Hoe stiekem zijn jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Verstop of smokkel jij wel eens nieuwe aankopen in huis voor je partner?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik smokkel ook wel eens wat naar boven maar ik weet dat hij er altijd achter komt want hij checkt regelmatig de bankrekening...

Maar ik ben blij dat hij me een beetje in de gaten houdt want ik heb een behoorlijk gat in mijn hand:D
    Helemaal als het gaat om kleding voor ons meisje. Gelukkig vind hij het ook leuk als ze leuk aangekleed is, dus doet hij niet vaak moeilijk.

2. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Wij moeyen van weinig rondkomen en doen daarom alleen bewuste aankopen dus valt er niet veel te verbergen haha. En als we toch een keer impulsief wat kopen dan doen we dat vaak samen zoals gister een set houten blokjes.

3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Nee, maar ik vertel ook niet alles. Ik pin een hoop, dus dan ziet hij het soms toch wel. Hij kan (gelukkig) iets beter met geld om gaan dan ik. Ik heb tegenwoordig een budget gekregen, en daar moet ik het maar mee doen (lukt prima hoor). Het boeit hem dan niet zo heel veel waar het aan op gaat.

4. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ik heb soms ook een gat in mijn hand, voorheen voor mij zelf maar nu voornamelijk voor mijn dochter. Ik ben daar eerlijk over naar mijn man en hij weet precies wat ik uitgeef. Ook houdt ik de financiën goed bij en weet mijn man dat ik nooit meer zou uitgeven dan dat we hebben (en dat ik ook niet voor luxe de spaar zal aanspreken). Mocht ik iets sinds wat heel duur is bel ik altijd even met mijn man om te overleggen (als ik het direct wil kopen) of we gaan op een bepaald moment samen hetgeen halen.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, maar laat niet alles zien. Zeg wel wat ik gekocht heb, maar dingen zoals mijn hobbyspullen interesseert hem toch niks. Maar zeg het wel steeds.

Kleren voor de kids kopen we alleen als het nodig is en laat ik ook steeds zien.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor. Maar laat het alsnog dezelfde avond zien omdat ik er zo enthousiast om ben.
    Ik voel me vaak schuldig omdat Madam al zoveel heeft, haha

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik laat niet alles zien, maar ik 'smokkel' het niet mee naar boven.
    Hij kan en mag alles weten, want hij kan het sowieso zien op de bankrekening. Het maakt hem weinig uit wat ik uitgeef. Hij weet toch wel dat ik genoeg overzicht en controle houd.

Wat niet weet, wat niet deert. Hoef ik ook niet alles te verantwoorden :)
    Ik koop zoveel, dan kan ik wel blijven praten :D

Deel Deze Pagina