Tja idd.... Mijn schoonmoeder probeert nu trouwens ook "zieltjes" te winnen..... maarja ze zal echt niet alles vertellen...... Probeer haar nu erg te mijden, omdat ik dus echt binnenkort ga ontploffen...... ik voel mn bloed elke keer gaan koken....
hahaha klinkt als een heksenproef....... Alsnog de brandstapel dan maar? het zekere voor het onzekere natuurlijk!
Oef, probeer er echt boven te staan. Ik voel nu alweer met je mee. Raar eigenlijk dat je na 1,5 jaar dat gevoel nog niet kwijt bent. Soms herken ik dingen (bepaald loopje) in mijn wederhelft en dan gaan mijn haren overeind staan. Ik hoop echt dat het slijt. Je kunt mensen niet veranderen, maar je kunt wel kiezen of je ze invloed/macht geeft in jouw leven. Sterkte meis. Groetjes, Danielle
Maar wat doen jullie dan als je man het zelf niet in de gaten heeft ? - me schoonloeder doet alleen zo naar als me man er niet bij is ( voor me man moeilijk te geloven dat zijn moeder zo doet ) - Hij vind dat ik maar gewoon met haar moet praten ( heb ik 3x eerder gedaan en steeds vervalt ze na een aantal maanden weer terug ) - Ik hem niet duidelijk kan maken hoe zijn moeder echt is , dat haar humor mij kwetst en dus niet normaal is dat het niet normaal is dat ze als toekomstige oma totaal niet naar de baby vraagt ,ze heeft al die tijd nog niets voor de baby gekocht ( het gaat niet om het krijgen maar als ze iets leuks voor de baby koopt dan zegt ze daarmee dat ze het leuk vind ) hoe doen jullie dit ? hoe gaan jullie hiermee om ? heb hem al wel gezegd dat we strax een gezinnetje zijn en ik wens dat wij op de 1e plaats staan en dat hij voor ons zal moeten opkomen !
super topic. gelukkig heb ik geen cement of brandstapel nodig voor mn schoonmoeder. (wel voor de vriendin van mn opa) als ik jullie verhalen lees heb ik het echt met jullie te doen. mijn schoonmoeder had alleen toen alyssa net geboren was de irritante gewoonte om iedere dag langs te komen. als ze een weekend naar de camping waren geweest (dan hadden ze alyssa 2dagen niet gezien) stonden ze op zondagavond net rond de tijd dat wij eindelijk rustig konden eten voor de deur. ook kwam mn schoonmoeder vaak expres lsangs op tijden dat alyssa bijna de fles moest hebben. (in de hoop dat zij het mocht doen) ben toen maar boven de fles gaan geven en de deur op slot gedaan. mn man heeft er toen iets van gezegt tegen haar en nu gaat het gelukkig heel goed. ze past iedere woensdag op alyssa en helpt ons erg vaak. er zijn alleen van die kleine dingetjes die ze net anders doet dan ik en waar ik dan niet zo goed tegen kan. maar goed, verder heb ik erg veel geluk met mn schoonmoeder. (en mn schoonvader trouwens ook hoor) succes met jullie schoonloeders. liefs doris
Tja bij mij ging het goed tot de bevalling van mijn zoontje... heb haar toen overal bij betrokken en vond het zielig (vrouwtje alleen) etc... de problemen zijn nu enkele maanden begonnen.... opeens begonnen mij dingen op te vallen.... en als ik nu terug denk een hele rij.... ik probeer naar mijn vriend zo tactisch mogelijk alles te brengen, al moet ik zeggen dat ik een paar weken geleden volledig tegen hem ontploft ben en er alles uit gegooid heb..... toch houdt hij een "blinde vlek"..... Veel dingen is hij wel met mij eens, maar durft het tegen haar niet te zeggen..... (ja lekker makkelijk..).. Ik probeer haar nu zoveel mogelijk te mijden en haar iig niet te zien als mn vriend er niet bij is.... anders zal de ze de boel nog wel verdraaien.... Gisteren was ik jarig en wilde ze perse langskomen.... (ik doe echt helemaal nooit iets aan mn verjaardag, dus ook geen visite) Ze drong dr eigen zo op dat ik gezegd heb dat we weg moesten... Mn vriend was hier erg boos om..... maar ik wil het mens gewoon voorlopig niet in mn buurt hebben.... Dat gaat gewoon niet goed.... Toen ik uitlegde dat ik het gewoon met mn gezinnetje wilde "vieren" begreep hij het gelukkig wel......
Heej ik dacht dat we in een ander topic al hadden besloten om al die schoonmoeders in een teerput te gooien? Nou, maakt mij niet uit hoor, teerput, brandstapel, diepe kuil, alles prima als ik maar van dr af ben hahahahahaha!
ik heb het geluk dat mijn schoonouders echte schatten zijn (mag ook wel want mijn eigen ouders zijn niet je-van-het) maar waarom organiseren jullie niet een mooie schoonfamilie boswandeling in Helden? tis maar een idee!
Ik zou graag met jullie meedoen, maar mijn schoonmoeder heeft zelf besloten om geen contact meer met ons te hebben. Ze kwam al nooit langs en als mijn vriend vroeg of ze nog een keer naar haar kleinkind kwam kijken kreeg hij een smsje terug zonder goede reden. We hebben laatst met elkaar gepraat, omdat er dingen zijn gebeurd die uitgepraat moesten worden. Wij hebben onze fouten toegegeven, maar zij niet, terwijl zij net zo goed fouten heeft gemaakt. Ik heb haar toen flink de waarheid gezegd, toen is ze boos weggegaan. Ik was eerst bang dat mijn vriend me het kwalijk zou nemen, maar hij ziet ook wel dat ons gezinnetje belangrijker is dan een egoïstische moeder. Maar ik lees helaas dat niet iedereen dit 'geluk' heeft haha. Ik wens jullie veel succes met het cement enzo
Die van mij is ook ale: :sick: ik denk dat zei de is..... meer ga ik er niet over :-# en ik hou verder mijn :-$ Maar wat zij doet kan echt [-( en ze :^o alles bij elkaar! Bah ik heb ook gezegd dat ik "voorlopig" (voor een hele lange tijd hihi) geen contact meer met haar wens te hebben...
Ik geef mijn zwager en schoonzus op! Die mogen er ook wel bij! Gelukkig heb ik wél een lieve schoonmoeder!
, ik lach me rot om jullie eerste reacties. Gelukkig kan ik me er niets bij voorstellen, mijn schoonmoeder is een geweldig mens.
Misschien nog eerst even een contractje met John de Mol tekenen.....? Maken we er een live soap van..... (is het nu toch al....) en kunnen we er nog wat geld mee verdienen.......(voor de kinderwagen) Mogen mensen de volgorde bepalen door te smssen..... En het programma kan heel lang lopen.... kandidaten zat...!
hihi, ik moet wel lachen om jullie ideeën. Gelukkig valt het hier wel mee. heb lieve schoonouders, soms is schoonmoeder iets te, maar als we er dan iets van zeggen gaat het wel weer. Ze willen zich met veel dingen bemoeien die wij niet willen. Grote poets e.d Ik zal niet super netjes zijn, maar zij hoeft niet m'n huis te poetsen Maar verder zijn het lieve mensen
Ik zal John ff bellen, die wilde toch nieuwe Talpa-ideetjes? Goed plan! Want dan meld ik mijn hele schoonfamilie even aan! En dan voornamelijk mijn schoonmoeder, zucht. Onverwacht voor de deur staan "haaaaaiii, kom ff koppie koffie doen.....oh, ligt de kleine in bed? Nou, doe maar een half glaasje water....dddooooeeeiii". Goh, wat leuk dat je ook voor mij komt! Het zijn ook allemaal van die materialistisch ingestelde mensen, hebben hebben hebben en goed, beter, best dan de andere familieleden. Een etentje lijkt wel een pochfeestje van opbieden en overbieden... Maar ehm, hier bij ons in Vathorst (A'foort) zijn nog zat bouwputten, dus daar kunnen we er wel eentje van gebruiken hoor....zo geregeld, zelfs bouwputten waar de cementmolen al klaar staat voor de funderingen, doen we er eerst nog even wat paaltjes omheen heien, zo dicht als een pakhuis! Edit: en ik woon naast die bouwput, dus ik kan toezicht houden dat er echt niet nog eentje los komt!!