nasleep (hele)vroege miskraam of nieuwe zwangerschap.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kzh, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb er koppijn van, ben zo slecht met onduidelijkheid :(

vorige cyclus heb ik dmv clomid een eisprong gehad, die bevrucht is, maar 3 dagen na mijn NOD en na een aantal positieve tests toch bloedverlies en dus een hele vroege miskraam.
    Deze cyclus weer clomid, op dag 13 eerste echo en geen groei te zien.
    Op dag 15 weer een echo en ze dacht wel lichte groei te zien maar dat bleek vandaag (cd18) niet zo.

Deze cyclus heb ik al vanaf dag 10 bloed verlies, helderrood, niet constant.
    Nu was er vandaag ook vocht in dr bm te zien, maar wel een mooi dik slijmvlies.
    Ze wilde even op wat hormonen prikken om te kijken wat mijn LH en oestrogeen etc doet.
    Uitslag al vrij snel, bleek niet echt een eisprong op komst te zijn dus cyclus afbreken dmv primolut.
    Zoals altijd word me gevraagt eerst even een zwangerschapstest te doen, en deze gaf tot mijn grote verbazing een lichte streep binnen de aflees tijd.

Na overleg met de gyn bloed gaan prikken en eind van de middag de uitslag gekregen.
    Hcg is 10,5 ( beginnende zwangerschap is tussen 5 en 25).

Nu zou het dus of nog van de mislukte zwangerschap zijn van vorige cyclus (wat ik raar vind, zo kort zwanger dan zou mijn hcg toch al lang weg moeten zijn + test was even duidelijk als mijn laatste test vorige cyclus)
    Of van een nieuwe zwangerschap, maar dan zou ik al een vroeg ei moeten hebben gehad.

Vrijdag moet ik weer bloed prikken, ben ontzettend benieuwd wat de uitslag is! Ik ga er van uit dat het een aflopende zwangerschap is, want kan me niet voorstellen dat het nu alweer raak zou zijn, en ik zo'n vroeg ei heb gehad..

Iemand ervaring, advies, tips, geruststellendr woorden? :(;)

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Maar ben je meteen na je miskraam door gegaan voor de volgende ronde?? Dus als ik het dan goed begrijp is vandaag 18 dgn na start bloedverlies van de miskraam???

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja klopt.
    Omdat het zo vroeg was zou ik gewoon meteen verder kunnen volgens de gyn

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    niemand ervaring hiermee?

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Maar dat zou betekenen dat je nu dus pas op dag 18 zit na de eerste dag bloedverlies? Dan lijkt het me eerder van de vorige zwangerschap. Normaal geproken kan je bij een normale cycles toch ook pas dag 28 testen dus ben je nu 10 dgn te vroeg. En hcg kan helaas lang in het bloed blijven.

Deel Deze Pagina