Mijn zoontje van 1 jaar zit de hele eag aan zijn oren. Niet alleen als hij moe is maar echt de hele dag. 1,5 week geleden is zijn neusamandel verwijderd omdat hij vanaf 6 maanden constant verkouden was en 3 keer pm koorts had. Hij heeft nog nooit een oorontsteking gehad en al die tijd zit hij al aan zijn oren. De kno heeft 3 weken geleden nog gekeken en de ha afgelopen vrijdag. Zijn oor zit wel vol smeer waardoor de ha niets kon zien. Zijn andere oor was toen goed. (Had alleen een keelontsteking ). Hij heeft wel onder zijn oorlellen plekjes zitten die al 3 weken met zal worden in gesmeerd. Al heeft hij daar soms jeuk lijkt er toch iets anders te zijn. Doet ook veel zijn handen op beide oren. Het kdv en de go vinden het ook erg opvallend. Wat kan dit zijn... id dit voor iemand herkenbaar? Ik ga volgende week zoiezo naar de ha terug.
Mijn zoontje (nu 9 mnd) heeft dit ook ontzettend veel gedaan en in combinatie met zeer slecht slapen zijn we bij de chiropractor en osteopaat terecht gekomen (na meerdere keren bij de huisarts te zijn geweest). Hij had waarschijnlijk constant hoofdpijn en oorpijn, nu na meerdere behandeling beginnen we eindelijk verbetering te zien. Hij is vrolijker, slaapt beter en zit bijna nooit meer aan zijn oren en hoofd. Voor zover ik weet kan dat iig wijzen op hoofdpijn of oorpijn, door wat voor oorzaak dan ook.