Hoe stiekem zijn jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Verstop of smokkel jij wel eens nieuwe aankopen in huis voor je partner?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hmm, nee. En ik ben zelfs tbm maar voel me totaal niet schuldig als ik dingen koop voor de kids of mezelf. De kinderen hebben echt veel te veel kleren maar als ik iets leuks zie liggen kan ik het niet laten liggen. Zelf laatst weer eens een complete nieuwe garderobe aangeschaft, maar dat weet mijn man (hij was erbij haha).

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nee, zou niet weten waarom. Ik rond ook nooit een prijs af.
    Mijn man weet dat ik niks koop wat we niet kunnen betalen. Dus zolang ik geen schulden maak zal het hem aan z'n reet roesten wat ik koop, hoeveel ik koop en wat t kost.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat mag jij vinden. Prima;)

Ik vind het wel over komen als bedonderen. Mijn mening dus

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nee, hij ziet altijd al mijn aankopen.
    Hooguit dat ik een keer een reep chocola apart hou in mijn tas, omdat ik hem alleen wil opeten. :D

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Nee doe ik niet.. ik zeg vaak in de winkels "kijk wat leuk! Dat nemen we mee goed? :D" en me lieverd is het altijd met me eens ! Haha.. niet dat ik dit altijd doe hoor haha het kan ook te gek natuurlijk. En het is meestal voor onze kinderen een leuk jasje of broekje of iets dergelijks

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee hoor! Ik laat alles altijd eerst zien 😁

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja, al is het niet echt smokkelen, meer gewoon meteen boven leggen of in de wasmand omdat het hem toch niet echt interesseert , hij ziet het wel als ik het draag of in dochter haar kamer loopt.
    en soms ziet ie het ook niet. man heeft geen idee wat voor kleding oid ik allemaal in de kast heb hangen

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit!

9. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ik smokkel weleens wat weg. Ik koop echt veel te veel voor mezelf en mijn dochter. Best erg eigenlijk. Maar het meeste krijgt hij wel te zien. En vaak heb ik al een heel zegje voorbereidt over waarom dochter/ik dat nieuwe truitje écht nodig hebben (zij groeit zo snel en ik had laatst in dat andere shirtje toch een gaatje, dus moest ik een nieuwe hebben). ;) Vaak valt het hem niet eens op als ik iets nieuws aan heb of vraagt hij bij iets ouds of het nieuw is.
    Ik moet er wel bij zeggen dat het financieel wel kan en ik verder geen (dure) hobby's heb. :p

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Same here. Totaal niet nodig, mijn vriend ziet het meteen als ik iets nieuws voor mezelf of onze zoon koop.
    Ik vind het niet echt bedonderen, maar waarom zou je daar stiekem over doen?;)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nee, ik heb 'mijn eigen' geld dus dat is niet nodig. Dat eigen geld is een beetje een illusie als je getrouwd bent op gemeenschap van goederen, maar wij beschouwen dat wel als eigen geld waarvan we ieder zelf bepalen wat we ervoor kopen.
    Wat ik van de gezamelijke rekening voor de jongens koop, kan ik niet eens verbergen want mijn man zit bijna elke dag wel op internetbankieren, haha. Maar anders zou ik het ook niet doen hoor. Ik koop weleens 'zomaar' dingen voor ze, maar meestal is het (soms met een wat langere uitleg en een beetje fantasie ;)) ook echt wel nodig als ik iets voor ze koop. En soms verwen ik ze gewoon, maar dat doet mijn man ook wel.

12. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik heb geen geheimen voor mijn man, ook niet op het gebied van inkopen. Het scheelt al dat mijn man en 90% van de tijd bij is, en aangezien hij over het internetbankieren gaat hij ook de tan-code krijgt. Bij aankopen online hebben we dus ook altijd even contact van tevoren;)

Maar wat Tupp schrijft herken ik wél:D Soms zie ik iets voor de kleine wat we nou niet per se nodig hebben, maar wat ik toch moet hebben. Dan moet ik even creatief kletsen, maar beland het toch altijd in de kast:D Het scheelt wel dat mijn man nooit onthoudt wat we eerder hebben gekocht...

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb het snoepgoed voor de sinterklaasperiode verstopt. Voor in de schoenen.
    Ik moet wel, anders is het morgen allemaal op.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee. Alleen als het een verrassing voor hém is.

Ik laat hem altijd zien wat ik gekocht heb. Vaak meteen als ik het gehaald heb, soms als ik het voor het eerst aan trek. Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten verbergen...

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Whahaha ik heb nee gestemd, maar bedenk me nu ik zie dat het ook over snoepjes en koekjes kan gaan :D
    Die verstop ik soms wel, omdat hij anders alles opeet!

Kleding enzo heeft echt geen zin, want dat ziet hij nog net wel....

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nope! Hij zou het direct zien 😁 we gaan eigenlijk altijd samen shoppen, nooit apart van elkaar.

17. beccie

beccie Niet meer actief

soms verstop ik ook wel eens wat.
    als ik bv iets te vaak even naar de action moet voor iets en toch weer met allemaal dingetjes thuis kom hihi. zie daar altijd meer dan dat ik van plan was.
    als hij het dan later ziet liggen zeg ik dat ik dat allang had haha :p

maar koop eigenlijk geen kleding ofzo stiekum, als ik leuke kleding koop voor de kids vind ik het leuk om het meteen te laten zien

18. 2015mama

2015mama Actief lid

13 aug 2014
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha dus dat!

19. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik beken! :D

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Niet nodig, want als we kleding gaan kopen dan doen we dit vaak samen.

Deel Deze Pagina