapen maar dan ga ik altijd dromen, zo ook nu. Gisteren nog gedroomd over een jongetje en vanmorgen was t een meisje. Zal me nu es gaan douchen en dan moeten we even voor tienen op pad! Tot later!
Heej tori! ik hou het niet meer.....ben je toch nog eerst aan het shoppen? dat dromen heb ik ook dik een week gehad trouwens. vind het zo spannend!
hihi ... ik moest eerst aan de slag met de cakejes!! Die staan nu in de oven en de binnenkant is .....................
Ik had ook de binnenkant roze gemaakt beslag was echt roze maar na het bakken nog maar amper..viel niet op. dus er moet heel veel kleurstof in. je houdt ons in spanning zeg!!
ik heb een deel van het beslag in een bakje gedaan en deze roze gekleurd .. helaas hadden ze geen fel roze meer dus het is wijnroze geworden, dus vrij donker. Ik hoop dat het goed te zien is als ze 'm straks gaan opeten. Eerst een laagje gewoon beslag, een kuiltje gemaakt en daar wat roze beslag in gedaan. Daarna weer gewoon beslag erover, hoop dat het wat is geworden!! M'n schoonmoeder, m'n vriend z'n tanten, nichtje/man en dochter komen hier heen straks .
Hahahaha gefeliciteerd! wat leuk! en wat grappig dat iedereen een jongen dacht. speciaal he om te weten dat jullie een dochtertje krijgen. maakt het zoveel echter vind ik! nu volop shoppen weten jullie al een naam? wij wisten em al vanaf ik met de pil was gestopt.
Ik had een deel van het beslag gemengd met gesmolten chocolade en het andere met kleurstof, beslag was echt flink roze maar het cakeje van de binnenkant niet gewoon bijna geel zeg maar (normale cakekleur) ik had chocobeslag dan roze dan weer choco gedaan. hoop dat jouw binnenkant mooi roze is geworden. smakelijk alvast!
Haha dat pokkerige refreshen ook.. heb je gewoon al gezegd dat het een meisje is GEFELICITEERD Helemaal fantastisch dit roze hoekje met allemaal meisjes.. wat onwijs leuk Tori Hoop dat je cakejes goed lukken en dat iedereen verrast is!
haha, ja je moet wel refreshen ... vooral als je zoals ik het spannend houd en even wacht met het 'verlossende' berichtje . Het is hier nu wel erg roze, hihi Net glazuur op de cakejes gemaakt, ben ik niet zo goed in haha. Bij sommige was ook wat kleur naar boven gekomen in het midden dus hopelijk dekt de glazuur goed als het droog is. Zometeen nog een jongen/meisje teken erop tekenen, hopelijk komen ze iets later!