hallo dames, misschien is er vaak zo een topic geopend maar ik ben echt hard op zoek naar een leuke peuterkamer voor me zoontje. liefst een complete kamer met bed en kast erbij. ik heb bij ikea gekeken maar zag niks leuk,verder zag ik bij babyentienerkamer.nl wel wat losse bedden maar nauwelijks leuke kasten erbij. ik vindt het echt heel moeilijk om iets tevinden. weten jullie bij welke winkels ik terecht kan? wil liefst eigenlijk niet via internet want wil zien wat ik koop. hebben jullie ook nog leuke ideeen qua thema's? heb geen idee namelijk,wat ik niet wil is een thema van auto of een bekende figuren thema(winny the pooh,bumba,enz) ik dacht aan 1001 nacht maar dat is meer iets voor meiden toch of niet? heb namelijk een leuke oosterse lamp kado gehad voor kinderkamer met blauwe en groene bollen erin,erg leuk!
Neem anders eens een kijkje in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/229902-show-peuter-kleuterkamer.html Heel veel inspiratie! Succes! Josien
Onze zoon heeft een brandweerkamer. Een bed in de vorm van een brandweerauto en een brandweerrode kast. Wij hebben ales bij een babyzaak gekocht. Vaak hebben ze daar ook peuterbedjes..
Milan heeft wel een ikea peuter kamer en zelf vind ik 'm erug leuk! Ik zal proberen een foto te plaatsen.
klarinet: erg leuk die kamer hoor. ik zie op de ikea site helemaal niks boeiends staan,misschien moet ik maar even gaan kijken inde winkel..