Nee niet strikken. Dat vind ik wcht niet mooi! Ik heb van de Hema van die elastieken veters, die zijn top. Zitten mooi strak en geen irritante veters onder je voet.
Ik strik veters, bij welke schoen dan ook, altijd achter dat 'flapje' waar ze overheen lopen. Daar strik ik ze dan strak tegenaan, zodat ze ook niet onder je voet terechtkomen etc.
Hebben jullie een foto van hoe jullie de veters doen? Bovenste gaatje open laten of niet. Ik ben zelf ook van in m'n schoen stoppen maar zie nu veel strikken. Kunnen die van de Hema er in?
dacht ik ook Nou jammer dan, dan ziet het er maar niet mooi uit maar ik strik ze lekker. er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken
Ja he vroeger er altijd in. Maar laten jullie het bovenste gaatje open? Kopen jullie veters ook over de flap of blijf je Daan onder
Bij mijn stan Smith strik ik (is heel kort stukje veter dat overblijft). Bij mijn nikes strik ik achter de tong zodat je het niet ziet. Een lange strik staat zo lomp vind ik.
Ik heb geen superstars (vind ik persoonlijk een lelijke hype), maar draag al jaren sneakers en heb nog nooit nagedacht hierover. Ik strik gewoon. Hoe doe je dat anders? Heeft iemand een foto? Ik mis blijkbaar wat
Hahaha toevallig van de week trok ik mijn nieuwe gympen aan en deed mijn veters in mijn schoenen, zegt mijn vriend strik ze nou gewoon je zit niet in de gabber tijd Schijnt dus weer in te zijn strikken. Ik vind alleen grote strikken lomp ogen. Maar veder zou het mij een zorg zijn