rechter knie doet pijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sila24, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

al een paar dagen doet mijn knie pijn , als ik loop of zit of lig maakt niet uit :( is dit ook een zwangerschapskwaal?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tijdens de zwangerschap neemt de soepelheid van gewrichten en spieren wel iets toe, dus het zou kunnen zijn dat je net even sneller dan normaal wat last hebt, of wat verdraaid of zo.

Maar als je al een paar dagen wat rust houdt en het wordt niet minder, zou ik toch even de huisarts bellen.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja het is netalsof mijn knie vast zit zeg maar

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    kan je hem wel helemaal strekken en buigen???

Het gevoel dat je knie vast zit, komt in de meeste gevallen door een meniscus die niet helemaal lekker zit. Vaak knakt die vanzelf weer terug. Maar mocht je nou maandag nog last hebben zou ik gewoon de huisarts even bellen. Beter het zekere voor het onzekere !!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik heb ook ineens last van m'n knie. alleen die van mij lijkt wat losser dan anders. als ik fiets of de trap op ga (hem strek) dan hoor en voel ik het knakken. en het gevoel dat ik er elk moment door kan zakken.

6. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Hee toevallig.. mijn rechterknie doet ook pijn :) Ik ging er van uit dat het door alle extra kilo's kwam (inmiddels 10.. pff).
    (ik ben 28 weken zwanger).

7. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Je houding verandert ook, doordat je naar je buik gaat lopen zeg maar. En er komt natuurlijk meer gewicht op.

8. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik heb het ook en ook in mijn rechterknie. Dat kan geen toeval meer zijn! :d

9. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hallo Meiden

Het kan ook een verkeerde houding zijn, juist zwangere vrouwen hebben een grote kans op een verkeerde houding door al het gewicht, en je benen(dus ook knieen) vangen dit op. En vaak leun je meer naar een kant (onbewust) waardoor je ook vaak van een been of knie last krijgt. Bijvoorbeeld op slot staan met je knieen is een verkeerde houding.

Deel Deze Pagina