hai meiden, ik vroeg me af of hier meiden zitten die professioneel hun tanden hebben laten bleken en hoe dit is bevallen? ik heb zelf de afgelopen 3 jaar een beugel gehad en een brug laten zetten en ben nu super trots op mijn tanden, als finishing touch wil ik ze dus nu laten bleken.... iemand ervaring ermee? en doet het zeer? x
Ik weet alleen dat je daarna bezig blijft het doet niet zeer (volgens een kennis dan) alleen is nu elk jaar de lul omdat je tanden sneller weer verkleuren!
Ik weet niet waar je die brug hebt zitten, maar de kleur van het porselein blijft zo. Dat bleekt niet mee Hetzelfde met eventuele composietvullingen.
thanx brug zit onderin vrij achteraan. denk wel dat ik het ga laten doen als het kan inderdaad met die brug.... maar wil wel inderdaad weten of ik het niet ieder jaar dan moet laten doen.... jammer dat niemand er zelf ervaring mee heeft... misschien komt het nog! als ik het heb laten doen ga ik jullie zeker vertellen hoe het was/ is etc x
Heb mijn tanden weleens laten bleken! Alleen echt heel erg verschil zag ik niet, maar goed, het was weer iets witter, maar ben gewoon weer terug bij af hoor, zodra ik weer in NL woon ga ik het wel weer laten doen! Bij mij is het alweer jaren geleden en ja, denk wel dat als je het goed wilt bijhouden, dat je het dan zeker elk jaar moet doen, want het is zeker niet blijvend, maar kan ook heel goed zijn dat de techniek weer verbeterd is natuurlijk!
mijn man heeft het 2x laten doen en zijn tanden zijn echt stralend wit, het kostte wel 800 euro toen, ik weet niet of dat een speciale kliniek was of gewoon bij zijn tandarts
Mijn tandjes zijn er enkele weken overgevoelig van geweest, maar nu alleen maar fierheid en blijdschap
Het doet geen zeer en je kunt bij de tandarts bleekspul met een bitje krijgen (niet vergoed helaas). Als je rookt en/of veel koffie drinkt is het resultaat niet blijvend en moet je na een half jaartje ofzo weer even herhalen. Wel uitkijken dat het niet van die Amerikaanse onnatuurlijke witte tanden worden, verder ziet het er mooi en schoon uit.