de site van RBB bracht me op een leuk idee om een van hun shirtjes met een strijkpatroon te verfraaien! alleen waar koop je die? moet natuurlijk wel een toepasselijke afbeelding zijn, geen playboykonijn voor mijn zoon van 1,5
Heb je al op de markt gekeken bij zo'n fourniturenkraam? Misschien vind je daar wat je zoekt. En heb je deze site al gezien? http://www.hobbyfun.nl/strijk_A3formaat.htm
pipo's heeft die geloof ik. En verder hebben bijna alle crea winkeltjes die dingen. Nog leuker is om zoiets helemaal zelf te maken vind ik. Zijn ook genoeg materialen voor te koop.
Ik ben laatst op een stoffenbeurs geweest en daar heb je ook hele kramen met alleen maar strijkpatronen. Ik had namelijk net wat shirtjes voor Jasmijn gekocht maar vond ze een beetje saai. Dus hele leuke patronen erop en het ziet er anders uit. Kijk is op de site www.stoffenbeurs.nl of www.stoffenspektakel.nl misschien is het ook wel bij jou in de buurt. En nog even offtopic ik zag je andere topic over dekbedovertrekjes! Ik heb op die stoffenbeurs stof gekocht super goedkoop en heb zelf overtrekjes gemaakt nou geloof me dat is echt simpel. En helemaal naar je eigen smaak! Hoop dat je er iets aan hebt.