Bowlen

Discussie in 'De lounge' gestart door carrolyn, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hoi meiden

Een maand geleden ben ik wezen bowlen, 2x over ben ik toen onderaan geeindigd.
    maar dat mocht de pret niet drukken.
    vanavond ben ik wezen bowlen, op een gegeven moment hadden we het over de kleine.Na 24weken beginnen mensen te gokken wat het is.Maar wij weten dit zelf niet.
    Op een gegeven moment zegt mijn vriend: wij hebben zelf wel een idee wat het word.
    Mijn vriend heeft al een aantal keer tegen mij gezecht dat hij dekt dat he een jongen word.
    Dus ik wist meteen dat hij het weer over een jongen had.
    En heel vreemd maar ik was aan de beurt, ik gooi en: strike.
    Ik stond echt even heel vreemd te kijken, normaal gooi ik er 1om en nu alles tegelijk.
    Dus ik ga zitten en wacht op me beurt, zegt me vriend zonder dat iemand het hoort: jullie doen het goed he.En papa is trots op z`n kleine mannetje.
    Vervolgens gooi ik in 2beurten weer alles om.
    Een paar rondes praten we niet meer over de kleine en ik gooi weer als vanouds 1 of 2 kegels om.
    Een vriendin van mij begint er over dat we een luier gaan maken, en we hebben het dus weer over het geslacht.zij denkt dus ook een jongen, zonder dat het weet wat wij denken.
    En wat doe ik gooi weer alle kegels om.
    Ik ben dus niet als eerste ge-eindigd maar dus wel ver bovenaan.
    Ik zat me echt af te vragen in hoeverre de kleine zich met het bowlen heeft bemoeit.
    Zodra iemand zegt dat het een jongen word gooi ik alle kegels om.
    Heeft de kleine dit veroorzaakt of speelde we echt voor 2?
    Ik vond het zo apart dat ik het even op moest schrijven.
    Even kijken wat jullie mening is en of er meiden zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik heb echt geen idee of het er iets mee te maken zou kunnen hebben.. maar ik zou het me ook zeker afvragen als ik zoiets mee zou maken haha:D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het ook wel héél toevallig :) hoewel ik er niet echt in geloof. Ik zou alleen misschien toch nog wel gaan kiezen voor een echo :p omdat je nu misschien steeds meer gaat rekenen op een jongen (en misschien nog wel meer tekenen denkt te gaan zien) en dat het dan zó omschakelen is als het een meisje blijkt te zijn.

Deel Deze Pagina