Onze dame is nu 5 maanden en een week. We hebben in de eerste maanden van haar leven heel wat aangeklungeld met haar voeding; uiteindelijk op Pepti overgeschakeld nav verdenking van kma. Dat hielp enorm. Na 7 weken moesten we provoceren en dat is nu een week geleden. Ze krijgt nu al bijna een week weer volledige Friso Standaard en reacties blijven uit. Het lijkt dus geen kma meer op dit moment, wat het dan wel geweest is, is onbekend. Maargoed, het gaat nu dus heel erg goed. Ze drinkt sinds een week of 2 ook haar flessen opeens helemaal tot op de laatste druppel leeg, wat ze eerst nooit deed. Op dit moment krijgt ze nog 5 x 180 cc. Van het cb mag ik nu over op 4 x 200cc, met in 1 van de flessen rijstebloem. Ook zeiden ze dat ik wel kan beginnen met hapjes. Daar heb ik expres mee gewacht ivm het provoceren, dat leek me iets teveel polonaise voor haar darmpjes Maar nu zit ik een beetje te dubben over hoe, en hoeveel en wanneer dan? Iemand voorbeelden van het schema van haar kindje op 5 maanden?
Wat fijn dat het nu beter met jullie dochtertje gaat! Wij gaan juist weer afstappen van de rijstebloem omdat Ivan er helemaal niet op reageert. Wij zijn begonnen met een groente hap geven toen hij 4 maanden was. Als eerste groente kreeg hij gepureerde worteltjes, ons schema zag er toen zo uit; 8:00 - 210/7 12:00 - 210/7 15:00 - groente hap 16:30 - 210/7 20:00 - 210/7 Hopelijk kun je er wat mee!
(Met 4 maanden bijvoeding) 6.00 210/7 9.30 fruithap 11.30 210/7 15.30 210/7 17.30 groente 19.30 210/7 Schema 5 maanden, flinke groeispurt