Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Haha hmm, zat ik er toch naast! Gefeliciteerd Tori, leuk een kleine meid :D

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de cupcakes...

ik heb voor mijn darmen die movicol, maar ga maandag de ha bellen voor iets anders. word echt misselijk van die zooi! de hele week alweer elke dag misselijk, gisteren niks gepakt om te proberen(en omdat ik het vergeten was en later te lui was om op te staan van de bank hihi) en nergens last van.
    vandaag weer wel gepakt en een dik uur later weer misselijk.

ben zo gruwelijk klaar met misselijk zijn, was er net aan gewend hoe fijn het is om niet misselijk door het leven te gaan hihi.
    wel balen want voor de darmen werkt movicol echt goed.

net is ook nog de maxi cosi bezorgt. de waren ze vergeten donderdag. leuk leuk!

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja, roze!, tori, superleuk!!
    Maar ehh... Jullie pikken toch niet alle meisjes in he? Nee hoor, maakt mij inmiddels geen bal meer uit en ben inmiddels ook een kei in trainbanen maken en ken alle thomas de trein treinen ;)

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    betties hahaha denk dat er nog genoeg meisjes over zijn en anders gewoon weer van voorafaan beginnen met de jongens dingen hihi.

het heeft alletwee iets leuks vind ik.
    ik vind die stoere jongeskleertjes zo leuk en vind het wel jammer dat ik daar niks van kan kopen. maar had het ook jammer gevonden als ik geen schattige rokjes kon kopen. dus het maakt me echt niks.

en met me meisje kan ik straks lekker tutten heerlijke meiden dingen doen, daar ben ik ook wel erg goed in hahaha.
    en als kind hield ik ook van hutten bouwen en lekker ravotten dus als ze op mij lijkt dan heb ik van alletwee iets hihi.

tori hoe zijn de cakejes gelukt? en hoe waren de reacties?
    leuk he om het te vertellen!

ik heb vandaag gelukkig stukken minder last van mijn bekken dus heb weer wat kunnen doen..de kinderwagen paar x ingeklapt en uitgeklapt en dan de maxi cosi erop en dan weer de reiswieg haha. ben al helemaal getraind nu, hoef ik niet te prutsen als de kleine er dadelijk is. (niet dat het moeilijk is, vind het gewoon leuk hihi)
    heb zelfs wat gepoetst en gewassen.
    zometeen nog wat koken en dan niks meer. strakjes nog ff lekker in bad denk ik, vind het maar koud hoor!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Betties, hihi meisje is zeker leuk ... wie weet voor jou ook een meisje en is dit gewoon het ROZE topic!!

Hip,
    De cakejes zijn gelukt, mooi roze van binnen geworden! zal morgen nog een foto maken van de binnenkant (al wel een gegeten maar geen tijd gehad voor een foto tussendoor, want er waren hier 6 op visite voor de 'genderparty' en ik had m'n eigen familie op Facetime terwijl zij de taart aansneden).
    Het was een superleuke dag! Heel erg leuk om het te vertellen op deze manier. Misschien maak ik morgen nog weer wat cakejes om mee te nemen naar m'n werk ... zijn daar toch van die snoeperts dus dat vinden ze vast leuk (en vooral lekker).

Heb al foto's van de echo in m'n album gezet, morgen dus foto's van de cakejes enzo.
    Voor de taart kijken op:
    Marjolein's taarten avontuur

Jij bent al lekker bezig geweest met de kinderwagen Hip! Ik krijg die van m'n broer, dus daar moet ik nog even op wachten. Wellicht nemen we die over 2 weken mee als we daar heen gaan :).
    Dan nog een maxi cosi kopen en een reiswieg, maar goed dat kunnen we volgend jaar ook nog wel doen ...
    Kan me voorstellen dat je klaar bent met misselijk zijn. Ik was het afgelopen week ook een aantal dagen erger, niks aan! Nu is het weer oke gelukkig.

McKenzie, jaa toch een meisje ; maar jij dacht met velen een jongen hoor. Des te meer een verrassing was het toen de gyn vertelde dat het een meisje is.

Vanavond naar een voorstelling geweest en dan ga ik nu lekker op de bank met m'n vriendje wat tv kijken (met wat lekkers erbij, mm)

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Wauw wat een mooie taart! Begrijp ik goed dat het deeg zelf gekleurd is.. dus dat het een gekleurde cake is? Heel mooi en heel leuk idee! Ben ook benieuwd naar de foto's van de cupcakes, alvast ideetjes opdoen ;)

Ik lag er vannacht :)?) nog eens over na te denken dat moelleux ook heel leuk zou zijn.. met witte chocola in het midden en die roze of blauw maken.. dat het er zo uitloopt :)

Hip wat jammer dat je van de meds weer misselijk wordt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wel lekker dat je kinderwagen compleet is nu met de maxicosi.. dat lijkt me al zo "echt" voelen als je hem hebt staan.

Voor ons dus straks ook meisjes Betties en McKenzie :)
    Betties hoe voel je je? Spanning nog op een mooi laag niveau toch? Laat je nog effies weten van die zondag?

En de klok is achteruit.. hmm wat heb ik heerlijk lang geslapen.. jullie ook? Fijne zondag!

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wow, tori die taart is gaaf! Ga ik onthouden voor mijn moment ooit! Hihi.
    Hier gaat het redelijk goed... Wachten duurt weer lang. Probeer steekjes etc te negeren, zegt toch niets... Vanmorgen redelijk uitgeslapen. Zoonlief besloot uit zichzelf er nog een driekwaier aan te plakken, dus die kwam om 8.15 en dus 7.15 naar boven. Viel mee, had 6 uur verwacht, dus... Beetje in bed hangen en sprookjesboom gekeken, ook leuk. Vandaag maar eens aan de grote schoonmkaa, het is hier zon zooi! Gatver...

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori wat een mooie taart! dus als ik het goed begrijp had marjolein die gebakken voor jouw fam. en voor je schoonfam had je zelf cupcakes gemaakt? . echt leuk!

benieuwd hoe je cupcakes eruit zien vanbinnen.
    ik denk dat ik te weinig kleurstof heb gebruikt, maar beslag was echt roze, dacht als ik er meer in doe word het rood.
    ga binnenkort nog es proberen heb nog kleurstof over alleen weet iedereen al dat het een meid word haha.

fijne zondag allemaal! xxx

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hierbij een collage van mijn cakejes, had helaas weinig tijd dus ze zijn niet heel netjes geworden maar het is wel gelukt met de kleur aan de binnenkant!

Hip, ja Marjolein heeft de taart voor m'n ouders gemaakt, ook daar heen gebracht :). Ze kan het ook zo goed, van die mooie taarten maken!

Bijgevoegde bestanden:

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ziet er lekker uit tori! leuk gedaan die collage..

ik denk trouwens dat ik de kleine voel. heb al 1,5 week ongeveer dat ik af entoe van die vage plopjes voel en 1 x een soort geschuif, hhet voelt anders dan mijn darmen, maar is nog erg onduidelijk.
    voel het wel steeds vaker...bijzonder hoor!

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip wat heerlijk dat je wat begint te voelen! Is inderdaad een soort vaag geplop! Genieten!

12. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden,

Net gebeld door het ziekenhuis, ik kan morgen al terecht voor de hysteroscopie.

Wel fijn, want anders zou het net rond mijn eisprong zijn en hoe eerder in je cyclus hoe beter schijnt. Ook staat dit dan een nieuwe poging niet in de weg, ook fijn!

Alles goed verder met iedereen? Trek je het wachten nog een beetje betties?

Hip, wat gaaf dat je het kindje nou ook gaat voelen. Lijkt me zo'n bijzonder gevoel :D

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckanzie, dat is nog eens een 'aangename' verassing. Dan kun je deze maand inderdaad ongehinderd gewoon weer een poging doen, fijn! Qua miskraam/heftige ongi gaat het dus lichamelijk nu weer goed? Dat staat het dus niet in de weg?
    Hopenlijk valt de hystero erg mee. Die van mij was redelijk te doen, zeker na een niet zo fijne hsg vond ik de hystero wel gaan. Ook bijzonder om mee te kijken op een scherm. Alles mooi roze.

Wachten gaat redelijk... probeer steekjes etc te negeren, maar het spookt toch door je hoofd. En... nog geen spoortje bloed of bruinverlies. En dit terwijl ik deze maand niets gebruik. Mijn theorie of het de tarwekiemolie was lijkt nog niet te kloppen. Misschien is mijn lijf uit zichzelf gewoon ineens weer helemaal normaal aan het doen?? Geen idee. Nou als ik dan ook nog even zwanger mag worden, a.u.b!
    Verder ben ik nogal emotioneel. Zat een verhaal in de vriendin te lezen (wat een flutblad), maar moest drie keer slikken hoor bij een zielig verhaal. Doe normaal! haha, fijne combi van half overspannen, werkgezeik, halve herfstdepressie en zwangerschapsellende...

Zoals mijn zoon vanmorgen zei, toen ie het zo koud vond buiten: "mama, is het alweer vakantie, dan kunnen we naar Turkije!" Haha, ik ben helemaal voor!

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ohhhh wat bijzonder Hip! Wat een mooie momenten zullen dat zijn! En dan straks echte schopjes enzo :)

McKenzie fijn dat je morgen al terecht kunt. Succes en hopelijk valt het mee en ziet alles er goed uit.

Betties zou het dan van de inseminatietechniek zijn zeg maar? Dat is toch anders als de normale weg. In ieder geval heel positief dat je geen bloedverlies hebt. Zat nog te denken.. de meeste vrouwen worden steeds rond dezelfde tijd zwanger.. en gezien je al een zoontje hebt, zou je volgende maand wel eens een extra goede maand kunnen hebben :)

Hmm de zon in Turkije dat lijkt mij ook wel wat.
    Hier nog steeds niet ongesteld :( Ik heb zelfs een testje gedaan, lekker naïef haha maar soms geeft dat het juiste effect (dat ik moet zien niet zwanger te zijn voordat de dijken doorbreken).. hopelijk dus vannacht. Ik ben klaar met wachten.. hop de pil en dan hop andere hormoontroep, hop punctie en hop zwanger :D

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He get sophy, mag nu wel doorzetten! Haha, ik heb dat ook altijd! Na een test binnen een paar uur ongi, grrr. Npu laat het maar snel doorzetten!
    Ja, misschien komt het toch echt door de iui op zich, hoewel ik niet zou weten hoe een en ander met elkaar verband boudt.
    Mmm, is dat evht? Dat je vaak rond dezelfde tijd zwanger wordt... Nou lets hope so! Julian is ontstaan rond de jaarwisseling, dus nog heel ff geduld dus! En inderdaad...mijn beide echte vmks waren in april.... Zet je aan het denken....

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy idd hop hop hop en da zwanger haha..ik hoop het zo voor je!

mckenzie succes met de hystero weet eigelijk niet wat het is. gelukkig gaat het verder redelijk met je. wil je wel gewoon doorgaan met proberen wacht je niet liever af tot je medicijnen of iets hebt tegen de mken? lijkt me zwaar om steeds een mk te krijgen, maar wachten is ook echt zwaar natuurlijk.

betties wanneer kun je testen? hoop dat het voor jouw ook snel raak is...is die tarwekiem meteen uit je lijf? mss nog daarvan dat je nog geen bloed hebt?
    blijft apart he...

tori al geshopt?

Zo de zooi in de keuken opruimen en dan lekker de joggingbroek aan en op de bank.
    ik vind it weer trouwens wel lekker ff..(nouja als ik binnen ben) heerlijk vroeg donker verwarming aan en met een dekentje en kop thee op de bank..kaarsjes aan en genieten.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy nog iets van zomer gehoord eigelijk? en betties kun jij die zondag?
    als zomer niks laat weten gaan we evengoed toch? heb wel zin in high tea en jullie in real life te ontmoeten.

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Betties kon niet, van Zomer heb ik nog niets gehoord. Ik zou zeggen dat we iig gaan :) Hip, tori, mckenzie en ik.. ook gezellig toch :)

Ik geniet ook van donker kaarsjes dekentje kopje thee ..en pepernoten :p

Betties tis echt. Op de een of andere manier zijn vrouwen sommige mnd meer vruchtbaar. Dat zie je met mks maar ook met meerdere kindjes in 1 gezin die rond dezelfde mnd zijn geboren. Iets met bioritme, zon, vitamientjes en gewoon moeder natuur :) Vorig jaar was mijn laatste zwsc ontstaan rond de tijd dat ik dit jaar ivf2 ga doen.. dus ook goede hoop!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, hihi jaaa hop hop hop en dan zwanger!! Zo moet het gaan!!
    Hoop voor je dat de ongi nu snel komt en je aan de pil kunt gaan en dus goed voorbereid de volgende poging in kunt gaan.

McKenzie, fijn dat je al snel kan voor de hystero. Met mij alles goed, dat extra uurtje is ook wel fijn :).

Betties, oooh dat wachten is echt killing he ... en je probeert er juist niet aan te denken wat je voelt, maar ondertussen doe je dat toch. Gaat ook niet anders, het is immers je lichaam en die is altijd bij je. Ik ga er voor dat je nu zwanger bent en niet straks met kerst hoor! #duimen

Hip, nee nog niet geshopt... dat bewaar ik voor komend weekend in Madrid! Maar dan zal ik zeker met leuke dingen voor onze kleine meid terug komen :).
    Ik moet de keuken ook nog opruimen, maar de joggingsbroek heb ik al aan sinds ik thuis ben van het werk (even na 6en), heerlijk!
    Gisteravond lagen wij ook samen heerlijk onder een dekentje op de bank tv te kijken :), genieten!

Ja, ik heb ook zin in de high tea. Het staat al in m'n agenda. Ben erg benieuwd naar jullie in real life!

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ha sophy, ik ga de theorie dan maar eens testen! Hopen dat ie klopt, want ik ben er wel klaar voor. Als ik nu terugdenk aan hoe ik er drie jaar geleden mee bezig was... mijn ideaal was toen, bevallen in april/mei, dan lekker de hele zomer thuis met beeb. Ik zat altijd door te tellen naar de uitgerekende datum en soms trok ik dan de conclusie dat het niet handig zou uitkomen. Bv rond sinterklaas/kerst. En nu denk ik: lekker belangrijk! Wat kun je je druk maken over niets. Heel wat wijzer geworden in de afgelopen jaren, helaas.

Ik kan testen op woe 7 nov, dan zit ik op dag 27. Dat is onze trouwdag, dus oh wat zou dat mooi zijn... Nog een week geduld dus. Poeh!
    Sophy heeft het tesje zijn uitwerking gehad? Nu eindelijk ongesteld?

McKenzie, heel veel succes vandaag bij de hystero! Hopenlijk valt het mee en is er niets bijzonders te zien.

Deel Deze Pagina