Groente- en fruitpap vanaf 6 maanden

Discussion in 'Voeding' started by scappelle, Oct 17, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scappelle

scappelle Nieuw lid

Oct 17, 2023
    1
    0
    1
    Male
    Beste ouders,

Ik ben een jonge ouder die graag wat inzicht wil krijgen in hoe jullie de voeding van jullie baby's aanpakken zodra ze 6 maanden oud zijn. Het ouderschap brengt tal van vragen met zich mee, en ik geloof dat we van elkaar kunnen leren.

Daarom heb ik een korte enquête opgesteld om jullie ervaringen te verzamelen. Jullie input is van onschatbare waarde!

De enquête invullen kan via deze link: https://forms.gle/8SHm5gmbDZ7JhHs16. Alvast bedankt voor jullie waardevolle bijdrage!

Groetjes,
    Ser

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,316
    3,307
    113
    Female
    Ik was begonnen met invullen, maar het lijkt eerder een marktonderzoek voor kant-en-klare babyvoeding dan echt het verzamelen van ervaring voor persoonlijk gebruik voor jou als jonge ouder. Ik ben afgehaakt, maar als je concrete vragen hebt, hoor ik het graag!

spruitje80 likes this.
  3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Lijkt me inderdaad niet dat je als jonge ouder met vragen een hele enquête gaat opstellen ipv hier simpel wat korte concrete vragen stelt aan mede moeders. Er is ook nog eens speciaal een account voor aangemaakt. Uiteraard begin je 'een keer' op een forum, maar niet meteen met een enquête over kant en klare babyvoeding.

Basilicum likes this.
  4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Het is een man (zie profiel) dat verklaart het denk ik.

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Mede ouders ;)

WWJD likes this.

Share This Page