mijn schoonloeder is zo dom geweest om niet alleen mij enorm te kwetsen maar ook haar zoon.... tja das niet slim he! We zien ze 1,5 jaar niet meer en voor mijn part vooraltijd. eigen schuld!
@ jutte das wel een goed idee van je , als je er toch naast woont ! ik denk dat wij zo rond een uurtje of 8 bij jou zijn , schikt dat ? hahahah
Jullie hebben leuke antwoorden.Mijn schoonmoeder is we een best mens. Ze belt alleen nooit, en als ze wat wil weten mailt of sms ze. Daar kan ik me erg aan storen. Maar ja het zit erin gebakken, en krijg dat er maar eens weer uit. We hadden een keer een feestje, ze nodigde de hele fam uit (33 pers) om vervolgens de ober te laten vertellen dat 2 consumpies van haar waren, en de rest we zelf moesten betalen. Jaaaaaaaaaa jullie lezen het goed. Later na veel gezeur en geklaag heeft ze iedereen geld overgemaakt op de rekening en heeft ze haar excus aangeboden. Dat feestje vergeet ik niet weer.
Jakkes, nog een paar uurtjes en dan mogen we weer op de koffie. Mensi, dat komt me bekend voor. Wij gingen samenwonen en mochten planten voor de tuin samen met hun op hun kosten gaan halen. Staan we bij de kassa zegt ze, tot zoveel gulden is voor ons en de rest is voor jullie zelf. Nou, dan sta je toch ook wel even te kijken hoor. En wat schoonmaken betreft weet ze het ook altijd beter. Wij werken allebei fulltime, dus het schoonmaken gebeurt over het algemeen bij ons in het weekend. Tja, dan kan het weleens voorkomen wanneer je op donderdag komt er een beetje stof te vinden is op de kast. Nou, dat vindt ze helemaal belachelijk, dat kan toch echt niet. Nou, wij kunnen er echt niet wakker van liggen. Ik ben nu al op zo'n moment beland dat ik altijd antwoord terug geef, die ze totaal niet wil horen. Wat dus echt niet in haar straatje thuis past. Probeer al een beetje tijd te rekken, door net vriendlief te sms-en of we eerst nog lekker bij de Griek gaan eten. Groetjes Tamara.
die schoonmoeder van mij in de bocht ik ben door de zwangerschap even niets waard ik slaap niet heb jeuk zwangerschapsjeuk dus krab me helemaal op bestaat volgens hun dus niet bel ze naar mijn vriend op dat ze ziek is en dat we niet lang hoeven te komen \/ nou ideaal ze weet dat ik pas om een uur of 10 uit bed kom dat had mijn vriend nog gezecht beld ze gewoon glashard om half 9 op dus ik had het alweer gehad met haar beld ze om te zeggen dat ze lang fietste en me nog niet had gezien mischien dat ik me had verslapen. bel ik naar mijn vriend op vriend ook zoiets van WTF ze is toch ziek nou nou dus ze is nu al 4 keer langs gereden hier :x ik ben blij dat we aant kijken zijn voor een ander koophuis en anders ga ik tijdelijk huren ik ben toch idioot om hier te blijven zitten met z'n mens dan zit je aan de andere kant van het dorp komt ze gewoon na 15 min fietsen gewoon 4 keer lang fietsen.
sms "cementwagen aan" naar 1212, en maak elke dag kans op een gratis ritje voor uw schoonmoeder twv 400 euro! XD
Oh ja prima, mijn moeder is wel bij ons, maar die helpt met alle liefde mee! Als je Vathorst binnen rijd, richting Informatiecentrum, zie je mij zo staan! Ik ben die dame met de grote schep in haar handen, gele kaplaarzen aan en een stapel zakken cement ernaast! hahaha Devilchase die's ook goed!
Of gewoon hoeveel wagens je nodig hebt.... 1 cementwagen 2 cementwagens Ehm, dan sms ik................*even tellen*...............5 cementwagens aan naar 1212!
proest proest heb geen schoonmoeder meer, maar ik kan me zo voorstellen hoe het moet zijn ... (ik moet altijd mijn man aanhoren over mijn moeder) ...
Nog plek voor die van mij? Is alleen een loeder als mijn vriend het niet kan horen .. Dat zijn de ergsten.. Misschien als we de groothandel bellen krijgen we korting..
goh meiden hebben wij allemaal dezelfde schoonmoeder . die van mij leeft in haar eigen fantasiewereldje zij spoort gewoon echt niet!
Wat ik me nou steeds afvraag, hebben de mannen dat nou ook met hun schoonouders? Of is het echt iets van vrouwen met hun schoonouders?