Hoe stoelen verdelen vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Brigitte1985, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren de stoelnummers op de heenvlucht gereserveerd.
    Dochter 6jr bij het raam, ik in het midden. Zoonlief van 12 jr aan het ganpad en manlief met dreumes van 1,5 op de rij ernaast aan het gangpad.

Vanwege de jongste en dus een dubbele stoelbezetting hadden we wel minder plekken om te reserveren en konden we bijna alleen maar in het achterste gedeelte zitten maar dat maakt ons niks uit :):) lekker dicht bij de wcs :) (3e rij van achteren).

Maar met baby/dreumes op schoot aan het gangpad is dus geen probleem ;)

Brigitte1985 vindt dit leuk.
  2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    je kan ook iets anders slims doen als de vlicht niet vol blijkt te zitten. weinig mensen kennen deze truc.

stel je hebt stoel 1a(raam) + 1b en 1c (gang) naast elkaar.
    Dan boek je stoel 1a en stoel 1c.. Hele kleine kans dat er iemand tussen jullie in gaat zitten.. stel dat vliegtuig niet vol is dan heb je een extra (gratis) plek.. Stel dat het wel vol is en er zit iemand " tussen jullie in" dan vragen jullie of stoel 1b (andere persoon) en stoel 1c willen ruilen, dat willen ze dan vaak wel..

3. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.022
    284
    83
    Vrouw
    Je kunt dit proberen, maar bij de meeste chartermaatschappijen lukt dit niet en kun je alleen maar 2 stoelen naast elkaar inboeken. Wel kun je altijd bij het boarden vragen of er nog ruimte op de vlucht is en je dreumes die op schoot moet hierdoor een eigen stoel kan krijgen. Moet er soms wat met mensen geschoven worden, maar als er plek is gewoon proberen te regelen.

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    O dat wist ik niet.. mijn plaatsen waren al door klm geboekt maar ik had deze tip gelezen

Deel Deze Pagina